3) Οι τελευταίες αγαπημένες μου και οι προσκλήσεις …

Το πρώτο μέρος του ποστ εδώ

Το δεύτερο μέρος του ποστ εδώ

Η τρίτη ταινία που νομίζω ότι μπορεί να μπει στην λίστα μου δεν είναι μία… αλλά τρείς… Πρόκειται για την τριλογία τουKrzysztof Kieslowski «blue, red, white movie».

blue-red-white-trilogy.jpg

Μην ρωτήσετε το γιατί, αν δεν έχετε δει τις ταινίες σας παρακαλώ δείτε τις… ειδικά την Μπλέ. Είναι ένα ποίημα κατά την ταπεινή μου γνώμη.

Επόμενη ταινία που νομίζω ότι πρέπει σε κάθε περίπτωση να αναφέρω είναι «Τα Φτερά του Έρωτα» του Βιμ Βέντερς. Ακόμη και η σκληρή γερμανική γλώσσα, ακούγεται υπέροχη σε αυτή την ταινία. Οσο για την φωτογραφία !!!!!

Πέμπτη στην σειρά των ταινιών όπως τις ανακαλώ από τα βαθιά νερά της κινηματογραφικής μου μνήμης, είναι το «Match point». Αν και πολύ δεν την θεωρούν σαν την πιο αντιπροσωπευτική της ιδιοφυΐας του Woody Allen, εγώ λατρεύω τον τρόπο που διαπραγματεύεται ένα θέμα που συχνά απασχολεί, τον ρόλο δηλαδή της τύχης στην ζωή μας. Μου άρεσε το τέλος της αν και δεν ξέρω ακόμη αν πρέπει να το θεωρήσω happy end η όχι.

Η έκτη επιλογή μου έχει «τέσσερις γάμους και μια κηδεία». Μπορεί να μην είναι αριστούργημα αλλά τον σκοπό της τον επιτελεί με μεγάλη αξιοπρέπεια. Γέλασα τότε και γελώ κάθε φορά που την βλέπω.

Τέλος κλείνω με τον Αλ Πατσίνο. Δεν είναι εύκολο να διαλέξω μία ταινία του που να μην θέλω να δω πολλές φορές. Όμως τα συναίσθημα που ένιωσα όταν είδα το «Σέρπικο», δεν μπορώ να το ξεχάσω.

Εδώ τέλειωσε η δική μου προσφορά στην ιστορία του κινηματογράφου, ευχαριστώ ακόμη μια φορά τον υπουργό για την πρόσκληση και μεταβιβάζω όπως έχω υποχρέωση την σκυτάλη στους εξής εφτά συνμπλογκίτες…

Α) Την Αργυρένια που ελπίζω να τέλειωσε την εργασία της για το πανεπιστήμιο και να προλάβει να απαντήσει.

Β) Τον Μάνο Αντώναρο που ξέρει από κινηματογράφο περισσότερα από μένα.

Γ) Την Ίσιδα που θα βρει δικαιολογία να αποφύγει την πρόσκληση αλλά τελικά σαν αδελφή μου θα υποχωρήσει 😉

Δ) Την Ψιλικατζού που ελπίζω να προλάβει να απαντήσει πριν τις 12 που είναι η επίσημη πρώτη του βιβλίου της.

Ε) Τον Κάλτσο γιατί θέλω πολύ να μάθω τις αγαπημένες του ταινίες.

Στ) Τον Πάνο γιατί εμείς οι βορειοελλαδίτες είμαστε καλόγουστοι (εγώ ίσως το έχασα γιατί ζω πολλά χρόνια μακριά από την συμπρωτεύουσα).

Ζ) Τον Mc γιατί αν απαντήσει είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχω δεί τις περισσότερες ταινίες που προτείνει και θα τρέχω στο βιντεοκλάμπ να τις ανακαλύψω.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά όσους δεχθείτε, δεν είστε βέβαια οι μόνοι που θέλω να αποκαλύψετε τα μυστικά σας αλλά μόνο 7 μπορώ να προτείνω,

αν σας βάζω σε κόπο, τα παράπονά σας στον υπουργό ( αν τολμάτε να παραπονεθείτε τόσο ψηλά χεχε ) …


  1. ε, τώρα έλεος!

    μια το ένα μια το άλλο! σιγά μην χρειάζομαι και δικαιολογία! μα το βαρέθηκα πια αυτό το πράγμα με τις λίστες! Αδελφέ μου σόρρυ, αλλά δεν θα υποχωρήσω. Το πολύ το κύριε Ελέησον λένε..

    καλημέρα 🙂

  2. Ταινίες, ε; Δε μπορώ να πω όχι…

    (Λόγω …πληθώρας ύλης, αύριο!)

  3. ωραιος.με 3 μονο ποστακια,καθαρισες.

  4. ampelofilosofos

    Τους «Τέσσερεις γάμους και μία κηδεία» τους λάτρεψα και εγώ.
    Οπως και την «Μπλέ» ταινία. ‘Εχω κάποια κενά ακόμα, που πρόσπαθώ να καλύψω, αλλά μια ταινία που είδα τελευταία και μου έκανε ευχάριστη έκπληξη είναι και το «Fountain» (Το δέντρο της ζωής)….

  1. 1 Οι 7 αγαπημένες μου ταινίες « Η καλύβα ψηλά στο βουνό

    […] 12th, 2007 in Κουλτούρα κι έτσι Με πρόσκληση του παράφωνου, https://parafoniades.wordpress.com/2007/03/11/my-best-movies/ ιδού οι 7 αγαπημένες μου […]

  2. 2 >>> H πρόσκληση/challenge του αγαπητού Κυρίου Παράφωνου: « The McManus Diaries

    […] κατάλαβα καλά, και μάλλον σωστά εννοήσα, ο κύριος Παράφωνος μου εζήτησε να του γράψω τις πέντε πιό αγαπημένες μου […]

  3. 3 2) συνέχεια: Οι 7 αγαπημένες μου… « ΠΑΡΑΦΩΝΙΑΔΕΣ . . .

    […] Posts 3) Οι τελευταίες αγαπημένες μου και οι προσκλήσεις …Αποκλειστικό: Το βίντεο του βιασμού!!!1) Οι 7 αγαπημένες […]

  4. 4 RE: ΤΡΙΑ ΣΕ ΕΝΑ… « X-PSILIKATZOY

    […] ντροπή δική σας και η άλλη μισή… πάλι δική σας.  :P1. Ο μπλογκοχωριανός νούμερο ούνο, θέλει λέει 7 αγαπημένες μου ταινίες. Et […]

  5. 5 RE: ΤΡΙΑ ΣΕ ΕΝΑ… « X-PSILIKATZOY

    […] μπλογκοχωριανός νούμερο ούνο, θέλει λέει 7 αγαπημένες μου ταινίες. Et […]

  6. 6 Δε βλέπω πολλές ταινίες πια αλλά « kaltsovrako

    […] βλέπω πολλές ταινίες πια αλλά 20 03 2007 … αυτές που μου έρχονται στο μυαλό πρόχειρα είναι μια σαλατούλα διαθέσεων και στιγμιαίας […]




Σχολιάστε