Αυτόν τον gay ποιός θα τον σώσει?

greek-athens-gay-pride

athenspride.eu

Για όσους δεν το ξέρουν στις 5 Ιουνίου, θα γίνει στην Αθήνα το athens gay parade.

Με λίγα λόγια θα παρελαύσουν αδερφές, λεσβίες ( αν είμαστε και τυχεροί, τραβεστί, & τρανσέξουαλ θα τους συνοδέψουν) στους δρόμους της πόλης μας, περήφανοι-ες για τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις.

Όπως είναι αναμενόμενο η μπλογκόσφαιρα υποστήριξε το δικαίωμα των ανθρώπων αυτών να κυκλοφορήσουν στους δρόμου διαδηλώνοντας την ομοφυλοφιλία τους.

Όταν μάλιστα οι χρυσαυγίτες δήλωσαν ότι αν γίνει η παρέλαση αυτοί θα προκαλέσουν επεισόδια, τότε όλος ο πολιτισμένος κόσμος των ιστολογίων υπερασπίσθηκε σθεναρά τους gay και μάλιστα δήλωσε ότι θα βγει στους δρόμους μαζί τους.

Όμως κανείς από όσους μπλογκερ έχω διαβάσει, δεν τόλμησε να πει το αυτονόητο.

Η παραπάνω φωτογραφία είναι η αφίσα του athenspride.gr

Ο τσολιάς φυλάει τον άγνωστο στρατιώτη.

Κανείς δεν έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει αυτόν τον τσολιά σε μια αφίσα οποιασδήποτε διαδήλωσης.

Δεν είναι ήρωες οι τύποι και οι τύπισσες που θα έρθουν στην χώρα μας για λίγο ήλιο, θάλασσα, Ακρόπολη και μια επίδειξη των στιλιστικών τους ικανοτήτων.

Δεν είναι θύματα κάποιου πολέμου.

Επιδειξιομανείς είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, που εφευρίσκουν 2-3 φορές τον χρόνο events που να δικαιολογούν την μάζωξη τους.

Ακόμη όμως και αν έχει έναν βαθύτατο συμβολισμό το gay pride, που δεν τον νιώθω, ΔΕΝ έχουν κανένα δικαίωμα να προσβάλουν την χώρα που τους φιλοξενεί.

Ακόμη και αν δεν προσβάλουν την χώρα ή αν δεν προσβάλουν εσάς, προσβάλουν κάποιους πολίτες μεταξύ των οποίων προσβάλουν και εμένα.

Δεν είμαι εθνικιστής αλλά όπως θύμωσα με τα κωλόπαιδα που κάψανε την σημαία έξω από το πολυτεχνείο, όπως θυμώνω με τους οπαδούς της άκρας δεξιάς που την χρησιμοποιούν σαν ρόπαλο, έτσι εξοργίζομαι με τον καλεσμένο μας που δεν μας σέβεται.

Δεν με νοιάζει αν είσαι gay, πούστης,λεσβία, ομοφυλόφιλος, τραβεστί ή αμφιφυλόφιλος.

Όπως δεν πρέπει να σε νοιάζει αν εγώ δεν γουστάρω να γαμάω αγοράκια.

Η σεξουαλική προτίμηση ΟΜΩΣ δεν σε κάνει άτρωτο στην κριτική, ούτε σου δίνει το δικαίωμα να ξευτελίζεις τα σύμβολα κάποιου άλλου ειδικά αν ζητάς από αυτόν (εμάς) να δεχθεί το αίτημα σου να διαδηλώσεις στην χώρα του.

Λυπάμαι που μέσα στην ψευδοεπαναστατική μας ανάγκη να ισοπεδώσουμε τα πάντα ξεχνάμε ότι η ιστορία μας, οι πολιτιστικές μας αξίες, τα σύμβολά μας, αν και είναι ντεμοντέ, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εξέλιξής μας.

Λυπάμαι που κάποιοι δεν συμπεριφέρονται σε εμάς με τον τρόπο που θέλουνε να τους συμπεριφερθούμε.

Ακόμη περισσότερο λυπάμαι που εμείς οι ίδιοι όχι μόνο επιτρέπουμε τον εξευτελισμό της χώρας μας αλλά και συμβάλουμε με όλες μας τις δυνάμεις σε αυτόν.

σημ: Δεν είμαι εναντίον του gay parade.

σημ: Ας βρούνε όμως άλλο τρόπο να την διαφημίσουν, χωρίς να προκαλούν.

σημ: Ας αντιδράσουμε όπως αντιδράσαμε όταν το FOCUS έκανε πρωτοσέλιδο γνωστό μας σύμβολο να δείχνει το μεσαίο δάχτυλο.


  1. Alani

    Den exeis adiko, an kai tha se kraxoyn oi aristeroi bloggers.
    Apaitoyn na ginei i parelasi alla taytoxrona xeftilizoyn ena simvolo.
    Ara malon na kanoyn fasaria theloyn kai oxi na parelasoyn irema

    • Δεν είναι θέμα αριστερών και δεξιών πεποιθήσεων.
      Είναι θέμα κοινής λογικής.
      Προσβάλει την αισθητική μου η αφίσα και προφανώς προσβάλει την αισθητική πολλών ελλήνων.

      Η προσβολή από όποιον και αν γίνεται, δημιουργεί αντιδράσεις. Συχνά παράλογες.

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι διοργανωτές θέλουν να προκαλέσουν και όχι να πάρουν τον κόσμο με το μέρος τους.

      Εκτός και αν γνωρίζουν καλά την ψυχολογία του λαού μας και προπαγανδιστικά πιστεύουν ότι θα έχουν κέρδος από τον σαματά που θα προκαλέσει το θέμα…

      Ελπίζω να μην συμβαίνει αυτό…

  2. Πρωτ’ απ’ ολα η ετεροφυλοφιλια δεν ειναι «προτιμηση» γιατι δεν την εχεις επιλεξει, αλλα αποτελει σεξουαλικο προσανατολισμο.
    Το μηνυμα της αφισας «ειμαστε παντου» κατω απο την εικονα του τσολια θεωρεις οτι θιγει εξ ορισμου ενα εθνικο συμβολο, επειδη προφανως θεωρεις κακο να ειναι ενας τσολιας ομοφυλοφιλος.
    Περα απο το καλο και το κακο υπαρχει ομως η αναγκη να γινει αντιληπτο οτι υφιστανται βαρυτατες διακρισεις σε μια μεγαλη μεριδα του πληθυσμου που οντως μπορει να βρισκεται παντου, ακομα και με τη στολη του τσολια.
    Αυτη η μεριδα του πληθυσμου δεν εχει τα δικαιωματα των ετεροφυλοφιλων.
    Εχει δικαιωμα ομως να τα διεκδικησει και να υπογραμμισει με εμφαση, ακομη κ με προκλητικο τροπο, για να μην περασει απαρατηρητη η διεκδικηση.
    Συνεπως σαφως και εχει το πραιντ συνταγματικο δικαιωμα στην ελευθερια της εκφρασης να δηλωνει οτι γκει λεσβιες κλπ υπαρχουν ακομα κι εκει που τα στερεοτυπα μας θα το απεκλειαν λογω της προκαταληψης μας οτι οι τσολιαδες ειναι η πεμπτουσια της ανδρειας.
    Και ειναι οντως, μονο που ο σεξουαλικος προσανατολισμος ειναι κατι ασχετο με την ανδρεια, τη γενναιοτητα και τελικα την αρετη του καθε πολιτη.

    Σαφως και εχουν δικαιωμα να το λενε. Η απαγορευση της αφισας θα ηταν αντιθετη στο συνταγμα και στις διεθνεις συμβασεις για την ελευθερια της εκφρασης.

    • Βασίλη χαίρομαι που διαβάζω το σχόλιο σου και όσο και αν σου φανεί περίεργο χαίρομαι που διαφωνούμε (νομίζω ότι είναι συμβαίνει σπάνια).
      Θα προσπαθήσω να απαντήσω αναλυτικά όσο και αν ο εγκέφαλός μου δεν λειτουργεί 100% τέτοια ώρα ;).

      α)Επιμένω να αντιμετωπίζω τους ομοφυλόφιλους, τους τρανσ και τους αμφιφυλόφιλους όχι σαν άτομα με σεξουαλική διαταραχή αλλά σαν ανθρώπους που για κάποιο λόγο επιλέγουν σαν ερωτικό τους σύντροφο άτομο του ιδίου φύλου. Είναι τεράστια συζήτηση τι κρύβεται πίσω από τις επιλογές τους και ομολογώ ότι είμαι μάλλον ο τελευταίος που μπορεί να απαντήσει (παρόλο που αρκετές φορές στις σπουδές μου αντιμετώπισα το ερώτημα). Κάποιες φορές οι λόγοι έχουν να κάνουν με τα γονίδια, άλλες φορές με το περιβάλλον και άλλες φορές η απάντηση βρίσκεται στα κέντρα ηδονής.
      Με το ίδιο σκεπτικό η ετεροφυλία είναι και αυτή μία επιλογή. Δεν την χαρακτηρίζω καλή η κακή επιλογή και ομολογώ ότι δεν θέλω να χρησιμοποιήσω τον προσδιορισμό σεξουαλικός προσανατολισμός γιατί τον θεωρώ ασαφή (μπορεί να ερμηνευθεί με διάφορους τρόπους).
      Δεν έχω πρόβλημα με το να είναι κάποιος ομοφυλόφιλος και να έχει υπηρετήσει στην προεδρική φρουρά. Για την ακρίβεια έχω δει ομοφυλόφιλους που έχουν όλα τα απαραίτητα προσόντα για να γίνουν τσολιάδες. λοκατζήδες η πρωθυπουργοί. Δεν ήταν αυτό που με ενόχλησε.
      Για την ακρίβεια δεν προχώρησε καν η σκέψη μου τόσο πολύ. Το πρόβλημά μου κατ αρχήν είναι ότι χρησιμοποιείται ένα από τα σύμβολα της χώρας μας για να προωθηθεί ένα «προϊόν» και μάλιστα ένα προϊόν που είναι ξένο με τις μνήμες που φέρει το σύμβολο αυτό.
      Ο τσολιάς δεν φοράει την φουστίτσα του και τα πασουμάκια του και δεν κάνει βόλτες στο Κολονάκι, φοράει μία παραδοσιακή φουστανέλα και προστατεύει τον άγνωστο στρατιώτη.
      Θα με πείραζε για τους ίδιους λόγους, αν μια εταιρεία πλαστικών, διαφήμιζε τις σακούλες της με μια φωτογραφία της σημαία μας στην ακρόπολη και το μήνυμα «είμαστε παντού».
      Ουσιαστικά αυτό που με ενοχλεί πιο πολύ από όλα είναι ότι κάποιος αποφάσισε να προκαλέσει ένα μικρό ή μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης θίγοντας ένα σύμβολο. Δεν έχει κάν σημασία αν αυτοί που θίχτηκαν είναι έξυπνοι ή χαζοί, μορφωμένοι ή αμόρφωτοι, αριστεροί ή δεξιοί.
      Ήξερε πολύ καλά αυτός που έκανε την αφίσα ότι σε κάποιους θα είναι δυσάρεστη η αφίσα.
      Γιατί λοιπόν επέλεξε να προκαλέσει αυτός ο κάποιος. Και γιατί αυτός ο κάποιος ενώ ζητάει να σεβαστούν όλοι την έκφραση των σεξουαλικών του επιλογών ταυτόχρονα αποφασίζει να θίξει κάποιους από αυτούς.
      Δεν είναι νομικό το πρόβλημα ούτε συνταγματικό.
      Είναι αισθητικό. Η αφίσα είναι κακόγουστη και θέλει να προσβάλει όχι να σεβαστεί τα σύμβολά μας.
      Παρόμοιο πρόβλημα είχα και όταν το focus αλλοίωσε ένα άγαλμα σύμβολο για τον πολιτισμό μας για να πουλήσει μερικές χιλιάδες τεύχη.
      Β)Το ποστ μου δεν ασχολήθηκε με το αν γίνονται διακρίσεις ενάντια στους gay. Προφανώς και γίνονται αν και στην εποχή μας μάλλον είναι πια ελάχιστες όμως γνωρίζω περιπτώσεις διακρίσεων ενάντια σε straight όταν τυχαίνει gay να είναι σε θέσεις εξουσίας.
      Και εσύ στο δικαστήριο ίσως κάποιες φορές μπορεί να αδικήθηκες γιατί η εισαγγελέας είχε μαλώσει τον καλό της και ήθελε να διαλύσει κάθε αρσενικό στο δρόμο της. Το ότι ίσως αδικήθηκες σου δίνει το δικαίωμα να μοιράσεις φωτογραφίες της εισαγγελέως με μουστάκι και υπότιτλο «τι φταίω εγώ που ο άντρας σου δεν σε γουστάρει»?

      Γ) Λυπάμαι αλλά δεν αναρωτήθηκα νομικά αν έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν τον τσολιά. Αναρωτήθηκα γιατί κάποιος που θέλει να τον σεβαστώ ρισκάρει στο να με προσβάλει. Και όπως αυτός έχει το δικαίωμα να κυκλοφορεί αγκαλιά με τον εραστή του έτσι και εγώ έχω το δικαίωμα να σέβονται κάποια σύμβολά μου.

      Θυμάμαι την ιστορία του Πακιστανού που πριν μερικούς μήνες κατηγόρησε αστυνομικό ότι του τσαλάκωσε ένα χαρτί με κείμενα από το Κοράνι. Τότε όλοι βγήκαμε και κατηγορήσαμε τον κακό μπάτσο που δεν σεβάστηκε τα σύμβολα του μετανάστη.

      Σήμερα κανείς δεν προστατεύει τα δικά μας σύμβολα, ίσως γιατί θα κατηγορηθεί εθνικιστής, χουντικός, Χρυσαυγίτης και δεν ξέρω τι άλλο.

      Η αλήθεια είναι όμως ότι προτιμούμε να υπερασπιστούμε τους gay όχι γιατί τους καταλαβαίνουμε αλλά γιατί είναι της μόδας, περισσότερο από ότι είναι ο τσολιάς.

      Αναρωτιέμαι όμως τι θα γινόταν αν η αφίσα αντί για τον τσολιά είχε τον Ρέμο ή τον Ρουβά και με μεγάλα γράμματα δήλωνε ότι «είμαστε παντού». Μήπως αυτό η ελληνική κοινωνία δεν θα το ανεχόταν? Μήπως χιλιάδες μπλόγκ θα σήκωναν την σημαία και θα επαναστατούσαν για την εθνική προσβολή?

      Θα ήθελα να κρίνεις το ποστ μου όχι σαν νομικός αλλά σαν άνθρωπος που πιστεύει ότι η κατάντια της χώρας μας οφείλεται στην ισοπέδωση των πάντων.

      Κλέβουμε, λουφάζουμε, αδικούμε, χωρίς τύψεις γιατί απλά δεν έχουμε αρχές να λειτουργήσουν σαν αναστολείς των ορμών μας.

      Θα ήθελα να αναρωτηθείς πόσο καλύτερη θα ήταν η ζωή μας αν κάποιες από τις αξίες που χάθηκαν και θεωρούνται ντεμοντέ, επηρέαζαν την συμπεριφορά μας.

      Ο Τσολιάς δεν συμβολίζει τον άντρα, αλλά τον πολεμιστή και την πολεμίστρια που δίνουν την ζωή τους για να προστατέψουν την πατρίδα μας.

      Και αν δεν υπήρχαν οι τσολιάδες ίσως το athens parade να γινόταν σε τουρκικό ή γερμανικό ή βουλγάρικο έδαφος.

      Ας το σεβαστούν αυτό…

  3. Θα διαφωνήσω με το άρθρο σου, αν και το θέτεις στη βάση της κοινής λογικής. Ωστόσο, απουσιάζει η αντίληψη ότι ο τσολιάς δεν είναι απλά σύμβολο, αλλά και άνδρας και ως τέτοιος μπορεί να είναι τα πάντα.

  4. E-lawyer

    Κοινη λογικη δεν υπαρχει, μονο ομαδοποιημενα κοινα γουστα.

  5. Δε θα διανωνήσω, e-lawyer. Απλά ορισμένα «σύμβολα» ίσως δεν είναι απλά σύμβολα. Κι αναρωτιέμαι πιο νηφάλιος τώρα και πιο ξεκούραστος: ένας πούστης (ας το πούμε και χυδαία) δεν μπορέι να προστατέψει την πατρίδα, την οικογένειά του, τα εθνικά σύμβολα;

  6. E-lawyer

    Eθνικο αυμβολο σημαινει οτι εχει διατεθει στην κοινη χρηση των μελων του εθνους. Δεν ειδα να διαμαρτυρεται κανεις για τα τσολιαδακια κ τους τσολιαδες κραχτες στη βαρη κ στα βλαχικα. Αλλωστε η αφισα εστιαζει στη φουστανελλα για να υπογραμμισει μια περιοχη με ειδικη φορτιση. Αισθητικα καθενας εχει το γουστο του αλλα κυριολεκτικα προσβολη δεν θεωρω οτι υπαρχει οπως θα υπηρχε αν μεταδιδοταν ενα αρνητικο μηνυμα για τους τσολιαδες.

    • Tsoliadaki

      Τα τσολιαδακια δεν έχουν από πίσω τους το μνημείο του αγνώστου στρατιώτη.

      Ενώ η αφίσα έχει ξεκάθαρη και προσβλητική αναφορά στο μνημείο. Εκτός και αν ούτε το μνημείο δεν είναι σύμβολο εθνικό…

      Αν θέλανε να χρησιμοποιήσουν απλά την φουστανέλα ας βάζανε την φωτογραφία από τα Βλάχικα και όχι από την βουλή…
      Από την wikipedia σας θυμίζω ότι:
      «Καθ’ όλη τη διάρκεια της ιστορίας, πολλοί στρατιώτες έχουν πεθάνει στους πολυάριθμους πολέμους χωρίς υπολείμματα. Πολλά κράτη έχουν αναπτύξει την πρακτική ενός συμβολικού μνημείου του άγνωστου στρατιώτη που αντιπροσωπεύει τον πολεμικό τάφο εκείνων των μη αναγνωρισμένων στρατιωτών. Περιέχουν συνήθως τα υπολείμματα ενός νεκρού στρατιώτη που είναι μη αναγνωρισμένος.

      Η συνήθεια αυτή προέρχεται από την αρχαιότητα, που πίστευαν ότι βασανίζονταν οι ψυχές όσων δεν είχαν ταφεί τα σώματα. Η ταφή αυτών που είχαν χαθεί τα πτώματα, γινόταν συμβολικά είτε με την κατασκευή ειδώλου, είτε με κενοτάφιο.

      Στην Ελλάδα, για πρώτη φορά το 1880 με απόφαση του δήμου Ερμούπολης Σύρου, στήθηκε μνημείο στον άγνωστο στρατιώτη του αγώνα του 1821. Στην Αθήνα ιδρύθηκε παρόμοιο μνημείο στην Πλατεία Συντάγματος, μπροστά στη Βουλή των Ελλήνων (Παλαιά Ανάκτορα) και αποκαλυπτήρια έγιναν στις 25 του Μάρτη του 1932 από την τότε κυβέρνηση του Ανδρέα Μιχαλακόπουλου.»

  7. Αδερφες και παλικαρια γίνανε μαλλια κουβαρια …
    Καλα έκανες και αντεδρασες! Μαζι σου κι εγω!
    Μπορουν να παρελασουν, να διαθεσουν το κορμι τους οπως θελουν! Ομως , κάτω τα χέρια αποτον Τσολια! Αυτός ειναι εκει .. για άλλο σκοπό! Δινει φορο τιμης σε αυτους που επεσαν για να ειμαστε σημερα εμεις ελευθεροι !

  8. Τάσος

    Ποιος είπε ότι όταν γίνεται η επιλογή των τσολιάδων υπάρχει ερωτηματολόγιο για το «ξεσκαρτάρισμα» των γκέι; Οι μόνες προϋποθέσεις είναι κάποια σωματικά χαρακτηριστικά και (φυσικά) το βύσμα. Άρα το ποσοστό των ομοφυλοφίλων ανάμεσα στους τσολιάδες είναι το ίδιο με εκείνο που υπάρχει στο γενικό πληθυσμό, δηλαδή 10% με τους μετριότερους υπολογισμούς.
    Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τους «άγνωστους» στρατιώτες που σκοτώθηκαν κατά καιρούς σε διάφορες μάχες. Μπορεί εκείνη την εποχή να μη μπορούσαν να εκδηλωθούν τόσο ανοιχτά όπως σήμερα, όμως η ομοφυλοφιλία είναι διαχρονικό φαινόμενο!
    Καλά έκαναν λοιπόν οι διοργανωτές και έβαλαν στην αφίσα τον τσολιά μπροστά στο μνημείο του άγνωστου στρατιώτη!

    • Ανέστης

      Τι σημασία έχει αν υπάρχουν gay τσολιάδες
      Το θέμα είναι η παραποίηση του συμβόλου.
      Ο τσολιάς δεν έχει σεξουαλικό συμβολισμό, έχει όμως εθνικούς συμβολισμούς.
      Και τέλος πάντων δεν έχει σημασία αν είναι σύμβολο για όλους μας, είναι για κάποιους από εμάς άρα οι gay δεν έχουν δικαίωμα να μας προσβάλουν εμάς τους 2-3 όπως και εμείς δεν τους προσβάλουμε και δεν τους αρνούμαστε το δικαίωμα να παρελαύνουν στους δρόμους της πόλης μας.

  9. agoou b

    Γιατί; Αυτοί που θα παρελάσουν Έλληνες δεν είναι; Γκει στρατιώτες δεν υπάρχουν; Το να είναι κάποιος στρατιώτης, είναι ξεφτίλα να είναι και γκει; Τί σημαίνει ξεφτυλλίζουν την Ελλάδα; Αφού Έλληνες είναι. Δεν ανήκουν σε άλλη φυλή, ούτε άλλο έθνος. Έπειτα από πότε είναι ντροπή ένα εκ γενετής χαρακτηριστικό; Δηλαδή να ντραπούν για τι; Για τη φυση τους ως ομοφυλοφιλοι; Εσεις δεν πρεπει να ντραπειτε για τον ξεφτυλισμο προς συμπολιτες μας, προς την υπαρξη τους, για την αδιαφορια σας, που αποκρουετε την υπαρξη βασικων ανθρώπινων δικαιωματων με τις ομοφοβικές αντιλήψεις σας;

  10. Δεν καταλαβαίνω γιατί παρερμηνεύονται όσα έγραψα.
    Δεν με νοιάζει με ποιόν κοιμάσαι? Δεν έχει σημασία αν ταιριάζουν οι σεξουαλικές μας επιλογές.
    Δεν συμφωνώ με τις πιθανές διακρίσεις που γίνονται εναντίον ΣΟΥ και προφανώς δεν θέλω να γίνονται διακρίσεις εναντίον μου.
    Σε σέβομαι και θέλω να σεβαστείς το δικαίωμά μου να πιστεύω σε κάποιους συμβολισμούς. Ο άγνωστος στρατιώτης, ο τσολιάς, το πανεπιστήμιο, η σημαία μας, ο Μοζαρτ όλα αυτά είναι σύμβολα για μένα. Φαντάζομαι ότι και εσύ έχεις κάποια σύμβολα σημαντικά για σένα.
    Ας συμφωνήσουμε ότι θα σεβόμαστε ο καθένας τα σύμβολα του άλλου γιατί φαντάζομαι πως το ότι θέλετε να είστε παντού δεν σημαίνει πως θέλετε να είστε μόνοι σας…

    • agoou b

      Εγω δεν ειμαι ομοφυλοφιλη. Απλα ειμαι εναντια στους ομοφοβικους και σε αυτους που δεν μπορουν να κατανοησουν οτι οντως προκειται για ενα εθνικο συμβολο, ομως το να βρισκεται σε μια τετοια αφισα δεν ειναι ντροπη. Αν καναμε παρελαση οι straight και ειχαμε τετοια αφισα δεν θα υπηρχε καμια αντιδραση. Το θεμα δεν ειναι ο τσολιας, αλλα οι γκει. και αυτο ειναι ξεκαθαρο. γιατι προσβαλλει τους πολιτες; μερος των ελληνων πολιτων ειναι ομοφυλοφιλοι (μεγαλο μαλιστα) μερος αυτων που αγωνιστηκαν για την πατριδα ηταν επισης ομοφυλοφιλοι. εγω θα ελεγα πως ειναι ενας φορος τιμης στους ομοφυλοφιλους στρατιωτες που πολεμησαν κ αγωνιστηκαν. απλα ειναι ξεκαθαρο πως δεν αντιλαμβανεστε και δεν συνειδητοποιειτε το βαθυτερο νοημα. αν εβαζαν το ρουβα η το Ρεμο ομως διαβασα στα σχολια δεν θα το επαιρνε κανεις στα σοβαρα. Οι ανθρωποι αγωνιζονται για την αποκτηση βασικων δικαιωματων, δεν συμμετεχουν σε «φεστιβαλ» η πανηγυρι. αυτο που επιδιωκουν ειναι η αποδοχη τους απο τη κοινωνια και ισα δικαιωματα. με αλλα λογια να μπορουν να εκφραζονται οπως επιθυμουν δημοσια και να μην ζουν φυλακισμενοι, τα gay παιδια να πηγαινουν στο σχολειο γνωριζοντας πως δεν θα τους κοροιδεψει καποιος «μαλακας» συμμαθητης και πως η δασκαλα θα τα αντιμετωπισει το ιδιο με το υπολοιπα, η κοινωνια να γινει πιο φιλικη μαζι τους στο συνολο της, να μπορουν να εργαζονται. ας γινουν αυτα πραξη στην Ελλαδα και μετα δεν θα γινεται καν λογος για pride, αφισες, τσολιαδες και ουτω καθεξισ. αντι αν σας φταινε οι πολιτικοι σας πειραξαν οι γκει που και εφορια πληρωνουν και ολα τα κανουν.

      • Ο συλλογισμός σου στηρίζεται στο ότι «Αν καναμε παρελαση οι straight και ειχαμε τετοια αφισα δεν θα υπηρχε καμια αντιδραση.»
        Λυπάμαι αλλά εγώ θα είχα την ίδια αντίδραση.
        Όπως αντέδρασα το ίδιο έντονα όταν οι αναρχικοί κάψανε την σημαία.
        Και πίστεψέ με, έχω περισσότερους φίλους gay και αναρχικούς από όσους φαντάζεσαι.




Σχολιάστε