1) Οι 7 αγαπημένες μου ταινίες (κατά απαίτηση του υπουργού)

Τόσα χρόνια ευχόμουν να γνωρίσω κάποιον υπουργό, να με βολέψει και μένα τον Παράφωνο…

dog.gif

Επιτέλους το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα και είχα την τιμή να ανταλλάξω επισκέψεις με τον υπουργό μας τον Ζούρη.

Μόνο που ο αγαπητός, αντί να με βολέψει με ξεβόλεψε 🙂 με μια πρόσκληση αναπάντεχη μεν, αλλά και τιμητική αφού προέρχεται από μπλόγκερ με τέτοιο αξίωμα…

Η πρόσκληση αφορά ένα καινούργιο τρενάκι που ο Ζούρη ξεκίνησε,

με θέμα τις 7 αγαπημένες μας ταινίες…

Όσοι από εσάς έτυχε να διαβάσετε τα αποτελέσματα του προηγούμενου τρενακίου και τις εξομολογήσεις μου (πατήστε εδώ για λεπτομέρειες), ίσως θυμάστε ότι έχω μνήμη χρυσόψαρου… Έτσι θα μου επιτρέψετε να ξεχάσω κάποιες κινηματογραφικές ταινίες που αν και λατρεύω, αδυνατώ να επαναφέρω στην μνήμη μου…

Αρχίζω λοιπόν …

Όταν σπούδαζα, αγαπημένος μου Φάνης, αγαπημένος καθηγητής στο μάθημα της φιλοσοφίας, συνήθιζε μεταξύ των άλλων ιδιοτροπιών, του να ανεβαίνει πάνω στα έδρανα την ώρα του μαθήματος.

dead-poets-society.jpg

Έτσι όταν είδα μερικούς μήνες μετά, την ταινία » O κύκλος των χαμένων ποιητών» (Dead Poets Society), δεν μπορούσα παρά να την λατρέψω και να ταυτιστώ με πολλές από τις πτυχές του σεναρίου της.

O Robin Williams στο ρόλο του Καθηγητή παραμένει στην μνήμη έστω και αν περάσαν χρόνια…

Ευτυχώς στην ζωή μου είχα κάποιους καλούς δασκάλους και οι υπόλοιποι αδιάφοροι ή τραγελαφικοί δεν με απασχολούν.

Δυστυχώς trailer της ταινίας δεν βρήκα αλλά νομίζω το βιντεάκι που ακολουθεί θα θυμίσει τις καλύτερες στιγμές της.

(Το ποστ συνεχίζεται αμέσως μετά τις διαφημίσεις ΕΔΩ)

  1. ειναι τέλειο αν και 8ελω να το ξαναδω,
    πάνε τόσα χρόνια…

  2. σιγα σιγα μην βιαζεσαι.σε 7 χρονια τελειωνεις το ποστ.
    Η ταινια αρεσε και σε μενα,

  1. 1 2) συνέχεια “Οι 7 αγαπημένες μου ταινίες” « ΠΑΡΑΦΩΝΙΑΔΕΣ . . .

    […] 1) Οι 7 αγαπημένες μου ταινίες (κατά απαίτηση του υπου… […]

  2. 2 3) Οι τελευταίες αγαπημένες μου και οι προσκλήσεις … « ΠΑΡΑΦΩΝΙΑΔΕΣ . . .

    […] !!!Ποιός είναι ο παρουσιαστής και ποιά είναι η μοντέλα;1) Οι 7 αγαπημένες μου ταινίες (κατά απαίτηση του υπουργ…Είναι βιασμός η όχι;Eurovision η εκδίκηση… ή αλλιώς […]




Σχολιάστε

