Δεν είμαι εγώ…

στην παρακάτω φωτογραφία αλλά θα ήθελα να βρισκόμουν

δίπλα στο νερό, ξαπλωμένος να λιάζομαι…

Η δική μου φωτογραφία αυτή την στιγμή θα ήταν κάπως έτσι

αν είχα ασιατικά χαρακτηριστικά και το γραφείο μου ήταν

… σε καλύτερη κατάσταση… 🙂

Καλή σας εβδομάδα αγαπητοί μου και αν νομίζετε ότι ζεσταίνεστε σας ενημερώνω ότι δεν έχετε δει τίποτα ακόμη.


  1. AngelW|tch

    oxi oxi den zileuw…eimai dipla sthn 8alassa kiegw..poia 8alassa omws? [einai allounou papa euaggelia]…

    apantisi 50 metra apo to limani ston peiraia pou einai tigka sta krouazieroploia :-p

  2. @Angel τι άλλο θέλεις, και θάλασσα και αρώματα και τουρίστες να κατεβαίνουν από τα πλοία όπως στις ελληνικές ταινίες, χαμογελαστοί σαν να ήρθαν στον παράδεισο 🙂

  3. Εγώ πάλι , αφεντικούλη μου, είμαι σε σχολικές παύσεις, που έλεγαν παλιά! 😛 Κουράγιοοο! 😉




Σχολιάστε