Μετά τον Ψωμιάδη, ήρθε και άλλου η σειρά…

Βουίξανε τα κανάλια με τον υπουργό Μεταφορών και φορτηγατζήδων, πρώην εξάδελφο του πρωθυπουργού κο Λιάπη που έλαβε την πρωτοβουλία να στείλει με φαξ την κλήση στον βεσπόβιο Ψωμιάδη και πήραν φόρα οι τροχαίοι ανά την επικράτεια να μοιράζουν κλήσεις.

car-cartoon.jpg

Με βρήκαν λοιπόν και μένα αγουροξυπνημένο, στις 7 τα χαράματα να τρέχω να προλάβω το μεροκάματο και με στριμώξανε σε μια γωνιά του δρόμου.

Φυσικά δεν έπεσα στα δίχτυα τους αμαχητή…

Άλλα ας πάρουμε την ιστορία από την αρχή.

(Χαμηλώνουν τα φώτα για ατμόσφαιρα)

Ήτανε 2 και ήμουν μόνος.

Ο πρώτος με περίμενε στην αρχή του δρόμου, αλλά εγώ με μια κοφτή τιμονιά αριστερά κρύφτηκα πίσω από διερχόμενο αυτοκίνητο, μέχρι ένας μηχανόβιος deliveras άνευ κράνους να τραβήξει την προσοχή του.

Τον δεύτερο τον είδα 50 μέτρα μακρύτερα αλλά δεν προλάβαινα να αντιδράσω.

Βλέπετε είχα χαλαρώσει ξεπερνώντας το πρώτο εμπόδιο και με βρήκε απροστάτευτο.

Όμως και πάλι δεν παραιτήθηκα!!! (εδώ η ένταση ανεβαίνει).

Στα λίγα δευτερόλεπτα που περάσαν, από την στιγμή που μου κανε νόημα μέχρι να πλησιάσει στην πόρτα μου, ο παράφωνος εγκέφαλός μου λειτούργησε και βρήκε την δικαιολογία που θα (θα είπα) με γλύτωνε.

-Τι έκανα κύριε πόλιτσμαν του λέω με ύφος αθώου πουλιού.

-Δεν φοράτε ζώνη μου απαντάει αυτός ο θρασύτατος.

-Μα ξέρετε σταματούσα στον φούρνο εδώ δίπλα,  λέω εγώ, ο ηλίθιος-ατάλαντος-ψεύτης.

-Χέστηκα, σκέφτηκε αυτός και συνέχιζε να γράφει την κλήση.

Με λίγα λόγια για όσους δεν γνωρίζουν, το πρόστιμο είναι 350 ευρουλάκια και αν το πληρώσουμε εντός 10 ημερών παίρνουμε έκπτωση 50%.

Κάτι σαν hondos δηλαδή χωρίς όμως τον αναπτήρα και τα αρωματικά μαντιλάκια να δίνουν όγκο στην σακούλα…

(εδώ προσέξτε γιατί κρύβεται η ουσία του ποστ)

Έχω με λίγα λόγια μια εβδομάδα μέχρι να βρω βύσμα να σβήσω την κλήση.

Αν εσείς είστε το βίσμα που ψάχνω, σας παρακαλώ πολύ να  στείλετε μαιλ, sms, msn, fax, peristeri ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ γιατί χωρίς εσάς θα πρέπει να ξηλωθώ…

Και αν θέλετε αντάλλαγμα ζητήστε το άφοβα. Μέχρι και εξώφυλλο θα σας κάνω στο πρώτο μου βιβλίο, με τίτλο «Γιατί δεν τραγουδάω» …

η αν θέλετε μπορώ να αντικαταστήσω τον κύριο Τσαλίκι σε εκείνες τις ηλίθιες διαφημίσεις για την κυκλοφοριακή αγωγή.

Αυτά για σήμερα.

(Τα σχόλια σήμερα δεν είναι δικά σας, αλλά του τροχονόμου 😦    )


  1. Θα το πληρώσεις και θα πεις και ένα τραγούδι… 😉

  2. Απρόσεχτος είσαι, αφεντικούλη μου! Η ζώνη σώζει! 😦 Κι εγώ χτες σ’ έξοδο σε μεζεδοπωλείο την έβγαλα ξενέρωτη μ’ ένα ποτηράκι μπύρα, για το φόβο του αλκοτεστ! 😡

  3. @crucilla και εσύ τέκνο Βρούτε;

    @renata χικ τι εννοείς;;; 🙂

    @visma Που είσαι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  4. Χμμμμ, δεν είμαι εγώ (το visma) 😛
    Αχ, τι καλά κάνω που δεν οδηγώ 🙂

  5. Πάνω που σερβιριστήκαμε άρχισε να λέει ο συνάδελφος πως πέρσι τέτοια μέρα τον σταμάτησαν γι αλκοτεστ και με δυο μπύρες του πήραν για 6 μήνες το δίπλωμα, οπότε «ρούφηξα τ΄αυγό μου» και έπινα μετά αναψυκτικό γμτ!

  6. @confuced δεν οδηγείς;;;;; και πως θα με πας βόλτα 🙂

    @renata χικ το αυγό περνάει το αλκοοτέστ?

    Σας παρακαλώ κύριε βίσμα σας χρειάζομαι 🙂

  7. Α, δε με παρακολουθείς! 😛 Ήπια ένα ποτηράκι κι όχι άλλο! Τι να κάνω?

    Δεν έχεις ακούσει την Λίλη Παπαγιάννη να λέει του Ξενίδη «εσύ, Μπούλη, ρούφα τ΄αυγό σου»? Τς τς τς! Απαίδευτος!
    Και έτυχε σαν το διάολο, να είναι καταπαγωμένες οι πράσινες! 😥

  8. prosoxi giati pano apo 20 xil. ypervasi oriou pairnoun kai thn adeia kai diploma gia 2 mines…..kai ta 20 xil ypervasi einai polu eukolo na to kaneis!!!!




Σχολιάστε