Επιστρέφω αμέσως

Έχουν περάσει σχεδόν 6 εβδομάδες από το τελευταίο μου ποστ.

Εξαφανίσθηκα όχι από πρόθεση, αλλά παρασυρμένος από την καθημερινότητά μου που δεν μου επέτρεπε να πάρω μια βαθιά ανάσα και να παρατηρήσω ότι γίνεται γύρω μου.

Ούτε καν ότι γίνεται μέσα μου μπορούσα να αντικρύσω…

Επεστρεψα όμως, όχι από πρόθεση αλλά από ανάγκη να γράψω.

Ευχαριστώ όσους αναρωτήθηκαν μέσα από τα μαιλ τους αν είμαι ζωντανός.

Δεν είμαι σίγουρος για την απάντηση αλλά φαντάζομαι  πως θα… το δείξει η νεκροψία 😉 .

Καλή σας νύχτα αν η μοίρα σας φέρει σήμερα από εδώ..

  1. Καλά να περνάς. Λίγη συγγραφική ξεκουραση είναι αναγκαία πάντως.

  2. liakada

    mh kouniesa leme twra pou kovw.. mh se petsokopsw! lolol
    ante gyrnaaaaaaa
    filia parafona ap nhso voria ths Afrikhs pppp
    me gefsh rakhs..

  3. liakada

    Παρε ανασα και δεξου ευχες .. για .. οτι επιθυμεις !
    εε 15αυγουστος σημερα!
    χαχα
    καληνυχτα Π

  4. Giotavita

    χρονια πολλά Παραφωνούλι….




Σχολιάστε

