Πόσο κοστίζει η ελευθερία;

Μετά από 14 ημέρες ο Γιώργος Μυλωνάς, πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδας, αφέθηκε ελεύθερος, χθές τα ξημερώματα.

Tο κόστος της ελευθερίας του φαίνεται ότι ήταν 11,5 εκατομμύρια ευρώ. Οι απαγωγείς ζητήσανε 30 αλλά μετά από διαπραγματεύσεις δεχθήκανε να μειώσουν το ποσό στο ένα τρίτο.

Είμαι σίγουρος ότι κάποιοι από εμάς διαβάζοντας την είδηση θα λένε μέσα τους ότι καλά του κάνανε του βιομήχανου. Όμως διαφωνώ. Προσπαθώ να μπω στην θέση του και ομολογώ ότι δεν θα ήθελα να είμαι ακόμη και αν πριν την απαγωγή του έτρωγε με χρυσα κουτάλια.

Κανείς δεν αξίζει να περάσει αυτή την ταλαιπωρία. Κανείς δεν αξίζει να νιώσει ότι η ζωή του κρέμεται από μια κλωστή. Κανενός η οικογένεια δεν πρέπει να βιώσει το συναίσθημα ότι το παιδί σους, ο άντρας της, ο πατέρας τους είναι φυλακισμένος και μια λάθος κίνηση μπορεί να τον σκοτώσει.

Τον Γιώργο Μυλωνά δεν τον γνώριζα. Αναρωτιέμαι όμως αν αυτή η εμπειρία θα τον κάνει καλύτερο η χειρότερο άνθρωπο.

Εγώ δεν ξέρω πως θα αντιδρούσα. Ίσως να αγαπούσα την ζωή γιατί θα έβλεπα πόσο εύκολα χάνεται. Ίσως από την άλλη να μισούσα τους ανθρώπους που είναι ικανοί να προκαλέσουν τόσο κακό.

Ελπίζω ότι η αστυνομία θα καταφέρει να συλλάβει τους απαγωγείς.

Ελπίζω ότι η επιτυχημένη απαγωγή δεν θα ανοίξει την όρεξη και σε άλλους.

Ελπίζω ότι κανείς δεν χαίρεται γι αυτό που έπαθε ο συνάνθρωπό μας.

Ελπίζω η φτώχια και η δυστυχία να μην είναι η αιτία που οδήγησε τους απαγωγείς σε αυτήν την πράξη και βέβαια δεν έχω καμία διάθεση να δεχτώ κάτι τέτοιο σαν δικαιολογία αν ποτέ συλληφθούν.

  1. kai kathiki na einai pios eisai esi kirie pou tha apagageis enan anthropo? Ai siktir ntik pia! Ama eheis anagi apo lefta na pas na doulepseis, akou na apagageis!

  2. Η φτώχεια και η δυστυχία δεν απαιτεί 30 εκ. ευρώ. Ο φτωχός ούτε που φαντάζεται τι μπορεί να σημαίνει ένα τέτοιο ποσό.
    Ο άπληστος και ο ανήθικος όμως μπορεί.
    Δεν θα ευχόμουν μια απαγωγή σε κανέναν. Ομως ένας άνθρωπος είναι απλά ένας άνθρωπος, όσο σημαντικός και αν είναι στην κοινωνία που ζεί.
    Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι πως η απληστία και η ανηθικότητα φτάνει πολύ παραπέρα από μια απαγωγή. Φτάνει σε γενοκτονίες και ισοπέδωση πόλεων, και αυτό έχει φτάσει να θεωρείται κάτι τόσο συνηθισμένο, που αναφέρεται στους τίτλους των ειδήσεων κάπου ανάμεσα στα κοινωνικά σχόλια και το δελτίο καιρού.

  3. Τώρα εγώ να το παίξω λίγο Τζόναθαν Κόου;
    Προφανώς η όποια απαγωγή με βρίσκει αντίθετο. Το ποσό όμως, όπως λέει και ο/η ampelofilosofos μου προκαλεί …σκέψεις. Έτσι, δεν μπορούν παρά να περάσουν από το μυαλό μου -έστω και φευγαλέα- τα εξής ενδεχόμενα:
    Ξεκαθάρισμα λογαριασμών, «αθέμιτος» ανταγωνισμός, σκηνοθετημένη απαγωγή…
    Αυτό που με μπερδεύει είναι το ότι τελικά, οι απαγωγείς, του έδωσαν ένα αυτοκίνητο ώστε να διαφύγει… Προσπαθώ να μπω στο μυαλό και την ψυχολογία τους… Δεν μπορώ.

    May the Force b with u…
    papet

    Σημ: Το παραπάνω σχόλιο γράφτηκε έχοντας μια «περίεργη» διάθεση μεταξύ σοβαρού και αστείου. Παρακαλώ να αντιμετωπισθεί αναλόγως.

  4. Giotavita

    Παραφωνούλι, καλό μου παιδί, άμα έκανες καμιά ασφάλεια για απαγωγή στείλε μου ένα μειλ να το κανονίσουμε να σε απαγάγω.
    (εχω κι εγώ διαθεση για χιούμορ σήμερα σαν τον/την Papet)

    Καλησπέρα ζεστή από τον Βορρά

  5. Καλημέρα!
    Καταρχήν καλώς σε βρίσκω. Εκ των προτέρων ζητώ συγνώμη που δεν
    δεν θα σχολιάσω το ποστ σου. Είμαι νέος στη blogosfera, και θέλω να σου κάνω γνωστό με αυτό το κόμεντς-μήνυμα την παρουσία μου. Έφτιαξα ένα blog που θα ασχοληθεί κυρίως με το βιβλίο και με τους συγγραφείς. Ελπίζω να συμπληρώσει έστω έναν πολύ μικρό κενό στο χώρο αυτό. Καλημέρα και πάλι και καλό σαββατοκύριακο!

  6. parafonix μου εσυ! χμμ να σε απαγάγω? δέχεσαι ? θα πάρω βρε κανα φράγκο που εχω έξοδα ή τπτ?
    Μου έβαλες ιδέες λέμε χαχαχ
    Που βόσκεις? Πήζεις?

  7. Ανώνυμος

    ειμαι σε διακοπουλες … πριν τις διακοπες! χαχαχα αλλα σκεφτομαι.. θυμαμαι που και που και τα φιλαρακια μου και περασα να αφησω μια καλημερα
    περνω καλαααααααα!
    χαμογελω σου!
    φιλια
    Λιακαδα ( να πω καλοκαιρινη? χμμ ας το τολμησω !)




Σχολιάστε

