Το παρασκήνιο της σύγκρουσης Παπανδρέου-Σημίτη

(Γαμώτο, γιατί παρέδωσα την εξουσία, είναι πολύ ωραία εδώ πάνω στο μπαλκόνι)

(Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να διώξω τον Σημίτη πριν αυτός διώξει εμένα)

(-Κώστα, ξέρω που το πας, αλλά εγώ αν δεν γίνω πρωθυπουργός, δεν κατεβαίνω από την προεδρία.

-Γιώργο δεν άκουσα καλά, μου το λες στα Γερμανικά που τα μιλάω τέλεια;

-Με γράφεις Κώστα αλλά θα σου γράψω και εγώ…)

Η ιστορία συνεχίζεται…

  1. το θεμα ειναι εκτος απο προσωπα στο πασοκ να αλλαξουν και ιδεολογια….

  2. anna

    Apisteyto to fotoromantzo xaxa eskises parafone

  3. «Κώστα, ξέρω που το πας, αλλά εγώ αν δεν γίνω πρωθυπουργός, δεν κατεβαίνω από την προεδρία.» αυτό σκεφτόταν τότε..
    τώρα σκεφτεται .. «πως 8α γίνει να πάρω πίσω το δαχτυλίδι»?? χαχαχ εχασεεεεεεε
    που έβοσκε τόσο καιρό?




Σχολιάστε

