Μπλόγκερ πήρε μίζα από την SIEMENS

Σε συνεργασία με τον εισαγγελέα και τις διωκτικές αρχές, σας αποκαλύπτουμε ένα συγκλονιστικό σενάριο διαπλοκής της γνωστής για τις χορηγίες της SIEMENS και ενός ασήμαντου μεν αλλά με προφανής διασυνδέσεις ιστολόγου.

Ο Παράφωνος και το κινητό που πήρε μίζα από την SIEMENS


Βλέπετε ξέραμε ότι τα πολιτικά κόμματα πήρανε χαρτζιλίκι (ανάλογα με το εκλογικό τους ποσοστό), τώρα μάθαμε ότι η νεολαία ΠΑΣΟΚ και ο γιός Μητσοτάκης αγαπούν την SIEMENS αλλά δεν ήταν γνωστό ότι εγώ ο Παράφωνος χρησιμοποίησα την επίμαχη περίοδο των ολυμπιακών αγώνων προϊόντα της γερμανικής εταιρείας.
Σας αποκαλύπτω λοιπόν πρώτος ότι είχα κινητό SIEMENS το 2004.
Αν βρείτε τα τιμολόγια αγοράς παρακαλώ δώστε τα στην κα Στάι και στον κύριο Χατζηνικολάου γιατί ανυπομονώ να δώσω συνέντευξη τύπου.

Έχω ετοιμάσει μάλιστα και τις δηλώσεις μου.

Εγώ ο Παράφωνος παραδέχομαι ότι αγόρασα προϊόντα της SIEMENS διότι όπως είπε ο κος Μητσοτάκης, ή εταιρεία είναι αξιόπιστη.
Και όταν με ρωτήσει ο δημοσιογράφος γιατί δεν το πλήρωσα. Θα πω ότι το πλήρωσα αλλά δεν βρίσκω την απόδειξη γιατί την έδωσα για ανακύκλωση.
Αν πάλι με στριμώξουν και συνδέσουν το σκάνδαλο SIEMENS με αυτό της VODAPHONE, θα παραδεχθώ ότι το κινητό μου είχα κάρτα της ακατανόμαστης εταιρείας και ότι φοβάμαι πως με παρακολουθούσαν αλλά βαρέθηκαν να ακούνε ηλιθιότητες και τελικά σταμάτησαν να ασχολούνται μαζί μου στερώντας μου τότε την ευκαιρία να γίνω διάσημος δηλώνοντας ότι ήμουν και εγώ παρακολουθούμενος.
Τέλος αν οι φίλοι δημοσιογράφοι επιμείνουν να συνδέσουν το όνομά μου με την αγορά του συστήματος παρακολούθησης των ολυμπιακών από την τότε κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δεν έχω παρά να ενδώσω αποκαλύπτοντας ότι ναι εγώ ήμουν αυτός που έπεισα με τα ποστ μου τον Σημίτη να προτιμήσει τους Γερμανούς και όχι τους Αμερικάνους.

Με λίγα λόγια, ζητώ συγνώμη από τον Ελληνικό Λαό αλλά το ένα δις που φέρεται να έδωσε η SIEMENS το πήρα (εγώ και όχι τα κόμματα και οι βουλευτές) γιατί το είχα πραγματική ανάγκη. Ειλικρινά λυπάμαι που οι ακατανόμαστοι δημοσιογράφοι και εισαγγελείς μπλέξανε άδικα τους πολιτικούς μας. Δεν μπορώ να επιστρέψω τα χρήματα αλλά μπορώ να σας πληρώσω σε είδος.

Γι αυτό και σαν αντάλλαγμα ποστάρω διαφήμισή σας και ελπίζω μετά από αυτό να μείνουμε φίλοι 🙂

σημ: Έμαθα ότι πρέπει να τους διαφημίσω ακόμη μία φορά για να πατσίσουμε την μίζα.

Με χαρά λοιπόν σας παρουσιάζω μια διαφήμιση που μιλάει από μόνη της

  1. 😆

    τουλάχιστον εσένα δεν σε έβγαλαν οι εφημερίδες 🙂

  2. ΧΑΧΑΧΑ … ετοιμάζομαι όμως 😉

  3. oi apodeixeis einai poli mikres gi’afto kai den tis pairnoun gia anakiklosi. Dieftharmenos, pseftis,…, kai tosa alla! Ma se ti blogs baino!!!! Tha kao stin kolasi!




Σχολιάστε

