Άντε να διαλέξω τώρα

Δεν είμαι καλός στα μπλογκοπαίχνιδα, αλλά δεν μπορώ να χαλάσω το χατήρι της φίλης μου Λιακάδας.

Αν κατάλαβα καλά πρέπει να καταγράψω 5 πράγματα που μου αρέσουν και άλλα τόσα που δεν γουστάρω.

Δύσκολο να διαλέξω ανάμεσα στις παραξενιές μου αλλά θα προσπαθήσω.

ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

  1. Οι τηγανητές πατάτες ειδικά αν είναι φρέσκιες, τηγανισμένες σε ελαιόλαδο. Ξέρω δεν ακούγεται γκουρμέ αλλά ρε παιδιά δεν μπορώ να αντισταθώ και το πληρώνω με 2-3 κιλά μόνιμα προσκολλημένα στην κοιλιακή μου χώρα.
  2. Οι άνθρωποι που με κάνουν να γελώ. Από νεαρός τιμούσα όσους έχουν πραγματικό χιούμορ. Είναι εύκολο να συγκινήσουμε όμως η καλή αίθηση του χιούμορ και η ικανότητα να μεταδίδουμε το χαμόγελο στους άλλους είναι σπάνιο χάρισμα και ομολογώ ότι ζηλεύω απίστευτα όσους το διαθέτουν.
  3. Η ταχύτητα και τα γρήγορα οχήματα. Είμαι άρρωστος με ότι κατασκευάζει ο άνθρωπος και μπορεί να με μετακινήσει με μεγάλες ταχύτητες. Οδηγώ στο όριο αυτοκίνητα ή μηχανές και γι αυτό εδώ και χρόνια προσπαθώ να αποφύγω οτιδήποτε «τρέχει». Βλέπεται μεγαλώνοντας, το αίσθημα αυτοσυντήρησης υπερισχύει της τρέλας μου αλλά μόνο όταν είμαι μακριά από τιμόνι.
  4. Οι άνθρωποι που αγαπούν την δουλειά τους. Λατρεύω να βρίσκομαι σε κάποιον επαγγελματικό χώρο και να βλέπω ανθρώπους που εργάζονται και το απολαμβάνουν. Βέβαια αυτό είναι σπάνιο τα τελευταία χρόνια αφού οι περισσότεροι την ώρα που εξυπηρετούν τον πελάτη φαντάζονται ότι εκείνη την στιγμή βασανίζουν το αφεντικό τους και βάζουν φωτιά στο μαγαζί…
  5. Το διαδίκτυο. Είμαι τυχερός γιατί έχω μνήμες από την ζωή μου χωρίς τηλεκοντρόλ. Έχουν αλλάξει τρομακτικά οι εποχές από τότε και κάποιοι που δεν έχουν μέτρο σύγκρισης (λόγω ηλικίας) δεν μπορούν να καταλάβουν πόσο μεγάλη επανάσταση είναι το ιντερνετ. Είμαι φανατικός χρήστης λοιπόν και αισθάνομια τυχερός που επιτέλους μπορώ να ξεπεράσω τον χώρο και τον χρόνο μέσα από την οθόνη του υπολογιστή μου.

ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ

  1. Οι δήθεν και οι ψεύτες. Έχω αλλεργία σε όσους δεν εκφράζουν τις πραγματικές τους σκέψεις, συναισθήματα και κίνητρα. Δεν μπορώ να αντισταθώ από το να τους τσιγκλήσω, ειρωνευτώ και τέλος πάντων συνήθως τους επιτίθεμαι λυσσαλέα ακόμη και αν αυτό συχνά μου προκαλεί προβλήματα.
  2. Οι μπάμιες. Δεν θυμάμαι αν ποτέ έχω δοκιμάσει να τις φάω αλλά ξέρω ότι ακόμη και όταν τις βλέπω αισθάνομαι δυσάρεστα. Αν με καλέσετε για φαγητό, σας παρακαλώ μην τις επιλέξετε για το τραπέζι μας.
  3. Τα πιτσιρίκια που τρέχουν ανεξέλεγκτα στα εστιατόρια ενοχλώντας όσους προσπαθούν να απολαύσουν το φαγητό τους. Για την ακρίβεια δεν μου αρέσουν οι γονείς τους που εκμεταλλεύονται την ανοχή μας και αφήνουν τα λυσσασμένα «παιδάκια» τους να αναζητούν την προσοχή που δεν βρίσκουν στο σπίτι.
  4. Τα παπουτσάκια μπαλαρίνας. Αναφέρομαι σε αυτά τα, χωρίς τακούνι παπούτσια, με την στρογγυλεμένη μύτη και συχνά ένα φιογκάκι ή ακόμη χειρότερα, 2-3 λουλουδάκια σαν έξτρα διακοσμητικά στοιχεία. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι γυναίκες τα θεωρούν σέξυ. Ίσως όλες θέλουν κατα βάθος έναν ρόλο σόλο μπαλαρίνας στο μέγαρο και με αυτό τον τρόπο ικανοποιούν την φαντασίωσή τους. (Ξέρω ότι μόλις έχασα το 50% των αναγνωστριών μου. Σας ευχαριστώ για όλα αγαπητές μου αλλά έπρεπε να πω την αλήθεια.)
  5. Ο τρόπος που οι άνθρωποι ΔΕΝ φλερτάρουν. Είμαστε στην εποχή της ταχύτητας. Τρώμε fast-food και οι σχέσεις μας, αν μπορεί κάποιος να τις αποκαλέσει έτσι, είναι fast sex. Ψεκάστε σκουπίστε τελειώσατε. Τα νεαρά παιδιά έχουν συνηθίσει να αλλάζουν ερωτικούς συντρόφους όχι μόνο κάθε νύχτα αλλά ίσως ακόμη και κατά την διάρκεια της ίδιας νύχτας. Το φλέρτ και η επικοινωνία δεν είναι μέρος της ανθρώπινης επαφής. Μου λέιπει όχι γιατί το αναζητώ, αλλά γιατί νομίζω ότι πολλά από προβλήματα που αντιμετωπίζουμε ως είδος οφείλονται στην ψευδοικανοποίηση που εισπράττουμε στην προσωπική μας ζωή.

UPDATE

Νομίζω ότι ξέχασα να γράψω αυτό που με απωθεί περισσότερο στην ζωή μου. Δεν θα σβήσω κάτι από τα προηγούμενα αλλά πρέπει να παραδεχθώ δημοσίως ότι ΔΕΝ αντέχω τις εξαρτήσεις.

Δεν καπνίζω και δεν πίνω παρά μόνο όταν επιλέγω ΕΓΩ και όχι λόγω συνήθειας, εξάρτησης. Δεν θα μπορούσα να παίρνω ναρκωτικά παρόλο που συχνά τα κειμενά μου φαίνονται ότι έχουν γραφτεί υπό την επήρεια τέτοιων ουσιών 😉 .

Ουφ, τα κατάφερα.

Δεν ήταν όσο εύκολο φαινόταν.

Δεν ξέρω ποιόν να πρωτοδιαλέξω για να μεταφέρω την σκυτάλη του μπλογκοπαιχνιδιού, γι αυτό και πήρα την απόφαση να προτείνω στους 13 συμπλογκίτες που άφησαν τα τελευταία σχόλια να μας γράψουν τα 5 πράγματα που τους αρέσουν και τα 5 που απεχθάνονται. Ελπίζω μέσα σε αυτά που δεν συμπαθούν να μην συμπεριληφθεί η πρόσκλησή μου…

http://tofanaritoudiogeni.blogspot.com

http://crazycows.wordpress.com/

http://solomantzaros.wordpress.com

http://anebala.blogspot.com

http://tsopanis.wordpress.com/

http://fusmoker.blogspot.com/

http://chldimos.blogspot.com

http://afmarx.wordpress.com/

http://prezatv.blogspot.com/

http://Sourotiri.blogspot.com

http://www.pentanostimi.blogspot.com

http://arivelos.blogspot.com

http://nicegirlgonebad.blogspot.com/

  1. χαχαχά, θα ανταποκριθώ εντός των ημερών! Αυτό το πράγμα θέλει τρομερή σκέψη! 😀

  2. για τις μπαμιες συμφωνω και εγω.

  3. prota prepei na epilexo apo ta 5555555555555555 pragmata pou den m’aresou kai tha antapokritho ki ego 🙂

  4. @parafonix ma frnd! 🙂 είσαι πειραχτήρι ..( ακου να μου βγάζει με τέτοια αυ8άδια τη γλώσσα!) αλλά σε συμπα8ώ τόσο που δεν μπορώ να σου μουτρώσω. Αλλωστε πως 8α μπορούσα.. να κάνω κάτι τέτοιο στον άν8ρωπο που πρώτος επισκέφτηκε το blog μου. Σας έδωσα είδηση τώρα αν το καταλάβατε! 😀
    Mετά από τόσο καιρό νιώ8ω την ανάγκη να σε ευχαριστήσω για το ποδαρικό Παραφωνούλη!

    Δυο λόγοι που σε μίσησα (λιγουλάκι λέμε ) είναι που
    – μου ‘βαλες φωτιές και δεν ήρ8α πέρυσι το καλοκαίρι
    στο bloogo meeting 😦 έτσι εσύ έχασες την ευκαιρία να
    υποδεχτούμε μαζί τους εισερχόμενους
    κι εγω την ευκαιρια να γνωρίσω πι8ανά κανα
    ενδιαφέροντα δημοσιογράφο ppppp και
    – δεν με ειδοποίησες οτι η συναυλία ήταν χτες!

    λόγοι που σε αγαπώ είναι ότι μισούμε κι οι δυό το ίδιο πράγμα ( τους δή8εν, τα σιχάματα πιτσιρίκια που σου σκάνε στο διπλανό τραπέζι , και τις …μπάμιες!!! ) οτι μας αρέσουν οι τηγανιτές πατατούλες ( πολύ gourmet!) και τα ψηλοτάκουνα παπούτσια …

    Τα υπόλοιπα 8α στα πω όταν σε καλέσω για τραπέζι … μαγειρεύω μπάμιες απόψε χαχαχ..
    πως γίνεται εγω να λείπω απο τις bloggo εκδηλώσεις? ΄αυριο εκτος …
    να περιμένω ανταπόκριση με εικόνες mms?

  5. αα και τα ψάρια … το καλύτερο ψα΄ρι είπαμε .. είναι το αρνι ..
    τα μπαρμπούνια μου » βρωμανε» προτιμώ καλαμαράκια , καραβίδες και μαλάκια … ( καργα ουρικό) χαχαχ

  6. @hariz ανυπομονώ να διαβάσω τις απαντήσεις σου

    @zouri μόνο για τις μπάμιες;

    @Offshore κάτι μου λέει ότι το ποστ σου θα αργήσει

    @liakada δεν σου απαντώ 🙂 τα παμε στο msn …

  7. Λοιπόν, για τα παπουτσάκια μπαλαρίνας συμφωνώ απόλυτα! ALL STAR και πάλι ALL STAR! 😉

    Δυσφορώ αυτήν την στιγμή, που πρέπει να στύψω το μυαλό μου για να ταξινομήσω τα «μ’ αρέσουν» και «δεν μ’ αρέσουν» μου. ‘Εχεις όμως καλές πιθανότητες να εξαιρεθείς από την λίστα των «δεν», απλά γιατί θα βρεθούν άλλα 5 που θα βρίσκονται ψηλότερα από σένα στη σειρά κατάταξης! 🙂

    PS: Είσαι σίγουρος ότι το διαδίκτυο δεν συγκαταλέγεται στις εξαρτήσεις; Γιατί έχω αρχίσει να σκέφτομαι ότι πρέπει να απευθυνθώ σε κέντρο… αποτοξίνωσης!

  8. Στα ΝΑΙ και τα ΔΕΝ σου είμαι μαζί σου.
    Μόνο στις μπάμιες δεν συμφωνούμε και αυτό ίσως οφείλεται στο ότι δεν θα βρήκες τη σωστή μαγείρισσα για να εκτιμήσεις τη γεύση τους.
    Δεν πειράζει όμως και μακάρι να είναι το μόνο σημείο που διαφωνούμε.
    Στην πρόσκλησή σου δεν μπορώ να πω όχι και σε πρώτη ευκαιρία θα κάνω γνωστές στο πλατύ κοινό τις αρνητικές και θετικές μου απόψεις επί παντός…

  9. δεχομενη την προσκλησή σας ,για την οποια πολλα ευχαριστώ,μπορειτε να με επισκεφθητε και να μαθετε τα σχετικά ,

    μετα τιμής,

    http://pentanostimi.blogspot.com/2008/06/ba.html

  10. Eυχαριστώ πολύ για την πρόσκληση φίλε Παράφωνε.
    Δεν θα ανταποκριθώ όμως , διότι δεν είμαι σε παιγνιώδη διάθεση αυτό τον καιρό.
    🙂

  11. Μ αρεσει το μπλογκ parafoniades! και της ampelofilosofoς μου αρεσει! Το τι αλλο ακομα 8α σας το πω σε δικο μου ποστ
    προς το παρον ΦΙλια




Σχολιάστε

