Περιβαντομπλογκικά

Το περιβάλλον γιόρταζε χθές,

Σήμερα μπορούμε να το ξεχάσουμε…

  1. Περίεργο πράγμα οι γιορτές! Νομίζω ότι τις θεσπίζουμε ως κίνηση εξιλέωσης, αφού όμως κάνουμε την αποτρόπαια πράξη.

  2. @parafonos δεν ξερω για σας αλλά εγω αρνούμε να το ξεχάσω γιατί με πληγώνει …
    και 8α συνεχίσω να παλεύω να περισώσω ότι μπορώ..
    Δεν γιόρτασα χτες.. μνημόσυνο ένιω8α πως 8άπρεπε να κάνουμε στη μνήμη της φύσης που ήδη έχουμε χάσει ..
    Επειδή όμως δεν μου ταιριάζουν τα κλάμματα, 8α κάνω κάτι άλλο. Το Σ/Κ που 8άμαι στα «καμένα» 8α φυτέψω ένα έλατο … και φευγοντας δεν 8α πεταξω τη σακούλα μου με τα σκουπίδια στο ρέμα ..
    Θα τα φέρω μαζί μου και 8α πάω να τα αφήσω στην είσοδο του Υπουργείου Περιβάλλοντος!
    Αν 8α με μαζέψουν μη μου φέρεις τον Κούγια να με βγάλει!

  3. Nasia

    Με δυό λέξεις κατάφερες να μας γεμίσεις τύψεις …
    Σνιφ κλαω λύγμ




Σχολιάστε

