Ήμουν στην Ίο στο Greek Blogger Camp όταν έμαθα από μία φίλη ότι ο Πιτσιρίκος δημοσίευσε ποστ με πρόσκληση-πρόκληση για το κλείσιμο μίας τράπεζας.

New Pitsirikos Bank of Greece

( Ο πιτσιρίκος επιτέλους χτυπάει το τραπεζικό σύστημα)

Άμεσα εντυπωσιασμένος κατάλαβα ότι αυτή είναι μια μοναδική ευκαιρία για την μπλογκόσφαιρα.

Αν κλείσει μία τράπεζα αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξει ένα κενό στην αγορά.

Προτείνω λοιπόν εμείς να εκμεταλλευθούμε την ευκαιρία και να

ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ

Τα βήματα είναι απλά.

  1. Θα περιμένουμε ο πιτσιρίκος να διαλέξει μία τράπεζα και να ανακοινώσει το κλείσιμό της
  2. Θα συνεχίσουμε (υπομονετικά) να περιμένουμε να σηκώσουν τα χρήματά τους οι αναγνώστες του πιτσιρίκου από την συγκεκριμένη τράπεζα και να επιβάλουν την κατάρρευσή της.
  3. Προφανώς η τράπεζα θα διαλυθεί και θα ξεπουλήσει τον εξοπλισμό της
  4. Εμείς θα πάρουμε δάνειο από μια άλλη τράπεζα που θορυβημένη από την ιδιότητά μας σαν μπλόγκερς θα μας το δώσει με ευνοϊκούς όρους (τζάμπα).
  5. Θα αγοράσουμε τον εξοπλισμό και τα υποκαταστήματα της κλειστής τράπεζας
  6. Θα προσλάβουμε το προσωπικό της κλειστής τράπεζας
  7. Θα καλέσουμε τους αναγνώστες του πιτσιρίκου να καταθέσουν σε εμάς τα λεφτά τους και σε αντάλλαγμα θα διαφημίζουμε δωρεάν τις επιχειρήσεις τους στα ιστολόγιά μας και θα προσλάβουμε τα παιδιά τους στην τράπεζά μας
  8. Όταν η τράπεζά μας θα γίνει ισχυρή θα την βάλουμε στο χρηματιστήριο και θα περιμένουμε μια κυβέρνηση να επαναλάβει την φούσκα του 99.
  9. Με τα λεφτά που κερδίσαμε από το χρηματιστήριο θα αγοράσουμε ένα κόμμα ή αν δεν πουλιέται κανένα φτηνά θα φτιάξουμε ένα.
  10. Με το κόμμα, τα λεφτά και την δύναμη των μπλογκ μας θα γίνουμε κυβέρνηση
  11. Όταν γίνουμε κυβέρνηση θα ψηφίσουμε νόμο που να κλείνει όλες τις τράπεζες που δεν ανήκουν σε μπλόγκερ
  12. Όταν κλείσουμε τις άλλες τράπεζες δεν θα έχουμε ανταγωνισμό, δεν θα κάνουμε διαφήμιση, δεν θα ψάχνουμε για πελάτες αφού όλοι θα μας παρακαλάνε, έτσι θα έχουμε χαμηλά κόστη λειτουργίας και θα μπορούμε να δίνουμε χαμηλά επιτόκια.
  13. Έτσι όλοι θα μας αγαπάνε εμάς τους «Ρομπεν των ποστ» και θα διαβάζουν τα μπλόγκ μας συνεχώς με αποτέλεσμα να γίνουμε φίρμες.

Με λίγα λόγια ο μόνος τρόπος για να γίνουμε διάσημοι είναι να κλείσει ο πιτσιρίκος μια τράπεζα.

Γι αυτό και οι παραφωνιάδες ανακοινώνουν ότι στηρίζουν το εγχείρημα και σας παρακαλούν να ακολουθήσετε πιστά τις οδηγίες του γνωστού ιστολόγου-δημοσιογράφου.

Σε τελευταία ανάλυση αν δεν καταφέρει να κλείσει ο πιτσιρίκος μια τράπεζα ποιος θα μπορέσει να το κάνει…

σημ: Την απίθανη αυτή είδηση για το ποστ του πιτσιρίκου την έμαθα σε μια στιγμή (από τις σπάνιες) που ένιωθα περήφανος για το ότι ασχολούμαι (έστω και από χόμπι) με τα ιστολόγια. Οι φίλοι με τους οποίους το συζήτησα (Έλληνες και ξένοι) αντιμετώπισαν ο κάθε ένας από διαφορετική προσέγγιση την πληροφορία, αλλά όλοι φανερά ή κρυφά χαμογέλασαν. Έτσι αποφάσισα και εγώ να αντιμετωπίσω με χιούμορ το γεγονός αν και ποτέ δεν ξέρει κανείς. Μπορεί από μπλόγκερ με την ευκαιρία αυτή, να γίνω και τραπεζίτης.

  1. Ιάσων

    Δε χρειάζεται να γίνεις τραπεζίτης αφού είσαι ήδη στη λίστα μισθοδοσίας των τραπεζών!!!Την επόμενη φορά που θα δημοσιευτεί κάτι εναντίον των ελληνικών τραπεζών προσπάθησε να το αναιρέσεις ακόμα πιο γρήγορα για να πληρωθείς και καλύτερα.

  2. Αγαπητέ εγώ δεν είμαι υπάλληλος κανενός.
    Είμαι αφεντικό 🙂 και σε ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία να αποκαλύψω την ταυτότητά μου…

    Είμαι ο Μπαινόπουλος ….

  3. Ιάσων

    ‘Οχι υπάλληλος δεν είσαι σίγουρα, μαλλον εξωτερικός συνεργάτης για ότι προκύπτει 24/7…

  4. Αγαπητέ μου φίλε τώρα που εγώ σου αποκάλυψα την ταυτότητά μου, θα μου πεις σε παρακαλώ τι σε ενόχλησε και τέλος πάντων πως φαντάζεσαι τα πράγματα;

  5. Ιάσων

    Με αυτά που έγραψες για το post του πιτσιρίκου δείχνεις ή οτι εξυπηρετείς κάποια τραπεζικά συμφέροντα ή ότι απλώς σε έχει ενοχλήσει η αναγνωσιμότητα που έχει το blog του πιτσιρίκου σε σχέση με το δικό σου…

  6. Νομίζω ότι δεν διάβασες το ποστ μου.

    Εγώ είμαι με τον πιτσιρίκο. Θέλω να κλείσει η τράπεζα για να γίνω διάσημος.

    Εσύ με ποιόν είσαι; Ειλικρινά αναρωτιέμαι τι πιστεύεις.
    Για το μόνο που είμαι σίγουρος είναι ότι δεν συμφωνείς με όσους θεωρούν ότι όταν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όταν έχουμε την εξουσία να επηρεάζουμε ανθρώπους πρέπει να είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί πριν ανοίξουμε το στόμα μας;

  7. @Parafvnos μαζι σου ! Σε ποιά χρωστάς? εγω στη «Μιχαλού»! λολ και που να σφιξει η ζέστη!Ιο ε? χμμμ ζουλεύωωω! Γι αυτό κι εγω 8α παω μπανάκι σε παραλία λεκανοπεδιου Αττικής! Ετσι να σκάσουν κάποιοι! ΄-)

  8. Ιάσων

    Η εξουσία δε χωράει αμφιβολία πως χρειάζεται σύνεση, με εκπλήσσει όμως η άποψή σου -η άποψη ενός blogger- ότι τα blogs είναι μια μορφή εξουσίας. Εσύ θεωρείς ότι έχεις κάποια εξουσία γράφωντας στο blog σου?Με αυτή τη λογική κάθε μορφή ελεύθερης έκφρασης αποτελεί μια μορφή εξουσίας. Η ελευθερία σκέψης και έκφρασης είναι αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε πολίτη και προστατεύεται απο το συνταγμα. Ο πιτσιρίκος στο post του αναφέρθηκε σε ένα σοβαρότατο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες ελληνικές οικογένειες – πρόβλημα το οποίο πηγάζει από τις πρωτόγνωρες για το δυτικό κόσμο πολιτικές που εφαρμόζουν οι ελληνικές τράπεζες. Τράπεζες οι οποίες δεν εφαρμόζουν ούτε καν τις καταδικαστικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας ενώ η εκάστοτε κυβέρνηση αρνείται να προστατεύσει τα δικαιώματα των πολιτών απέναντι στην τραπεζική αυθαιρεσία με αποτέλεσμα οι πολίτες να μην έχουν τρόπο να αντιδράσουν. Εσύ θεωρείς ότι μια άποψη που ίσως θα μπορούσε να ταρακουνήσει λίγο τα πράγματα βρίσκεται εκτός των ορίων του ακτιβισμού των blogs, αλλά αποτελεί μια ξεκάθαρη περίπτωση κατάχρησης εξουσίας? Ο πιτσιρίκος έδειξε την απαιτούμενη προσοχή με την απουσία αναφοράς σε κάποια συγκεκριμένη τράπεζα.

  9. Πολύ συγκινητική είδηση αυτή φίλε μου Παράφωνε… Ρίγη με συνεπήραν καθώς οραματιζόμουν το ξέσπασμα του εν λόγω ιστολόγου!

    Μα πως μια τέτοια θαυμάσια ιδέα δεν βρίσκει οπαδούς, απορώ!!!

    Κοινώς όλα τα είχαμε, η παραλληρηματική γραφή του Πιτσιρίκου μας έλειπε να «κλείσουμε» σαν ιστολόγοι.

    Σου στέλνω τους χαιρετισμούς μου μαζί με τα χρωστούμενα της Μιχαλούς και από μέρους μου!

  10. @liakada έλα από το γραφείο μου το πρωί, ζήτα τον κο Μπενόπουλο και θα λύσω το οικονομικό σου πρόβλημα 😉
    πριν μας κλείσει ο πιτσιρίκος.

    @Ιάσων Αφού συμφωνούμε ότι η εξουσία απαιτεί σύνεση νομίζω ότι θα συμφωνήσουμε σε όλα.
    Τα Blog είναι ένα μέσο διάδοσης της πληροφορίας. Όσο πιο ισχυρά είναι τόσο πιο μεγάλη εξουσία έχουν. Μάλιστα έρευνες λένε ότι ο κόσμος τα εμπιστεύεται σαν πιο αξιόπιστα από τα παραδοσιακά ΜΜΕ. Άρα έχουν εξουσία, όπως έχει η Αυριανή η οποία έχει λιγότερους αναγνώστες από τους επισκέπτες του πιτσιρίκου αλλά έχει ρίξει κυβερνήσεις.
    Ο δε συγκεκριμένος μπλόγκερ μαζί με το ιντερνετ έχει και την υποστήριξη του μεγαλύτερου ραδιοφωνικού σταθμού της χώρας και μια από τις δημοφιλέστερες εφημερίδες.
    Αν επιμένεις ότι δεν έχει εξουσία νομίζω ότι μου κάνεις πλάκα.
    Ακόμη και εγώ έχω εξουσία, πολύ μικρότερη μεν αλλά από τότε που το συνειδητοποίησα είμαι πολύ προσεκτικότερος σε όσα γράφω.
    Ο καταγγελτικός λόγος είναι εύκολο να βρει θιασώτες που θα μας χειροκροτήσουν όμως αυτό δεν πρέπει να μας παρασύρει σε λαικισμούς.
    Φυσικά κανείς δεν διαφωνεί ότι οι τράπεζες πάρα πολύ συχνά δεν λειτουργούν με θεμιτούς τρόπους. Όμως αν κάποιος θέλει πραγματικά να λειτουργήσει ακτιβιστικά και όχι με πυροτεχνήματα να προτείνει λύσεις που θα έχουν αποτέλεσμα και όχι απλά αντίκτυπο στα ΜΜΕ και θα φέρουν επιπλέον δημοσιότητα χωρίς όμως αποτελέσματα.

    Δύο πράγματα μπορώ να σκεφτώ στην συγκεκριμένη πρόταση.
    Είτε έγινε με επίγνωση ότι δεν θα μπορεί ποτέ να υλοποιηθεί , οπότε κρύβει υποκρισία, είτε πίστεψε ότι πραγματικά μπορεί να κλείσει μία τράπεζα άρα ο συντάκτης της έχει αναλάβει τον ρόλο του κράτους, της δικαιοσύνης, της αστυνομίας, της βουλής χωρίς όμως τις συνήθεις διαδικασίες.
    Την τελευταία φορά που κάποιος ανέλαβε αρχηγός χωρίς να μας ρωτήσει, είχαμε τανκς στο Σύνταγμα, αλλά τότε δεν υπήρχε διαδίκτυο…
    Νομίζω ότι ο πιτσιρίκος έκανε λάθος με αυτό το ποστ.
    Άνθρωπος είναι και έχει δικαίωμα να κάνει λάθος. Όσο πιο γρήγορα το αναγνωρίσει τόσο λιγότερο αντίκτυπο θα έχει στην εικόνα που έχουμε όλοι μας γι αυτόν.
    Ίσως μάλιστα η αναγνώριση του ολισθήματος να ανεβάσει ακόμη περισσότερο τις μετοχές του.
    @Marialena επιστρέφω του χαιρετισμούς και έλα και εσύ από το γραφείο το πρωί για να κλείσουμε τα δανεικά 😉 με ευνοϊκούς όρους. Γιατί μόνο εγώ μπορώ 😉

  11. Κοιτα…ωραιο ακουγεται σαν ιδεα…Γιατι οχι;;;;…

  12. Το αν θα γίνει μία τέτοια κίνηση με βάζει σε αμφιβολίες. Το αν θα έχει αποτέλεσμα ακόμα περισσότερες. Ίσως μόνο κάποιοι καταναλωτές να ενεργοποιηθούν -όχι συμεμτέχοντας, αλλά βλέποντας μία τέτοια κίνηση. Κανείς πάντως από ότι φάινεται δε θέλει να δει το πώς θα αντιδράσει η τράπεζα και το δικαστήριο.

  13. Νίκος

    Παράφωνε διαβάζω και σχολιάζω καιρό τις Παραφωνιάδες σου.
    Πρέπει να παραδεχτώ ότι έχεις αρχίδια να τα βάζεις με τον Πιτσιρίκο, τον αγαπημένο μπλόγκερ των καλλιτεχνών, τα mediaτων ΜΜΕ που αν και το παίζει η φωνή της συνείδησής μας, δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια στημένη φάρσα.
    Αυτοκτονείς κατά την γνώμη σαν μπλογκερ αφού χάνεις κάθε πιθανότητα να προβληθείς από media αλλά και μάλλον θα χάσεις και την φιλία αρκετών άλλων μπλόγκερ που εμπνέονται και αντιμετωπίζουν τον πιτσιρίκο σαν θεό.
    Για τους παραπάνω λόγους εγώ ένας ανώνυμος αναγνώστης σου, σε σέβομαι και πιστεύω ότι είσαι μια σπάνια πάστα ανθρώπου. Πας ενάντια στα κοινά πιστεύω αλλά έχεις μαζί σου την κοινή λογική.

  14. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

    «Ο δε συγκεκριμένος μπλόγκερ μαζί με το ιντερνετ έχει και την υποστήριξη του μεγαλύτερου ραδιοφωνικού σταθμού της χώρας και μια από τις δημοφιλέστερες εφημερίδες.
    Αν επιμένεις ότι δεν έχει εξουσία νομίζω ότι μου κάνεις πλάκα.»

    Για να καταλάβει κανείς αυτό που λεει ο parafonos, απλά διαβάστε το κείμενο «Ο Άγιος Σουφλιάς» στο ιστολόγιο του πιτσιρίκου. Είναι γνωστή η κόντρα του ομίλου Αλαφούζου με τον «μίρκο- εργολάβο» υπουργό, κ. Σουφλιά. Για δες λοιπόν που την ενστερνίζεται και ο πιτσιρίκος. Τον είχα για πιο ανεξάρτητο!!! Κρίμα…

  15. Παράφωνε ορισμένες φορές προσπαθείς να δικαιολογήσεις το όνομά σου…
    Κατακρίνοντας μια πολλή ενδιαφέρουσα άποψη-πρόταση του πιτσιρίκου θα έπρεπε να προβάλεις τη δικά σου πρόταση μήπως και ήταν πιο ρεαλιστική από του Πιτσιρίκου-ελπίζω να μη μου πεις πως τα 13 ¨άρθρα¨ σου αποτελούν πρόταση …
    Βέβαια, με τέτοιο κοπρολαό ό,τι πρόταση κι αν κάνεις προκειμένου να μπει φρένο στην ασυδοσία των τραπεζιών, άχρηστο θα πάει.
    Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα πρέπει όσοι έχουν ιδέες να πάψουν να τις ρίχνουν στο τραπέζι.
    Εκείνο που σκοτώνει δεν είναι η φωνή, δεν είναι η δράση αλλά η βουβαμάρα, η αδράνεια και η αναμονή έτοιμων λύσεων από άλλους…
    Προσωπικά δεν χρωστάω σε καμιά τράπεζα και μια πιστωτική που έχω φροντίζω να μη την παραφουσκώνω, πολύ θα το γλεντούσα όμως να έβλεπα σε κάποια στιγμή να αναγκαζόταν οι τράπεζες, μετά από όποια λαϊκή πίεση, να αναγκαστούν να συμμορφωθούν με τα ευρωπαϊκά δεδομένα.

  16. Giotavita

    Παραφωνούλη μου ζηλεύω!!!
    Μόνο στην Μαριαλένα δείνεις δανεικά, με ευνοικούς όρους?
    Κύριε Μπαινόπουλε σου’ρχομαι κι εγώ για δανεικά τώρα που θα κλείσουν οι τράπεζες…
    (Δεν έχω πιστωτική όμως!)

  17. Mi xehasete tin offshore, thelei kai afti na simmetehei stin kainourgia trapeza. ‘ntaxei den xero apo logistika alla ftiahno kalo kafe ki eimai xanthia.

  18. @πρέζα πάντα καλόγουστος αγαπητέ 😉

    @δείμο, αν κατάλαβα καλά εννοείς ότι τελικά μιλάμε για τζάμπα μάγκες

    @Νίκο δεν είμαι εναντίων κανενός πιτσιρίκου ή μεγαλύτερου ανθρώπου. Εναντιώνομαι σε όσες πράξεις αμφισβητούν την νοημοσύνη μου, ακόμη και αν αυτό μου κοστίσει ακριβά.

    @Γεώργιε δεν το έχω διαβάσει αυτό το ποστ που λες οπότε εν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Βέβαια δεν νομίζω ότι ο όμιλος του Αλαφούζου έχει οποιαδήποτε σχέση με το ποστ.

    @Αγαπητέ synea δεν προσπαθώ να δικαιολογήσω το Nick μου αλλά να ζω σύμφωνα με τις αρχές που σε όλη μου την ζωή προσπάθησα και συχνά κατάφερα να τηρήσω.
    Δεν ξέρω τι ενδιαφέρον έχει μια πρόταση που είτε δεν μπορεί να υλοποιηθεί (άρα είναι υποκριτική) είτε αν επιτύχει θα προκαλέσει πολύ μεγαλύτερο κακό από όσο φανταζόμαστε ότι επιλύει.
    Έχεις δίκιο δεν έχω ξεκάθαρες προτάσεις γιατί σκοπός μου ήταν να κριτικάρω την συγκεκριμένη πρόταση και όχι να το παίξω έξυπνος ή σωτήρας των αθώων θυμάτων.
    Όμως η αλήθεια είναι πως έχω προτάσεις για το πως μπορεί πραγματικά ένας ιστολόγος να λειτουργήσει ακτιβιστικά, χωρίς όμως να κοροϊδεύει τους αναγνώστες του.
    Αυτό δεν σημαίνει ότι έχω τις απαντήσεις αλλά σύντομα θα θέσω θέματα προς συζήτηση και θα χαρώ και τότε να έχω τις προτάσεις σου.
    Φυσικά τα 13 μου άρθρα δεν γράφτηκαν σαν πρόταση αλλά σαν σάτιρα που όμως (δυστυχώς) κάνει φανερά τα κίνητρα ή τα αδιέξοδα της αρχικής ιδέας του πιτσιρίκου.
    Πίστεψε με φίλε, οι τράπεζες γελάνε αυτή την στιγμή. Υπάρχουν όμως τρόποι αντίδρασης που θα μπορούσαν να τις αγχώσουν και να τις πιέσουν για λιγότερα κέρδη και θεμιτές τακτικές.
    @GiotaVIta εσύ δανεικά δεν θα πάρεις, στα κάνω δώρο, γιατί είμαι ο Μπενόπουλος και σε εκτιμώ 😉

    @Offshore, Νομίζω ότι η τράπεζα μας σε χρειάζεται αγαπητή μου. Ειδικά αν είσαι ξανθιά 😉

  19. Pafafoniades κάνε πρωτα ενα on the spot deal με το Γεωργιος Γεωργίου! κοιτα να βγάλεις κανα ευρουλακι και 8α περάσω από το γραφείο σου να σου εξηγήσω … χαχαχ
    Σου πω απο τηλ αν είσαι busy …

  20. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

    @ Παράφωνο http://pitsirikos.blogspot.com/2008/05/blog-post_20.html

    Δεν ξέρω αν παρακολουθείς την Καθημερινή, αλλά η στάση της απέναντι στον Σουφλιά είναι πολύ κοντά σε εκείνη του MEGA στον Γιωργάκη (μπορεί να υπερβάλω λίγο, αλλά…). Για αυτό με εξέπληξε το συγκεκριμένο ποστ του πιτσιρίκου.

  21. Ανακαλώ…
    Πίστευα ότι ο πιτσιρίκος δεν γράφει πια αστεία κείμενα, αλλά αυτό με την τράπεζα είναι ότι πιο αστείο έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό.
    Τι; Στα σοβαρά έκανε την πρόταση!
    Απαπαπαπά… δεν το πιστεύω

  22. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

    @ likada

    Η συνήθης αντίδραση. Κρίνεις κάποιον τεκμηριώνοντας την άποψή σου… και σε κατηγορούν πως τα παίρνεις. Η παραπάνω σημείωση μου παρουσίαζε μια σύμπλευση της γραμμής που ακολουθούν τα εν λόγω νέα αφεντικά (μέσω των ΜΜΕ που ελέγχουν) με τον υπάλληλο τους πιτσιρίκο και τις δύναμης που μπορεί να ασκηθεί μέσω του blog. Από εκεί και πέρα κρίνετε μόνοι σας.

  23. @liakada ότι κατάλαβα τι εννοείς με το spot deal; Please explain

    @ Allu Fun Max είσαι σκληρός μαζί του αγαπητέ AFM. Είναι πάρα πολύ δύσκολο όταν έχεις να καλύψεις 60 λεπτά (τώρα 30) την ημέρα ραδιοφωνικού αέρα, να είσαι σταθερά «αστείος».
    Από την άλλη μακάρι το ποστ του να γράφτηκε με πρόθεση να φέρει το χαμόγελο στα χείλη μας, έστω και χωρίς επιτυχία.

    @ Γεωργίου, νομίζω ότι παρεξήγησες την λιακάδα, δεν ήθελε να σε προσβάλει μάλλον το αντίθετο.

  24. liakada

    @Gewrgios Gewrgiou .. με παρερμήνευσες μαλλον…
    εχεις σχέση με dealς? Απορία.. BV
    @parafwnix details apo thlefwnou xaxaxax
    filia kai kalhmera
    περιμενω να παιξεις!

  25. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

    @ liakada, παράφωνο

    Μάλλον δεν κατάλαβα την liakada. Ακόμα δεν την καταλαβαίνω για να πω την αλήθεια (όχι δεν έχω σχέση με deals)…

  26. @ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Αν δεν είσαι και Κύπριος .. τότε δεν είσαι αυτός που υπέθεσα.. χαχαχ Παρανόηση!

  27. @parafoniades said » liakada έλα από το γραφείο μου το πρωί, ζήτα τον κο Μπενόπουλο και θα λύσω το οικονομικό σου πρόβλημα 😉
    πριν μας κλείσει ο πιτσιρίκος.»
    me says σιγά μην μας κλείσει! Μπορεί να έχει τα κεφάλαια αλλά εμείς έχουμε το know how … xaxax
    είναι Pitsirikos ακόμα …
    8α μου λύσεις λες το οικονομικό μου πρόβλημα?
    χαχαχ 8υμάσαι τιέίχε πει η Γιάννα στον Αγγελόπουλο?
    8όδωρε… ερχόμενος στο σπίτι , από το γραφείο, ψώνισε μου μια εφημερίδα! Κι αυτός ψώνισε μια!
    Εγω δεν΄είμαι Γιάννα . Δεν 8έλω εφημερίδα ..
    Ενα Ραδιόφωνο 8έλω!

  1. 1 Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους… μπλόγκερ « ΠΑΡΑΦΩΝΙΑΔΕΣ . . .

    […] που όμως κατέληξε σε ενδιαφέροντα σχόλια πατήστε ΕΔΩ 4 […]




Σχολιάστε

