Απαγωγή Τσίπρα

Χαμογελαστός, παρότι σφιχτά δεμένος, το έπαιζε άνετος με emo νεαρούς τριγύρω του να τον βασανίζουν,

( Μην με γαργαλάτε θα τα ξεράσω όλα)

ο πρόεδρος του Συνασπισμού υπέκυψε στις ανακριτικές μεθόδους των «Schooligans» και δεν πρόβαλε αντίσταση όταν άρχισαν να τον δένουν. Στην αρχή νόμιζε ότι οι μαθητές αστειεύονται αλλά στην συνέχεια παρόλο που έβαλε τα κλάματα αυτοί συνέχισαν να τον σφίγγουν.

Ακολούθησε κατάληψη στο γραφείο του Αλέξη Τσίπρα, με τάβλι, φραπέ, ντουντούκα, κιθάρα, ένα σκοινί γύρω από τον λαιμό του προέδρου και τσιγαριλίκια να βολτάρουν από στόμα σε στόμα..

Ο πρόεδρος του Συνασπισμού φαινόταν να απολαμβάνει τον ρόλο του αρχηγού για δέσιμο μέχρι που κατάβαλε ότι οι «Schooligans» ήταν αποφασισμένοι να ανακρίνουν τον πρόεδρο του Συνασπισμού, χρησιμοποιώντας κλασικές τεχνικές της χούντας όπως ηλεκτροσόκ, χτυπήματα στα πέλματα και αφαίρεση των νυχιών.

Τελικά δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιηθεί κανένα από τα παραπάνω βασανιστήρια διότι ο κος Τσίπρας απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις τους με απόλυτη ειλικρίνεια .

«Δεν ζω σε γυάλα. Έχω κάνει σκονάκι, έχω βάλει βύσμα τον Μητσοτάκη στον στρατό, έχω βρεθεί σε παρέες που πίνουνε χασίς αλλά δεν ήταν καθαρό και εγώ δεν ήπια, έχω γκόμενα αλλά είμαι ανοιχτός σε προτάσεις, δεν είμαι πασόκος γιατί δεν με παίζουνε, πίνω το γάλα μου το πρωί σκέτο χωρίς μέλι, με την Παπαρήγα είμαστε μόνο φίλοι δεν υπήρξαμε ποτέ εραστές, δεν έχω σκοπό να κυβερνήσω-για τον χαβαλέ έχω γίνει πρόεδρος, τον Αλαβάνο δεν τον συμπαθώ αλλά αυτός δεν το ξέρει, θέλω να ενώσω τον Συνασπισμό με το Λαός αλλά δεν με αφήνει η μάνα μου» ήταν μερικές από τις αποκαλύψεις που έκανε πριν καταφέρει να λυθεί και να αποδράσει από το γραφείο του.

Οι ένοχοι διέφυγαν με πατίνια και αναζητούνται από τος αρχές

Το ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε ότι θα δώσει αμοιβή 100.000.000 € σε όλους επαναλάβουν το εγχείρημα και θα διπλασιάσει τα λεφτά αν οι απαγωγείς δεν αφήσουν τον Τσίπρα ελεύθερο μέχρι τις Ευρωεκλογές.

  1. Τι παραπάνω να πει κανείς?
    Μόνο ενα 8α προσ8έσω …»οτι λάμπει δεν είναι χρυσός…»
    έτσι κι αυτός!
    Κι άντε μετά να βρεις να στεγαστείς ..
    Φιλιά και καλημέρες…
    Αρχίζει η εβδομάδα των πα8ών .. και οι προαιτημασίες της φυγής …

  2. Περα απο τη πλακα…μια χαρα τα ειπε στη συνεντευξη ο Αλεξης…Το θεμα ειναι να δουμε το τι πολιτικες θα ακολουθησει….

  3. liakada, οντως «οτι λάμπει δεν είναι χρυσός». Αυτο ομως δε σημαινει πως και «άμα λάμπει δεν είναι χρυσός». 😉

  4. jim

    Μήπως έχει δει κανείς αυτή την εικόνα;

     
    από πού προέρχεται;




Σχολιάστε

