Μαθητικές εξομολογήσεις

Το παιδαγωγικό ινστιτούτο έκανε μια έρευνα της οποίας τα πρώτα αποτελέσματα,

sleepinggirl.jpg

(πως τα πέρασες στο σχολείο παιδί μου; Ξεκούραστα μαμά…)

δημοσίευσε σήμερα η καθημερινή.

Σύμφωνα λοιπόν με τις απαντήσεις που δόθησαν
οι επτά στους δέκα (68%) μαθητές δήλωσαν ότι νιώθουν στο σχολείο κούραση,
μόλις ο ένας στους τρεις (37%) χαρά,
ενώ το 70% των μαθητών λυκείου δήλωσαν ότι το σχολείο ανταποκρίνεται ελάχιστα ή καθόλου στις προσδοκίες τους.

Και αν δεν ικανοποιηθήκατε από τα προηγούμενα νούμερα σας ενημερώνω ότι,
οι περισσότεροι μαθητές (80%) εκτιμούν πως οι καθηγητές στο σχολείο δεν μπορούν να τους βοηθήσουν όσο χρειάζεται για να πετύχουν στο πανεπιστήμιο. Γι’ αυτό και θεωρούν απαραίτητο να παρακολουθήσουν φροντιστήριο. Επίσης οι μαθητές λυκείου προβάλλουν ως λόγους για να παρακολουθήσουν φροντιστήριο την μεγάλη εξεταστέα ύλη και την ανεπάρκεια του διδακτικού χρόνου.

Με λίγα λόγια τίποτα δεν έχει αλλάξει.

Είμαι σίγουρος ότι και πριν 20 σχεδόν χρόνια που ήμουν στο σχολείο θα είχαμε τα ίδια αποτελέσματα.

Χάσαμε 2 δεκαετίες δεκάδων παιδαγωγικών μεταρρυθμίσεων, για να συνεχίσουν οι μαθητές να μισούν το σχολείο.
Δεν καταφέραμε να εμπνεύσουμε το όραμα της μόρφωσης, την ανάγκη για γνώση, την σημασία που έχει η εκπαίδευση για την ανάπτυξη κάθε ανθρώπου.

Το λύκειο έχει παραμείνει ένα προπαρασκευαστικό στάδιο πριν το πανεπιστήμιο και βέβαια το πανεπιστήμιο είναι απλά μια καλή ευκαιρία για φοιτητική ζωή… Ούτε δουλειά πια δεν περιμένουν τα παιδιά ότι θα βρουν αν σπουδάσουν.
Απορώ πως ασχολούμαστε τόσο με το συνταξιοδοτικό, με το Μακεδονικό, με τις κομματικές συγκρούσεις και δεν επικεντρωνόμαστε στο σημαντικότερο κατά την γνώμη μου πρόβλημά μας.

Την αποτυχία του εκπαιδευτικού μας συστήματος !!!

Διαφωνείτε;

Advertisements

  1. Νομίζω ότι τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα. Κάποτε είχαμε και 2-3 καθηγητές που με την διδασκαλία τους μας εμπνέανε.
    Τώρα που διορίζονται στα σαράντα τους ενώ με 15 χρόνια προυπηρεσία σε σουβλαντζίδικα, μισούν οι δάσκαλοι την δουλειά τους, άρα πως περιμένουμε να την αγαπήσουν οι μαθητές τους.

  2. πες τα..έτσι ακριβώς..έξω απο τα δόντια.. εύγε 🙂

  3. Τα πράγματα είναι χειρότερα από τα νούμερα. Στο δημοτικό βρίσκεις παιδιά στην πέμπτη τάξη που δεν ξέρουν να διαβάζουν. Αλλά το χειρότερο είναι ότι βρίσκεις δασκάλους που δεν μπορούν να λύσουν προβλήματα αριθμητικής που λύνονται με μία πράξη.

  4. @parafoniades
    πως να εμπναυσει ο καθηγητης στο παιδι το οραμα για μορφωση, για μαθηση οταν ο ιδιος εχει καλσσικη νοοτροποια δημοσιου υοαλληλου και μια μονιμοτητα που τον αφηνει να τεμπαλιαζει ανενοχλητος?Απο κει νομιζς πηγαζουν ολα τα δεινα της εκπαιδευσης .. Η υλη ειναι μια χαρά

  5. @parafoniades
    πως να εμπνεύσει ο καθηγητής στο παιδί το όραμα για μόρφωση, για μάθηση όταν ο ίδιος έχει κλασσική νοοτροπία δημοσίου υπαλλήλου και μια μονιμότητα που τον αφήνει να τεμπαλιάζει ανενόχλητος?Απο κει νομιζω πηγάζουν ολα τα δεινά της εκπαίδευσης ..




Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s



Αρέσει σε %d bloggers: