Παρέλαση και τα μυαλά στα κάγκελα

Σήμερα σε όλη την Ελλάδα, παρελαύνουν τα Στρατά και οι Μαθητές.

parelash.jpg

Είμαστε περήφανοι που μετά από πολλά χρόνια τα κανάλια δεν μας έχουν πρήξει με ρεπορτάζ του τύπου,

¨Ο Αλβανός θέλει να κρατήσει την σημαία», ή «η Βουλγάρα δεν αξίζει να γίνει σημαιοφόρος»

ούτε με συνεντεύξεις αλλοδαπών 16χρονων που «δολοπλοκούν» ενάντια στο Ελληνικό κράτος,
διαβάζοντας τα μαθήματά τους κατά την διάρκεια του σχολικού έτους, ώστε να καταφέρουν να αναλάβουν σημαιοφόροι και να καταλύσουν το κράτος μας.

Είχα βαρεθεί σε κάθε εθνική εορτή να αναπαράγουμε τις ίδιες εθνικιστικές κορώνες δημιουργώντας θέμα εκεί που ουσιαστικά δεν υπάρχει.

Χαίρομαι λοιπόν και από την χαρά μου,

σας θυμίζω γιατί πρέπει να πάτε σήμερα στην παρέλαση (χωρίς την γυναίκα σας)…

04_elliniki_simaia1.jpg

9998parelasi91.jpg

843684_b.jpg

parelsh2.jpg


  1. Σου «κλέβω» την πρώτη και την τέταρτη, θα τις αναρτήσω στο blog μου και φυσικά θα αναφέρω από που τις πήρα

  2. Ενημερωθείτε για τη ΒΡΩΜΙΚΗ ΥΠΟΥΛΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗ και καταχρηστική απoλυσή μου από την εργοδοσία της ΓΣΕΕ. Υπεξαιρώντας την αποζημίωση μου τα ασφαλιστικά και άλλα Δικαιώματά μου για εργασία 18 ΧΡΟΝΩΝ ! Με εκβίαζε με ΨΕΥΤΟΑΝΤΑΓΩΓΗ 100.000 ΕΥΡΩ με ΨΕΥΤΟΜΑΡΤΥΡΕΣ επειδή προσέφυγα δικαστικά κατά της ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΜΟΥ! ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ οι εργασιακές σχέσεις είναι απλές αστικές συμβάσεις ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ! Ενημερώστε φίλους και γνωστούς για το Blog μου http://apasxolisi.wordpress.com

  3. Τίποτε σχεδόν δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά από τα παλιά χρόνια …. ϊσως με μόνη εξαίρεση , ότι τότε τα παιδιά ήθελαν να κάνουν παρέλαση περισσότερο από τα σύγχρονα παιδιά ….
    Μην το πάρεις σαν αυτοπροβολή ή αυτοδιαφήμιση , αλλά αν βρεις χρόνο και διάθεση διάβασε την άποψη μου στο
    http://www.silia.wordpress.com/2008/03/24/




Σχολιάστε

