Ντρέπομαι

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί

bikerchick-fat.jpg

οι απεργοί της ΔΕΗ,
αντί να κατεβάζουν τους διακόπτες τιμωρώντας τους καταναλωτές,
δεν επιλέγουν να διακόψουν μόνο εργασίες που θίγουν τα άμεσα συμφέροντα της ΔΕΗ όπως πχ την είσπραξη λογαριασμών.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι εργαζόμενοι στις υπηρεσίες αποκομιδής σκουπιδιών του δήμου,
δεν μαζεύουν τα σκουπίδια από τα σπίτια μας,
«ξεχνώντας» ίσως τους δρόμους έξω από το δημαρχείο ή από την βουλή ή από τα πολιτικά γραφεία των βουλευτάδων.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι οδηγοί των λεωφορείων και του μετρό αντί να κλείνουν τις πόρτες των αστικών συγκοινωνιών δεν τις ανοίγουν διάπλατα, χωρίς κόμιστρα σε όλους μας.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το συνδικαλιστικό κίνημα, αντί να ταλαιπωρεί τον κοσμάκη,
δεν επιτίθεται εναντίων όλων όσων υποτίθεται ότι φταίνε για τα προβλήματά τους.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι εργαζόμενοι ανέχονται ακόμη τους καλοταϊσμένους εργατοπατέρες με τα χαμογελαστά πρόσωπα και τους τεράστιους κώλους, να παίζουν παιχνίδια πάνω στην πλάτη τους.

Αν κάποιος από εσάς καταλαβαίνει θα ήθελα να μου εξηγήσει…

Μέχρι τότε  ντρέπομαι για την κατάντια τους και την ηλιθιότητα μας.

  1. Παράφωνε, οι απεργοί το μόνο το δικαίωμα που έχουν είναι να μην προσφέρουν την εξαρτημένη εργασία τους και όχι να μπλοκάρουν τους λογαριασμούς είσπραξης(ΔΕΗ).
    Αν μάζευαν τα σκουπίδια όλων εκτός των δημόσιων οργανισμών, το πιθανότερο θα ήταν οι δημόσιοι οργανισμοί να κατέφευγαν στους ιδιώτες για να κάνουν τη δουλειά τους(ΟΤΑ).
    Αν οι οδηγοί των μέσων μαζικής μεταφοράς άνοιγαν διάπλατα τις πόρτες για δωρεάν μεταφορά των επιβατών, το πιθανότερο θα ήταν να πληρώναμε το λογαριασμό εμείς πάλι με άλλους τρόπους…
    Τους καλοταϊσμένους εργατοπατέρες δεν τους θέλει κανείς και αν τους ανέχεται είναι γιατί πριν γίνουν καλοταϊσμένοι ,ήταν αγωνιστές πρωτοπόροι που άνοιγαν δρόμους…
    Είναι τόσο απλά τα πράγματα που απορώ γιατί δεν τα καταλαβαίνεις…
    Η απεργιακές κινητοποιήσεις στρέφονται κατά αυτών που κυβερνούν. Αν παράλληλα θίγουν και τα ¨λαϊκά συμφέροντα¨ αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό.
    Εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω, είναι γιατί αυτός ο λαός δεν ξεσηκώνεται και αντί να στρέφεται κατά των κάθε φορά απεργών ,να στραφεί κατά αυτών που θέλουν να μας κάνουν να δουλεύουμε από ήλιο με ήλιο, με μισθούς πείνας και μέχρι τα ογδόντα μας χρόνια.
    Εγώ παράφωνε, ειλικρινά, γιαυτό ντρέπομαι…

  2. Ο syneas τα είπε μια χαρά.
    Επίσης, αν οι απεργοί έκαναν αυτά που πρότεινες, το πιθανότερο ήταν να καταλήξουν απολυμένοι / δικαζόμενοι για κακοδιαχείρηση / με υπονοούμενα για οικονομικές ατασθαλίες.

    Θα έβγαινε ο Τράγκας με το γνωστό του ύφος και θα έλεγε «Και πού ξέρω εγώ ότι δεν τα έβαλε κάποιος στην τσέπη τα λεφτά του λογαριασμού της ΔΕΗ;» … και αμέσως θα είχαν ακυρωθεί τα πάντα.

    Το ρεύμα δεν το κατεβάζει η ΓΕΝΟΠ. Η ΝΔ το κατεβάζει.

    Τα σκουπίδια τα μαζεύουν έξω από σχολεία / νοσοκομεία / κλπ. Όπου μπορούν.

  3. ΟΙ ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ κινητοποιήσεις (διορθώνω…)

  4. …γιατί έχουν ανάγκη από διακοπές…!

  5. Η απεργία είναι ένα νόμιμο δικαίωμα, τελευταίο καταφύγιο για να διεκδικήσεις. Θυμάστε τη λέξη «διεκδίκηση»;
    Φυσικά θα κοπεί το ρεύμα, θα μαζευτούν σκουπίδια, θα δημιουργηθεί μποτιλιάρισμα, θα, θα…
    Το μόνο που αποδυκνείουν αυτά είναι οτι τα επαγγέλματα αυτά΄είναι σημαντικά για την καθημερινότητά μας.
    Και…;

  6. digenis

    Και εγώ δεν καταλαβαίνω φίλε μου γιατί το κάθε συνδικάτο έχει πρώτα στόχο τον πολίτη και μετά την κυβέρνηση.
    Έχουν προβλήματα οι αγρότες; Κλείνουν τους δρόμους χωρίζοντας την Ελλάδα στα δύο.
    Έχουν πρόβλημα οι λιμενεργάτες; Κλείνουν τα λιμάνια και σταματάνε το εμπόριο στην χώρα.
    Έχουν πρόβλημα οι τραπεζοϋπάλληλοι; Κατεβάζουν ρολά στην οικονομία της χώρας.
    Και δεκάδες άλλα παραδείγματα που αποδεικνύουν ότι εμείς οι πολίτες είμαστε το μπαλάκι ανάμεσα από την εκάστοτε κυβέρνηση και τον κάθε εργατοπατέρα που θέλει να χρησιμοποιήσει την δυσφορία μας σαν μοχλό πίεσης προς τους κρατούντες που με την σειρά τους ελπίζουν στην αγανάκτηση μας ώστε η τάδε συνδικαλιστική ομάδα να χάση την υποστήριξη από την βάση.
    Άστα να πάνε………
    Ποιος ήταν αντίθετος με τους αγρότες όταν κατέβηκαν από την Θεσσαλία με ένα τεράστιο κομβόι από τρακτέρ και απόκλεισαν το σύνταγμα;
    Ποιος είναι αντίθετος με τους οικοδόμους στις δυναμικές πορείες τους στα υπουργεία και στην βουλή;
    Όχι φίλε synea δεν είναι έτσι τα πράγματα.
    Υπάρχουν και άλλες μορφές αγώνα που δεν στρέφουν τους πολίτες σε αγανάκτηση, αλλά αυτούς δεν τους θέλουμε…….τους θέλουμε;

  7. γιατί ακόμα ζούμε στην εποχή της «κοινωνικής πίεσης»….
    αλλά ερώτηση γιατί όταν απεργούν οι δημοσιογράφοι αντί να μην φτιάχνουν το δελτίο ειδήσεων, δεν βγαίνουν όλη μέρα να λένε τα δικά τους χωρίς γραμμή από αρχισυντάκτες και εκδότες ή άλλα σκοτεινά κέντρα….; Για πόσο θα ανέχονται κι αυτοί τα καλοταϊσμένα αφεντικά τους;

  8. Τι γιατί ρε παράφωνε; Για να ξυπνήσουν οι επάνω…

  9. Εσύ πάντως δεν έχεις κανένα λόγο να ντρέπεσαι, δεν σου χρέωσε κανείς το φταίξιμο, άσε να ντρέπονται αυτοί που φταίνε…

  10. Πλάκα πλάκα έδωσες μερικές πολύ καλές ιδέες. Αν και δεν είναι το δημαρχείο ο εχθρός, αλλά το Κράτος. Οι ιδέες σου δεν είναι κακές κι ίσως μπορούν να εμπλουτίσουν την κινηματική λογική.

  11. #
    Ενημερωθείτε για τη ΒΡΩΜΙΚΗ ΥΠΟΥΛΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗ και καταχρηστική απoλυσή μου από την εργοδοσία της ΓΣΕΕ. Υπεξαιρώντας την αποζημίωση μου τα ασφαλιστικά και άλλα Δικαιώματά μου για εργασία 18 ΧΡΟΝΩΝ ! Με εκβίαζε με ΨΕΥΤΟΑΝΤΑΓΩΓΗ 100.000 ΕΥΡΩ με ΨΕΥΤΟΜΑΡΤΥΡΕΣ επειδή προσέφυγα δικαστικά κατά της ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΜΟΥ! ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ οι εργασιακές σχέσεις είναι απλές αστικές συμβάσεις ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ! Ενημερώστε φίλους και γνωστούς για αυτό το Blog μου http://apasxolisi.wordpress.com
    #
    Σελίδες

  12. Εσείς όλοι που θίγεστε από τους απεργούς πάντα και όχι από αυτούς που αναγκάζουν τους εργαζόμενους να γίνουν απεργοί, τι δουλειά κάνετε, αλήθεια;
    Και πως δηλαδή τη βλέπετε τη δουλειά; Να εξομοιωθούμε όλοι προς τα κάτω; Αν υπάρχουν κλάδοι εργαζόμενων με καλύτερη περίθαλψη από του ΙΚΑ, με μεγαλύτερους μισθούς από του ανειδίκευτου εργάτη, με ελαστικότερα ωράρια εργασίας από του περιπτερά, με καλύτερες συντάξεις από του ΟΓΑ , να τους εξομοιώσουμε όλους προς τα κάτω;
    Και για να μην παρεξηγηθώ, δηλώνω πως είμαι ασφαλισμένος στο ΙΚΑ και όχι υψηλόμισθος.
    Έμαθα όμως να στοχεύω πάντα στο παραπάνω και να παλεύω γιαυτό και ξέρετε γιατί;
    Γιατί από το λεξιλόγιό μου έχω διαγράψει τη λέξη ΕΓΩ και πορεύομαι πάντα με το ΕΜΕΙΣ!
    Προχτές πήγα στον οφθαλμίατρο του ΙΚΑ με ραντεβού που είχα κλείσει πριν ένα μήνα! Φαντάζεστε την απογοήτευσή μου όταν πληροφορήθηκα πως λόγω διακοπής ρεύματος το ραντεβού μου ακυρώθηκε. Ούτε στιγμή δεν σκέφτηκα πως φταίνε οι απεργοί της ΔΕΗ , αλλά αγανάκτησα με όλους τους συνασφαλισμένους μου στο ΙΚΑ που δεν δίνουν μαζικά το παρών στις κινητοποιήσεις ώστε να μη χρειάζεται ένας μέχρι έξι μήνες προκειμένου να κλείσεις ραντεβού με τον ανάλογο γιατρό…
    Αγαπητέ Διγενή, το ξέρω πως υπάρχουν και άλλες μορφές αγώνα εκτός της αποχής από την εργασία…
    Η καλύτερη (για τους εργοδότες και τους κυβερνώντες) είναι αυτή που εφαρμόζουν στην Ιαπωνία: πηγαίνουν στην εργασία τους και διαμαρτύρονται φορώντας μαύρα περιβραχιόνια!
    Εσύ ποιες άλλες μορφές ξέρεις;

  13. Και κάτι για αυτόν τον τύπο που διαμαρτύρεται για την απόλυσή του από τη ΓΣΕΕ:
    Δεν νομίζεις πως ο φιλοτομαρισμός σου έχει ξεπεράσει τα όρια;
    Εδώ ό κόσμος καίγεται και συ μπαίνεις στα διάφορα μπλογκ και άσχετα με το θέμα του ποστ, εντελώς ξεκάρφωτα,μας ¨ενημερώνεις¨ για το ¨πρόβλημά σου¨.
    Εγώ απορώ πως διάολο μπήκες στη ΓΣΕΕ και ακόμα περισσότερο, απορώ πως σε κράτησαν τόσα χρόνια. Δεν σε είδαν; Ή είχες τόσο μεγάλο μέσον;

  14. synea, να αγιάσει το πληκτρολόγιό σου! 🙂

    Πάντως, συμφωνώ 200% με εναλλακτικές μορφές πίεσης: τον αποκλεισμό της Βουλής, του Μαξίμου, των Υπουργείων, της Ραφήνας, κλπ.

    Θυμίζω ότι αυτή τη γραμμή είχαν επιλέξει οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ του 1994 (?): κυνηγούσαν τον Παυλόπουλο όπου πήγαινε. Και από πίσω τα ΜΜΕ να τους δείχνουν σε κάθε του επίσκεψη. Τον «τσαλάκωναν» και είναι ΣΙΓΟΥΡΟ ότι του προκαλούσαν εκνευρισμό και ζημιά. Φαινόταν η ασυνέπειά του στην πράξη.

    Βέβαια, αυτοί δεν είχαν αναλάβει κάποιο «πόστο» για να απεργήσουν. 🙂 Οπότε αναγκάστηκαν εκ των πραγμάτων να καταφύγουν σε άλλες μεθόδους.

  15. digenis

    Καταρχήν να πω ότι και εγω απλός εργαζόμενος είμαι όπως και εσύ synea…..ξέρεις δεν χρειάζεται να είμαι πλούσιος για να υποστηρίζω το αυτονόητο.

    Και το αυτονόητο για εμένα είναι να σέβομαι τον συνάνθρωπο μου και τις ανάγκες του, να τελειώνει η ελευθερία μου εκεί που αρχίζει η δικιά σου ελευθερία

    Αντιλαμβανόμενος βέβαια ότι σε περιπτώσεις κοινωνικών αγώνων όπου εργαζόμενοι μέσω απεργιακών κινητοποιήσεων διεκδικούν ένα καλύτερο μέλλον αυτή η ελευθερία μου και η ελευθερία του κάθε πολίτη θα πέραση σε δεύτερη μοίρα, και αυτό είναι κατανοητό.
    Δεν μιλάω για αυτό, ούτε έχω αντίρρηση σε αυτό , και αν είχες διαβάσει λίγο πιο προσεχτικά αυτά που είχα γράψει θα το είχες αντιληφθεί και εσύ.

    Άλλο όμως να καταπατείται για λίγο η ελευθερία μου για χάρη κοινωνικών αγώνων και άλλο να βάζουν σε κίνδυνο την υγεία μου και εντέλει την ίδια την ζωή μου και τη ζωή των παιδιών μου. Μπορείς να καταλάβεις την διαφορά φίλε μου;
    Και μιλάμε για το ΕΜΕΙΣ και όχι για το ΕΓΩ……..όπως είπες.
    Εμείς διεκδικούμε και εμείς σεβόμαστε για να μας σέβονται………….
    Όσο για το παράδειγμα με τους γιαπωνέζους είναι το λιγότερο ατυχές.
    Γιαπωνέζοι δεν έχουν γίνει οι ευρωπαίοι ….θα γίνουν οι έλληνες;
    Θα σου πώ ένα παράδειγμα για να καταλάβεις τι εννοώ…….
    Εάν οι οδοκαθαριστές μάζευαν τα σκουπίδια που έχουν γίνει βουνό και απειλούν την δημόσια υγεία και καθημερινά στις 5 το πρωί άδειαζαν 200 απορριμματοφόρα στο δρόμο μπροστά από την βουλή θα έλεγε κανείς κάτι; Ή ο αγώνας τους δεν θα είχε την κατάλληλη προβολή από την TV;
    Υπάρχουν λύσεις, αλλά όπως εξήγησα και στο πιο πάνω post, δεν τις θέλουν.

  1. 1 Το δικαίωμα στην ασυδοσία « ΠΑΡΑΦΩΝΙΑΔΕΣ . . .

    […] τίτλο Ντρέπομαι όπου και αναρωτιόμουν γιατί οι απεργοί δεν διαλέγουν […]




Σχολιάστε

