Δεν υπάρχει ελληνικό έθνος;

Η συνέντευξη του Δημήτρη Λιθοξόου μου ήρθε με μαιλ.

map_of_macedonia.jpg

Όσα γράφει τόσο στα βιβλία του όσο και στην συνέντευξη εύκολα μας βρίσκουν αντίθετους.

Ειδικά εμείς που έχουμε γεννηθεί στην Μακεδονία νιώθουμε την ανάγκη να κάψουμε τα βιβλία του,και μετά να να συνεχίσουμε βόρεια καίγοντας όλο το κρατίδιο που αυτοαποκαλείται μακεδονικό κράτος.

Ακραίες οι θέσεις ίσως αλλά έχω την αίσθηση ότι όταν κανείς διαπραγματεύεται με αλήτες, πρέπει να χρησιμοποιήσει την γλώσσα τους.

Αναδημοσιεύω την συνέντευξη γιατί νομίζω ότι  ακόμη και όσα μας θυμώνουν, πρέπει να είμαστε έτοιμοι να τα αντικρούσουμε…

Πιστεύω λοιπόν ότι τα παρακάτω επιχειρήματα θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι οποιαδήποτε στιγμή να τα απαντήσουμε γιατί θα τα βρίσκουμε συχνά μπροστά μας…

1.Κύριε Λιθοξόου αναμένουμε την κυκλοφορία του βιβλίου σας ‘Σύμμεικτος Λαός’. Είναι ένα έργο το οποίο ανοίγει το ευαίσθητο θέμα για την ομοιογένεια του Ελληνικού Έθνους το οποίο επίσημα αποτελείται αποκλειστικά  από Έλληνες . Ποσό θάρρος άραγε χεριάζετε για την έκδοση ενός τέτοιου έργου το οποίο δεν σύμφωνη με την επίσημη πολιτική ?

Ο Τίτλος «Σύμμικτος Λαός» του νέου βιβλίου μου, όπως γράφω και στον πρόλογο, προσδιορίζει την ουσία του πληθυσμού της Ελλάδας. Αυτός ο λαός – υπήκοος του ελληνικού κράτους, ιστορικά διαμορφώθηκε από πολλούς πολιτισμούς και πολλές γλώσσες. Η κρατική πολιτική στη χώρα μου, υπήρξε διαχρονικά η πάση θυσία ομογενοποίηση – εξελληνισμός των πάντων και η εξαφάνιση κάθε διαφορετικότητας. Αυτή είναι η επίσημη ελληνική πολιτική εδώ και 150 χρόνια.
Ο ελληνικός εθνικός μύθος, δηλαδή η ελληνική εθνική ιδεολογία, επιβάλλεται μέσω όλων των ιδεολογικών μηχανισμών που διαθέτει το ελληνικό κράτος. Αυτός ο μύθος, θέλει το σύνολο των ελλήνων υπηκόων να είναι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων.
Ό,τι δεν χωράει μέσα σε αυτό το μύθο, πρέπει να εξαφανίζεται.
Το ζήτημα της εναντίωσης σε αυτό το μύθο, που δεν έχει σχέση με την ιστορική αλήθεια, σε φέρνει σε αντίθεση, όχι μόνο με το κράτος, αλλά και με τη μεγάλη πλειοψηφία του λαού, που έμαθε στο σχολείο να θεωρεί το ψέμα ως γεγονός και κάθε άλλη αντίθετη άποψη ως ύποπτη και ανθελληνική.
Το βασικό πρόβλημα λοιπόν, δεν είναι το να έχεις λίγο ή περισσότερο θάρρος, αλλά να γίνεις αποτελεσματικός, βρίσκοντας τρόπο να μεταδώσεις και σε άλλους ορισμένες αλήθειες που έχουν χαρακτηριστεί ως αιρετικές.

2.Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που εναντιώνεστε στις κατεστημένες θέσεις της χώρας σας .Το βιβλίο σας Ο Ελληνικός  Αντιμακεδονικός αγώνας το οποίο έχει ήδη κυκλοφορήσει στη Μακεδονική έχει κάνη μεγάλη εντύπωση στη χώρα μας . Πως έγινε αυτό αποδεκτό στη δική σας χώρα ?

Αν πω ότι το βιβλίο αυτό το έπνιξε μία συνωμοσία σιωπής, νομίζω ότι δεν θα υπερβάλλω στο ελάχιστο. Με εξαίρεση μία μικρή αναφορά πού έγινε σε μία μεγάλη εφημερίδα, από έναν άλλο «αιρετικό» δημοσιογράφο, αυτό το βιβλίο, που τώρα κάνει τη δεύτερη έκδοσή του στην Ελλάδα, είναι σαν να μην υπάρχει. Όσοι το πήραν, είτε το έμαθαν από κάποιο φίλο τους είτε το βρήκαν τυχαία σε κάποιο ράφι και τους κίνησε την περιέργεια.
Μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει ότι οι αρμόδιοι έλληνες «μακεδονολόγοι» που έγραψαν κάποιο βιβλίο μετά το 1998 που κυκλοφόρησε ο «Αντιμακεδονικός Αγώνας», δίνουν στη βιβλιογραφία τους άλλες παλαιότερες εργασίες μου αλλά όχι αυτό το βιβλίο.
Το γεγονός εξάλλου ότι χρησιμοποίησα για τη συγγραφή του ανέκδοτα έγγραφα του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών (που μου είχαν δοθεί από κάποιους φίλους ερευνητές), έκανε έκτοτε εξαιρετικά δύσκολη την πρόσβαση σε αυτούς που ενδιαφέρονται να ψάξουν την ίδια περίοδο στο αρχείο του υπουργείου. Πολλά δε έγγραφα δεν είναι πλέον προσιτά, καθώς αποσύρθησαν για … συντήρηση.

3. Τα στοιχεία που παραθέτεται στο βιβλίο είναι εντελώς διαφορετικά από αυτά που δέχεται η επίσημη Ελληνική Ιστοριογραφία . Ποιες πήγες χρησιμοποιήσατε ?

Με εξαίρεση κρατικά επίσημα έγγραφα που αφορούν την ιστορία των μειονοτήτων, και είναι πλέον εξαιρετικά δύσκολο να τα βρει ο ερευνητής, καθώς φυλάσσονται ως επτασφράγιστα μυστικά, υπάρχουν πολλές δημοσιευμένες πηγές που μπορούν να αξιοποιηθούν. Για να δώσω ένα παράδειγμα, ακόμα και ο τηλεφωνικός κατάλογος με τα επώνυμα των Ελλήνων κατά οικισμό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μία έρευνα για το πολύγλωσσο παρελθόν της χώρας. Το θέμα λοιπόν δεν είναι ο πλούτος των πηγών, αλλά το ανοικτό μυαλό του ερευνητή, το υπόβαθρο των γνώσεων του  και η φαντασία στο συνδυασμό πληροφοριών που εκ πρώτης όψεως  μπορεί να φαίνεται ότι δεν έχουν σχέση μεταξύ τους.

4. Έχοντας υπόψη πόσα χρόνια τώρα  προβάλετε η διαφορετική αλήθεια , τι πρέπει να γίνει για να αλλάξει η θεμελιωμένη αυτή άποψη στο ευρύτερο κοινό?

Το βασικό πρόβλημα είναι η συνομωσία σιωπής, όσον αφορά την αλήθεια για τις μειονότητες (τόσο το παρόν όσο και το παρελθόν τους), που έχει επιβληθεί στο σύνολο του έντυπου και του ηλεκτρονικού τύπου. Σήμερα, θα μπορούσα να πω ότι βρισκόμαστε στη φάση της «πρωταρχικής συσσώρευσης». Κάθε καινούριο άρθρο ή βιβλίο που δημοσιεύεται, είναι ένας σπόρος που μακροπρόθεσμα φέρνει καρπούς. Αν σκεφτώ για παράδειγμα ότι το 1992, όποιος μιλούσε, όχι για μακεδονική μειονότητα, όπως κάνουμε σήμερα, αλλά απλώς για την ύπαρξη «Σλαβομακεδόνων», κατέληγε στα δικαστήρια, νομίζω πως πια (με την προστασία που μας παρέχει το δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης) έχουμε κάνει ένα μικρό αλλά σημαντικό βήμα.

5. Λέτε ότι το βιβλίο είναι ένα ταξίδι επιστροφής από το  μύθο στην Ιστορία . Πως έγινε δεκτό από τους επιστημονικούς κύκλους ?

Ένα μικρό κομμάτι της ελληνικής διανόησης, με πολιτικές ευαισθησίες, παρακολουθεί με συμπάθεια τους λίγους “αιρετικούς” συγγραφείς, αλλά αποφεύγει να εκτεθεί πέρα από ένα σημείο για να μην  χαρακτηριστεί ως εχθρός του κράτους. Αυτό ωστόσο το μικρό κομμάτι, είναι για μας εξαιρετικά πολύτιμο, γιατί με έμμεσο τρόπο βοηθάει στη διάδοση των ιδεών μας. Η σημαντική πάντως πλειοψηφία της ελληνικής διανόησης είναι εχθρική απέναντι στο φιλομειονοτικό λόγο, είτε γιατί αγνοεί την αλήθεια, είτε γιατί πληρώνεται και δοξάζεται ως εχθρός των μειονοτήτων.

6. Είναι δυνατόν αυτή η έκδοση η οποία θέτει σε  μια άλλη οπτική γωνιά την ιστορία να κάνει το ίδιο  και στις τωρινές Έλληνο- Μακεδονικές σχέσεις ?

Η άποψη της Ελλάδας (αλλά και της Βουλγαρίας), ότι δεν υπάρχει μακεδονικό έθνος είναι τελείως παράλογη. Και είναι παράλογη γιατί αρνείται το γεγονός ότι ένας λαός έχει μια συγκεκριμένη εθνική ιδεολογία. Αυτοί που ιδεολογικά θεωρούν τον εαυτό τους εθνικά Μακεδόνα, υπάρχουν ανεξάρτητα από τις επιθυμίες και τα συμφέροντα των γειτόνων τους.
Με αυτή την έννοια οι επιθυμίες και τα συμφέροντα της Ελλάδας να μην υπάρχει λαός με εθνική μακεδονική ιδεολογία, έχει να κάνει με την πολιτική και ιδεολογική σχιζοφρένεια της Ελλάδας και σε καμία περίπτωση με το Διεθνές Δίκαιο ή την κοινή λογική.
Οι δικές μας ιδέες δεν μπορούν να βοηθήσουν ουσιαστικά, αφού δεν είναι γνωστές στον ελληνικό λαό και ούτε βέβαια πρόκειται να γίνουν στο προσεχές μέλλον.

7. Θεωρείτε , όπως συνήθως λέγεται , ότι το βάρος της ιστορίας είναι παρά πολύ μεγάλο και ότι για αυτό είναι πολύ δύσκολο να ομαλοποιηθούν οι σχέσης στα Βαλκάνια ?

Οι εθνικές ιδεολογίας στα Βαλκάνια, έχουν καταργήσει την έννοια του ιστορικού χρόνου, καθώς εντός των εθνικών μύθων οι αιώνες δεν διαδέχονται ο ένας τον άλλο, αλλά συνυπάρχουν ταυτόχρονα. Οι άνθρωποι σκέφτονται με ιδεολογικά στερεότυπα, τα οποία όμως τα θεωρούν ως την απόλυτη αλήθεια. Το βάρος των μύθων που έχουν βαπτιστεί από τα κράτη ως «Ιστορία» είναι εξαιρετικά μεγάλο.

8. Μάθαμε ότι έχετε ετοιμάσει και νέο βιβλίο συνέχεια του Ελληνικού  Αντιμακεδονικού Αγώνα . Σε ποια περίοδο αναφέρεται , έχει ήδη κυκλοφορήσει στην Ελλάδα ?

Αυτό το διάστημα ξεκίνησα να γράφω το δεύτερο τόμο του Ελληνικού Αντιμακεδονικού Αγώνα. Στην αρχή είχα σκοπό να καλύψω το υπόλοιπο χρονικό διάστημα, από το Μάρτη του 1905 έως το σύνταγμα των Νεοτούρκων το 1908. Τα δέκα χρόνια όμως που μεσολάβησαν από τότε που έγραψα τον πρώτο τόμο, σε συνδυασμό με νέα ιστορικά στοιχεία που δημοσιεύτηκαν, με οδηγεί σε μία πιστεύω νέα πληρέστερη παρουσίαση και ερμηνεία όλης της ιστορικής περιόδου 1903 – 1908.

9. Αναμένοντας σας στα Σκόπια για την προώθηση του Βιβλίου σας  Σύμμεικτος Λαός θα μπορούσατε να μας πείτε για τα επόμενα ερευνητικά συγγραφικά σας σχέδια? Παραμένει η Ιστορία των Έλληνο-Μακεδονικών σχέσεων  στο ενδιαφέρον σας ? 

Το επόμενο έργο, με το οποίο ασχολούμαι εδώ και χρόνια και ελπίζω να το τελειώσω είναι για « τον πληθυσμό και τους οικισμούς των Μακεδόνων της Ελλάδας». Η παρουσίαση δηλαδή των μακεδονικών χωριών, του πληθυσμού και της δημογραφικής ιστορίας τους από το 1900 μέχρι το 1951. Και όλα αυτά συνοδευόμενα από έγχρωμους χάρτες. Είναι για μένα ένα έργο ζωής.

JASNA FRANGOSKA

(n Interview of Dimitri Lithoxoou in VREME – Daily Newspaper N. 610)

Advertisements

  1. Ρε τι σου κάνει η επιστήμη, η μόρφωση ρε παιδάκι μου, η καλλιέργεια, η έρευνα…σε κάνει άλλο άνθρωπο, ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠ’ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΟΥ…

  2. dimu2

    ουδεις σημερινος ελληνας μπορει να αποδειξει οτι ειναι απογονος του περικλη… σε αντιθεση με τους σκοπιανους οι οποιοι ειναι ολοι απογονοι του μεγαλεξανδρου!

  3. satyrikon

    Μήπως ο λιθοξόου είναι καθηγητής της Παντείου?

  4. satyrikon

    Με τον άλλο αδάμαντα της σκέψης νακρατζά γράφουν παρέα
    http://www.nakratzas.com/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=29
    Ολα τα διαμάντια της πολυπολιτισμικότητας μαζί,
    Δείτε τα ,φοβεροί επιστήμονες!!!!

  5. Ε, καλά τώρα. Και έθνος υπάρχει και τάξεις υπάρχουν και στρώμματα και μεσοστρόματα και κλάδοι.

    Εντάξει έχουν γίνει επ[ιμειξίες, αλλά το πρόβλημα δεν ααφορά. Ο πολιτισμός κυρίως μας αφορά, γλώσσα, έθιμα, παράδοση, αντίληψη του χωροχρόνου, κλπ.

    Φυσικά και τα εθνη, όπως τοι δικό μας εξελίσσεται. Αλλά το «δεν υπάρχει» για μένα ισοδυναμεί με το να λέμε «μόνο αυτό με νοιάζει’ γιαυτι και στις δυο περιπτώσεις το καταποντίζουμε μόνοι μας, και στις δυο περιπτώσεις αφήνουμε μικρά (γινόματσε και μεις), μεσσαία και μεγάλα τρωκτικά να εκμεταλευούν ΚΑΙ ανθρώπους και φύση, πέρα απ’ αυτό

    Ο νοών…

  6. Πού λέει ο Λιθοξόου ότι δεν υπάρχει Ελληνικό έθνος; Αυτό που λέει είναι ότι το σημερινό Ελληνικό έθνος είναι προϊόν μιας πολιτικής εθνικής – γλωσσικής ομογενοποίησης από το Ελληνικό κράτος. Γεγονός που μπορούν να διαβεβαιώσουν όλοι οι συμπατριώτες μας που οι παππούδες τους μιλούσαν αρβανίτικα ή βλάχικα, για να αναφέρω μόνο δύο από τις πιο διαδεδομένες εθνοτικές (και όχι εθνικές) ομάδες.

  7. Άσχετο. Ο χάρτης απεικονίζει μια πολύ ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια, άσχετη με τα εθνολογικά και αλυτρωτικά ζητήματα: τη σχεδιαζόμενη ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα! Που παρέμεινε στα σχέδια βεβαίως.

  8. Εθνολογία: η επιστήμη που μελετά τις διάφορες ανθρώπινες φυλές, όπως τους ληστές, τους κλέφτες, τους απατεώνες, τους ανεπίδεκτους μαθήσεως, τους παράφρονες, τους ηλιθίους και τους εθνολόγους. Ambrose Bierce

    Είναι γεγονός ότι ο ορισμός του έθνους ξεφεύγει από τα στενά γεωγραφικά αλλά και λεκτικά σύνορα. Μ’ αυτό το σκεπτικό, προσάπτοντας διαφορετικά κάθε φορά χαρακτηριστικά στον ορισμό του έθνους, μπορούμε να έχουμε καινούρια έθνη εκεί που δεν υπάρχουν. Θεωρώ ότι είναι πολύ επικίνδυνο να ερμηνεύει κανείς τις όποιες ιστορικές καταγραφές, κάτω από το φίλτρο της προσωπικής εμπάθειας (απ’ όπου και αν αυτή πηγάζει), και να διακηρύσσει στη συνέχεια την νέο-αποκαλυπτόμενη αλήθεια.

  9. Το πρόβλημα που έχουμε με τα Σκόπια, φοβάμαι πως είναι πιο πολύ ψυχολογικό κι όχι επι της ουσίας. Γι΄αυτό και είναι και δύσκολο να κάνει κανείς ψύχραιμες κουβέντες.
    Θα ήθελα να πω όμως πως χρειάζεται λίγη προσοχή όταν κρίνει κανείς έρευνες, γενικώς και δη ιστορικών.
    Τι θέλω να πω: Αν δεν είμαστε γιατροί, μπορούμε να κρίνουμε μια ιατρική απόφαση;
    Αν δεν είμαστε μαθηματικοί μπορούμε να μιλήσουμε για τη θεωρία του χάους πχ;
    Αν δεν είμαστε βοσκοί, μπορούμε να ξεχωρίσουμε το συγκεκριμένο πρόβατο μέσα στα εκατοντάδες;
    κλπ, κλπ, κλπ
    Πως γίναμε όλοι ιστορικοί; Από την ελλειπή σχολική ιστορική εκπαίδευση ;
    Αυτά ήθελα να πω και… ψυχραιμία παιδιά, που έλεγε κι ο Λουκιανός.
    Ευχαριστώ.

  10. Lamda

    Το πρόβλημα δεν είναι οι σκοπιανοί, οι αλβανοί και οι τούρκοι, αλλά οι ντόπιοι μαλάκες.

  11. Ανώνυμος

    Βρε τον κουραδα που θα χρησιμοποιησει και τους τηλ. καταλόγους !!

    Λες και επι τουρκοκρατιας οι διωκόμενοι ελληνες δεν υποχρεωνονταν εξαναγκης να αλλαζουν τα επιθετα τους για να μην τους βρισκουν οι τουρκοι !

    Επισης!

    Σαν πολυ μας ζαλισαν τα αρχίδια με τους αρβανιτες κ τους βλάχους!

    Λες και οι βλαχοι δεν ηταν τοπικα φυλα που απαρτισαν τις
    ρωμαικες ακριτικες λεγεωνες. οι ρουμανοβλαχοι ρουμανοι
    και οι του ελληνικου χωρου ελληνες.

    Ρε ρεντικολα, σε αιτωλοακαρνανια λευκάδα και ευρυτανια
    δεν υπαρχουν ουτε αρβανιτες ουτε βλαχοι (αμιγεις πληθυσμοι τουλαχιστον).

    Τα ελληνικα μιλιουνται ακαταπαυστα χιλιετιες και στην πιο
    ακραια και σκληρη μορφη τους.

    Για την παλια Ελλαδα τπτ ?

    Τολμηστε ρε κουραδες να αμφισβητησετε κι εμας.

    Κοπιαστε σια κει!! χα χαα

    Α ρε ξυλο που θελετε κοπροσκυλα αναρχοπροοδευτικοι!

  12. Μου αρέσει που κάνεις «χίππικη διαμαρτυρία» πάνω σε πλατφόρμα αμερικάνικου αεροπλανοφόρου. Εχει το νόημά του 😉

  13. digenis

    Θα ήθελα κάνω κάποιες ερωτήσεις στον κύριο καθηγητή, αλλά επειδή δεν παρακολουθεί το μπλοκ (μάλλον) θα είναι στη ουσία ρητορικές οι ερωτήσεις μου.
    Γιατί δεν μας λέει αν οι σκοπιανοί είναι μακεδόνες αλλά μας λέει γιατί κάποιοι βορειοελλαδίτες δεν είναι μακεδόνες; Μάλλον γιατί αν έλεγε κάτι τέτοιο (και έλεγε την αλήθεια) δεν θα του έπαιρναν συνέντευξη οι σκοπιανοί του φουκαρά και αυτή η θαυμάσια δουλειά θα ήταν στα αζήτητα.
    Γιατί θεωρεί ότι τα διάφορα φύλα που είναι χιλιάδες χρόνια εγκατεστημένα σε περιοχές που ιστορικά αποδεδειγμένα υπήρχαν αρχαίες ελληνικές πόλης πρέπει οπωσδήποτε να είναι αλλογενής; Μάλλον γιατί έχει ακράδαντες αποδείξεις,…. όπως μας λέει τα επίθετα είναι μία από αυτές…..
    Οι Δωριείς που κατέβηκαν από βόρεια ανήκουν καταυτόν στα ελληνικά φύλα;
    Η συλλογιστική του μας λέει όχι……οι αρχαίοι Σπαρτιάτες ήταν τσάμιδες………..
    Γιατί όταν του λέει ο δημοσιογράφος ότι το βιβλίο του έχει κυκλοφορήσει στην μακεδονική γλώσσα στην απάντηση του δεν λέει ότι οι γλώσσα που χρησιμοποιούν οι σκοπιανοί ουδεμία σχέση έχει με την μακεδονική που ήταν η αρχαία ελληνική γλώσσα;
    Μάλλον για αυτόν τον άξιο καθηγητή ήταν λεπτομέρεια….ανάξια λόγου.
    Κύριε καθηγητά αμφισβητώντας την ελληνικότητα των ελλήνων και μάλιστα στο σύνολο τους το μόνο που κάνετε είναι να γελοιοποιήστε (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν γίνεστε πλουσιότερος……).
    Αν θέλετε να αμφισβητήσετε κάποιο έθνος είναι πιο εύκολο να το κάνετε και με αποδείξεις ατράνταχτες για το «έθνος της Μακεδονίας»

  14. tc

    Χωρίς να είμαι ανθέλληνας και χωρίς να νοιώθω οποιαδήποτε ικανοποίηση με το να ονομασθεί η γειτονική χώρα Μακεδονία, θέλω μόνο να τονίσω ότι πριν φθάσουμε στο σημείο να αφορίζουμε με χυδαίο τρόπο ανθρώπους σαν το Δημήτρη Λιθοξόου θα πρέπει πρώτα να διαβάσουμε το λόγο τους. Οι άνθρωποι δεν μπορούν να κρίνονται έτσι απλά προδότες του ελληνικού έθνους γιατί τόλμησαν να διατυπώσουν τις θέσεις τους ειδικά σε θέματα που κατέχουν.

  15. τα παιδιά οι απόγωνοι των 300 ,θα αισθανωνται ντροπή, πουπιρξαν απογωνοι των300…οπωσ θα πρεπει να αισθανωνται ντροπη οι συμερινή απόγωνοι εκίννων των δικαστων που βάλαν φυλακή τον κολοκοτρονη αυτώ το μόρφομα των σκοπίων εμφανίστικε το 800μετά μ χ ο δάσκαλοσ του αλεξάνδρου αριστοτελισυπήρξε 3000 πχ ειναι αλείθια ημεγάλη μακεδονια του μ αλεξανδρουένα μεροσ έχει η βουλγαρία, ένα μερωσ έχουν τα σκοπια,και ενα μεροσ έχει η ελλαδα ειναι υεροσηλία στην ιστορια να λεν οτοι ειναι μακεδόνεσ θα έπρεπε η ελλαδα να του κυρίξη πλίρη οικονομικο πολεμο και άν σινέχηζαν να ειναιυεροσιλοι απεναντη στην ιστορια,επιτακτικη αναγκηνα τουσ κυριξουμε πολεμο στουσ θρασισ πλαστογραφουσ τισ ιστοριασ αριστογενισ παπακοσταντινου ευχαριστώ

  1. 1 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ Ο…ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟΝ ΛΕΝΕ…ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ? « Gnomeskepistimi’s Weblog

    […] https://parafoniades.wordpress.com/2008/02/23/%ce%94%ce%b5%ce%bd-%cf%85%cf%80%ce%ac%cf%81%cf%87%ce%b5… This entry was written by karytsavles and posted on Φεβρουάριος 23, 2008 at 11:03 μ.μ and filed under ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑς. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post. Σχολιάστε or leave a trackback: Trackback URL. « ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΣΕΙΣΜΟ… […]

  2. 2 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ Ο…ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟΝ ΛΕΝΕ…ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ? « Gnomeskepistimi’s Weblog

    […] https://parafoniades.wordpress.com/2008/02/23/%ce%94%ce%b5%ce%bd-%cf%85%cf%80%ce%ac%cf%81%cf%87%ce%b5… […]




Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s



Αρέσει σε %d bloggers: