Σεισμός τα χαράματα

Πριν 5 περίπου λεπτά στις 3:33, το διαμέρισμά μου (που βρίσκεται στον 6ο όροφο),

noaaqm19zoom.jpg

κουνήθηκε από 2 σεισμικές δονήσεις.

Στην προσπάθειά μου να βρω πληροφορίες από τις γνωστές πηγές στο διαδίκτυο, ανακάλυψα ότι ο σεισμός είχε επίκεντρο ανάμεσα στο περιστέρι και τις αχαρνές.

Η έντασή του είναι περίπου 3,2 ρίχτερ αλλά προφανώς το εστιακό βάθος δεν ήταν μεγάλο γι αυτό και το νιώσαμε.

Δυστυχώς κανένα από τα ΜΜΕ δεν ανακοίνωσε περισσότερες πληροφορίες.

Όταν έχω νέα, ή αν προλάβετε εσείς να μάθετε περισσότερα, μπορείτε να στείλετε μαιλ ή απλά να αφήσετε σχόλιο.

UPDATE

Σύμφωνα με την ΝΕΤ ο σεισμός ήταν 4,4 ρίχτερ.  Το επίκεντρο ήταν 16 ΚΜ δίπλα στην Αθήνα.

Αυτό εξηγεί το κούνημα, αλλά ομολογώ ότι δεν μου αρέσει.


  1. H ομάδα ΒΑΝ, που εδώ την κοροϊδεύανε και έξω της δίνουν σημασία, περιμένει λέει νέο ισχυρό σεισμό (6,5 ρίχτερ) τους επόμενους δύο μήνες .
    Λές παράφωνε μου;;;;;

  2. coachp

    εγώ δεν ενιωσα τίποτα στα πετράλωνα…




Σχολιάστε

