Οι τελευταίες ημέρες ήταν πραγματικά πολύ «εντυπωσιακές» ειδησεογραφικά.

elephants-sex.jpg

Είδαμε και ακούσαμε απίθανες κατινιές.

Μεγαλοεκδότες να γίνονται ρόμπα, δημοσιογράφους να παραβιάζουν κάθε δεοντολογία, βουλευτές να μοιράζουν εκδουλεύσεις και να διαμεσολαβούν και όλα αυτά ξεκίνησαν από ένα ΠΗΔΗΜΑ 🙂

Αποφάσισα λοιπόν να καταγράψω τα μαθήματα που πήρα από τα τελευταία γεγονότα και από τις ιστορίες όσων πρωταγωνιστούν.

Έτσι λοιπόν έμαθα τα εξής:

Από τον Ζαχόπουλο

  1. Να μην βάζω το πουλί μου όπου λάχει (γιατί μετά θα ζητάνε και την υπογραφή μου)
  2. Να μην τάζω δουλειά σε όσες πηδάω (ή να μην πηδάω άνεργες)
  3. Να μην πηδάω με αναμμένα φώτα ( ή κατά την διάρκεια του μεσημεριανού διαλείμματος )
  4. Αν φοβάμαι τα σκοτάδια τότε καλό είναι κατά την διάρκεια του πηδήματος να φοράω μάσκα
  5. Αν θέλω να αυτοκτονήσω να μην πηδήξω από τον τρίτο (πονάει και δεν είναι αποτελεσματικό)
  6. Να σταματήσω τα γλυκά (γιατί μπορεί στα 50 μου να γίνω σαν και αυτόν)

Από την Τζέκου

  1. Να περιμένω την μονιμοποίηση πριν θυσιάσω την αθωότητα μου στον γενικό (γιατί οι γενικοί πηδάνε από όπου βρούν)
  2. Να τα μην τραβάω βίντεο όπου πρωταγωνιστώ με τον κώλο έξω (εκτός και αν το βίντεο έχει ιατρικό ενδιαφέρον)
  3. Αν έχω τραβήξει τσόντα να βρω ένα (μία) συμπρωταγωνιστή-στρια με καλύτερο στήθος από του Ζαχόπουλου
  4. Να μην κυκλοφορώ στα κανάλια με DVD ζητώντας λεφτά διότι ποτέ τα κανάλια δεν πληρώνουν κάτι που μπορούν να το έχουν τσάμπα
  5. Να μην λέω στον Θέμο κάτι που θέλω να μάθει ο Μάκης (γιατί κανείς τους δεν λέει τι ξέρει στον άλλο)
  6. Να μην εκβιάζω γιατί (γιατί όλοι έχουμε να κρύψουμε κάτι 😉 )
  7. Να μην ψάχνω για δουλειά δίνοντας σεξ (μπορώ πολύ εύκολα να κάνω σεξ και να πληρώνομαι γι αυτό)

Από τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, έμαθα ότι:

  1. Να μην συνεταιρίζομαι με «μαύρες τρύπες» (ειδικά αν δεν ξέρω πόσο βαθιές είναι)
  2. Να μην τα παίζω ταρζάν αν δεν θέλω ο άλλος να το παίξει μαϊμού (μαιμού δημοσιογράφος, μαιμού εκδότης κλπ)
  3. Να προσέχω ποιούς προσλαμβάνω (γιατί το όνειρό τους είναι να με απολύσουν)
  4. Να μην καταγράφω τους φίλους μου σε κασετόφωνο (η κάμερα είναι πάντα η καλύτερη λύση)
  5. Να μην προσκαλώ βουλευτές στην ταράτσα ( δεν έχει καλή λήψη το ασύρματο μικρόφωνο)

Από τον Θέμο Αναστασιάδη

  1. Να μην κάνω παρέα με τον Ταρζάν ( εκτός και αν είμαι η Τζέιν
  2. Να μην κουβαλάω επιταγές στα Ελβετικά σύνορα (υπάρχουν και κούριερ)
  3. Να μην παίζω με ξένα DVD (γιατί κάποιος θα παίξει και ένα δικό μου)
  4. Να μην στηρίζομαι στους φίλους μου (γιατί εύκολα θα γίνουν εχθροί μου)
  5. Να μην το παίζω μάγκας(εκτός και αν είμαι)
  6. Αν έχω 5 εκατομύρια να τα κρατήσω στο σεντούκι μου (γιατί οι τράπεζες κελαηδάνε )

Από τον Κουκοδήμο

  1. Να προσέχω τους φίλους μου ( γιατί ίσως ξέρουν πολλά )
  2. Να μην κάνω μαλακίες και λοβιτούρες (γιατί η απειρία δεν είναι καλή δικαιολογία ούτε και νομικό επιχείρημα)
  3. Να μην συνηθίζω τα μεταξωτά κουστούμια (γιατί εύκολα μετατρέπονται σε πάνινες πυτζάμες με κάθετες ρίγες)

Από τον Καμπουράκη

  1. Να μιλάω στο τηλέφωνο αλλοιώνοντας την φωνή μου κατά προτίμηση μιμούμενος τον Μάκη ( γιατί… όλο και κάποιος θα ακούει)

σημ: Ανυπομονώ να ακούσω τα δικά σας μαθήματα από αυτή την ιστορία 😉


  1. Πλάκα είχε, καλό είναι όμως να κοιτάμε την ουσία του πράγματος και όχι τους παπάρες που κάνουν αντιπερισπασμό.

  2. Σωστές οι διδαχές! 8ά8ελα να βάλω αυτό το ποστ σου σαν λινκ στο blog μου..
    Δεν ξέρω όμως πως …
    8α μπορούσες να μου δώσεις οδηγίες μεσω g-mail??
    Καλημέρα !

  3. δεν πιάνει το κλσικό copy paste απο την adress bar?

  4. cat lover

    Να περιμένω την μονιμοποίηση πριν θυσιάσω την αθωότητα μου στον γενικό (γιατί οι γενικοί πηδάνε από όπου βρούν)

    Να μην βάζω το πουλί μου όπου λάχει (γιατί μετά θα ζητάνε και την υπογραφή μου)

    Αυτά είναι τα αγαπημένα μου …

    Παράφωνε έσκισες

  5. basketa

    ektos apo th zaxopouliada exoume ginei pagwsmiws rezili kai me to exhs

    eleos !!!rezili giname pagosmiws gia allh mia fora! na nai kala to blue-white gt!!!

  6. σαν τη θεωρια του χαους,το ενα γεγονος φερνει το αλλο….

  7. Και φυσικά να δημοσιεύουμε τα ονόματα αυτών πού δεν ήξεραν και δεν άκουσαν..

  8. Καλά όλα αυτά, καλή η σάτιρα αλλά φίλε παραάφωνε νομίζω ότι κάποια στιγμή πρέπει να αποφασίσουμε να προσεγγίσουμε το θέμα λίγο πιο σοβαρά, να δούμε αν πρόκειται για φαινόμενο το οποίο είναι μια παρενέργεια ή αν ενυπάρχει μέσα στις δομές της πολιτικής πραγματικότητας και της ελληνικής δημοσιογραφίας. Λέω τις απόψεις μου σε δύο πρόσφατα posts μου:

    Για τους δημοσιογράφους λέω εδώ,
    http://crazycows.wordpress.com/2008/02/01/autismos-ellhnikh-dhmosiografia/

    Για τους bloggers μιλάω εδώ,
    http://crazycows.wordpress.com/2008/01/29/etsi-fwnakste-oloi-mazi/

    Θεωρώ ότι όσο η προσέγγιση μας παραμένει σε επίπεδο σάτιρας μας απομακρύνει επικίνδυνα από την ουσία.

  9. Έχω δύο links στο προηγούμενο comment μου και γι’αυτό μπήκε αυτόματα σε moderation, αν θες ανέβασε το και σβήσε αυτό. 😉

  10. nick

    Να μην κυκλοφορώ στα κανάλια με DVD ζητώντας λεφτά διότι ποτέ τα κανάλια δεν πληρώνουν κάτι που μπορούν να το έχουν τσάμπα…

    Σοφές κουβέντες …




Σχολιάστε

