PLEASE TRY ANOTHER WAY TO DIE

Χωρίς σχόλια σας προτείνω

το παρακάτω βίντεο.

Δείτε το, γκρινιάξτε μου και ξεχάστε το ή δείτε και το επόμενο…

  1. οι ινδιανοι φταινε για ολα…χαχα!
    δεν ειναι αστειο οκ.εχουμε εθιστει,τι να κανουμε;;;

  2. εμενα παντως μου θυμισε να αναψω ενα τσιγαρο. Και δεν ειχα κανει αλλο ολη μερα…

  3. exaggelos

    Μπράβο για τα βίντεο. Εγώ πάντως ακολούθησα τη συνταγή του συμπαθέστατου παππού του δεύτερου κλιπ και αποφάσισα να το κόψω χωρίς πολύ δράμα (έκανα περίπου 3/4 πακέτου τη μέρα για τρειςήμισι χρόνια). Μια μέρα, τελείωσα το πακέτο και είπα οτί «αυτό είναι, δεν αγοράζω άλλο¨. Λόγω διακοπών είχα και χρόνο και όχι πολύ άγχος, οπότε η περίοδος προσφερόταν για νέο ξεκίνημα. Τούτό έγινε πριν ενάμιση μήνα και, όντως, δεν έχω ξαναγοράσει πακέτο. Στο τριήμερο μου ήρθε ένα σύνδρομο έλλειψης, αλλά ήταν ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ να ξεχαστώ με κάτι άλλο (μια συζήτηση, ένα αστείο, ένα τραγούδι, ένα κείμενο κτλ) που όλα αυτά περί δυσκολιών μου ακούγονται τώρα σαν κακόγουστη σαπουνόπερα.

    Η αλήθεια είναι ότι έχω κάνει σύνολο 5-6 τσίγαρα από τότε σε ανύποπτες στιγμές μαζί με φίλους (όλα τράκες). Συνειδητοποιώ ότι τα έκανα περισσότερο αντανακλαστικά γιατί είχα συνδέσει την καλή παρέα με το κάπνισμα. Το τελευταίο το έκανα πριν μια βδομάδα και κατάλαβα πόσο μεγάλο ψέμμα είναι τελικά το ότι σε χαλαρώνει, ξεκουράζει κτλ. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να ξαναβάλω τσιγάρο στο στόμα μου, γιατί πολύ απλά δεν κάνει όσα νόμιζα ότι κάνει. Αντίθετα, είναι υπεύθυνο για όλα τα υπόλοιπα (κόπωση, κακή υγεία, μυρωδιά, κόστος) και ακόμη και μετά από έξι εβδομάδες είναι τόσο φανερό στην τσέπη και τον οργανισμό μου που απορώ πώς κάποιοι που το έχουν κόψει ξαναρχίζουν.

    Το να κόψεις το τσιγάρο είναι εύκολο, το δύσκολο είναι, νομίζω, να βρεις να διοχετεύσεις κάπου όλη την παραπάνω ενέργεια που η ζωή του μη καπνιστή σου προσφέρει. Επίσης, φίλε Roof, θα είναι δύσκολο να αποβάλεις τη γνωστή μαγκιά που είναι ολοφάνερη στο σχόλιό σου και που είναι τουλάχιστον χιλιοειπωμένο inside joke. Βέβαια σε αντίθεση με τα πακέτα τσιγάρα, η μαγκιά είναι συχνά τζάμπα.

  4. @Παράφωνο Πλάσμα με άγχωσες με το φρικτό το βιντεάκι σου κι άναψα τσιγάρο ! καλά βαλτός είσαι Κυριακή πρωί? Κι εσύ Βρούτε? Τι ρατσισμός μωρέ είναι αυτός κατά των καπνιστών?
    @Εξάγγελος Μακάρι να το κρατήσεις την αποχή .. είναι νωρίς ακόμα να μιλάς για κομένο .. ( είχα αποφύγει το τσιγάρο 9 μήνες και ξανακύλησα..)
    Οτι χάσεις απο κάπνισμα, τόχεις κέρδος..πάντως!
    τις καλημέρες μου και στους 2.

  5. @Παράφωνο Πλάσμα με άγχωσες με το φρικτό το βιντεάκι σου κι άναψα τσιγάρο ! καλά βαλτός είσαι Κυριακή πρωί? Κι εσύ Βρούτε? Τι ρατσισμός μωρέ είναι αυτός κατά των καπνιστών? Οταν ήσουν «άρρωστος», εμείς σου δείξαμε τα πνευμόνια σου τη στιγμή που έβηχες?? Μαντζούνια σου δίναμε από δω! Αχάριστε! φιλάκια..
    @Εξάγγελος Μακάρι να το κρατήσεις την αποχή .. είναι νωρίς ακόμα να μιλάς για κομένο .. ( είχα αποφύγει το τσιγάρο 9 μήνες και ξανακύλησα..)
    Οτι χάσεις απο κάπνισμα, τόχεις κέρδος..πάντως!
    τις καλημέρες μου και στους 2.

  6. Αγαπητοί φίλοι

    Η προσφορά μου στον αντικαπνιστικό αγώνα δεν θα σταματήσει εδώ 🙂

    Ξέρω ότι αυτό με κάνει αντιπαθητικό, ακόμη και σε πολύ κοντινά μου πρόσωπα, αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό. Δεν εξαρτήθηκα ποτέ από τον καπνό όχι γιατί τότε είχα συνείδηση των επιπλοκών του, αλλά γιατί δεν επέτρεπα στον εαυτό μου να εξαρτηθεί από οτιδήποτε.

    Τώρα όμως που γνωρίζω τις συνέπειες, είμαι φορτικά αντικαπνιστής… Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ και δεν θέλω να το αποφύγω.

  7. lilly

    kai kala kaneis alla to kapnisma dn einai mono sinithia alla nootropia.




Σχολιάστε

