Αυτό το Σαββατοκύριακο δεν βγήκα από το σπίτι.

girl-crying.jpg

Ήθελα να ξεκουραστώ.

Αυτό το Σαββατοκύριακο δεν διάβασα εφημερίδες.

Δεν είδα τηλεοπτικές και δεν άκουσα ραδιοφωνικές ειδήσεις.

Αποφάσισα να αποτοξινωθώ, όχι από την επικαιρότητα αλλά από τον τρόπο που την παρουσιάζουν.

Το ξημέρωμα της Δευτέρας δεν άντεξα και έκανα μια σύντομη βόλτα στα σοκάκια της μπλογκο-γειτονιάς μας.

Έριξα μια ματιά στα πρωτοσέλιδα μας και διάβασα σαν λαθραναγνώστης τους τίτλους και τις εισαγωγές από τα ποστ που κάλυψαν το κενό της ενημέρωσής μου.

Με λύπη μου έμαθα ότι η εφημερίδα Το πρώτο θέμα δημοσίευσε αποσπάσματα από το βίντεο του Χρήστου Ζαχόπουλου.

Όμως η λύπη μου κατέληξε σε οργή όταν κατάλαβα ότι αρκετά μπλογκ, αναδημοσίευσαν της φωτογραφίες παρουσιάζοντας τον Χρήστο Ζαχόπουλο και την Τσέγκου σε ερωτικές σκηνές.

Γιατί ρε παιδιά;

Καταλαβαίνω ότι οι εφημερίδες και τα παραδοσιακά ΜΜΕ εδώ και χρόνια έχουν ξεστρατίσει από τον παραδοσιακό τους ρόλο που είναι η ενημέρωση και ανταγωνίζονται, με σκληρό τρόπο στο πιο media θα έχει τους περισσότερους (έστω και εικονικούς) πελάτες δηλ αναγνώστες-θεατές-ακροατές.

Δεν υπάρχουν πια Μέσα μαζικής ενημέρωσης αλλά επιχειρήσεις με μετόχους που διψούν για χρήμα και εξουσία.

Άρα από αυτά τα Μέσα περιμένω πολλά, ίσως και τα πάντα.

Όμως από ανθρώπους ερασιτέχνες, που γράφουν το ιστολόγιό τους από χόμπι, θα περίμενα να μην ξεπεράσουν τον βασικό κανόνα αυτοσυγκράτησης που λέει να «μην κάνουμε στον άλλο αυτό που δεν θα θεωρούσαμε άδικο αν το έκανε σε εμάς».

Έχω ειρωνευτεί, σατιρίσει, καυτηριάσει πολλές φορές ανθρώπους, πάντα όμως το έκανα όταν πίστευα ότι αυτοί ήταν πιο ισχυροί ή έστω είχαν την ίδια δύναμη με μένα.

Και τον Χρήστο Ζαχόπουλο τον στόλισα με χαρακτηρισμούς που πιστεύω ότι του άξιζαν γιατί στάθηκε κατώτερος των περιστάσεων.

Όμως ρε παιδιά είναι άνανδρο να συμμετέχουμε στην προβολή πολύ προσωπικών στιγμών και στον εξευτελισμό ενός ανθρώπου που αυτή την στιγμή παλεύει στην εντατική γιατί από ντροπή πήδηξε από το μπαλκόνι.

Αυτό φοβόταν ο άνθρωπος και εμείς θέλουμε να πρωταγωνιστούμε στους χειρότερους εφιάλτες του.

Δεν ξέρω ποιος τράβηξε αυτό το βίντεο, δεν ξέρω αν χρησιμοποιήθηκε η όχι για εκβιασμό, δεν ξέρω τι θα έκανα στην θέση του αν μου την έπεφτε μια πιτσιρίκα και αποφάσιζε να πραγματοποιήσει τις φαντασιώσεις μου με αντάλλαγμα μια θέση.

Δεν ξέρω ειλικρινά και ίσως να μην μάθω ποτέ.

Όμως ξέρω ότι όλοι μας έχουμε κάνει ή θα κάνουμε κάποια στιγμή στην ζωή μας πράγματα για τα οποία δεν θα είμαστε περήφανοι. Ξέρω ότι οι άλλοι έχουν δικαίωμα να μας κρίνουν, άλλα όχι να προβάλουν προσωπικές μας στιγμές χωρίς την έμμεση ή άμεση συγκατάθεσή μας.

Επίσης ξέρω ότι είναι άνανδρο να χτυπάς κάποιον την στιγμή που δεν είναι όρθιος για να σε χτυπήσει πίσω.

Έχω γράψει πολλές φορές για το πόσο είμαι περήφανος που υπάρχει το ιντερνετ και τα μπλογκ και μου επιτρέπεται να λέω την γνώμη μου και να διαβάζω την δική σας.

Σήμερα ντρέπομαι, γιατί άνθρωποι που σέβομαι και εκτιμώ, πέσανε στην παγίδα να κάνουν κατάχρηση της δύναμής τους. Μιας δύναμης που μας δόθηκε από τους αναγνώστες μας διότι ελπίζουν να συμπεριφερθούμε σαν πολιτισμένοι άνθρωποι και όχι σαν άγρια σκυλιά που με κάθε ευκαιρία εκδικούμαστε όποιον βρεθεί στο διάβα μας.
Και αν νομίζετε ότι η αύξηση της επισκεψιμότητας που παρατηρήσατε λόγω της ηδονοβλεπτικής διάθεσης κάποιων ανθρώπων είναι επιβράβευση αυτής της απόφασής σας, τότε βάλτε γυμνές φωτογραφίες από παιδιά και σταθείτε περήφανοι για το πόσο ψηλά θα φτάσετε στην alexa ή στην λίστα της επιλογής σας.

Ζητώ συγνώμη συμπλογκίτες αν αυτά που γράφω θα σας κάνουν να θυμώσετε μαζί μου αλλά το προτιμώ από το να θυμώσω εγώ με τον εαυτό μου…


  1. Καλησπέρες! Νομίζω οτι όπως εχει ξεφύγει η υπόθεση στα ΜΜΕ έτσι έχει ξεφύγει και στη blogoσφαιρα. Μικρογραφία, της κοινωνίας είμαστε και εμείς. Και η κοινωνία εδώ και ένα μήνα κάνει μπανιστήρι από τη κλειδαρότρυπα. Ήταν αναμενόμενο οτι με τόσο σπρώξιμο η πόρτα κάποια στιγμή θα άνοιγε και θα βλέπαμε πιο «καθαρα». Θέλω να ελπίζω οτι σύντομα όλοι θα στραφούμε στα σημαντικά και ουσιώδη, όπως οι αποχαρακτηρισμοί αρχαιολογικών χώρων κλπ κλπ!

  2. Από έναν μαλάκα σαν τον Θέμο δεν περίμενα τίποτα καλύτερο… Απαράδεκτο

  3. Πότε τα ΜΜΕ δεν ήταν διαπλεκόμενα; Μόνο το 19ο αιώνα που ακόμη ήταν αγνά και ερασιτεχνικά -με τη δημοσιογραφική έννοια. Σήμερα είναι επεύθυνα για την προώθηση της πολιτικής προπαγάνδας της «δημορκατίας». Σήμερα χαρίζονται σε κόμματα απλά ακι μόνο γιατί έτσι εξυπηρετούνται ατμοικοί και οικονομικοί σκοποί.

  4. @cinderella το γεγονός ότι η μπλογκόσφαιρα είναι ο μικρόκοσμος της ελληνικής κοινωνίας, δεν με κάνει να νιώθω καλύτερα. Θα έπρεπε να έχουμε (κατά μέσο όρο) καλύτερες αντιδράσεις, αφού υποτίθεται ότι η δραστηριότητα μας αφού δεν υπόκειται στους νόμους του χρήματος και της εξουσίας, μπορεί να λειτουργεί με πιο υγιείς τρόπους.

    @hariz τον Θέμο δεν τον κρίνω γιατί δεν με αφορά. Όμως τα ποστ μα έχω δικαίωμα να τα σχολιάζω και να σχολιάζομαι από αυτά.

    @Δείμο έχεις δίκιο για την διαπλοκή όμως όταν ξεκίνησα να γράφω πιτσιρικάς, υπήρχε η ελευθεροτυπία που ήταν υπόδειγμα δημοσιογραφικής γραφής.

    Επιμένω όμως ότι το θέμα μου δεν είναι οι εφημερίδες αλλά εμείς και τα μπλογκ μας.

  5. Λίγο προς το ηθικοχριστιανικό και το αγαπάτε αλλήλους σε βρίσκω σήμερα παράφωνε.
    Δεν συμφωνώ βέβαια με αυτές τις αγριότητες των μέσων,αλλά το να ¨μαλώνεις¨όσους ξευτιλίζουν τους ξευτιλισμένους ,είναι …παραφωνία ακόμα και για έναν παράφωνο!
    Για σκέψου για τι άνθρωπο μιλάνε και μιλάμε…
    Αν και νομίζω πως με την προκαταβολική συγνώμη που ζητας,ξέρεις …
    Την καλησπέρα μου.

  6. Odysseas0

    Συμφωνώ και εγώ με τον Σηνέα για αρκετούς λόγους. 1ον) Δεν ξέρουμε γιατί αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει ο Ζαχόπουλος και ούτε θα μάθουμε. Εσύ λες από ντροπή, εγώ λέω επειδή θα έχανε τα πάντα, με πρώτη τη στήριξη του πρωθυπουργού εξαιτίας του περιεχομένου του βίντεο. 2ον) πόσο άνδρας είναι αυτός ώστε να τάξει θέση στην κοπελιά με την προυπόθεση να του κάτσει? 3ον) Για το ότι ο ίδιος δεν είναι όρθιος δεν ευθύνεται κανείς άλλος εκτός από αυτόν. Με την ίδια λογική οι νεκροί, όσο καθάρματα κι αν ήταν, πρέπει να χαίρουν απόλυτου σεβασμού σε οποιοδήποτε θέμα, απλώς και ‘μόνο επειδή δεν μπορούν να μας «χτυπήσουν» πίσω. Σε άτομα σαν τον Ζαχόπουλο δεν αξίζει κανένας σεβασμός.

  7. Παράφωνέ μου και μόνο που είμαστε κομμάτι της κοινωνίας αυτής που βρίσκεται σε προχωρημένη αποσύνθεση αλλά παράλληλα κρατάμε τη διαφορετικότητα μας και τη δυνατότητα να αμφιβάλλουμε και να σχολιάζουμε τα κακώς κείμενα στη πλειονότητά μας, εμένα μου αρκεί. Παντού υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά κι αυτές απλά τον κανόνα επιβεβαιώνουν.

  8. Μήτσος

    Εγώ ακολουθώ ό,τι πει ο Ρουσόπουλος….θα ασχοληθεί η δικαιοσύνη…λες και η κυρα Δικαιοσύνη είναι γι αυτές τις δουλειές εμείς κυβέρνηση είμαστε Κύριος…τι να σου κάνουμε…να ήταν κανένα νομοσχέδιο να ενοποιήσουμε τους φόρους να σου βάλω εγώ …την Έλενα Ράπτη να σου τα απαγγείλει στην Βουλή να σου φύγει η μαγκιά.
    Για μένα τον έρμο τον Ζαχόπουλο να σου πω τον συμπάθησα…το πραγματοποίησε το ελληνικό όνειρο που μας λέγανε οι μανάδες μας να κάνουμε …να βολευτούμε στο δημόσιο και να βολέψουμε και κανένα ξαδερφάκι μας. Το έφαγε το το φαγάκι του ο κύριος έτσι του μάθαν….γράφτηκε και στο κόμμα έτσι του είπαν πως θα προκόψει. Την βοήθησε και την Νατάσα να τελείωσει την διδακτορική της διατριβή. Βοήθησε και τον Κωστάκη …ε, δε μπορει να μην τον βοήθησε. Κι αφού τα έκανε όλα αυτά και έγινε ένας άξιος Νεοέλληνας…έρχεται η κοκκινομαλούσα συμβασιούχα η οποία συμβολίζει την καταπιεσμένη εργατιά της Ελλάδος και αφού πάρει και μια π..α και βλέπει οτι δεν διορίζεται (γαμώ την Ευρωπαική μου ένωση) παίρνει ανάποδες και τον τινάζει τον χοντρό.
    Πάντως εγώ γουστάρω δράμα …ταυτίζομαι δε μπορώ να μην το συμπαθήσω τον τύπο …αύριο μεθαύριο να μου έρθει καμία ξανθιά και να μου τα τινάξει όλα στον αέρα ….Εσείς ήθελα να ξερα δεν ταυτίζεστε? Η εγώ είμαι εξωγήινος?

  9. ZoRRO

    O Triantafilopoulos ta exei parei me to Themo giati de pire lefta aftos kai ton afise ap’ekso .Kai vgainei kai to paizei kalos samaritis o Triantafilopoulos pou ksexnaei aftos me ta dika tou DVD posous exei apilisei kai posous exei katastrepsei kai posa fragka exei parei gia DVD pou apilise oti tha vgalei . ELEOS to megalitero kathiki gia mena einai o Triantafilopoulos .

  10. Μήτσος

    Το πρόβλημα δεν είναι αν τα πήρε ο κάθε δημοσιογράφος….το θέμα είναι να τα πάρουμε εμείς στο κρανίο πριν πάρει και τους σηκώσει όλους και τα κάνουμε όλα ίσωμα.
    Εγώ δε θα κάτσω να περιμένω τον εισαγγελέα να κάνει την δουλειά του (άλλωστε φρόντισαν πολύ έντεχνα να πλήξουν την αξιοπιστία της δικαιοσύνης).
    Αυτή τη στιγμή ζούμε σε μια κατάσταση κατευθυνόμενης υδροκέφαλης υπερπληροφόρησης….και με θλίψη διαπιστώνω ότι στην πληροφόρηση θα μείνουμε. Τόσοι δημοσιογράφοι δεν φρόντισαν να μας πουν τι είχε γίνει με την άλλη αυτοκτονία με τις υποκλοπές (βοδιαφον-εριξον). Εμένα σαν απλό δέκτη μου δημιουργείται η εντύπωση της ατιμωρησίας γιατί πολύ απλά δεν έμαθα τι ακριβώς συνέβη και ένας αυτοκτόνησε πριν χρόνια. Αν κρίνω από το παρελθόν λέω ότι θα τη πληρώσει κάποιος φουκαράς και ούτε γάτα ούτε ζημιά για κυβερνήσεις και εκδότες.
    Πλέον είμαι σίγουρος όταν βγαίνει η κυβέρνηση δια στόματος εκπροσώπου τύπου και τον βλέπω να παίρνει την φάτσα που έχουν οι μπλοφαδόροι στο πόκερ. Δυστυχώς τους έχουμε αφήσει να πιστεύουν ότι έχουμε δικαίωμα να παίζουν κρυφτούλι γιατί πολύ απλά δεν τους τιμωρούμε.
    Το πως θα τους τιμωρήσει κανείς …το αφήνω στην ευφυία σας.




Σχολιάστε

