Θα μου φύγει το κεφάλι…
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου, 2008 in Σκάνδαλο, Σκέψεις
Ετικέτες: Ναρκωτικά, Χρήστος Ζαχόπουλος
Μια δεκατετράχρονη πιτσιρίκα,
αντί να βρίσκεται στο σπίτι της μαζί με τους αγαπημένους της, αυτή την στιγμή σαπίζει στο χώμα με τα σκουλήκια να τρώνε τις δηλητηριασμένες από τα ναρκωτικά σάρκες της.
Παιδάκια προεφηβικής ηλικίας, μοιράζουν νοθευμένα ναρκωτικά, μέσα σε σπιρτόκουτα.
Καθάρματα με Cayenne νοθεύουν την πρέζα με ουσίες όπως αμμωνία, ασπιρίνη, σκόνη απορρυπαντικού, στρυχνίνη για να κερδίσουν 4 φορές περισσότερα χρήματα και να σκοτώσουν δεκάδες φορές περισσότερους χρήστες.
Και εμείς καθόμαστε και ασχολούμαστε με το στριγκάκι του Ζαχόπουλου …
Ήμαρτον… θα μου φύγει το κεφάλι !!!
Follow Me
Τα μυστικά του Κάκτου
Tweets by parafonosΤΑ ΣΧΟΛΙΑΝΑ ΣΑΣ
Είπε τα πράγματα με… στη Είπε τα πράγματα με το όνομά τ… Kadoqq.vipbandar.org στη Σταματήστε την βία… διαφημιση ιστοσελιδω… στη Δεν υπάρχει ελληνικό έθνο… katiestanley92792 στη Ο Θάνατος του Μητροπάνου หนัง στη Σέξι αστυνομικίνες σε αποκαλυπ… หนังโป στη Σέξι αστυνομικίνες σε αποκαλυπ… Salomi Spyridopoulou στη Η συνθήκη της Λισσαβώνας sinusejill στη Νίκο, έφυγες νωρίς… Ανώνυμος στη ΘΡΙΛΕΡ: Πέθανε ο Μάικλ Τζ… Ανώνυμος στη ΘΡΙΛΕΡ: Πέθανε ο Μάικλ Τζ… Ανώνυμος στη ΘΡΙΛΕΡ: Πέθανε ο Μάικλ Τζ… Ανώνυμος στη ΘΡΙΛΕΡ: Πέθανε ο Μάικλ Τζ… Ανώνυμος στη ΕΛΑδιστάν Ανώνυμος στη ΘΡΙΛΕΡ: Πέθανε ο Μάικλ Τζ… Ανώνυμος στη ΘΡΙΛΕΡ: Πέθανε ο Μάικλ Τζ… Συννεφάκι
#25mgr #greekrevolution #m25gr animation cartoons DVD sexy Siemens video Youtube Άρση Βαρών Αλέξης Τσίπρας Αλαβάνος Αλογοσκούφης Αποκλειστικό Βίντεο Βενιζέλος Γιώργος Παπανδρέου Γρηγορόπουλος Εθνική Ελλάδας Εκλογές Ευάγγελος Ζαχόπουλος Θέμος Αναστασιάδης Ιακώβου ΚΚΕ Καραμανλής Κουκοδήμος Κυβέρνηση Κώστας Κουκοδήμος Λεωνίδιο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος Μάκης Τριανταφυλόπουλος Μαγγίνας Μαθητές Μακεδονία Μακεδονικό Μενεγάκη ΝΔ Νέα Δημοκρατία Ντόπινγκ ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΟΚ Παπανδρέου Παπανδρέου Παραίτηση Παραφωνιάδες Πρωινός καφές Πρώτο Θέμα Σεισμός Σεισμός Σημίτης Σημίτης Σκάνδαλο Σκανδαλίδης Σκόπια Συνέντευξη Τσίπρας Τσουκάτος Χρήστος Ζαχόπουλος Χρόνια Πολλά αστυνομία βίντεο δολοφονία ιστολόγια καταστροφές μπλογκ μπλόγκ μπλόγκερ μπλόγκερς νεκρός πιτσιρίκος πολιτική τράπεζες φωτογραφίεςΤι κρυβω στα συρταρια μου…
- Απρίλιος 2012 (1)
- Μαρτίου 2012 (1)
- Νοέμβριος 2011 (1)
- Ιουνίου 2011 (2)
- Μαΐου 2011 (4)
- Ιανουαρίου 2011 (1)
- Σεπτεμβρίου 2010 (1)
- Ιουνίου 2010 (3)
- Μαΐου 2010 (4)
- Φεβρουαρίου 2010 (6)
- Δεκέμβριος 2009 (1)
- Νοέμβριος 2009 (3)
- Οκτώβριος 2009 (14)
- Σεπτεμβρίου 2009 (3)
- Ιουλίου 2009 (3)
- Ιουνίου 2009 (6)
- Μαρτίου 2009 (1)
- Φεβρουαρίου 2009 (3)
- Ιανουαρίου 2009 (3)
- Δεκέμβριος 2008 (10)
- Νοέμβριος 2008 (8)
- Οκτώβριος 2008 (4)
- Σεπτεμβρίου 2008 (1)
- Αύγουστος 2008 (2)
- Ιουνίου 2008 (23)
- Μαΐου 2008 (13)
- Απρίλιος 2008 (25)
- Μαρτίου 2008 (27)
- Φεβρουαρίου 2008 (14)
- Ιανουαρίου 2008 (21)
- Δεκέμβριος 2007 (16)
- Νοέμβριος 2007 (25)
- Οκτώβριος 2007 (34)
- Σεπτεμβρίου 2007 (39)
- Αύγουστος 2007 (22)
- Ιουλίου 2007 (32)
- Ιουνίου 2007 (20)
- Μαΐου 2007 (12)
- Απρίλιος 2007 (25)
- Μαρτίου 2007 (33)
- Φεβρουαρίου 2007 (33)
- Ιανουαρίου 2007 (45)
- Δεκέμβριος 2006 (46)
- Νοέμβριος 2006 (15)
- Οκτώβριος 2006 (26)
- Σεπτεμβρίου 2006 (21)
- Αύγουστος 2006 (69)
- Ιουλίου 2006 (18)
- Ιουνίου 2006 (13)
- 0 (1)
Εικονες που ισως σε μαγεψουν...
Blog Stats
- 143.679 σκεψεις περάσαν από εδώ...
ΣΕΛΙΔΕΣ
“Blog-αρω δεν σημαινει οτι υπαρχω αλλα οτι καποτε υπηρξα”
Οι παραφωνιάδες είναι ένα ιστολόγιο γεμάτο μικρές σκέψεις, έντονα συναισθήματα, μακρινές εμπειρίες, ξεχασμένες αισθήσεις και παράξενες σημειώσεις. Όλα σπαρμένα στον κυβερνοχώρο άτακτα, χωρίς ειρμό και ακόμη περισσότερο χωρίς στόχο ή σκοπό. Γράφω για να μην ξεχάσω τις σκέψεις μου ή για να μάθω τις δικές σας. Αν θέλετε να ακούσω την φωνή σας, μην διστάσετε να στείλετε email η να με προσθέστε στο MSN σας. Και στις δύο περιπτώσεις χρησιμοποιήστε το : parafoniades @ gmail . com ........................................... ...........................................ΑΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ θα τις βρειτε εδω...
A song i Love Blog News Feel it Funny LIfe is Life media Metablogging Photoblog Politics Sex and the City VideoBlog Youtube Άρθρα Άφωνος Όχι άλλο κάρβουνο Αναδημοσιεύσεις Αποκλειστικό Για σένα.. Επίκαιρες Σκέψεις Ερωτήσεις και Απαντήσεις Θέσεις και Αντιθέσεις Κυριακάτικες Παραφωνιάδες Να μην Ξεχάσω Παραφωνιάδες Πολι(τ)πικάντικα Πρόστυχο αλλά θα σου αρέσει Ρεπορτάζ Σκέψεις Σκέψεις εκτός τόπου/χρόνου Τηλεόραση-
Προσφατες Σκεψεις ΜΟΥ
- Ο Θάνατος του Μητροπάνου
- Η ανεργία στο 20%
- Μισθός συνδικαλιστή της Εθνικής τράπεζας
- Συγνώμη Πάσχο
- Ντοκουμέντο
- Κίνημα διαμαρτυρίας ή δύναμη αλλαγής;
- Δεν είμαστε όλοι έτσι
- Επιστολή αγανακτισμένου στο Σύνταγμα
- Αξίζουμε καλύτερη Ελλάδα?
- #gletsosfacts
- Πραξικόπημα γιαλαντζί στην Ελλάδα
- Αυτοί είναι ΕΛΛΗΝΕΣ ναυτεργάτες?
- Λίγη αυτοκριτική δεν βλάπτει
- Πόσοι είναι τελικά οι νεκροί στο #flotilla
- Αυτόν τον gay ποιός θα τον σώσει?
Τα αρθα που προτιμησατε
Top Clicks
- Κανένα
Agreegators
Friends & Family
- *((Ergato))*~I n t e r n e t o E r g o S u m~
- aggregator
- all my life
- Allu Fun Marx : βόλτες στην Blogoslovakia
- anagennimeni
- Angel or Evil
- Crucial chaos
- Echoes
- Enalia
- Epsilon
- existence΄s a fuzzy burlesque
- GAY LIFE IN GREECE
- giotavita
- INDIBLOG
- ISIS UNVEILED
- της ελληνιδας
- Α ν α γ ε ν ν η μ έ ν η
- ΑΛΡΟΥΔΙΟΣ
- Αιθέριον
- Αλκιμήδης Βιώματα
- Αμπελοφιλοσοφίες
- Αν θες, μπορείς!
- Βασιλική
- Γ ρ η γ ό ρ η ς
- Για να μην βαριόμαστε …
- ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ
- Δική μου ευθύνη
- Ελεύθερος Σκοπευτής
- Η Κουρούνα
- Η Νημερτής
- Η καλύβα ψηλά στο βουνό
- Ηλιοπορεια
- Θαλασσομπερδεμένη
- Λόγια και λέξεις
- Λαπούτα
- Μπαμπάκης
- Μαραμένα Σύκα
- Μαύρος Γάτος
- Ο Εραστής της Ζωής
- ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ
- ΠΡΕΖΑ TV
- Πάρε μάτι
- Παραμύθια
- Ροΐδης
- Σε καλό σας!!!…
- ΣεΞπΥρ
- Το Φάντασμα της Ελευθερίας
- ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΟ
- Φιλαλήθης
- Χειμωνιάτικη Λιακάδα
- θέματα απασχόλησης και οτι άλλο κάτσει…
- λ-έξεις
- μορτάκι του άσπρου σύννεφου!
- Journal of the Damned
- Last Dance with Mary Jane
- maNos anTonaRos
- mantri
- Mema’s Blog
- PRINCE OF DAKAR
- raffinata’s place
- soulmates
- taparaponasas stoMIXER
- taparaponasas stoMIXER
- The McManus Diaries
- Unique Fish
- Why not both?
- wrathchild
- www.prosopa.com
- www.prosopa.com/
- YPEROPTIX
- Zourios ίππος
Άλλες γειτονίες
Δεν σε ξέρω αλλά μ' αρέσεις
Tech & Gadgets
My AGB
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου, 2008 at 10:33 μμ
Δεν ξέρω,μήπως θα πρέπει να γίνει νόμιμη η χρήση του χασίς μπας και σταματήσει αυτή η φάμπρικα των διακινητών ανεξέλεγκτων ουσιών;
Προς αρση κάθε παρεξήγησης,δεν καπνίζω ούτε τσιγάρο.
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου, 2008 at 11:28 μμ
Φίλε μου ούτε εγώ καπνίζω τσιγάρο, αλλά από την άλλη ξέρω ότι όσο πιο εύκολο το ξεκίνημα τόσο πιο γρήγορα κάποιος ανεβαίνει τα σκαλοπάτια της εξάρτησης.
Θα προτιμούσα μια πιο δραστική λύση.
Να σκοτώσουμε τους εμπόρους…
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου, 2008 at 12:06 πμ
Από στατιστικές το 80% των χρηστών χασίς προχωρούν και σε πιο δυνατά ναρκωτικά. Το λέω εκ πείρας εγώ (νομικός που ασχολείται μ’ αυτά.) Δυστυχώς και κάτι άλλο. Οι περισσότεροι μεγαλέμποροι ναρκωτικών είναι και οι ίδιοι εξαρτημένοι, όσο και αν ο κοινοί πολίτες δεν το πιστεύουν.
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου, 2008 at 12:09 πμ
Ξέχασα να καλησπερίσω πριν. Καλησπέρα παράφωνε μου. Είναι περίπλοκο το ζήτημα των ναρκωτικών. Εχει σχέση με ψυχικές διαταραχές, με βλακεία, με οικονομικά συμφέροντα κλπ κλπ. Δεν λύνεται με θανατικές καταδίκες.
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου, 2008 at 7:58 πμ
Meropi καλημέρα, έχεις δίκιο για την πολυπλοκότητα του θέματος όμως στην βάση του το πρόβλημα ξεκινά από το κίνητρο εύκολου και γρήγορου πλουτισμού κάποιων καθαρμάτων. Και δεν μιλάω για τα βαποράκια αλλά για τους εισαγωγείς και διακινητές ναρκωτικών.
Αν αυτούς τους εξαλείψουμε, το κύκλωμα θα καταρρεύσει.
Όπως πολύ καλά γνωρίζεις, οι φυλακές δεν είναι αρκετές για να σταματήσουν ένα μεγαλέμπορο. Μπορεί να κάνει μπιζνες ακόμη και όταν είναι μέσα (αν και συνήθως βγαίνει πολύ νωρίτερα από όσο θα έπρεπε).
Σίγουρα η θανατική ποινή δεν είναι λύση αλλά ίσως όταν το ρίσκο της ποινής είναι μεγαλύτερο από το προσδοκώμενο οικονομικό όφελος να μειωθούν όσοι ασχολούνται με το σπορ και να σωθούν κάποια 14χρονα κοριτσάκια…
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου, 2008 at 11:20 πμ
Θάνατος στους εμπόρους και πλήρη βοήθεια στους χρήστες.Επειδή όμως τα συμφέροντα και τα λεφτά είναι πάρα πολλά είμαι απαισιόδοξος.Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να προστατευτούμε μόνοι μας.Σωστή ενημέρωση απο την οικογένεια και τον περίγυρο μας λοιπόν.
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου, 2008 at 11:27 πμ
-@ Αποστόλη μου αυτό που ήθελα να πω παραπάνω είναι ότι τα διακριτικά όρια μεταξύ εμπόρων και χρηστών είναι πολύ θολά πίστεψε με. Και δεν μιλώ για τα λεγόμενα βαποράκια (τους μικροδιακινητές ναρκωτικών) που είναι σίγουρα χρήστες. Μιλώ και για τους λεγόμενος μεγαλέμπορους. Πολλοί (περισσότεροι από όσους νομίζεις) από αυτούς είναι ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΕΣ. Μην ξεχνάμε ότι πριν μερικά χρόνια πέθανε στην Κολομβία ο πιο μεγάλος έμπορος κοκαϊνης (ο βαρώνος της κοκαϊνης όπως λεγόταν) από υπερβολική δόση του ναρκωτικού αυτού.
Την καλημέρα μου
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου, 2008 at 11:55 πμ
η κοκαϊνη είναι πολύ ακριβό άθλημα.
ποιος της έδινε τόσα χρήματα ώστε να μπορεί να αγοράζει κάτι τόσο ακριβό;
μήπως έχει ευθύνες και η οικογένεια; (όχι απαραίτητα η συγκεκριμένη, η οικογένεια ως θεσμός εννοω).
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου, 2008 at 12:14 μμ
Να πάμε να αυτοκτονήσουμε όλοι μας.. Αυτό είναι το θέμα.. όχι ποιος έδωσε το DVD..
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου, 2008 at 3:05 μμ
@Αποστόλη έχεις δίκιο που αναφέρεις την οικογένεια διότι συχνά είναι απούσα. Όμως σημασία έχει μεγάλη τι κάνει το κράτος από τη μια για να κλείσει μέσα τους εμπόρους και από την άλλη για να προλάβει το κακό ή να το διορθώσει σε όσους είναι εξαρτημένοι.
@Μερόπη αναφέρεις επίμονα την εξάρτηση των εμπόρων και με στεναχωρείς. Δέχομαι ότι κάποιοι είναι εξαρτημένοι αλλά από την άλλη αυτό δεν δικαιολογεί το να σκοτώνουν αθώα παιδιά. Ας κάνουν αποτοξίνωση και ας ανοίξουν μπακάλικο αντί να πουλάνε πρέζα.
Αν δηλαδή ένας τοξικομανής βάλει μια βόμβα στο Σύνταγμα θα πούμε ότι ο καημένος ο τρομοκράτης ήθελε βοήθεια;
@Krotkaya σωστό το ερώτημα αλλά νομίζω ότι η απάντηση είναι προφανής. Το σεξ αγαπητή πλήρωνε. Ξέρεις πόσα καθάρματα ταίζουν με ναρκωτικά μικρές κοπέλες για να τις πηδάνε; Η πόσες κάνουν πεζοδρόμιο για να πληρώσουν την δόση τους;
@Sofistis αυτοί να αυτοκτονήσουν φίλε και να μας αφήσουν ήσυχους…
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου, 2008 at 4:34 μμ
σωστό -αλλά και πάλι: πού ήταν η μάνα κι ο πατέρας να αναρωτηθούν όταν το παιδί τους απουσίαζε τόσες ώρες? να σταθούν δίπλα τους και να κουβεντιάσουν μαζί του?
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου, 2008 at 6:53 μμ
nomizo pos i kopela den eixe enan apo toys gonioys, i itan xorismenoi. Sen eixe pantos fisiologiki oikogeneia.
Oso gia toys geitones, isos apla apolamvanane to theama tis kopelas poy esvine apo ta narkotika..
Ayti einai i koinonia mas
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου, 2008 at 7:15 μμ
Παράφωνε μου με παρεξήγησες λιγάκι.
Απλώς απάντησα στην πρόταση θάνατος στους εμπόρους και κατανόηση στους χρήστες. Λέω ότι σε αρκετές περιπτώσεις τα όρια είναι δυσδιάκριτα. Δεν θα ξέρεις ποιόν να θανατώσεις και ποιόν να περιθάλψεις. Είναι βέβαια και καθαρές υποθέσεις. Δεν αντιλέγω τότε. Ισόβια (δεν είμαι υπέρ της θανατικής ποινής) στους εμπόρους, χωρίς απόλυση υπό όρους. Η απόλυση σημαίνει επαναδραστηριοποίηση του έμπορα
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου, 2008 at 7:37 μμ
Και γιατί η πρέζα είναι ακριβή;
Γιατί ασχολούνται τόσοι και τόσοι με το εμπόριό της;
Γιατί δεν περιορίζεται η χρήση αλλά αυξάνεται συνεχώς;
Μήπως η αυστηρότητα και η απαγορευτική πολιτική έχουν αποτύχει;
Μήπως πρέπει να δούμε αν ο ακριβώς αντίθετος δρόμος (η αντι-απαγορευτική πολιτική, η νομιμοποίηση) σε ίση διάρκεια χρόνου είναι πιο αποτελεσματικός για τον περιορισμό της χρήσης και όλων των συνεπειών της;
Ρωτάω απλώς, για να δούμε αν μπορούμε να προβληματιστούμε…
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου, 2008 at 7:52 μμ
Νομίζω ότι το ζήτημα είναι αρκετά πιο σύνθετο. Η οικονομία των ναρκωτικών είναι κάτι που συντηρεί μια μάζα ανθρώπων οι οποίοι χωρίς αυτά είναι πολύ πιθανό να μην είχαν στο ήλιο μοίρα. Φυσικά και δεν αναφέρομαι στους βαρώνους, ούτε υπερασπίζομαι την οικονομία των ναρκωτικών ως κάτι αναγκαίο, αλλά νομίζω ότι σε παγκόσμια κλίμακα πολλά παιδιά δεν θα είχαν φαγητό αν δεν υπήρχαν τα ναρκωτικά. Είναι τραγικό αλλά είναι η πικρή αλήθεια.
Επιπλέον, είτε το θέλουμε έιτε όχι, η εμπειρία έχει δείξει ότι όσο υπάρχει ζήτηση θα υπάρχει και προσφορά και γι’αυτό τον λόγο οι πολιτικές που επιχειρούν να κόψουν την προσφορά, αντί να μειώσουν την ζήτηση, είναι a priori λάθος. Γι αυτό τον λόγο λύσεις του τύπου «να σκοτώνουμε τους εμπόρους» έχουν αποτύχει και όπου ίσχυσαν δεν εξυπηρέτησαν τίποτα παραπάνω από την placebo-ποίηση μιας πλαστής αίσθησης ασφάλειας και ταυτόχρονα την ικανοποίηση του ενστίκτου της εκδίκησης που τρέφει μερίδα της κοινωνίας. Κοινώς δεν εξυπηρετεί τίποτα αλλά κι αν εξυπηρετούσε η θανατική ποινή σηματοδοτεί μια τέτοια απανθρωποποίηση της κοινωνίας που μάλλον αυτό θα σήμαινε αυτόματα ότι στον τομέα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων έχουμε πιάσει πάτο!
Επίσης, σε μια κοινωνία όπως η Ελληνική η οποία έχει αποτύχει παντελώς να κοινωνικοποιήσει επαρκώς τα μέλη της και να τα εντάξει ομαλά στις δομές της (αν υπάρχουν τέτοιες) αναγνωρίζοντας τους ταυτόχρονα ατομικές ελευθερίες και πιο συγκεκριμένα να δημιουργήσει εκείνες τις συνθήκες που θα προλαμβάνουν την στροφή των μελών της στα ναρκωτικά, μου φαίνεται αφόρητα υποκριτικό να μιλάμε για αυστηρή καταστολή και επιβολή θανατικής ποινής στους εμπόρους όταν δεν έχουμε κάνει καν τα στοιχειώδη στον τομέα της πρόληψης. Άλλωστε όπως λέει και κάποια φίλη πιο πάνω τα όρια μεταξύ των εμπόρων και των χρηστών δεν είναι σαφή αλλά μάλλον πολύ θολά!
Δεν ξέρω αν το παράδειγμα της Ολλανδίας είναι το ιδανικό αλλά σίγουρα έχει κάποια εμφανέστατα θετικά αποτελέσματα και σε κάθε περίπτωση τα πράγματα είναι απείρως καλύτερα από την Ελλάδα. Δεν υπάρχουν έμποροι, δεν υπάρχει θνησιμότητα, οι οικονομία δεν χάνει χρήματα και δεν υπάρχει κοινωνικός αποκλεισμός των χρηστών οι περισσότεροι από τους οποίους είναι περιστασιακοί και όχι μονιμοι. Ίσως θα πρέπει να επανεξετάσουμε κάποιες βασικές θέσεις μας και να κατανοήσουμε ότι η πραγματικότητα δεν αλλάζει με ακραίες τιμωρίες αλλά με σαφή και στοχευμένο προγραμματισμό. Τα νομοθετήματα κάθε είδους έχουν αποδεδειγμένα αποτύχει και μάλλον οι λύσεις πρέπει να αναζητηθούν προς άλλη κατεύθυνση.
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου, 2008 at 9:05 μμ
@@Krotkaya Η οικογένεια στην Ελλάδα δεν είναι αυτό που ξέραμε. Τα περισσότερα ζευγάρια μισούν ο ένας τον άλλο και ξεσπούν στα παιδιά τους. Γίναμε μια αδιάφορη κοινωνία όπως αυτές του εξωτερικού που κάποτε κοροϊδεύαμε. Τουλάχιστον σε κάποια κράτη αντικαταστάθηκε η οικογένεια με θεσμούς άλλους, εδώ βέβαια ούτε λόγος.
@ΕΡΤ κάτι σχετικό έχω ακούσει αλλά δεν είμαι σίγουρος. Πάντως ο κίνδυνος υπάρχει ακόμη και για τις καλύτερες οικογένειες.
@Μερόπη συγνώμη αν ήμουν αγενής. Δεν υπονόησα ότι υποστηρίζεις τους εμπόρους και καταλαβαίνω ότι αρκετές φορές θύτης και θύμα είναι το ίδιο πρόσωπο. Όμως όπως λες και εσύ υπάρχουν κραχτές περιπτώσεις που πρέπει να επιβληθεί η σκληρότερη τιμωρία. Δεν ξέρω αν η θανατική ποινή έινια υπερβολική αλλά θα την θεωρούσα αναγκαία αν δεν βρούμε αποδεδειγμένα μια άλλη λύση. Δυστυχώς τα ισόβια επιτρέπουν κάποιον με δύναμη να πουλάει πρέζα μέσα από το κελί. Μόνο κάτω από το χώμα σταματάνε τέτοια καθάρματα.
@fileleytheros το τσιγάρο δεν απαγορεύεται και το αλκοόλ επιτρέπεται. Ποιο είναι το αποτέλεσμα; Εγώ δοκίμασα τσιγάρο στο δημοτικό και πια δεν καπνίζω. Σήμερα οι έφηβοι κυκλοφορούν με τσιγάρο στο σχολείο και κάνουν τράκα από τους δασκάλους. Μακάρι η λύση να ήταν ή ελευθερία. Ίσως για κάποια άλλη, ώριμη κοινωνία…
@hariheinz σε ευχαριστώ για τον κόπο σου να απαντήσεις με τόσα επιχειρήματα. Μου έδωσες ερεθίσματα να σκεφθώ πολλά κάποια από τα οποία θα προσπαθήσω να τα γράψω παρακάτω.
Κατ αρχήν έχεις δίκιο για οικονομίες που στηρίζονται στα dragdollars. Όμως αν και είναι αλήθεια ότι φτωχοί αγρότες στα δάση της Κολομβίας ζουν από την κοκαΐνη, πίστεψε με τ α εισοδήματά τους ή τα συμφέροντά τους δεν είναι αυτά που συντηρούν την μάστιγα των ναρκωτικών.
Για παράδειγμα σου αναφέρω ότι υπάρχει τεράστια ανάγκη για καλλιέργεια συγκεκριμένων φυτών που θα χρησιμοποιηθούν για βιοκαύσιμα. Παρόλο που η ζήτηση είναι τεράστια, οι τιμές της πρώτης ύλης ανεβαίνει αλλά κανείς δεν παρατάει το εμπόριο χασίς για να το ρίξει στα δημητριακά. Η εκμετάλλευση κάποιων ταλαίπωρων γίνεται και θα γίνεται με κάθε ευκαιρία. Μόνο που στα ναρκωτικά τα κέρδη είναι τεράστια και βέβαια δεν μοιράζονται στους καλλιεργητές, ούτε στα βαποράκια και τα πρεζόνια. Τα κέρδη τα μοιράζονται ελάχιστοι παίχτες που παίζουν την κοινωνία μας σαν μαριονέτες.
Σχετικά με την προσπάθεια αύξησης της ζήτησης, σου θυμίζω ότι δεν αναφερόμαστε σε καταναλωτικά προϊόντα αλλά σε εξαρτησιογόνες ουσίες. Αν κάποιος αρχίσει με οποιαδήποτε ευκαιρία την ηρωίνη, έχει τεράστιες πιθανότητες να εξαρτηθεί από αυτήν. Έτσι το να σταματήσει η ζήτηση είναι πολύ δύσκολο όταν η προσφορά χρησιμοποιεί τεχνικές μάρκετινγ ακαταμάχητες και φτάνουν σε δωρεάν παροχή του ναρκωτικού μέχρι να καταλήξει κάποιος πρεζόνι.
Άρα σε αυτόν τον ανταρτοπόλεμο δεν πάμε με κουστούμι και συμβατικές τακτικές. Θέλει πάρα πολύ σκληρά μέτρα ώστε να μειωθεί η προσφορά. Λύσεις υπάρχουν αλλά προφανός κάποιοι που είναι μέσα στο κόλπο δεν θέλουν να τις εφαρμόσουν. Για παράδειγμα αν οι αστυνομικοί της δίωξης παίρνανε μερίδιο από τα κατασχεμένα χρήματα θα είχαν κίνητρο να το παίξουν τίμιοι αντί να τα βρίσκουν (όχι όλοι) σαν τον ειδικό φρουρό που πιάσανε προχθές με τα χαπάκια στην τσέπη.
Ο θάνατος των εμπόρων, έχεις δίκιο είναι απάνθρωπος. Βρες μου όμως μια άλλη λύση θανάτου εντός εισαγωγικών των εμπόρων και εγώ είμαι μαζί σου. Σημασία έχει αυτοί οι άνθρωποι να τιμωρούνται σκληρά και να μην βρίσκονται ελεύθεροι, μοιράζοντας από εδώ και από εκεί το χρήμα τους για να γλυτώσουν.
Σχετικά με την υποκριτική όπως λες άποψη για καταστολή αφού δεν έχουμε πετύχει την πρόληψη, δεν έχεις άδικο.
Όμως ξεχνάς ένα πράγμα.
Για την καταστολή φτάνει να το αποφασίσουν 20-30 άνθρωποι που έχουν στα χέρια τους την εξουσία.
Λίγοι αδέκαστοι δικαστικοί και αστυνομικοί είναι αρκετοί για να στείλουν πολύ βαθιά στα μπουντρούμια αρκετούε μεγαλέμπορους και να σωθούν δεκάδες παιδιά.
Αν όμως αντί γι αυτό περιμένουμε να αλλάξει η νοοτροπία της κοινωνίας μας φοβάμαι ότι κοροϊδευόμαστε.
Δεν ξέρω πόσο ετών είσαι αλλά εγώ θυμάμαι πριν 2ο χρόνια όταν ήμουν στο σχολείο, σε όλο το σχολείο μου υπήρχαν 4-5 άτομα που κάνανε χρήση. Τώρα το 50% των παιδιών στα 13 τους έχουν δοκιμάσει χασίς. Άρα μάλλον η πρόληψη είναι πια ουτοπία. Μόνο πολύ σκληρές δράσεις ίσως μας δώσουν το περιθώριο να κερδίσουμε κάποιο από το χρόνο που χάσαμε σαν κοινωνία ώστε να μπορέσουμε να αλλάξουμε τις δομές μας και τις αξίες μας.
Για την Ολλανδία από όσο γνωρίζω δεν αποδείχθηκε τελικά ότι η απελευθέρωση βοήθησε στην μείωση των χρηστών. Άλλωστε όπως είπα και πριν πολλά νόμιμα «ναρκωτικά» όπως το αλκοόλ και το τσιγάρο, μια χαρά επεκτείνονται.
Και αν δεν σου αρέσει το παράδειγμα θα σου θυμίζω ότι το χασίς εδώ και λίγα χρόνια έχει γίνει σχεδόν κοινωνικά αποδεκτό, είναι φθηνό και μπορούμε όλοι να το προμηθευτούμε εύκολα. Αυτό όμως δεν μείωσε την εξάπλωσή του.
Και πάλι σε ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου έδωσες να προβληματιστώ με τις ενδιαφέρουσες απόψεις σου.
Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου, 2008 at 12:33 μμ
Φίλε, έχεις τόσο δίκιο. Αλλά σήμερα τα ναρκωτικά ακούγονται τόσο «παράφωνα». Όταν ο μέσος όρος πρώτης χρήσης πέφτει στα 13 έτη για ναρκωτικές ουσίες (νόιμιες και παράνομες) και το αλκοόλ με το τσιγάρο στα 11-12 έτη, τότε τι να πρωτοπούμε;
Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου, 2008 at 2:51 μμ
Δείμο, το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι … η προσευχή μας. Από την άλλη όμως δεν πρέπει να κάτσουμε με σταυρωμένα χέρια. Οι νοοτροπία μας πρέπει να αλλάξει πριν να είναι αργά. Η δική μας γενιά των 30-40 έχει ζήσει καλύτερα χρόνια αλλά βλέπει και τα χειρότερα να έρχονται. Άρα οφείλουμε στον εαυτό μας και στα παιδιά μας να αντιδράσουμε
Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου, 2008 at 5:45 μμ
Aisxos afinoyme ta paidia mas sto eleos ton emporon thanatoy… kai den vgainoyme stoys dromoys xesikomenoi…
Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου, 2008 at 5:53 μμ
Αγαπητέ Παράφωνε, δεν έχω τον χρόνο να σου απαντήσω εκτενώς σε όλα όσα γράφεις. Ανέφερα ότι το παράδειγμα της Ολλανδίας ενδεχομένως να μην είναι το ιδανικό αλλά σίγουρα τα αποτελέσματα είναι καλύτερα από την Ελλάδα και από πολλές χώρες της Ευρώπης και σίγουρα των ΗΠΑ (δες εδώ http://www.drugwarfacts.org/thenethe.htm). Υπάρχουν σίγουρα αρκετά προβλήματα και στην Ολλανδία αλλά αυτά σχετίζονται με την λάθος πολιτική των Ολλανδών σε ζητήματα που αφορούν αυτό που λέμε drug-tourism.
Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου, 2008 at 8:51 μμ
Στο δήμο μου έχουμε ΟΚΑΝΑ. Είμαστε ο μόνος Δήμος που δε ζητά να φύγει η Μονάδα Χορήγησης, αλλά να ενισχυθεί η αστυνόμευση για να μην έρχονται οι επωφελούμενοι σε επαφή με βαποράκια (το ζητάει και ο δικός τους σύλλογος) και να αυξηθούν οι Μονάδες σε όλη τη Βόρεια Ελλάδα.
Σάββατο, 12 Ιανουαρίου, 2008 at 3:24 πμ
Αναπτύχθηκε βλέπω μια ενδιαφέρουσα συζήτηση περί εμπόρων ναρκωτικών!
Αυτό που ήθελα να πω καταρχήν είναι ότι μιλαμε για οργανωμένο έγκλημα, δηλαδή και να θανατώσουμε τους μεγαλοεμπόρους το εγκλημα θα συνεχιστεί…θα αντικατασταθουν
και αν δεν κανω λάθος άκουσα προχ8ες απο το σκαι ότι ο απολογισμός κατασχεσης κοκαϊνης της χωροφυλακής ήταν γύρω στα 400+κάτι ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ για το ετος 2007, και μάλιστα είχε κανει τόση εντυπωση στους δημοσιογράφους που το επανελαβαν αρκετές φορές…
@harisheiz
αυτό που είπες ότι «τρέφονται» πολλές οικογένειες από τα ναρκωτικά είναι πολύ «ακυρο» εκτός των λόγων που σου είπε ο παράφωνος, σκέψου και το εξής ότι σε πολλές υποανάπτυκτες χώρες (τώρα κόλλησα και δεν θυμάμαι την χώρα που έγινε το τζουναμι για παράδειγμα)αναπτύσσεται για τους ίδιους λόγους η παιδική εργασία… και καλά οταν προκειται για εργοστάσια..οταν προκειται για παιδεραστεια όμως..!
(εν συντομία να αναφέρω ότι στην χώρα -που δεν θυμάμαι- μετα το τζουναμι υπηρχαν αρκετες «προσφορές» για προσέλκυση τουριστών που στο πακετο συμπεριλάμβανε και παιδεραστεία.. κλείνω την παρενθεση γιατι βγαινω εκτός θέματος)
καταλαβαίνω ότι δεν είσαι υπέρ στην διατήρηση αύτης της κατάστασης και σίγουρα αν (μπορούσαμε και καταφέρναμε) να πολεμήσουμε το εμπόριο ναρκωτικών θα έπρεπε να αντιμετωπίσουμε πολλές δυσκολίες… (από τον τρόπο καταστολής του φαινομένου μέχρι και την «πληγή» στην παγκόσμια οικονομία.)
για μένα η λύση βρίσκεται στην πρόληψη… και σε μας είτε συλλογικά μέσω των μπλογκ είτε διεκδικόντας περισσότερα σεμινάρια στους μαθητες περισσότερες υποδομές έτσι ώστε πολλοί που θέλουν να μπορούν να γλυτώσουν…
περισσότερο δηλαδη στην πρόληψη..
επίσης
@Μeropi δεν άκουσα για την περίπτωση του βαρώνου στην Κολομβία που πέθανε απο χρήση κοκαίνης άλλα μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός για τους εξής λογους
1.η κοκαίνη έχω ακούσει ότι είναι ένα ναρκωτικό που δεν πεθαίνεις αν είναι καλής ποιότητας και ελεγχόμενη δόση… είναι δυνατόν ένας βαρωνος να μην προσέχει.. ή μήπως τον φάγαν οι ανταγωνιστές του και απλά απο τα media βγήκε ότι ήταν αυτός ναρκωμανής
2.σε παλίοτερη εργασία που είχα κάνει/που είχα διαβάσει για Αλ Καπόνε, μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι ούτε καπνιζε ούτε επινε όχι απλα δεν έπαιρνε ναρκωτικά.. και απο λίγα που έχω ακούσει επειδή οι μεγαλοεμπόροι φοβούνται.. αποφεύγουν τις καταχρήσεις!τώρα δεν είμαι σε κυκλώματα(!!) οποτε δεν ξέρω αν ισχύουν και ειδικά σήμερα αν έχουν αλλάξει τα πράγματα!
είπα να γράψω και γω μια φορα..ίσως το παρακανα
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Σάββατο, 12 Ιανουαρίου, 2008 at 5:35 πμ
Eύγε για την προσγείωση στην πραγματική πραγματικότητα, μακριά από την απόλαυση του μιντιακού εξευτελισμού (εννοώ τον Z.)!
Eίμαι μάρτυρας των μεταμορφώσεων των νέων παιδιών που ξεκινάνε να κάνουν χρήση περιποιημένα και καθαρά και καταλήγουν σκιές που αναπνέουν.
Eίχα άγνωστο επισκέπτη πάνω από το διαμέρισμά μου που έκανε χρήση καθημερινά!
Έχω καταλήξει να πιστεύω ότι μόνο η απομυθοποίηση της υποκουλτούρας των ναρκωτικών και η παροχή των ουσιών σε νοσοκομεία και OXI YΠOKATAΣTATΩN σε μονάδες, όπου μαστίζονται οι γειτονιές, μπορεί να συμβάλλει στην αντιμετώπιση.
ardalion.wordpress.com
Σάββατο, 12 Ιανουαρίου, 2008 at 12:38 μμ
Η πρόληψη είναι η λύση αλλά πρόληψη αυτή την στιγμή δεν μπορεί να οργανωθεί αν δεν αλλάξουν φοβερά οι υποδομές της κοινωνίας μας. Άρα μιλάμε για μετά από δέκα χρόνια.
Μέχρι τότε όμως τι θα γίνει;
Σάββατο, 12 Ιανουαρίου, 2008 at 3:38 μμ
Σκληρό και πικρό το συμβάν φίλε μου.
Σε συζητήσεις που έχω κάνει στο παρελθόν με πρώην χρήστες,όλοι σχεδόν έλεγαν»απο περιέργεια»αρχίζει η πρώτη φορά.Μερικοί το απέδωσα και σαν «διαφυγή»απο τα προβλήματα τους.Δεν ξέρω τι να πω?
Κάποιες φορές μόνο αναρωτιέμαι αν το παιδί που μεγάλωσα κατέληγε έτσι,πόσο μεγάλο ποσοστό ευθύνης θα είχα εγώ?
Δεν ξέρω τι θα βοηθούσε τελικά,Η αλλαγή των νόμων?Η ελευθερία στην πώληση τύπου Ολλανδίας?
Δεν ξέρω!Αυτό που ξέρω είναι πως πήγα σε μια κηδεία με 2 φέρετρα πριν λίγα χρόνια.Από την Ολλανδία ήρθαν….αεροπορικώς!
Κι ήταν μόλις 18 και 20 χρόνων!
Μήπως τέτοιες υποδομές πρέπει να φτιάξει και η Ελλάδα??
Κατά την ταπεινή μου γνώμη,ο νομοθεσία για τους εμπόρους πρέπει να αλλάξει.
Ισόβια χωρίς δικαίωμα έφεσης!
Κυριακή, 13 Ιανουαρίου, 2008 at 12:12 πμ
@Ionas να βγούμε στους δρόμους δεν είναι λύση, χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι δεν θα ήταν μια καλή αρχή.
@haris δεν διαφωνώ ότι στην Ολλανδία τα πράγματα είναι καλύτερα από την χώρα μας. Όμως μην ξεχνάς ότι στην Ολλανδία άλλαξε η νομοθεσία πολλές δεκαετίες πριν. Άλλες οι συνθήκες και άλλη η νοοτροπία και άλλη η φάση που περνούσε η χώρα σε σχέση με τα ναρκωτικά. Μία λύση που ίσως θα δούλευε και στην Ελλάδα, δεν σημαίνει ότι θα είχε καλά αποτελέσματα. Δεν ξέρω βέβαια την απάντηση, υποθέσεις κάνω, αλλά η λογική μου λέει όχι στην αποποινικοποίηση με δικαιολογία ότι δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε όσους παραβαίνουν το νόμο.
@Δείμο έθεσες ένα σημαντικό θέμα. Συχνά εμείς οι «σωστοί» πολίτες αντιδράμε στην ίδρυση κέντρων απεξάρτησης στην γειτονιά μας. Είμαστε ρατσιστές και σκεφτόμαστε μόνο τον εαυτό μας. Όμως «μακάρι» τα ναρκωτικά να ήταν μόνο πρόβλημα των άλλων…
@optasia σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου, ελπίζω να σε ξαναδιαβάσουμε. Δεν ξέρω για τα 400 γραμμάρια, αλλά αν είναι σωστό το νούμερο είναι για γέλια. Τόσα διακινούν σε μια εβδομάδα 2-3 βαποράκια. Από την άλλη ξέρω ότι τα παιδιά που εργάζονται στην δίωξη δεν έχουν την υποστήριξη που απαιτείται από το κράτος. Ίσως είναι τυχαίο, ίσως πάλι κάποιοι να μην θέλουν η αστυνομία να κάνει την δουλειά της.
@OPS μέχρι τότε αν περιμένουμε, θα είναι αργά να αλλάξει κάτι…
@Παναγιώτα από την Ολλανδία τους φέρανε; Νόμιζα ότι εκεί τουλάχιστον τα ναρκωτικά είναι καθαρά 😦
Κυριακή, 13 Ιανουαρίου, 2008 at 2:19 πμ
POLI KALO TP ARTHRO SOY ALLA KAI TA SXOLIA TON YPOLOIPON PARA POLI KALA… KALI XRONIA
Κυριακή, 13 Ιανουαρίου, 2008 at 10:01 μμ
δεν μπορώ να καταλάβω κι εγώ. και μάλιστα βρέθηκα στη δυσάρεστη θέση να ακούσω πως το 14χρονο κορίτσι έφταιγε και τι δουλειά είχε με τον 32χρονο… τέτοια σαπίλα πια; να μην καταλαβαίνουν ότι τα παιδιά όσα ερεθίσματα αρνητικά κι αν έχουν παραμένουν παιδιά και πως η ευθύνη φυσικά και είναι της οικογένειας (ήταν παρατημένο το παιδί κι ας είχε μάνα) και πως σίγουρα στον 32χρονο έψαχνε τον πατέρα; σταυρώνουμε ένα παιδί που σίγουρα πίστεψε πως δεν είχε άλλη δίοδο; έλεος…
Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου, 2008 at 1:42 πμ
Ναι φίλε μου,από την Ολλανδία ήρθαν!Την χώρα της χαράς και της επαγγελίας στην ελεύθερη διακίνηση.
Δυο μεταλλικά φέρετρα γεμάτα απο φορμόλη και πεθαμένη νεανική σάρκα, και μια πιστοποίηση από τον Ολλανδό ιατροδικαστή,»πνευμονικό οίδημα από χρήση αγνώστων ουσιών»
Ειδατε τι κάνουν τα «καθαρά»?Το ίδιο με τα»νοθευμένα»
Το χειρότερο για μένα ήταν πως έπρεπε να κάνω τον αγγελιοφόρο στην μητέρα του κοριτσιού….(πικρή ιστορία)
Ούτε να το θυμάμαι θέλω πια αγαπητοί αναγνώστες.
Ακόμα πονάει…
Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου, 2008 at 3:19 πμ
@optasia, Προφανώς αυτό που λέω για την οικονομία των ναρκωτικών είναι για να καταδείξω το πόσο βαθιά είναι ριζωμένο το φαινόμενο αλλά και να διευκρινίσω ότι ο όρος «έμπορος» μπορεί να περιλαμβάνει και παιδάκια που δεν φταίνε σε τίποτα καθώς δεν είχαν άλλη επιλογή εξαιτίας συγκεκριμένων κοινωνικών συνθηκών για τις οποίες είναι συνυπεύθηνες οι κοινωνίες που ζούμε και που υποκριικά ζητούν την τιμωρία των παραπάνω παραγνωρίζοντας το γεγονός ότι συχνά αυτοί είναι οι απόκληροι που η ίδια έβαλε στην άκρη.
@Giotavita, Αγαπητέ/ή σέβομαι το γεγονός που αναφέρετε αλλά δεν θα βγάλουμε άκρη αν αναλωθούμε στην περιπτωσιολογία. Ξέρω κι εγώ αρκετές περιπτώσεις που άνθρωποι στην Ολλανδία σώθηκαν από τα ναρκωτικά ενώ αν ήταν στην Ελλάδα δεν θα τα κατάφερναν. Στο σχόλιο μου παραπάνω παραθέτω ένα link με στατιστικά, αν θέλετε δείτε το. Μπορεί οι αριθμοί να μην λένε πάντα την αλήθεια αλλά νομίζω ότι σκιαγραφούν μια πραγματικότητα η οποία ακόμα κι αν δεν είναι η ιδανική (που ποτέ δεν θα είναι) σίγουρα είναι καλύτερη από πάρα πολλές χώρες του «πολιτισμένου» κόσμου και σίγουρα πολύ καλύτερη της Ελλάδας. Άλλωστε αν οι νέοι στους οποίους αναφέρεστε ήταν Έλληνες τότε αυτό που κάνετε είναι μάλλον να επιβεβαιώνετε αυτά που λέω και και όχι να τα ακυρώνετε. Στην Ολλανδία αυτοί που κάνουν ναρκωτικά δεν είναι οι Ολλανδοί αλλά οι τουρίστες οι οποίοι μάλιστα συχνά κάνουν το ταξίδι αποκλειστικά για αυτόν τον λόγο. Αυτό ακριβώς εννοούσα στο προηγούμενο σχόλιο όταν μιλούσα για κακή πολιτική στο drug tourism. Από εκεί και πέρα όμως η Ολλανδία έχει πολύ καλούς μηχανισμούς αναφορικά με τα συστήματα πρόληψης, ενημέρωσης και απεξάρτησης και γι’αυτό χαμηλότερο αριθμό εξαρτημένων και πολύ χαμηλά ποσοστά θνησιμότητας.
Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου, 2008 at 8:36 πμ
Παιδιά χρήσιμα τα σχόλιά σας. Θα ήθελα όμως να εκφράσω την άποψη ότι τα ναρκωτικά είναι τόσο βαθιά ριζωμένο στην σημερινή πραγματικότητα φαινόμενο, που δεν λύνεται με μέτρα προσανατολισμένα αποκλειστικά σε αυτό. Δυστυχώς η κοινωνία μας και το πλανητικό μας χωριό, έχει τόση μιζέρια, κακουχίες και αδιέξοδα, που και ο κάτοικος της πιο πλούσιας και καλά οργανωμένης χώρας, έχει κάποιο λόγο, ή μάλλον δικαιολογία να δοκιμάσει ναρκωτικά. Οπότε για να μην μακρυσκελώ, πρέπει να λύσουμε ζητήματα πολύ πιό βασικά, και τότε θα λυθεί το πρόβλημα από μόνο του. Κοινώς ζητήματα όπως κοινωνική δικαιοσύνη, ανεργία, φτώχεια, και αναλύοντας τον σημερινό άνθρωπο να δούμε πως μπορούμε να τον ξαλαφρώσουμε από τα δυσθεόρατα ψυχικά βάρη που κουβαλάει, που είναι και αυτά που τον οδηγούν στην αναζήτηση φτιαχτών διεξόδων. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου, 2008 at 10:20 πμ
Δε μίλησα για πρόβλημα των άλλων. Μίλησα για ΟΚΑΝΑ σε κάθε πόλη, σε κάθε νοσοκομείο. Σαφώς και τα ναρκωτικά είναι κοινωνικό πρόβλημα (σ.σ. σε παραπέμπω στο sidebar μου και τις «θυσίες των ουσιοεξαρτημένων» μου) και όχι μόνο τα παράνομα, αλλά και τα νόμιμα (ηρεμιστικά, αλκοόλ, τσιγάρο).
Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου, 2008 at 7:43 μμ
Ρε παιδιά έχετε πάει στην Προλεμαίδα να δείτε τι κοινωνική κατάσταση….ΔΕΗ και πάλι ΔΕΗ…δηλαδή λεφτά στις οικογένειες (όλοι λίγο πολύ βολεύτηκαν) και ένα περιβάλλον που δεν υποφέρεται από τους ρύπους. Και δεν μένω μόνο στη Δυτική Μακεδονία αλλά γενικά στο περιβάλλον το ελληνικό σήμερα. Κοιτάτε τα ναρκωτικά …συγγνώμη αλλά τι εναλλακτικές προβάλλονται σε αυτά τα παιδιά. Από το πρωί μέχρι το βράδυ βομβαρδίζονται τα παιδάκια όχι με αξίες αλλά με υπερ-αξίες. Ολοι superman θέλουμε να γίνουμε….όλοι την super-μαντολίνη (βλ. ταινία με Βουτσά) ψάχνουμε για να γίνουμε καλύτεροι πιο μάγκες από τον διπλανο μας. Αυτό είναι ναρκωτικό ….οι ουσίες είναι απλά ένα μέσο ….ναρκωτικά υπάρχουν πολλά δεν χρειάζεται να επαναλάβω τα πονεμένα λόγια του Σιδηρόπουλου. Χτυπάμε απλά τον καθρέφτη της κοινωνίας μας όχι το πρόσωπο…
Και στην τελική από τα ναρκωτικά σκοτώνονται πολύ λιγότεροι από τα αυτοκινηστικά …δεν αποπροσανατολίζω απλά αγανακτώ για τα αντανακλαστικά της κοινωνίας μας που κατηγοριοποιεί την αγανάκτηση της σε ηλικιακές ομάδες και όχι σε αξίες.
Τρίτη, 18 Μαρτίου, 2008 at 12:34 μμ
GEIA SAS PAIDIA EIMAI H LINA K EIMAI 15 XRONON K EIMAI POLY 8YMOMENH ME TOYS MAGALEBOROUS AKOMA K ME KAPOIOUS XRHSTES POU KAKOMETAXEIRIZONTAI A8OES KOPELES.AFHSTE T EXW TRABH3EI…EXASA THN KALYTERH MOU FILH E3AITIAS ENOS MA… NARKOMANH.DEN TO EXW 3EPERTASEI AKOMA…