Σεισμός στο κρεβάτι μου

Χαράματα της Κυριακής,

το ξυπνητήρι μου αποφάσισε εκτός από τον γνωστό ήχο από το Kill Bill να μπει και σε κατάσταση δόνησης.

Μόνο που αυτή η δόνηση ήταν γύρω στα 6,5 ρίχτερ, είχε επίκεντρο το Λεωνίδιο και έγινε αισθητή από την Λάρισα μέχρι την Κρήτη.

Είναι περίεργο το συναίσθημα που ένιωσα αλλά δεν είναι (πια) φόβος.

Προσπάθησα εδώ και χρόνια να αντιμετωπίσω τους σεισμούς με ηρεμία.

Δύσκολο βέβαια να μείνει κανείς ήρεμος όταν νιώθει ότι η βιβλιοθήκη φτύνει τα βιβλία στο κεφάλι του.

Έχω εκπαιδεύσει όμως το μυαλό μου κατά την περίοδο των μεγάλων σεισμών στην Αθήνα, οπότε και αντιστάθηκα στον πειρασμό να κοιμηθώ στα πάρκα (χάνοντας την ευκαιρία για ενδιαφέρουσες γνωριμίες με τρομαγμένες πιτσιρίκες ) και προσπάθησα να «απολαύσω» τους μετασεισμούς κάνοντας ασκήσεις γιόγκα και διαλογισμούς.

Στην αρχή βέβαια έτρεμε το φυλλοκάρδι μου όμως μετά από λίγα ρίχτερ, αντιμετώπιζα τους μετασεισμούς σαν το ροχαλητό.

Είναι ενοχλητικοί αλλά δεν είναι αρκετοί για να με διώξουν από το κρεβάτι μου.

Καλή σας ημέρα και ελπίζω να μην τρομάξατε.

UPDATE

O σεισμός ήταν σε μεσαίο βάθος, 70-80 km και τέτοιοι σεισμοί δεν έχουν συνήθως μετασεισμούς.
Πέρασε το χειρότερο λοιπόν, ας ασχοληθούμε τώρα με την ανιαρή μας καθημερινότητα

  1. Εγώ το έβαλα
    δεν κατάλαβα ότι θα σε πείραζε
    ασχολούμε μόνο με το στοίχημα
    απλά κουνηθήκαμε και
    είπα να αντιγράψω τα καλύτερα ποστ
    βάζοντας και λιγκ προέλευσης
    Συγγνώμη

  2. Αγαπητέ Στάθη φυσικά και δεν με πείραξε το λινκ. Άλλωστε βασική έννοια των blog είναι να μεταφέρονται οι απόψεις μας.
    Καλή συνέχεια 🙂

  3. fuckingblogger

    Σεισμός : Δείτε μέσα σε δευτερόλεπτα όλες τις πληροφορίες

    http://fuckingblogger.wordpress.com/2008/01/06

  4. Σε ευχαριστώ fuckingblogger για το link αλλά νομίζω ότι αναφέρεσαι σε μία από τις δύο πηγές του επόμενου ποστ μου.

  1. 1 Σεισμός 6,8 ρίχτερ και βάλε » Κουνηθήκαμε .... 7,5 ρίχτερ και ήταν

    […] Σεισμός στο κρεβάτι μου […]

  2. 2 Σεισμολογίες νούμερο 2 « ΠΑΡΑΦΩΝΙΑΔΕΣ . . .

    […] όπως είναι προφανές από το προηγούμενο ποστ μου ( κλικ ΕΔΩ ), αποφάσισα να το ψάξω το θέμα μήπως και […]




Σχολιάστε

