Προσοχή πρωτοχρονιάτικοι κίνδυνοι

Ουφ, πάει και αυτή η χρονιά.

happynewyear-sexy-ass.jpg

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα το 2007 μου τσάκισε το νευρικό σύστημα.

Την μια στιγμή απολάμβανα την τύχη μου και την άλλη δεν μπορούσα να φανταστώ τι αμαρτίες πλήρωνα.

Για το νέο έτος περιμένω μία από τα ίδια, μόνο που είμαι αποφασισμένος να απολαύσω περισσότερο τις όμορφες στιγμές και να ασχοληθώ ελάχιστα με τις άσχημες.

Άλλωστε έχω μάθει πια να διακρίνω τις εμπειρίες που οφείλω να αποκτήσω, αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα που η μοίρα φέρνει.

Βλέπετε συχνά τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται και αυτό μου έχει γίνει μάθημα.

Αν δεν με πιστεύετε δείτε το παρακάτω βιντεάκι και uα με θυμηθείτε.

Δεν ξέρω εσείς τι στόχους έχετε θέσει για το νέο έτος, όμως εύχομαι σε κάθε περίπτωση να τους επιτύχετε.

Όσο για τους μπλογκοστόχους  μου, νομίζω ότι το 2008, επιτέλους θα ξεκινήσω κάποιες ιδέες που στριφογυρίζουν στο μυαλό μου εδώ και μήνες αλλά δεν βρήκα την κατάλληλη ευκαιρία να πραγματοποιήσω.

Δεν σας ανακοινώνω λεπτομέρειες όμως δεσμεύομαι 😉 να είστε οι πρώτοι που θα μάθετε περισσότερες πληροφορίες.

Αρκεί να περιμένετε έναν ολόκληρο χρόνο 🙂

Μέχρι τότε σας εύχομαι Καλή Χρονιά

και ελπίζω το νέο έτος να σας βρει παρέα με τους αγαπημένους σας ανθρώπους.

  1. mat

    Καλή Νέα χρονια φίλε συμπλογκίτη 🙂

  2. Σου εύχομαι χρόνια πολλά με τις ..δυνάμεις της ζωής..




Σχολιάστε

