Χρόνια Πολλά Συμπλογκίτες

Τελικά ακόμη μία φορά θα περάσω τα Χριστούγεννα μαζί σας.

298721369_95eb7ca6d3.jpg

Όταν ξεκίνησα να γράφω τις Παραφωνιάδες, ήμουν σίγουρος ότι έγραφα για μένα.

Σιγά σιγά όμως η παρέα μεγάλωσε.

Κάποιους από εσάς σας γνώρισα καλύτερα μέσα από τα εμαιλ σας, τα σχόλια ή και την προσωπική επαφή.

Άλλοι επιλέγετε να παραμείνετε άγνωστοι.

Όλους εσάς σας ευχαριστώ.

Σας ευχαριστώ που
αντέχετε την πολυλογία μου,
συγχωρείτε το γεγονός ότι συχνά αργώ ή δεν προλαβαίνω καν να απαντήσω στα εμαιλ και στα σχόλιά σας,
διαφωνείτε με επιχειρήματα ή συμφωνείτε με αναπάντεχη θέρμη με τις συχνά ακραίες μου θέσεις.

Σας ευχαριστώ που είστε απέναντί μου και μου κάνετε την τιμή να διαβάζετε τις παράφωνες σκέψεις μου.

Σας εύχομαι χρόνια πολλά και προσωπική ευτυχία.

Εύχομαι όλοι οι άνθρωποι που αγαπάτε ή κάποτε αγαπήσατε, να απολαμβάνουν τούτες τις όμορφες ημέρες ικανοποιημένοι από όσα τους έφερε η ζωή.

Εύχομαι όλα σας τα όνειρα να γίνουν σύντομα πραγματικότητα, ακόμη και τα πιο ακραία.

Εύχομαι να ζήσετε την ζωή που θέλετε, να ικανοποιήσετε τις ανάγκες σας, να χαρείτε όσα αγαθά σας κάνουν χαρούμενους.

ΕΥΧΟΜΑΙ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ


ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ


ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ

ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ

και να θυμάστε ότι το καλύτερο δώρο που μπορώ να έχω είναι…

  1. giotavita

    Παραφωνούλι μου καλά Χριστούγεννα να έχετε εσύ,οι παράφωνες σκέψεις σου και όλοι εμείς που σε διαβάζουμε.

    (και για να σε κάνω να ζηλέψεις πήρα καλύτερο δώρο απο το δικό σου αυτά τα Χριστούγεννα!)

    Με ευχές ανθρώπινης αγάπης.
    Π.

  2. Καλημέρα Παραφονιάδες μου (τελικά παραφονιάδες είναι ή παραφωνιάδες;;;) έτσι πέρασα για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

  3. Χρόνια πολλά και καλά, με υγεία 😉
    Συνέχισε να πολυλογείς, καλό κάνει 😆

  4. lifewhispers

    χρονια πολλα παραφωνε φιλε μου…εγω ευχαριστω που εισαι η αιτια που γνωρισα αυτο εδω το χωριο.να εισαι παντα χαρουμενος και να περασεις απιθανα τις μερες αυτες.
    🙂

  5. @Παναγιώτα σε ευχαριστώ πολύ, εύχομαι το νέο έτος επιτέλους να ανέβω στα μέρη μου και να πιούμε το ουζάκι που μου χρωστάς 🙂

    @Meropi καλά έκανες που πέρασες κάτσε να κεράσουμε κουρμπιεδάκια 🙂 . Χρόνια πολλά να χαίρεσαι την πιτσιρίκα 🙂

    @Αγαπητέ τσομπάνη να είσαι καλά και εσύ και όσοι αγαπάς και βέβαια να προσέχεις τα πρόβατα 🙂

    @lifewhispers τίποτα στην ζωή δεν είναι τυχαίο… είμαι περήφανος σαν μπλογκικός πατέρας σου για το παιδί μου !!! Εύχομαι η ζωή να σου ψιθυρίζει όμορφα πράγματα και να τα μοιράζεσαι μαζί μας.

  6. Χρόνια πολλά και καλά. Να περάσεις αυτές τις ημέρες όσο καλύτερα μπορείς 😀

  7. Χρόνια πολλα αδελφε΄και συμπλογκίτη

  8. Μαριλένα

    Χρόνια πολλά, χαρούμενα και όμορφα.

    Εύχομαι ό,τι καλύτερο 🙂

  9. Χρόνια πολλά, πρώην αφεντικούλη μου! 😀

  10. Καλά Χριστούγεννα,
    Χρόνια Πολλά
    Πάντα ευτυχισμένοι, χαρούμενοι και δημιουργικοί!

  11. Χρόνια ΠΟλλά και γεμάτο ευτυχία το Νέος Έτος, φίλε.

  12. Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη.

  13. Kαλή χρονιά παράφωνε με υγεία, χιούμορ και πολλά ενδιαφέροντα ποστ!

  14. anonymous

    Ωραία ελευθεροτυπία και δημοκρατία έχουν οι διαχειριστές του mediablog.gr που ζήλεψαν τη δόξα της περίφημης Επιτροπής Λογοκρισίας της χούντας.

    Προφανώς εκτελώντας εντολές των ανθρώπων που χρηματοδοτούν και βρίσκονται πίσω απο τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog διαγράφουν τα ενοχλητικά σχόλια κατά βούληση. Όταν μάλιστα τολμήσεις να ρωτήσεις τι έγινε με το σχόλιο που είχες γράψει σου απαντούν ευγενικά «…για το καλό σου βρε κουτό το κόψαμε για να μην σου χτυπήσει την πόρτα ενα ωραίο πρωί η αστυνομία και έχεις μπλεξίματα με το νόμο επειδή όσα γράφεις είναι συκοφαντικά και εξυβριστικά για την κυρία τάδε ή τον κύριο δείνα»…!
    Λησμονούν βέβαια να πούν οτι η συκοφαντία και η εξύβριση δεν συγκαταλέγονται στα αδικήματα που διώκονται σε βαθμό κακουργήματος ώστε να επέμβει η αστυνομία. Επίσης λησμονούν να μας πουν οτι για να αρθεί το απόρρητο που καλύπτει τα προσωπικά δεδομένα όπως αυτό της Ι.Ρ.πρέπει να συντρέχει κακουργηματική πράξη και όχι απλά μια βρισιά.

    Την ίδια ώρα όμως αποφεύγουν συστηματικά να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχολιαστών αν έχουν πρόσβαση και αν αρχειοθετούν τις I.P όσων σχολιάζουν στο blog. Κι επειδή είμαι σε θέση να γνωρίζω δηλώνω οτι ΝΑΙ κρατούν τις I.P για να μπορούν να ελέγχουν εν μέρει την ταυτότητα όσων γράφουν σχόλια στο blog τους.

    Αυτό όμως σε συνδυασμό με τις απειλές περί μηνύσεων και συλλήψεων απο την αστυνομία δημιουργούν εύλογα ερωτήματα για τις πραγματικές προθέσεις των ανθρώπων που βρίσκονται πίσω απο αυτο το blog. Και για να ακριβολογώ εννοώ τους ανθρώπους που «επένδυσαν» σε αυτό το blog μόλις διαπίστωσαν οτι έχει επισκεψιμότητα και άρα δυναμική.

    Για την ιστορία τα δυο σχόλια που κόπηκαν αφορούσαν την κυρία Κουβελογιάννη και ήταν απαντήσεις σε ένα δήθεν σχόλιο περί επικείμενης μεταγραφής της σε άλλο κανάλι επειδή της κόβουν την εκπομπή, όπως έλεγε ο συντάκτης του εν λόγω σχολίου. Κανένα δεν περιείχε οτιδήποτε υβριστικό η συκοφαντικό γα την κυρία. Παρόλα αυτά ΚΟΠΗΚΕ…

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!




Σχολιάστε

