Παιδεραστές και αθεόφοβοι

Η παιδική ψυχή δεν είναι απλά πολύτιμη,

babycry.jpg

είναι αναντικατάστατη.

Δεν το χωράει ο νους μου, δεν έχει η λογική μου εξήγηση μα ούτε και η φαντασία μου μπορεί να σκεφτεί μία απάντηση.

Το δράμα στο Ίλιον, ξεπερνά τις αντοχές της ανθρώπινης φύσης μου.

Η μάνα παρίσταται στον βιασμό του παιδιού της.

Ο παπάς της ενορίας ικανοποιείται εισβάλλοντας βίαια στο κορμί ενός τετράχρονου παιδιού

Και οι γείτονες όχι μόνο κάνουν τα στραβά μάτια,

αλλά και φωνάζουν έξω από το γραφείο του ανακριτή για την αθώωση του τέρατος με τα ράσα.

Ελπίζω να υπάρχει θεός και

να ρίξει φωτιά να μας κάψει,

αλλιώς κάποιος από εμάς πρέπει να αναλάβει και αυτό τον ρόλο…

  1. Αστο σε εμενα…Πειτε μου μονο το ποτε…αλλα και το ποιος θα καψει μετα και εμενα!!!

  2. Είναι τρομακτικό να υποστηρίζουμε έναν άνθρωπο που βίασε τετράχρονη. Νομίζω ότι ούτε η φωτιά μπορεί να προσφέρει κάθαρση…

  3. Αν το επάγγελμα μου ήταν πληρωμένος φονιάς, ήξερα πολύ καλά σε τέτοιες περιπτώσεις τι θα έκανα, με απόλυτη επίγνωση και ευχαρίστηση, με το πιό ειδεχθή βασανιστικό μάλιστα τρόπο.
    Κάτι σαν το Χανιμπαλ λεκτερ ας πούμε.
    Ξέρω ξέρω δεν θα μπ[ορούσα να το κάνω εγώ, εδώ που σας μιλάω, αλλά λέω Αν….
    Το διαμάντι της παιδικής ψυχής που καταστράφηκε, αλίμονο δεν αποκαθίσταται με τίποτα….

  4. megalyterh eythuni exoun oi guro pou ikseran kai den milousan…..

  5. @saki εγώ και απλήρωτος φονιάς αν ήμουν πάλι με ευκολία θα την έκανα την εκκαθάριση

    @zoaki έχεις δίκιο… οι γείτονες, οι καλοθελητές που βλέπανε τους άντρες να μπαινοβγαίνουν στο σπίτι και αντί να καλέσουν την αστυνομία κάναν τα στραβά μάτια. Και οι ίδιοι τώρα έξω από τα δικαστήρια ζητούν τον παπά τους πίσω…

  6. Συγνώμη για την παρέμβαση αλλά για τη στάση της κοινωνίας, πού στην ουσία υποθάλπει αυτή τη φρίκη, υπάρχει μια εξήγηση.. Για να μην τα ξαναγράφω αν θες ρίξε μια ματιά στο κείμενο μου.. Ισως συμφωνήσεις..

  7. Πριν καιρό, μια παρόμοια είδηση είχα διαβάσει και στα αλβανικά μέσα, και δεν τόλμησα να το κάνω γνωστό από φόβο πως, κανείς δεν θα το πιστέψει και δεν κρύβω, και από δισταγμό μην ακούσω πάλη τις γνωστές κορόνες για απολίτιστους και λοιπά.
    Μετά από αυτό ,όμως, είμαι σίγουρος πως έκανα λάθος.
    Είναι φτωχό το λεξιλόγιο, κανείς να περιγράψει τα συναισθήματα.
    Για εμάς που είμαστε γονείς και έχουμε παιδιά, είναι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο να παρατάμε την οργή.
    Αλλά, η κοινωνία μας αδέλφια, έχει σαπίσει. Πέρα για πέρα. Έχω άδικο;

  8. «Ελπίζω να υπάρχει θεός και

    να ρίξει φωτιά να μας κάψει»

    Εγώ πάλι ελπίζω να μην υπάρχει, διαφορετικά θα πρέπει να αποδεχτούμε οτι είναι ένας πρόστυχος ματάκιας.

  9. @sofistis Νομίζω ότι δεν υπάρχει καμία δικαιολογία… ίσως κάποιες εξηγήσεις αλλά να είμαι ειλικρινής δεν με απασχολούν…

    @Ν.Αgo τα καθάρματα μιλάνε όλες τις γλώσσες και ανήκουν σε όλα τα έθνη. Αναρωτιέμαι αν στην χώρα σου ο κόσμος αντέδρασε με άλλο τρόπο. Ελπίζω να μην ζήτησε την αποφυλάκιση του δράστη…

    @Ανέστη με στρίμωξες με την ατάκα σου. Σε κάθε περίπτωση όμως είμαι σίγουρος ότι συμφωνούμε στο θέμα της φωτιάς

  10. Όχι, δεν τους υπερασπίστηκε κανείς εκεί διότι, δεν είμαστε και τόσο πιστοί εμείς!
    Άσε που δεν έχουμε και πούλμαν…
    Δεν κάνουμε και ολονυχτίες… 🙂

  11. ert

    Ponaw poy mathaino gia tin diestrameni fisi mas. Ponaw kai makari na erthei katharsi




Σχολιάστε

