Η γυμνή αλήθεια

Αν κάνεις κλικ ΕΔΩ, τότε ίσως να μου καταστρέψεις την ζωή…

sex-positions-for-great-sex-with-girls.jpg

Διότι αγαπητέ αναγνώστη/στρια,

θα με φέρεις πολύ κοντά σε ακολασίες που δεν θα έπρεπε να να έχω στο μυαλό μου…

Το εύκολο χρήμα ίσως να είναι η καταστροφή μου και εσύ πατώντας ΕΔΩ

θα έχεις την ευθύνη !!!

Αν όμως κερδίσω,

τότε βοήθησε με να επιλέξω πως θα εκμεταλευθώ τα χρήματα που χωρίς κόπο θα αποκτήσω 😉

Οι επιλογές είναι 3

Α) Να μου τα φάνε οι γυναίκες, τα ποτά και τα ξενύχτια. Κάποτε η γενιά μου το ονόμαζε, -sex, drugs and rock and roll-

I am a Sex Addict sexy girl

όμως να σας πω την αλήθεια, δεν είμαι τέτοιος τύπος (πια).

Β) Να οδηγήσω επιτέλους μία ferrari

ferraricrash4.jpg

όμως για να είμαι ειλικρινής από μικρός προτιμούσα τα Hummer !!!

Γ) Να αγοράσω το σπίτι των ονείρων μου,

sexy-house.jpg

αν και προτιμώ κάτι πιο κοντά στο γραφείο.

Βοηθήστε με λοιπόν να κερδίσω (πατήστε εδώ) και έπειτα να διαλέξω

γιατί ειλικρινά είμαι μπερδεμένος…

UPDATE

Νομίζω ότι πήρα την σωστή απόφαση για το ξόδεμα των χρημάτων που ίσως να κερδίσω.

Θα τα δώσω σε όποιον τα χρειάζεται. Βοηθήστε με λοιπόν όχι μόνο στο να κερδίσω αλλά και στο να ανακαλύψουμε (δεν θα είναι και δύσκολο) ποιος συνάνθρωπος μας έχει ανάγκη. Περισσότερες πληροφορίες σύντομα…

Μέχρι τότε πατήστε ΕΔΩ

  1. Χαλάλι σου ….
    Μόνο πρόσεχε : Όχι σεξ (είπαμε) λόγω γρίππης . Όχι κόκκινο αυτοκίνητο βλέπε http://www.silia.wordpress.com/2007/02/19/Η ΚΟΚΚΙΝΗ FERRARI ΚΑΙ Ο ΕΚΠΤΩΤΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ
    Να πάρεις το σπίτι των ονείρων σου ….
    Στο εύχομαι , από καρδιάς (που λένε) .

  2. @silia οκ ένας ψήφος για το σπίτι των ονείρων μου 🙂 .
    Φυσικά αν το καταφέρω, θα είσαι επίτιμη καλεσμένη στο πάρτι 😉

  3. anisyxos

    ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΓΑΜΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ.ΜΑΛΑΚΕΣ

  4. anisyxe εμείς οι μαλάκες σε ευχαριστούμε για το σχόλιο !!!

  5. xaxa! έξυπνο! με το καλό! μου θυμίζεις gizmodo που προσπαθούσε να μας κάνει να το ψηφίσουμε σε κάτι βραβεία. Συνέχισε!

  6. σας ψηφισα, για περαστε και εσεις παρακαλω 🙂

  7. Τι να σου πω; Κανένα από τα 3. Ακολούθησε αυτό που κάνεις και μην αλλάξεις τίποτα….Στο κάτω κάτω οι επιλογές σου δεν επιλύουν βασικά ερωτηματικά. Πάντως αν μου έβαζαν το πιστόλι στο κεφάλι το σπίτι θα έπαιρνα. Γιατί όπως λέει και η μάνα μου «κεραμίδι πάνω από το κεφάλι σου».

  8. @Simos σε ευχαριστώ αγαπητέ για την ψήφο… ποιο είναι το gizmodo (χαχα)

    @fava έχεις πάρει τις ψήφους μου εδώ και μέρες 🙂

    @Sotiris το σπίτι ε? Σε ευχαριστώ για την συμβουλή αλλά και για την ψήφο.

  9. xaxaxa..paraplanisi teleiws to thema ! se psifisa(anagkastika) !!pantws exei ginei xamos me aytes tis psifofories..polla blogs me aythn thn istoria..den kserw magkes..moyfa myrizomai kai ta dwra tha pane se tipota kammenoys me 500 psifoys kai bale! kali epeityxia pantws !

    ps.na sas pw sta deksia poy exete mia stili »top clicks» kai exete to oynagki apo poy proekyse ayto?

  10. @Δείμος άργησα να δω την καλημέρα σου, αλλά ελπίζω εσύ να προλάβεις την ευχή μου για ήρεμο ύπνο και καλή ξεκούραση.

    @Thano σε ευχαριστώ για την έστω και κατά λάθος ψήφο.
    Σχετικά με τα τοπ κλικ είναι τα λινκ που πατήθηκαν από επισκέπτες στο μπλογκ μου.

  1. 1 Γνωστή τραγουδίστρια στα γόνατα σε δημόσια τουαλέτα με ανήλικο « e-μερολόγιο

    […] κατάλαβαν κάτι έπρεπε να κάνω και γω. Μόνο ο pascal και ο παράφωνος δηλαδή θα λένε […]




Σχολιάστε

