Ζητούνται γιατροσόφια…

Έχω δοκιμάσει τα πάντα.

Από ασκήσεις διαλογισμού μέχρι κατανάλωση τεραστίων ποσοτήτων χαμομηλιού με μέλι και λεμόνι.
Δυστυχώς όμως το αναπνευστικό μου σύστημα είναι βουλωμένο και ο πυρετός δεν υποχωρεί με τίποτα.

Αν σας βρίσκεται κανένα γιατροσόφι της γιαγιάς, το εμαιλ μου το ξέρετε…

Μόνο βιαστείτε γιατί βλέπω το συνάχι…

να καταλήγει πνευμονία 🙂

σημ: Το μόνο καλό της υπόθεσης είναι ότι η νέα μου φωνή όχι μόνο είναι παράφωνη (και αγνώριστη)όσο ποτέ,

αλλά μου επιτρέπει να σηκώνω το κινητό και να απαντώ ότι…

απουσιάζω 🙂

UPDATE

Ο πυρετός έφτασε στο 39… Αλήθεια στα πόσα καίγομαι;


  1. μέλι με λεμόνι, το χτυπάς καλά και το καταπίνεις αργά… κάνει θαύματα με το λαιμό 🙂

  2. Μη φοβάσαι. Θα περάσει. Τρώγε μόνο πολλά φρούτα και ξηρούς καρπούς που έχουν όλα τα απαιρίτητα στοιχεία. Σε 4-5 μέρες θα περάσει. Περαστικούλια.

  3. @Mambo το έχω δοκιμάσει αλλά το θαύμα δεν έγινε. Μήπως να ανάψω κανένα κερί;

    @Δείμος ευχαριστώ για τις ευχές και την συμβουλή 🙂 … θα τις ακολουθήσω αλλά αν βάλω κιλά (ξηρούς καρπούς δεν πρότείνεις ) στο επόμενο σχόλιο σου θέλω να μου συστήσεις την Μαστροκώστα για να με γυμνάσει 😉

  4. Αποστόλης

    Κάνε sex.(Δεν κάνω πλάκα)

  5. Γαμώτο, κάνει καλό; Και εγώ έκανα αποχή μήπως και χάσω δυνάμεις 😉

  6. ECHINACIN 50 – πόσιμες σταγόνες .
    Αρχίζεις με 40 σταγόνες και συνεχίζεις με 20 σταγόνες ανα 3ωρο , για 2-3 μέρες , μαζί με άφθονη βιταμίνη C .
    Η Εχινάκεια , είναι βότανο , που αυξάνει την άμυνα του οργανισμού κατά των ιων των εποχιακών κρυολογημάτων . Θα την προμηθευτείς , ΜΟΝΟ από φαρμακείο . Θα δεις θεαματική βελτίωση (δεν θα σταματήσεις βέβαια οποιαδήποτε αγωγή γιατρού αν παίρνεις) . Το καλύτερο είναι να αρχίσεις να την παίρνεις με την έναρξη των συμπτωμάτων , αλλά τι να σου κάνω ; τώρα το διάβασα .
    Δοκίμασέ το … μη φοβάσαι … γιατρός είμαι …. δεν πρόκειται να σε βλάψει πουθενά .
    Περαστικά .

  7. Και το … σεξ , άστο καλύτερα , για μετά την … βελτίωση .
    Τι σεξ Χριστιανέ μου ; Κοιτάχτηκες στον καθρέφτη τώρα με την γρίππη ; ….
    Για να καταλάβεις τί εννοώ , αν μπορείς , διάβασε το :
    http://www.silia.wordpress.com/2007/11/12/ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ Η ΕΓΩ ΚΡΥΩΝΩ../

  8. @silia εντυπωσιάστηκα 🙂 Γιατρός που πιστεύει στην εναλλακτική ιατρική; Αν δεν κάνω λάθος το βότανο που προτείνεις χρησιμοποιήται από τους ομοιοπαθητικούς !!!

    Νομίζω ότι μου έδωσες καλή ιδέα. Αύριο πρωί πρωί στο φαρμακείο για ανεφοδιασμό αν και ομολογώ ότι προτιμώ την πρόταση Αποστόλη.

    Όσο για την φάτσα μου κατά΄την διάρκεια της γρίπης, σε βεβαιώνω ότι έχει τα ίδια χάλια με τις υπόλοιπες περιόδους της ζωής μου 😉

  9. Λιακαδα

    Για το αναπνευστικό σου σύστημα που είναι είναι βουλωμένο
    πάρε Trebon N ( δρα σαν toyboflo! )
    για τον πυρετο .. μείνε μέσα στα ζεστά .. πιες πολλους φυσικούς χυμούς ( λεμόνι , πορτοκάλι , μανταρίνι) αν εχεις και πονόλαιμο εε εννοείτε κατέβασε κανα ρακόμελο ( ενα σγηνάκι ρακί + 1 κουταλία γλυκού μέλι στο μπρίκι να ζεσταθεί )
    Ο συνδιασμός κάνει 8αύματα! οσο για sex .. jξέχασε το 8άλεγα.. Περιορίσου να σου κάνει καμμιά εντριβούλα με βιξ!
    Περαστικούλια Παράφωνο πλάσμα 🙂




Σχολιάστε

