Τρομακτικά βίντεο από τις καταλήψεις

ΟΙ καταλήψεις στα σχολεία τελειώσανε ή κατά άλλους έχουν αναβληθεί μέχρι την επόμενη ευκαιρία.

ΕΜΕΙΣ οι υπόλοιποι, που δεν συμμετείχαμε ή δεν έχουμε παιδιά που θα κρυφτούν πίσω από τα κάγκελα, ‘πρέπει’ να πληρώσουμε τις καταστροφές.

ΕΛΠΙΖΩ ότι εικόνες σαν αυτές των βίντεο, είναι εξαίρεση.

ΟΜΩΣ δυστυχώς μια εικόνα είναι αρκετή για να αποδείξει ότι οι καταλήψεις δεν είναι ο καλύτερος τρόπος διεκδίκησης των κατά τα άλλα δίκαιων αιτημάτων των μαθητών

Τα σχόλια ίσως είναι περιττά ….

Advertisements

  1. Δυστυχώς δεν φαίνεται να είναι ή εξαίρεση…

  2. filistor

    Αυτά είναι τα αποτελέσματα της ατιμωρησίας…..

  3. 16 xronos

    Ego omos nomizo kai eplizo oti ayta einai e3ereseis…Tis perissoteres fores omos ta problima kai oi zimies sta sxolia den dimiourgountai apo tous idous mathites…P.x sto diko mou sxoleio pou eytixos eixe liga spazmena tzamia tis zimies tis prokalesan atoma ta opoia den afisame na perasoune mesa sto sxoleio…kai etsi san antipina arxisan na rixnoune petres sto sxoleio..

  4. E, καλά τώρα… Παιδιά είναι και εκτονώνονται στα πλαίσια που τους επιτρέπει η από τα αρμόδια όργανα συστηματική αβελτηρία, η επιμελής δηλαδή αποφυγή της εφαρμογής του νόμου.

    Αν βέβαια λειτουργούσε η νομική διαδικασία της γονεϊκής ευθύνης και ο νόμος περί πλημελούς εποπτείας του παραπτωματία ανηλίκου, αν προσήγαγαν τους άξιους γονείς των επαναστατημένων νειάτων στο αυτόφωρο και τους καταδίκαζαν σε πλήρη αποζημίωση και αποκατάσταση των ζημιών, τότε θα είχαμε και κοινωνία διαφορετική από εκείνη που τα πέταλα των γηπέδων μπόλιασαν κάθε εκδήλωση του δημόσιου βίου…

    Προς το παρόν ας αρκεστούμε εμείς οι «υποταγμένοι στο κατεστημένο» να πληρώνουμε τους φόρους μας ανελιπώς, προκειμένου να εκτονώνεται ο γόνος του κάθε κοπρίτη, που ναι μεν έσπειρε αυτός, όμως καλούμαστε να πληρώνουμε εμείς τα γαμησιάτικα.

    _____________
    Νεαρέ μου 16χρονε, εαν αποφασίζης να προβής σε κατάληψη δημοσίου κτιρίου, πέραν από το συζητήσιμο του κατά πόσον είναι νόμιμο το διάβημά σου, φέρεις και ακέραια την ευθύνη για κάθε ζημιά στο χώρο αυτό είτε γίνη από εσένα είτε από όποιοδήποτε άλλο σχετικό ή άσχετο με την κατάληψη πρόσωπο.

    Αν δεν μπορής να περιφρουρήσης τον υπό την αυθαίρετη, τσαμπουκαλίδικα αληταμπούρικη (= φασιστική) κατοχή σου ΔΗΜΟΣΙΟ χώρο, τότε κάθεσαι σπιτάκι σου και μελετάς μπας και σπάση ο διάολος κανά ποδάρι και γίνης κάποτε άνθρωπος και υπεύθυνος πολίτης, γιατί αυτό που κάνετε μόνο υπευθυνότητα και σοβαρότητα σκέψης δεν δείχνει.

    (Τα παραπάνω βίντεο βεβαιώνουν του λόγου μου το αληθές).

  5. Συμφωνούμε, όμως δεν μπορώ να μην επισημάνω ότι ο Έλληνας πληρώνει φόρους, όπως σωστά λες, οι οποίοι όμως εκτός από τα σπασμένα των καταλήψεων καλύπτουν τους μισθούς κακών καθηγητών, την εκτύπωση και διανομή κακών βιβλίων, την κατασκευή, συντήρηση και εξοπλισμό κακών σχολικών κτιρίων κλπ κλπ. Δεν είναι μόνο οι καταλήψεις λοιπόν το πρόβλημα και θέλει προσοχή γιατί έτσι όπως το παρουσιάζεις μοιάζει κάπως αποσπασματικό παρόλο που δεν λες κάτι λάθος. Η θέση μου είναι ότι το ελληνικό κράτος θερίζει ότι σπέρνει εδώ και χρόνια. Έχει φτιαξει και οργανώσει τα σχολεία με την λογική του μίνιμουμ, σαν να ήταν στρατόπεδα, και τα αποτελέσματα είναι τα παραπάνω απαράδεκτα.

  6. @Atheofobos ειλικρινά δεν ξέρω αν είναι ο κανόνας. Και εμείς κάναμε καταλήψεις στην εποχή μου, αλλά δεν θυμάμαι στο σχολείο μου να άνοιξε μύτη. Από την άλλη δεν θυμάμαι καν τα αιτήματά μας και φοβάμαι ότι ακόμη μέχρι σήμερα δεν έχουν ικανοποιηθεί.

    @filistor η ατιμωρησία φέρνει επαναλαμβανόμενες παραβατικές συμπεριφορές… αλλά χειρότερη από τις ζημιές είναι αυτή η λανθασμένη άποψη για την ίδια την έννοια της δημοκρατίας.

    @16 xronos αναρωτιέμαι γιατί δεν καλέσατε την αστυνομία; Και αν την καλέσατε θα αναρωτιέμαι γιατί δεν ήρθε…\

    @Αναμοχλευτή, τα είπες όλα και ειλικρινά δεν νομίζω ότι μπορώ να προσθέσω η να αφαιρέσω κάτι από τα επιχειρήματά σου. Ειδικά όσα αφορούν τον νεαρό μας αναγνώστη.

    @haris στο παρελθόν έχω αναφερθεί πολλές φορές στα χάλια της παιδείας. Απλά δεν νομίζω ότι τα παιδιά έχουν την σοβαρότητα που απαιτεί το δραστικό μέσο διεκδίκησης που έχουν επιλέξει. Δυστυχώς δεν τους έχουμε μάθει εμείς οι μεγαλύτεροι να σκέφτονται ορθότερα από εμάς και τους έχουμε εμφυσήσει την δική μας επιπολαιότητα.

    Οι ανίκανοι καθηγητές, πολιτικοί, αξιωματούχοι είμαστε εμείς. Και φυσικά αναθρέφουμε παιδιά σαν τα μούτρα μας.

  7. Αγαπητέ μου harisheiz, το ζήτημα της Παιδείας όσο και της παιδείας μας είναι ένα τρομακτικά μεγάλο κεφάλαιο της Ιστορίας του Ελληνικού κράτους από καταβολής του, για να μπορέση να αναπτυχθή με επάρκεια σε ένα απλό σχόλιο.

    Μην ξεχνάμε ότι ακόμα και οι ογκόλιθοι της εκπαίδευσης, όπως οι Παπανούτσος και Λουκής Ακρίτας, δεν κατόρθωσαν να είναι εντελώς αποτελεσματικοί στο έργο που τους είχε αναθέσει ο Γεώργιος Παπανδρέου, πόσο μάλλον μικροί και ασήμαντοι πολιτευτές που βρέθηκαν εκεί είτε από σπόντα είτε από πολιτικά παζάρια είτε ελέω παντοδυνάμου πατρός.

    Όμως όταν αποδεικνύεται ότι οι γονείς αδυνατούν να φέρουν σε πέρας το ελάχιστο που έχουν υποχρέωση προς το βλαστάρι τους, να το καθοδηγήσουν δηλαδή σωστά οδηγώντας το στην κοινωνική ένταξη, αντίθετα το ωθούν στο δρόμο της βίας και της μαλακίας, υπάρχει και το νομικό πλαίσιο που καλύπτει το κενό, αλλά γι αυτό είναι επιφορτισμένος ο εισαγγελέας ανηλίκων και ο αρμόδιος δικαστής. Αυτό ισχύει παντού, ασχέτως ικανότητας καθηγητών, δασκάλων και καταλληλότητας βιβλίων.

    Κάποιες γενιές μάθανε γράμματα σε σχολεία όντως στρατόπεδα, όπου όμως η τριήμερη αποβολή αποτελούσε έσχατο εξευτελισμό, από δασκάλους αυθεντικούς φασίστες στη πράξη, που μπροστά τους ο γνωστός Θεοφιλογιαννάκος του ΕΑΤ-ΕΣΑ φάνταζε σα χαζοχαρούμενο καραγκιοζάκι. Κι όμως ο Όμηρος είχε γίνει φιλαράκι, η σωστή ορθογραφία ήταν ζήτημα τιμής, ενώ η προβλεπόμενη από το Υπ. Παιδείας Φυσική του Μάζη είχε περάσει στα αζήτητα και… παίζανε με το βιβλίο του Αλεξόπουλου.

    Ζήτημα τιμής είπα, ε; Είδος απαραίτητο εν ανεπαρκεία εκεί όπου περισσεύει ο τσαμπουκάς και η τζάμπα μαγκιά που «θαυμάζουμε» στα βίντεο που παραθέτει ο φίλος Παράφωνος.

    Εξ άλλου για να είναι πολιτική πράξη μια ενέργεια απαιτείται το τεκμήριο του δικαιώματος ψήφου καθώς και η ιδιότητα του ενηλίκου της ηλικίας, αλλιώς δεν πρόκειται για πολιτική πράξη αλλά για χαβαλέ και τότε η ευθύνη για διατάραξη κοινής ησυχίας, προμελετημένη φθορά έως καταστροφή δημοσίου υλικού, υπεξαίρεση δημοσίου χώρου, παρεμπόδιση λειτουργίας Δημόσιας Υπηρεσίας καθώς η και δια βίας φαλκίδευση του Συνταγματικά κατωχυρωμένου δικαιώματος στην εκπαίδευση, που δεν είμαι σίγουρος ότι όλα αυτά αποτελούν απλά πλημμελήματα, θα μπορούσε ενδεχομένως να βαρύνη στις πλάτες των αδιάφορων εως ανίκανων γονέων.

    Αυτά πάντως εφαρμόζονται κατά τους νόμους στις χώρες από Σουηδία μέχρι Ουγκάντα, πλην της «Κάτω Βόλτας», που καταχρηστικώς και για λόγους ευφημισμού ονομάζεται Ελλάδα κι όπου για την πλάκα τριών έως πέντε ανεύθυνων παλιόπαιδων ποδοπατούνται Νόμοι, Σύνταγμα και κάθε ιδέα Δημοκρατίας.

    Φίλε Παράφωνε, συμπάθα με για την κατάχρηση.

  8. Αγαπητέ Παράφωνε και φίλε Αναμοχευτή, συμφωνώ απόλυτα αλλά δεν σκοπεύω να συμπεριλάβω τον εαυτό μου σε αυτό το «εμείς» όπως το γράφει ο Παράφωνος στο τέλος γιατί είναι πολύ γενικό και θεωρώ ότι μας αποπροσανατολίζει από την ουσιαστική αιτία του προβλήματος και την απόδοση της ευθύνης η οποία δεν είναι ούτε μόνο συλλογική ούτε όμως αποκλειστικά ατομική. Υπάρχουν φορείς κοινωνικοποίησης και αυτοί έχουν αποτύχει γιατί επεδίωξαν να είναι φορείς κοινωνικής «κατασκευής» και όχι διαμόρφωσης. Σύμφωνοι τα πράγματα είναι πιο υγειή από παλιά αλλά παρόλα αυτά το Ελληνικό σχολείο έχει αποτύχει εντελώς στο ρόλο του γιατί πολύ απλά δεν ξέρει ποιός είναι αυτός. Δεν διαμορφώνει ελεύθερους δημοκρατικούς ανθρώπους με κοινωνική συνείδηση γιατί ποτέ δεν στόχευσε σε αυτό. Όλες οι δομές, υλικές και μη, της σύγχρονης Ελληνικής παιδείας είναι τουλάχιστον παλιοκαιρισμένες. Γραμμικές, επιφανειακές, στείρα παραθετικές, αξιωματικές, αξιολογικές και απαράδεκτα ιεραρχικές, και γι’αυτό ακριβώς στρατιωτικές. Ακόμα και η κατανομή του χώρου είναι στρατιωτική όσο και η οργάνωση του χρόνου. Το ότι καταργήθηκαν οι ποδιές ήταν ένα μεγάλο βήμα αλλά η ιδέα ότι η δημοκρατία περνάει μέσα από μια ισότητα που έχει εκφυλιστεί σε στείρα μη δημιουργική ομοιότητα παραμένει. Το Ελληνικό σχολείο δεν κατάφερε ποτέ να επιτρέψει στον μαθητή να έχει δικαίωμα στη διαφορά, να του αρέσουν διαφορετικά πράγματα, να έχει ενδιαφέροντα που μπορεί να αξιοποιήσει, να μπορεί να επιλέξει μαθήματα, να αισθάνεται ότι εκτός από καταναλωτής είναι και κοινωνός γνώσης. Φέρεται στον μαθητή του Λυκείου ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που φέρεται σε αυτόν του δημοτικού, απλά του δίνει μονόδρομα γνώση. Όμως οι ανάγκες ενός παιδιού 15 – 16 ετών είναι πολύ περισσότερες, είναι πολύ πιο σύνθετες και σίγουρα παραπάνω διαδραστικές και διαλεκτικές. Το Ελληνικό σχολείο έχει αποτύχει ενετλώς να λειτουργήσει συνθετικά και να καλύψει τις παραπάνω ανάγκες γι’αυτό δεν παράγει νέους ανθρώπους με προσωπικότητα γιατί άνθρωπος δεν έγινε κανείς απλά επειδή ξέρει ορθογραφία ή πολλαπλασιασμό, πρέπει να έχει ενδιαφέροντα, προσωπική ζωή και δικαίωμα στη διαφορετικότητα και αυτά το Ελληνικό σχολείο όχι μόνο δεν τα καλλιεργεί αλλά συχνά τα καταπιέζει.

  9. Το αστείο είναι ότι διαφημίζουν και τις πράξεις τους!

  10. Το γεγονός (πλέον) της κακής Παιδείας ,δλδ των κακών εκπαιδευτικών, των κακών γονέων και των κακών μαθητών, θεωρώ πως δεν είναι απλό θέμα μα ένας κρίκος της αλυσίδας που λέγεται σύγχρονη κοινωνία (με όλες τις εκφάνσεις της).
    Το ότι τα σπάσαν οι μαθητές για μένα δεν είναι το πρόβλημα, ούτε η απόρροια της, συνειδητοποιημένης από αυτούς, «αποτυχίας» του θέματος Παιδεία στην Ελλάδα.
    Νομίζω πως το σημαντικότερο είναι το ΓΙΑΤΙ έχουμε κακή Παιδεία και φτάνουμε σε σημείο να εξειδανικεύουμε παλιότερα καθεστώτα στο χώρο του σχολείου!!!
    Ναι, οι καθηγητές είναι κακοί… οι μαθητές και οι γονείς εξίσου. Αλλά γιατί φτάσαμε εκεί; Γιατί ενισχύεται τόσο μελετημένα ο «θεσμός» πλέον της παρα-Παιδείας εδώ και χρόνια; Γιατί οι γονείς (που στα χρόνια τους ήταν αλλιώς ως μαθητές) με το παραμικρό έρχονται στο σχολείο ως άλλοι «τιμωροί» και συμπεριφέρονται ανάλογα στους καθηγητές; Γιατι οι καθηγητές βλέπουν τον διορισμό πλέον ως σανίδα σωτηρίας για την καβάτζα του δημοσίου, που ως αποτέλεσμα θα χει να πάρουν δάνειο από την Τράπεζα για να αγοράσουν σπίτι (ή ό,τι άλλο), βολευόμενοι πλέον στο Σύστημα;;;
    Είναι τεράστιο το θέμα και προσωπικά πιστεύω (μιας και ανήκω στον καθηγητικό κλάδο) πως η αρμόδια αρχη που ευθύνεται για την όλη κατάντια είναι η Πολιτεία…
    Θα μου πείτε, «ναι καλά, τα ρίχνουμε όλα στην αόριστη «πολιτεία» .
    Και όμως, όταν κάποιοι θεσμοί όπως τα ολοήμερα σχολεία, τα φροντιστηριακά μαθήματα (ΠΔΣ κλπ) ,οι πάμπολλες κάθε χρονιά ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδομή και έμψυχο δυναμικό και παράλληλα οι στρατιές αδιορίστων που περιμένουν μέχρι τα 40 να διδάξουν ,ενώ είναι πτυχιούχοι από τα 25, ε είναι θέμα της Πολιτείας.
    Λένε δεν υπάρχουν λεφτα… Οκ, αλλά δε με πείθουν προσωπικά, όταν τα λαμόγια λυμαίνονται δις του Δημοσίου με μία μονάχα υπογραφή σε κάποια ομόλογα κλπ κλπ κλπ…
    Τελος πάντων, είναι πάρα πολλα που θα μπορούσε να πει κανείς, παίρνοντας ως αφορμή ενα απλό γεγονός όπως αυτό που Παράφωνε έβγαλες με τα βίδεα 😉
    Πάμε προς το χειρότερο συνεχώς και δυστυχώς «βολευόμαστε» όλοι με αυτή την κατάντια ανήμποροι να αντιδράσουμε…
    Καλό μήνα btw 😀

  11. Τάσος

    Προς αποκατάστασιν των γεγονότων φίλτατοι, το 2ο βίντεο είναι προφανές ότι δεν προέρχεται από κατάληψη αλλά πιθανώς από διάλειμμα, γιατί οι τσάντες των μαθητών φαίνονται ακόμα δίπλα στα θρανία. Αυτό μπορεί να μη σημαίνει τίποτα, μπορεί και πολλά. Γιατί αν γινόταν σε κατάληψη και λόγω της «αγανάκτησης» των μαθητών για τα «κακα βιβλία» και «‘παλιά και αδιατήρητα κτίρια» κλπ κλπ θα υπήρχε μια σταλιά δικαίου. Αλλά όταν γίνεται σε περίοδο μαθημάτων, συνοδευόμενα με γέλια και συγχαρητήρια του ενός προς τον άλλον, περισσότερο προς βανδαλισμό και έμμεσο αποτέλεσμα ατιμωρησίας μου πάει εμένα παρά σε δικαιολογημένη αγανάκτηση.

  12. m00nchild

    Λέμε πάντα ότι δεν φταίνε τα παιδιά αλλά αυτά/αυτοί που είναι πίσω από τα παιδιά…σίγουρα όμως κάποια στιγμή πρέπει να υπάρξει και κάποια τιμωρία. Μου έχει τύχει να βρεθώ σε ένα σχολείο υπό κατάληψη και να τους ρωτήσω αν ξέρουν τους λόγους που κάνουν την κατάληψη…ε, ο μαθητής μου φώναξε άλλο μαθητη…εκείνος δεν τους ήξερε..και είναι πολλοί έτσι. Λυπηρά όλα αυτά…ζούμε περίεργους καιρούς και πολλά έχουν ξεφύγει σε λάθος δρόμο. Δεν λέω άλλα αυτονόητα…

  13. TI KAΦΡΙΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕ! ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ!




Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s



Αρέσει σε %d bloggers: