Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΗΣ ΑΛΦΑΒΗΤΑΣ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ ΣΤΑΧΤΗΣ

Το κείμενο που αναδημοσιεύω, μου ήρθε με mail.

Ίσως διαφωνήσετε με τον αρθρογράφο, αλλά νομίζω ότι ακόμη και ο πιο κακόπιστος θα διαβάσει με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα επιχειρήματα του ΠΕΤΡΟΥ ΛΑΡΕΝΤΖΑΚΗ καθηγητή Πανεπιστημίου Κρήτης – Ηρακλείου.

Ημουν έτοιμος κι εγώ με την σειρά μου να καταπιαστώ με το πιο επίκαιρο θέμα των ημερών. Τις πυρκαγιές. Μέσα στο μυαλό μου αναμόχλευα τα δομικά σύνεργα του λόγου για την πρώτη προεπισκόπηση του κειμένου. Πετάχτηκα στις πλαγιές του Καυκάσου στον καρφωμένο Προμηθέα. Αναρωτήθηκα γιατί το δώρο του Προμηθέα προς τους ανθρώπους, μετατράπηκε στις ημέρες μας σε αντίδωρο της καταστροφής , της απόγνωσης , της εθνικής ταπείνωσης. Σκέφτηκα ότι πάνω στα αποκαΐδια δεν αρμόζει να μαυρίζουμε επιπλέον την ψυχή των συμπολιτών μας . Αυτή τη στιγμή , πάνω στις στάχτες και στην μαυρίλα , χρειάζεται δύναμη ψυχής. Εμείς όλοι οι περιλυπούμενοι να πιάσουμε τον χρωστήρα της αισιοδοξίας και να πρασινίσουμε με μερικές αραιές πινελιές τον καμβά της κόλασης. Αυτό είναι το χρέος μας. Τι κι΄αν βρεθούν οι ένοχοι? Θα πρασινίσουν αυτόματα οι κάμποι της Ηλείας? Θα αναστηθούν οι νεκροί μας?

Θεώρησα ότι η προσωπική μου συμβολή στην προσπάθεια απαλλαγής από την πανεθνική απαισιοδοξία, θα ήταν να ψάξω και να μεταφέρω μηνύματα αισιοδοξίας , που θα τονώσουν το ηθικό των πανελλήνων και θα αναφτερουγίσουν η ελπίδα της εθνικής υπερηφάνειας που τόσο έχουμε ανάγκη. Προσπάθησα να ανασύρω μηνύματα που αναδεικνύουν την μοναδικότητα του Λαού μας, της Φυλής μας και που δεν έχουν σχέση με ιστορικά κατορθώματα, που μας έδιναν την δύναμη σε παρόμοιες εθνικές συμφορές, να αναφωνούμε το « Ξανά προς την Δόξα τραβά».
Θα προσπαθήσω να σας μεταφέρω από έγκυρες πηγές την μοναδικότητα της ελληνικής γλώσσας η οποία εξελίσσεται σε μοναδικό παγκόσμιο εργαλείο που καταλαβαίνουν οι «νοήμονες» υπολογιστές.
Είμαι όμως υποχρεωμένος εφόσον μιλάμε για την γλώσσα, να ξεκινήσουμε από τα είκοσι τέσσερα ή καλλίτερα από τα είκοσι πέντε αναλλοίωτα, εδώ και αιώνες, γραφικά στοιχεία του γραπτού λόγου . Το γνωστό μας Αλφαβητάρι. Αντιστάθηκαν τόσο στον χρόνο όπως και η ίδια η γλώσσα. Ιδια και απαράλλακτα ανά τους αιώνες. Αριθμητικά τόσο λίγα ώστε με τους συνδυασμούς τους να μην πλατειάζουν και να αποτελούν μόνο στόλισμα στην λέξη. Αρκετά ώστε να είναι σε θέση να αποτυπώσουν και την πιο δύσκολη λέξη.Και εδώ βασιλεύει το μέτρον. Σύγχρονα παγκόσμια στολίδια των μαθηματικών και φυσικών τύπων.
Η μοναδικότητα όμως του ελληνικού αλφαβήτου κρύβει κι άλλες εκπλήξεις. Είμαι σίγουρος ότι η απλή ανάγνωση όλων των γραμμάτων με την ονομασία του καθενός και με την σειρά που έχουν διαταχθεί, κρύβει ένα ύμνο προς το Φως , προς τον Ηλιο.
Θα προσπαθήσω με όσο πιο απλό τρόπο να αποκωδικοποιήσουμε την ονομασία και την σειρά των γραμμάτων της αλφαβήτου για να αποδειχτεί ότι η Ελληνική Αλφάβητος από μόνη της είναι έμμετρος λόγος.

Κατʼ αρχή διαπιστώνεται ότι η διαδοχή των γραμμάτων στην πλήρη εκφώνηση τους δεν είναι καθόλου τυχαία, αλλά πίσω από αυτήν υπολανθάνει μία πλήρης γραμματική, συντακτική και νοηματική συνέχεια, ανωτέρας συλλήψεως. Σύμφωνα με αυτήν την γνωστή μας εκφώνηση, τα ελληνικά γράμματα (αφού προσθέσουμε και το εξαφανισμένο σήμερα έκτο γράμμα: Στίγμα ή Δίγαμμα) ακούγονται και γράφονται ως εξής:
Αλφα -Βήτα-Γάμα -Δελτα-Εψιλον -Στίγμα-Ζήτα-Ητα-Θήτα -Ιώτα-Κάππα -Λάμδδα-Μι -Νι-Ξι -Ομικρόν-Πι -Ρο-Σίγμα -Ταυ-Υψιλον -Φι-Χι -Ψι-Ωμέγα .
Αποκωδικοποιώντας την γνωστή αυτή διάταξη, που έγινε σύμφωνα με τις αρχές της Ερμητικής φιλοσοφίας, έχουμε τα ακόλουθα:
Αλ Φα, Βη Τα Γα, (α)Μα Δε (ε)λ τα Εψιλών, Στ(η) Ιγμα, Ζη τα, Η τα, Θη τα Ιωτα Κα Παλαμ Δα, Μη Νυξ η, Ο μικρόν, Πυρός ιγμα Ταφυ (ε)Ψ ιλών, Φυ Ψυχή Ο μέγα.
Εν συνεχεία, αφού προσθέσουμε τα εννοούμενα συνδετικά και ρήματα που παραλείπονται, έχουμε την ανάδυση μιας θαυμάσιας κοσμογονικής προσευχής – επίκλησης προς την πηγή του φωτός..
Αλ Φα, βή τα Γα!
Αμα δε Ελ τα Εψιλών.
Στη ίγμα ζη, Τα η,
τα θη, τα ιώτα κα παλλάν Δα
(ίνα) μη νυξ ή, ό μικρόν (εστί)
πυρός (δε) ίγμα ταφή εψιλών,
φύ(οι) ψυχή, ό μέγα (εστί).
Και τώρα η σημασία της:
Αλ=Ο νοητός ήλιος
Φα-ος=Το φως
Βη=προστακτική του ρήματος βαίνω (βαδίζω, έρχομαι)
Τα=Δοτική άρθρου δωρικού τύπου τη, Θυμηθείτε τη λακωνική έκφραση:Η τάν ή επί τάς δηλ. στην Ιωνική διάλεκτο ΄Η την (ασπίδα) ή επί της (ασπίδας).
Γα=Γη Η τη ρήση του Αρχιμήδη «Δος μοι πα στω και ταν γαν ( την γήν ) κινάσω
Αμα=(επιρρ.) συγχρόνως
Έλ= ο ορατός Ήλιος, ο Ερχόμενος
Έψ=ρήμα έψομαι, εψ-ημένος, ψημένος.
Ιλών=Ιλύς (ουσιαστικό), λάσπη, πηλός
Στή=προστακτική ρήματος ίστημι.
Ίγμα=καταστάλαγμα, απόσταγμα.
Ζή=προστακτική ρήματος ζω.
Η=υποτακτική ρήματος ειμί, είμαι
Θη=προστακτική ρήματος θέτω.
Ιώτα=τα ίωγα, τα Εγώ.
Παλάμ=Ρήμα πάλλω (δονούμαι, περιστρέφομαι) επίθετο
παλλάς-πάλλουσι,περιστρεφόμενη (πρβλ: Παλλας Αθηνά).
Δά=άλλος τύπος της Γα, Γης (πρβλ: Δαμήτηρ, Δημήτηρ, Δήμητρα=Μητέρα γη).
Νύξ=νύκτα.
Ο=το οποίο! που
Φυ(οι)=ευκτική ρήματος φύω (φυτρώνω, αναπτύσσομαι).
κ..ο.κ.
Απλά απλούστατα η μετάφραση με λίγα λόγια και με πολύ θαυμασμό μας αποκαλύπτει μια προσευχή προς το Φώς το κύριο γνώρισμα της Ελλάδος που
οι έλληνες του έδωσαν θεϊκή υπόσταση με το όνομα Απόλλων.

Αλ, Εσύ Πού Είσαι Το Φώς, Ελα Στη Γή!
Και Εσύ Ελ ρίξε Τις Ακτίνες Σου Στην Ιλύ
Πού Ψήνεται (που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού).
Ας Γίνει Ενα Καταστάλαγμα (μία ξηρά) Για Να Μπορέσουν
Τα Εγώ (Τα όντα) Να Ζήσουν, Να Υπάρξουν
Και Να Σταθούν Πάνω Στη Γή.
Ας Μην Επικρατήσει η Νύκτα Που Είναι Το Μικρόν
και Κινδυνέψει να Ταφή (να σβήση, να χαθεί)
Το Καταστάλαγμα Του Πυρός Μέσα Στην Αναβράζουσα Ιλύ,
Και Ας Αναπτυχθεί η Ψυχή, Που Είναι Το Μέγιστο,
Το Σημαντικότερο Ολων!
Εντυπωσιακό; Τουλάχιστον!
Όμως ας αφήσουμε την ένδοξη και τον αρχαίο πολιτισμό. Ας έλθουμε στην τωρινή εποχή . Την εποχή του τεχνολογικού πολιτισμού. Θα φαινόταν ακραίο τόλμημα και του πιο τολμηρού έλληνα πολίτη και μόνο η ιδέα ότι η ελληνική γλώσσα θα ακουγόταν στην αχανή Κίνα με τον εξίσου θαυμάσιο πολιτισμό. Και όμως σήμερα τη στιγμή που το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας συρρικνώνει τα μαθήματα της διδασκαλίας της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας, που είναι η μητέρα όλων των γλωσσών του δυτικού πολιτισμού, δύο Πανεπιστήμια της Κίνας εκ των οποίων ένα διακεκριμένο διεθνώς, το Peiking Foreign Studies University ιδρύουν από φέτος έδρα διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας με τους πρώτους πενήντα φοιτητές. Βεβαίως στον κατάλογο των ξένων Πανεπιστημίων που έχουν ιδρύσει τέτοιες έδρες μπορούμε να βρούμε μεγάλα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ και του Καναδά και φυσικά της Ευρώπης και της Ρωσσίας.
Η έκπληξη όμως έρχεται από ένα πρόγραμμα που ονομάζεται διεθνώς Hellenic Quest
και το οποίο σώνει και καλά μας πληροφορεί ότι οι υπολογιστές νέας γενιάς γνωστοί ως «νοήμονες» υπολογιστές δεν αναγνωρίζουν άλλη γλώσσα εκτός της ελληνική επειδή η γλώσσα μας είναι νοηματική και μη οριακή!
Συγκεκριμένα Hellenic Quest λέγεται ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικής εκμάθησης της Ελληνικής που το CNN άρχισε να διανέμει παγκοσμίως και προορίζεται σε πρώτο στάδιο για τους αγγλόφωνους και ισπανόφωνους.
Η μέθοδος διδασκαλίας συνίσταται στην προβολή πληροφοριών στην οθόνη του Η/Υ με ταυτόχρονη μετάδοση ήχου και κινούμενης εικόνας.
Το πρόγραμμα παράγεται από τη μεγάλη εταιρία Η/Υ Apple , της οποίας Πρόεδρος Τζον Σκάλι είπε σχετικά: Αποφασίσαμε να προωθήσουμε το πρόγραμμα εκμάθησης της Ελληνικής, επειδή η κοινωνία μας χρειάζεται ένα εργαλείο που θα της επιτρέψει ν’ αναπτύξει τη δημιουργικότητά της, να εισαγάγει καινούριες ιδέες και θα της προσφέρει γνώσεις περισσότερες απ’ όσες ο άνθρωπος μπορούσε ως τώρα να ανακαλύψει .
Με άλλα λόγια, πρόκειται για μιαν εκδήλωση της τάσης για επιστροφή του παγκόσμιου πολιτισμού στο πνεύμα και τη γλώσσα των Ελλήνων.

Άλλη συναφής εκδήλωση: Οι Άγγλοι επιχειρηματίες προτρέπουν τα ανώτερα στελέχη να μάθουν Αρχαία Ελληνικά επειδή αυτά περιέχουν μια ξεχωριστή σημασία για τους τομείς οργανώσεως και διαχειρίσεως επιχειρήσεων
Σε αυτό το συμπέρασμα ήδη οδηγήθηκαν μετά από διαπιστώσεις Βρετανών ειδικών ότι η Ελληνική γλώσσα ενισχύει τη λογική και τονώνει τις ηγετικές ικανότητες.

Γι’ αυτό έχει μεγάλη αξία, όχι μόνο στην πληροφορική και στην υψηλή τεχνολογία, αλλά και στον τομέα οργανώσεως και διοικήσεως.

Αυτές οι ιδιότητες της Ελληνικής ώθησαν το Πανεπιστήμιο Ιrwin της Καλιφόρνια να αναλάβει την αποθησαύριση του πλούτου της. Επικεφαλής του προγράμματος τοποθετήθηκαν η γλωσσολόγος -Ελληνίστρια- Μακ Ντόναλι και οι καθηγητές της ηλεκτρονικής Μπρούνερ και Πάκαρι. Στον Η/Υ Ίβυκο αποθησαυρίστηκαν 6 εκατομμύρια λεκτικοί τύποι της γλώσσας μας όταν η Αγγλική έχει συνολικά 490.000 λέξεις και 300.000 τεχνικούς όρους, δηλαδή σαν γλώσσα είναι μόλις το 1/100 της δικής μας. Στον Ίβυκο ταξινομήθηκαν 8.000 συγγράμματα 4.000 αρχαίων Ελλήνων και η ταξινόμηση δεν έχει τέλος αφού το θαυμαστό αυτό έργο συνεχίζεται.
Μιλώντας γι’ αυτό ο καθηγητής Μπρούνερ είπε: Σε όποιον απορεί γιατί τόσα εκατομμύρια δολάρια για την αποθησαύριση των λέξεων της Ελληνικής απαντούμε: Μα πρόκειται για τη γλώσσα των προγόνων μας. Και η επαφή μας μ’ αυτούς θα βελτιώσει το πολιτισμό μας
Οι υπεύθυνοι του προγράμματος υπολογίζουν ότι οι ελληνικοί λεκτικοί τύποι θα φθάσουν στα 90 εκατομμύρια, έναντι 9 εκατομμυρίων της λατινικής. Το ενδιαφέρον για την Ελληνική προέκυψε από τη διαπίστωση των επιστημόνων πληροφορικής και υπολογιστών ότι οι Η/Υ προχωρημένης τεχνολογίας δέχονται ως νοηματική γλώσσα μόνον την Ελληνική. Όλες τις άλλες γλώσσες τις χαρακτήρισαν σημειολογικές .
Νοηματική γλώσσα θεωρείται η γλώσσα στην οποία το σημαίνον, δηλαδή η λέξη και το σημαινόμενο, αυτό που η λέξη εκφράζει, (πράγμα, ιδέα, κατάσταση) έχουν μεταξύ τους πρωτογενή σχέση. Ενώ σημειολογική είναι η γλώσσα στην οποία αυθαιρέτως ορίζεται ότι το α πράγμα (σημαινόμενο) εννοείται με το a (σημαίνον).
Με άλλα λόγια, η Ελληνική γλώσσα είναι η μόνη γλώσσα της οποίας οι λέξεις έχουν πρωτογένεια , ενώ σε όλες τις άλλες, οι λέξεις είναι συμβατικές, σημαίνουν κάτι απλά επειδή έτσι συμφωνήθηκε μεταξύ εκείνων που την χρησιμοποιούν. Π.χ στην Ελληνική, η λέξη ενθουσιασμός = εν-Θεώ, Γεωμετρία = γη +μετρώ, Προφητεία = προ + φάω, Ανθρωπος = ο αρθρώνων λόγο, τηλε+όρασις, τηλε+φωνή=τηλεφωνο κ.α.
Έχουμε δηλαδή αιτιώδη σχέση μεταξύ λέξεως-πράγματος, πράγμα ανύπαρκτο στις άλλες γλώσσες. Τα πιο τέλεια προγράμματα Ίβυκος , Γνώσεις και Νεύτων αναπαριστούν τους λεκτικούς τύπους της Ελληνικής σε ολοκληρώματα και σε τέλεια σχήματα παραστατικής, πράγμα που αδυνατούν να κάνουν για τις άλλες γλώσσες. Και τούτο επειδή η Ελληνική έχει μαθηματική δομή που επιτρέπει την αρμονική γεωμετρική τους απεικόνιση.
Ιδιαιτέρως χρήσιμα είναι τα ελληνικά προσφύματα όπως : τηλέ (μακράν), λάνδη =…LAND , γεω…,νάνο, μίκρο, μέγα, σκοπό, ισμός, Ηλεκτρο., κυκλο…., Φωνο…. Μακρο…. ,Μικρο…., Δισκο. ,Γράφο .,Γράμμα.., Συν…, Συμ…, κ.λ.π .
Ένα παράδειγμα γνωστό σε όλους , το ελληνικότατο C D = Compact Disk = Συμπακτωμένος Δίσκος. (η λατινική πρόθεση con αντιστοιχεί στην ελληνική συν).
Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές θεωρούν την Ελληνική γλώσσα μη οριακή , δηλαδή ότι μόνο σ’ αυτή δεν υπάρχουν όρια και γι’ αυτό είναι αναγκαία στις νέες επιστήμες όπως η Πληροφορική, η Ηλεκτρονική, η Κυβερνητική και άλλες. Αυτές οι επιστήμες μόνο στην Ελληνική γλώσσα βρίσκουν τις νοητικές εκφράσεις που χρειάζονται, χωρίς τις οποίες η επιστημονική σκέψη αδυνατεί να προχωρήσει.
Γι’ αυτούς τους λόγους οι Ισπανοί ευρωβουλευτές ζήτησαν να καθιερωθεί η Ελληνική ως η επίσημη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πιστεύω ότι όλα τα παραπάνω μας τόνωσαν την εθνικό μας συναίσθημα. Πρέπει επιτέλους οι νεοέλληνες να ανακαλύψουν πάλι αυτά που οι ξένοι έχουν ανακαλύψει προ καιρού. Μήπως επιτέλους πρέπει να ανακαλύψουμε τις κρυμμένες αρετές μας . Μήπως τα πανίσχυρα μαζικά μέσα επικοινωνίας θα έπρεπε να αφιερώσουν μερικές ώρες σε αυτά τα δροσερά πεδία της γνώσης. Εχουμε κουραστεί από την εικόνα των πύρινων πεδίων των κερδοσκόπων. Εχουμε κουραστεί από την οχλοβοή των τηλεοπτικών παραθύρων. Επιτέλους ας αναδείξουν τον πρέποντα πολιτικό πολιτισμό που ο Περικλής ανέδειξε στον επιτάφιο λόγο του. Πάνω από την κλίνη την «εστρωμμένη για τους αφανείς» ο μέγας Πολιτικός δεν πτοήθηκε. Η φωνή του επισκίασε τους γόους των ολοφυρομένων γυναικών. Το ανάστημά του δεν του επέτρεπε να παρασύρεται από μοιρολατρικά παραληρήματα. Μέσα από την τη μεγάλη δοκιμασία της πόλης του, ύμνησε το μεγαλείο της Αθήνας και της Δημοκρατίας.

ΠΕΤΡΟΣ ΛΑΡΕΝΤΖΑΚΗΣ
Πανεπ. Κρήτης/ Ηράκλειο


  1. Καλά όλ’ αυτά, μόνο που ο κ. Καθηγητής (1) ξέχασε τα άλλα «εξαφανισμένα» γράμματα του αλφαβήτου και (2) το «εξαφανισμένο» γράμμα F (δίγαμμα) που λεγόταν Fαυ δεν έχει καμμία σχέση με το βυζαντινό στίγμα που δεν είναι γράμμα αλλά γραφικό σύμπλεγμα (ligature). Καλή η προσπάθεια αλλά ο κ. Καθηγητής θα πρέπει να έρθει καλύτερα διαβασμένος στην επόμενη εξεταστική 😈

  2. εγω θεωρω οτι αμα εχεις φαντασία συνδέεις οτιδηποτε με το οτιδηποτε.. και άμα κάνεις (υποτίθεται) εξυπνους συνδυασμόυς, τότε ανακαλύπτεις πολλά σπουδαία πράγματα που κάνουν εντύπωση..
    μου θυμίζει την ταινία 23 ,που ο πρωταγωνιστής έβλεπε παντού το νούμερο 23.. σε ονοματα, σε ημερομηνίες, σε προσθαφαιρέσεις..
    Χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και με λίγη σοφιστεία, μπορείς με επαγωγικούς συνδυασμός να βγάλεις η ισότητα 1=0 είναι αληθής..
    Τωρα οσον αφορα την αλφαβητα, το έχω ξαναδιαβάσει και πιστεύω οτι ο κόσμος έχει άπλετο ελεύθερο χρόνο για να ασχολείται με αυτού του είδους τα «προβλήματα»

  3. To Hellenic Quest einai urban legend… Den yparxei…. ta upoloipa tou keimenou denoun polu oraia metaksu tous alla exoun aythn thn anakriveia… O kathigitis apla paraplanithike apo to chain mail pou kukloforei gia to kala megalepivolo sxedio tou Hellenic Quest….:)

  4. Στην πρωινή πρεμούρα μου να κράξω τον εμπνευστή του κειμένου στάθηκα μόνο σε μια λεπτομέρεια. Ξαναδιαβάζοντας προσεκτικά το κείμενο ανακαλύπτεις ότι είναι απίστευτο πόσες ανακρίβειες και παραδρομές (να διατηρήσουμε μια κομψότητα στους χαρακτηρισμούς) έχει το κείμενο 😀
    Ο συντάκτης του κειμένου είναι πράγματι καθηγητής πανεπιστημίου; Αν ναι, τότε ο Λιακόπουλος πρέπει να πάει …για πρύτανης 😆

  5. Μια πρόχειρη αναζήτηση στο διαδίκτυο αρκεί για να αποκαλύψει πολλά σχετικά με την αξία των επιχειρημάτων του κειμένου.
    Επισυνάπτω ενδεικτικά:

    http://www.sarantakos.com/language/lernaio.html

    http://histologion-gr.blogspot.com/2004/01/blog-post_23.html

    Επίσης, παρατηρήστε ότι ο Πέτρος Λαρεντζάκης δεν υπογράφει ως «καθηγητής», απλά προσθέτει το Πανεπιστήμιο Κρήτης στην υπογραφή του – σε μια προσπάθεια να προσθέσει κύρος και αξιοπιστία στις απόψεις που κυκλοφορεί (ή που κυκλοφορούν με το όνομά του)!

  6. Γιάννης Βρεττός

    Θα ηθελα να απαντησω σχετικα με το θέμα συζητησης της 3/11/2007. Λιγο αργοπορημενα αλλα.. καλλιο αργα παρα ποτε. Ελπίζω να ασχοληθει κάποιος με το σχολιο μου γιατι εχω εκνευριστει λιγο με καποιους που το μονο που ξερουν να κανουν ειναι εξυπνακιστικα αλλα δυστυχως οχι εξυπνα σχολια. Και θα σας εξηγησω για ποιο λογο το λεω αυτο. Καταλαβαινω οτι καποιοι θελουν να νιωσουν εστω και για μια στιγμη »εξυπνοτεροι» απο έναν »καθηγητη» (λες και πρεπει να διαφωνησεις με καθηγητη για να εισαι εξυπνος) και για αυτο το λογο στη βιασυνη τους να απαντησουν κανεις δεν προσεξε (Vrennus) οτι ουδεποτε ο κος Λαρεντζακης υπεγραψε ως Καθηγητης Παν/μιου Κρητης γιατι απλουστατα δεν ειναι καθηγητης αλλα υπαλληλος (ξερετε τα παν/μια εχουν και υπαλληλους και φοιτητες – εξυπνους). Εγραψε απλα Παν/μιο Κρητης. Ουτε προσπαθησε να αποδειξει κατι, ουτε να εντυπωσιασει και να ενθουσιασει τους παντογνωστες.Απλα ενθουσιαστηκε και ηθελε να μοιραστει τον ενθουσιασμο του.

  7. Γιάννης Βρεττός

    Και συνεχιζοντας σας διαβεβαιω οτι γραφω εν αγνοια του κ Λαρεντζακη που τυγχανει να τον γνωριζω. Το τονιζω για να προλαβω καποιους που θα αναρωτηθουν (καχυποπτα) για την πρωτοβουλια μου.

  8. Πρέπει να παραδεχθώ ότι ο Βρεττός έχει δίκιο και ομολογώ ότι και εγώ δεν το πρόσεξα. Ο άνθρωπος δεν υπέγραψε σαν καθηγητής.
    Αγαπητέ Γιάννη θα ήθελα αν είναι δυνατόν να με φέρεις σε επαφή με τον κο Λαρεντζάκη




Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s



Αρέσει σε %d bloggers: