Δεν είμαι σε θέση να εγγυηθώ ότι το σημερινό ποστ θα βγει σε γλώσσα κατανοητή.

Οι λόγοι πολλοί με σημαντικότερο, το προχθεσινό πρώτο τραπέζι στον Βοτανικό.

Ναι καλά έγραψα, προχθεσινό,


(το βίντεο δεν είναι δικό μου αλλά είναι ενδεικτικό των συνθηκών)

διότι αν με το καλό περάσεις τα τριάντα και δουλεύεις 70 ώρες την εβδομάδα, το να σε βρει το ξημέρωμα με άδειο μπουκάλι Absolut, λιωμένες σόλες από τα ζεϊμπέκικα και φωνή βραχνή από τα πούρα που επιμένουν να χώνουν οι φίλοι στο στόμα, ισοδυναμεί με απορυθμισμένους βιορυθμούς και μειωμένη νοητική ικανότητα για τουλάχιστον τρία χρόνια.

Δεν υπερβάλω αλλά ούτε μετανιώνω που ακολούθησα την παρέα.
Με πονεμένο όλο μου το κορμί θα θυμάμαι για καιρό ότι η Έλλη Κοκκίνου περνά περίοδο ωριμότητας μεν αλλά παραμένει (τώρα που αδυνάτισε) υπόδειγμα όμορφου θηλυκού. Με λίγα λόγια ντρέπομαι που θα το πω αλλά την προτιμώ παντρεμένη.
Αντίθετα η Νατάσα Θεωδορίδου, (μετά τις πιέσεις του new boyfriend) φόρεσε άθλιο new look (κοντό μαλλί για να δείχνω τον υπέροχο λαιμό μου). Αν και γράφει καλά στα πρωινάδικα, face to face είναι χάλια, διότι το κεφάλι της δείχνει μεγάλο και το πιγούνι εξέχει άκομψα. Δεν μου άρεσε το ντύσιμό της, αλλά μην ρωτάτε λεπτομέρειες γιατί ότι δεν μου αρέσει το ξεχνάω γρήγορα.

Ο Νίκος Κουρκούλης, ήταν πραγματικός entertainment. Έπαιξε με το κοινό, τραγούδησε με το κοινό και ζέστανε την ατμόσφαιρα τόσο που ακόμη και οι άντρες της παρέας (που έχουν όπως είναι αναμενόμενο αδυναμία στις γυναικίες παρουσίες), τον χειροκρότησαν με την καρδιά τους.

Αυτά με τους επώνυμους, όμως

την παράσταση έκλεψε θηλυκή ύπαρξη (το όνομά την δεν κατάφερα να βρω ούτε στο σιτε του βοτανικού), η οποία χόρευε καταπληκτικά, τραγουδούσε υπέροχα και προκάλεσε ζαλάδες (σε άντρες και γυναίκες) συμπτώματα παραληρήματος, διάρκειας πολλών ωρών. Δεν έχω φωτογραφίες αλλά έμοιαζε απίστευτα με την Shakira και θα μπορούσα να πω πως ήταν περισσότερο προκλητική από την original. Αν διαθέτετε περισσότερες πληροφορίες το μαιλ μου το ξέρετε, στείλτε μου το τηλέφωνό της και εγώ θα σας καλέσω στους γάμους μου (αρκεί να είναι αυτή κουμπάρα 😉 ).

Κλείνοντας το ποστάκι σας αποκαλύπτω αυτό που με εντυπωσίασε από την βραδιά.

Πίσω από την πίστα υπήρχε μια τεράστια γιγαντοοθόνη στην οποία όπως συνηθίζεται πια, τρέχουν εικόνες για την υποστήριξη των ακουστικών ερεθισμάτων.

Ε λοιπόν στον βοτανικό οι οθόνη έπαιζε πάρα πολύ συχνά clip με γυναικεία avatar από το second life. Οι φιγούρες ήταν ντυμένες προκλητικά και συνήθως χορεύανε στους ρυθμούς του τραγουδιού.
Πρέπει να παραδεχτώ ότι η ιδέα είναι ενδιαφέρουσα.

Όμως αναρωτιέμαι με θλίψη, μήπως σε λίγα χρόνια, αντί να διασκεδάζουμε στον βοτανικό, θα συνδεόμαστε στο virtual παράρτημα του από τον καναπέ μας και θα ανταλλάσσουμε τηλέφωνα με τις γυναικοπαρέες που ανεβασμένες στο διπλανό τραπέζι, θα λικνίζουν τα virtual κορμιά τους.

Δεν μου αρέσει αυτή η προοπτική αν και προφανώς έχει το πλεονέκτημα ότι γυρίζοντας σπίτι δεν κινδυνεύουμε να καταγράψουμε νέα ρεκόρ συγκέντρωσης αλκοόλ στο αίμα μας και να ξημερώσουμε στο τμήμα…

  1. Αντε παλι το second life! Με κυνηγαει μου φαινεται χεχε

    Θα μου πεις επιτελους τι ειναι αυτο το second life γιατί βαριέμαι και να ψάξω? Lol 🙂

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα 🙂

  2. Η ζωή είναι ωραία, τόσο ωραία που μας αφήνει να επιλέγουμε εμείς τη θέση που θα έχουμε σε αυτή. Μερικές φορές, τα κύταρα του εγγεφάλου μας αδυνατούν να προσαρμοστούν σε ταχύτατα αναπτυσσόμενες αντίροπες καταστάσεις και δουλεύουν σε λανθάνουσα μορφή.

    Αν κατάλλαβες τα παραπάνω, τότε και εγώ κατανόησα πλήρως τα δικά σου γραφόμενα.

    ….Είναι σίγουρο ότι γράφει ένας όλα τα άρθρα του μπλογκ;
    Αν ναι διακρίνω διχασμένη προσωπικότητα.

  3. @Μέμα second life είναι ένα διαδικτυακό παιχνίδι. Αν δεν το ξέρεις νομίζω ότι είναι καλύτερο για σένα… γλύτωσες εξάρτηση α βαθμού 🙂

    @άγιε, νομίζω ότι μόνο κάποιος με φωτοστέφανο θα καταλάβαινε 🙂 το ποστ. Έχεις άδικο για την διχασμένη προσωπικότητα, αν προσέξεις και άλλα κείμενα, θα διακρίνεις τουλάχιστον 34 προσωπικότητες, οπότε σε αφήνω να αποφασίσεις αν τα κείμενα τα γράφει ένας λόχος μπλογκερ ή απλά είμαι σχιζοφρενής !!!
    Πάντως εγώ κατάλαβα το σχόλιό σου άρα έχω αναρώσει πλήρως από την Έλλη…

    Α να μην το ξεχάσω, καλώς μας βρήκες 😉




Σχολιάστε

