Μάθε που ψηφίζεις…

Πλησιάζει η ώρα μηδέν.

Θα ξυπνήσεις το πρωί,

θα μπεις κάτω από το ντουζ,

θα ντυθείς βαριεστημένα,

θα μπεις στο αυτοκίνητο,

θα οδηγήσεις μέχρι το εκλογικό κέντρο,

θα περιμένεις στην ουρά,

θα αναζητήσεις το όνομά σου στους εκλογικούς καταλόγους,

ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ !!!

Αν θέλεις να αποφύγεις την ταλαιπωρία,

κάνε κλικ ΕΔΩ για να μάθεις που ψηφίζεις.

  1. Εγώ ξέρωω! 😉 Εκεί που ψήφιζα πρώτα! 😀

  2. Εγώ ξέρωω! 😉 Εκεί που ψήφιζα πρώτα! 😀

  3. Δεν θελω να ερθει αυτη η δραμματικη στιγμη…

  4. To θέμα δεν είναι το που. Το πώς μετράει.

  5. Σωστή η Δώρα! 😉

    Αφεντικούλη μου, σβήσε το παραπάνω σχόλιο που βγήκε διπλό (γμτ τη wp).

  6. Λιακαδα

    @ parafwnix Ετσι ! Προσωπικότητες .. αν8ρώπους να ψηφίσουμε .
    @Doratsirka ναι Δωρα.. το 8έμα δεν είναι μόνο το που αλλά το πως! ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ! Τη βρήκα τη λέξη?
    @Ρενατα Εγω που δεν ψηφίζω εκεί που ψήφιζα και παλιά?
    ας όψεται ο «Καποδίστριας» .έχασα την εκδρομούλα! ΄-)

  7. Λιακαδα

    @Ρενατα Κι εγω το βρήκα το που 8α ψηφίσω.. Το ποιόν 8α ψηφίσω δεν έχω βρει ακόμα! Αμφιταλαντεύομαιιιιιιιιιι




Σχολιάστε

