Επιτέλους άνοιξε μύτη !!!

Αυτό το σαβατοκύριακο θα μείνει αξέχαστο σε ορισμένα αναρχικά στοιχεία.

(η φωτογραφία είναι από το Έθνος)

Για πρώτη φορά η αστυνομία δεν υπολόγισε το πολιτικό κόστος και αποφάσισε αξιοποιώντας την ανοιχτή εδώ και καιρό έγκριση της εισαγγελίας, να μπει στον χώρο του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου στην Θεσσαλονίκη.

Η επιχείρηση της αστυνομία ξεκίνησε μετά τις επιθέσεις 30 γνωστών αγνώστων, εναντίων των αστυνομικών που βρισκόταν στην Εγνατία. Οι «νεαροί» φιλόξενοι αναρχικοί, έκαψαν έξω από την πανεπιστημιούπολη με εξαιρετικής ποιότητας μολότωφ, ότι μπορούσε να καεί.

Βέβαια το αποτέλεσμα της αστυνομικής επέμβασης με απογοήτευσε.

Μόνο 20 προσαγωγές και μία σύλληψη 19χρονης (να σε χαίρεται η μαμά σου κοπέλα μου).

Θα προτιμούσα να τους έχουν πιάσει όλους ώστε για πρώτη φορά οι αγωγές για τις κατεστραμμένες περιουσίες να μην είναι κατ αγνώστου.

Το ενδιαφέρον είναι ότι κανένας πολιτικός αρχηγός δεν τόλμησε να σχολιάσει αρνητικά το γεγονός.

Που είναι ο κύριος Αλαβάνος να μας μιλήσεις για τους φοιτητές που διεκδικούν το δίκιο τους;

Advertisements

  1. syneas

    Παράφωνε,έχεις κόλλημα με τον Αλαβάνο ο οποίος ποτέ δεν υποστήριξε τους κουκουλοφόρους,αλλά το δίκαίωμα της νεολαίας να αγωνίζεται για μόρφωση και δουλειά.
    Αν θέλει το σύστημα να μην υπάρχουν κουκουλοφόροι που σπάνε και καίνε,μπορεί να τα καταφέρει.Μη μασάς.
    Και κοίτα,αυτός που έπιασε τη 19χρονη (και καλά έκανε)κουκουλοφόρος ήταν!

  2. Ποιος να πει κατι για τους υπαλληλους που εβαλε ο ιδιος;;;

  3. Δεν ξέρω αν έχεις κόλλημα με τον Αλαβάνο κτλ, ξέρω όμως πως ΟΠΟΙΟΣ φωνάξει γενικώς για βία πάλι, θέλει ΠΟΛΥ ξύλο…

  4. Ορίστε?! Η Μπακογιάννη μιλάει, ο Ρουσσόπουλος ή ο Παράφωνος;

  5. @Αγαπητέ synea δεν έχω κόλλημα με τον Αλαβάνο αλλά με οποιονδήποτε πολιτικό πηγαίνει στο δικαστήριο και λειτουργεί σαν μάρτυρας υπεράσπισης ανθρώπων που πιάστηκαν με μολότοφ στο χέρι. Δεν ξέρω αν το κάνουν για ψηφοθηρία ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο. Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει οι πολιτικοί να υποστηρίζουν έμμεσα ή άμεσα μεθόδους κατάλυσης του κράτους, όσο χάλια και αν είναι αυτό το κράτος.
    Σχετικά με τον κο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να παραδεχθείς ότι εκμεταλλεύτηκε με διάφορους τρόπους τέτοιες κινητοποιήσεις.
    Όπως επίσης προσπάθησε να εκμεταλλευτεί-καπελώσει κινητοποιήσεις που ξεκίνησαν από μπλόγκερς και δεν είχαν σχέση με τον Συνασπισμό ή άλλο κόμμα.

    @Πρέζα καλημέρα, δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα το σχόλιο (δεν έχω πιει και καφέ οπότε αν θες δώσε εξηγήσεις 🙂 )

    @Manos το παραδέχομαι, είμαι η Παπαρήγα 😉

    @Niemandsrose αν κάνεις μια έρευνα σε προηγούμενα ποστ θα δεις ότι διάφοροι μιλάνε με την υπογραφή μου. Κρίνω κάθε γεγονός σαν Παράφωνος όχι σαν Φερέφωνος. Αν εσύ πιστεύεις ότι οι κουκουλοφόροι καλά κάνουν και καίνε ότι βρουν μπροστά τους ευχαρίστως να σεβαστώ την γνώμη σου αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω.

  6. Ο Αλαβάνος απλώς στηρίζει τους νέους που μάχονται. Τους φοιτητές που πέρασαν μια νύχτα στη ΓΑΔΑ σαν εγκληματίες απλώς για να αθωωθούν μετά. Αν οι άλλοι είναι άχρηστοι και αντί να πιάνουν τον τύπο που πετάει τη μολότωφ, τη βρίσκουν με το να δέρνουν κοριτσάκια…
    Η 19χρονη άνοιξε το κεφάλι ενός μπάτσου. Όταν εκείνοι σκότωναν στο ξύλο τον Αυγουστίνο Δημητρίου και μετά τα έριχναν στη ζαρντινιέρα ήταν καλά δηλαδή;

  7. Ας μην χαρακτηρίζουμε τους πάντες αναρχικούς. Πόσο μάλλον παιδιά 19 ετών. Δεν δικαιολογώ κανέναν και τίποτα για να εξηγούμε.

  8. @Moloch είμαι σίγουρος ότι τους στηρίζει αλλά δεν νομίζω ότι στηρίζει μόνο αυτούς. Δεν νομίζω ότι είναι μαχόμενοι νέοι όσοι καίνε τα πανεπιστήμια, τα αυτοκίνητα, τα αστυνομικά τμήματα, την σημαία. Όσο για τους άλλους-τις διωκτικές αρχές εννοώ, έχεις δίκιο, είτε γιατί δεν μπορούν, είτε γιατί δεν τους το επιτρέπουν δεν φέρνουν τα αποτελέσματα που μια δημοκρατική χώρα επιζητεί.
    Αν δεν το κατάλαβες το ποστ μου καυτηριάζει κυρίως την ολιγωρία των κυβερνήσεων των τελευταίων 20 ετών. Γιατί από όσο γνωρίζω είναι ουσιαστικά η πρώτη φορά που κανείς δεν σκέφτηκε τις αντιδράσεις και πραγματικά προσπάθησε να σώσει τις περιουσίες του κοσμάκη και ίσως τις ζωές κάποιων ανθρώπων.
    Όσο για την κοπελίτσα, όχι ότι δεν φταίει το κράτος που μεγαλώνουν κάποιοι νέοι πιστεύοντας ότι είναι σωστό να σπάσεις το κεφάλι οποιουδήποτε (ακόμα και μπάτσου) αλλά νομίζω ότι η οικογένεια θέλει κρέμασμα …

  9. Apo thn stigmi pou o Alavanos akoma kai sto debate xrisimopoiise kai anaferthike sthn kinitopoiisi ton bloggers mou einai arketo gia na katalavo oti uparxei epikoinoniako paixnidi apo piso….Na nai kala to palikari o Tsipras pou einai ikano kai
    mpravo tou….Na doume an tha parameinei sto SYRIZA h’ tha to kopsei podarato pros PASOK….

    Oso gia thn via, parafone dustyxos h 19xroni tha einai ekso suntoma kai thn epomeni fora tha kanei xeirotera. H nomothesia mas den voithaei na xtupithei auth h via…. Kai exo dei ego 19xroni me kickboxing, tigka sthn preza, anarxiki pou na ftiaxnei tis molotof thn mia piso apo thn alli…kai oi goneis ths na thn xairontai giati kai autoi ta idia kanane sta niata tous….Siga na mhn to lupitho to koritsaki….

  10. να υποθέσω πως δεν απασχολεί καθόλου η παραβίαση του ασύλου;

    και επειδή ακούστηκαν διάφορα τον τελευταίο καιρό, η αστυνομία επεμβαίνει χωρίς άδεια μόνο όταν συντελείται μπροστά στα μάτια τους έγλημα κατά ανθρώπινης ζωής. την κοπέλα την έπιασαν όταν έφτιαχνε μια μολότωφ, οπότε η σύλληψη είναι παράνομη (και γι’ αυτό άλλωστε θα αφαιθεί ελεύθερη κάποια στιγμή).

    προσωπικά πάντως δεν με ενοχλεί να βλέπω πολιτικούς να υποστηρίζουν ανθρώπους που έχουν συλληφθεί παράνομα, ή ανθρώπους που το μόνο τους έγκλημα είναι πως πήγαν στην πορεία και τους έπιασαν είτε γιατί δεν μπορούν να πιάσουν κανένα άλλο είτε γιατί απλώς θέλουν να τρομοκρατήσουν τον κόσμο να μην κατεβαίνει στις πορείες (ναι τα κάνει το κράτος αυτά και είναι μεγαλύτερο έγκλημα απ’ αυτό που κάνουν οι «ταραξίες») ακόμα και ανθρώπους που θέλου την κατάλυση του κράτους, γιατί σ’ αρέσει δεν σ’ αρέσει είναι κι αυτό μια πολιτική άποψη.

  11. @zoaki όλοι παίζουν παιχνίδια, αλά εμείς φταίμε αν τα πιστεύουμε. Όσο για την πιτσιρίκα, τι να πω. Από την μια έτσι όπως είναι οι φυλακές μας καλύτερα να μην μείνει μέσα γιατί μετά θα ρίχνει ρουκέτες. Από την άλλη όμως, βαρέθηκα την ατιμωρησία. Ίσως αρκετοί μήνες κοινωνικής προσφοράς να βοηθούσαν, όμως αυτά γίνονται μόνο στην απολίτιστη Αμερική.

    @comzeradd η άποψη που έχω για το άσυλο είναι ακριβώς ή ίδια με την άποψη που έχω για την ασυλία των βουλευτών.
    Είναι καλά σαν ιδέα αλλά μόνο αν δεν θίγουν τα δικαιώματα των υπολοίπων πολιτών. Δεν βλέπω λόγο να πατάει έναν πεζό ο βουλευτής και να μην τιμωρείται, όπως επίσης δεν βλέπω λόγο να χρησιμοποιούν κάποιοι κακοποιοί τα πανεπιστήμια σαν κρησφύγετα και επίσης να μην τιμωρούνται. Με το ίδιο σκεπτικό να μην πληρώνω φόρους και να δηλώσω το Αριστοτέλειο σαν διεύθυνση κατοικίας…
    Επιτέλους ας σοβαρευτούμε σαν κοινωνία γιατί έτσι, δίνουμε το δικαίωμα στην αναρχία (αριστερή η δεξιά) να καταπατά το σημαντικότερο των δικαιωμάτων μας.
    Το δικαίωμα στην νοημοσύνης.

  12. roadrunner

    Παράφωνε χαίρομαι και για το θέμα αλλά και για την θέση σου σε αυτό το θέμα. Αυτό που δεν έχουμε καταλαβει στην Ελλάδα είναι οτι η ελευθερία ενός ανθρώπου φτάνει ως εκει που ξεκινά η ελευθερία του άλλου. Μιλάμε για το περίφημο πανεπιστ. άσυλο αλλά δεν τραγικό να βλέπεις πχ τις μολότωφ να φευγουν απο τα πανεπιστήμια, τους αστυνομικούς να κοιτάζουν απλώς και ενδιάμεσα να καίγεται το αυτοκίνητο σου;
    Πρέπει να υπάρξει επιτέλους μια υγιής μέση κατάσταση, που τελικά να προστατεύει τα δικαιώματα όλων των πολιτών.

  13. ‘κανένας πολιτικός αρχηγός δεν τόλμησε να σχολιάσει αρνητικά το γεγονός’
    mexri na ginoun oi ekloges drokeitai na ginei kati arnhtiko…. Meta omws…

  14. Όταν οι αναρχικοί είναι κλεισμένοι στο Πανεπιστημίο τα ΜΑΤ γιατί παραμένουν απ’εξω? Τι περιμένουν δηλαδή? Να σταματήσουν να τα σπάνε? Τα ΜΑΤ το μόνο που κάνουν είναι, «ερεθίζουν» τους αναρχικούς, να πετάνε δακρυγόνα και να ανταλλάζουν βρισιές και πέτρες με τους αναρχικούς. Αν τα ΜΑΤ φύγουν από το Πανεπιστήμιο εσείς θα αισθάνεστε λιγότερο ασφαλείς? Χθές μπήκαν στο Πανεπιστήμιο μας, αύριο θα μπούν στο σπίτι μας και μεθαύριο στο μυαλό μας..

  15. @Παράφωνος: βέβαια ή άποψη που εκφράζεις για το άσυλο είναι εκτός νόμου. σεβαστό. αλλά δέξου κι από κάποιους άλλους ανθρώπους να αμφισβητούν τη νομιμότητα.
    επίσης η άποψη: «Επιτέλους ας σοβαρευτούμε σαν κοινωνία γιατί έτσι, δίνουμε το δικαίωμα στην αναρχία (αριστερή η δεξιά) να καταπατά το σημαντικότερο των δικαιωμάτων μας.
    Το δικαίωμα στην νοημοσύνης.» στερείται νοήματος. εντελώς όμως. η νοημοσύνη είναι στοιχείο προσωπικότητας κι όχι δικαίωμα, οπότε δεν μπορεί να στο καταπατήσει κανένας.

    @mitsosheiz: τα ίδια ισχύουν και εδώ περί νομιμότητας. επίσης τα «ματ» για να μην ερεθίζουν θα μπορούσαν απλώς να φύγουν. απλώς παίζουν κι αυτά το παιχνίδι της δημοσιότητας για να μπορούν τα και τα κανάλια να κάνουν το παιχνίδι τους. «κοινωνία του θεάματος» το έλεγε κάποιος.

  16. @όλους
    Το χτεσινά επεισόδεια είναι μία παράλογη για τους πολλούς, ηλίθια για μένα ενέργεια. Από όποια πλευρά και αν τα δεις δε χωρούν δικαιολογία.

    Για κάθε τρόπο δράσης που έχει πολιτικά κίνητρα τελικός κριτής είναι τα κινήματα και η κοινωνία (ποτέ η εξουσία, οι καναλάρχες, οι δικαστές και η αστυνομία). Τέτοιοι σπασμωδικοί τρόποι δράσης μέσα στο «άσυλο» (δυστυχώς δεν υπάρχει πλέον) και υπό τις συγκεκριμένες κοινωνικές συνθήκες έχουν επανηλειμμένα κριθεί ως μη αποδεκτοί από την κοινωνία (επαναλαμβάνω ασχέτως των ΜΜΕ και των τηλεδικίων τους που κατασκευάζουν κοινές γνώμες) αλλά όσοι συνεχίζουν δεν εννοούν να το καταλάβουν.

    Διαφωνώ με τη χαιρεκακία του αρχικού ποστ. Δεν πιστεύω ότι η κοινωνία μας θα είναι καλύτερη (πολύ χειρότερη θα είναι) αν δεν έχουμε πλέον μαχητικές αντιδράσεις σε ό,τι επιβάλλουν στην κοινωνία.

    Επίσης, για τις καμένες περιουσίες (σχεδόν πάντα περιπολικά και τράπεζες) και για τα περί μήνυσης κατ’ αγνώστων που αναφέρονται στο αρχικό ποστ παραπέμπω στο κάψιμο της μισής Ελλάδας το φετεινό καλοκαίρι από τα μεγάλα συμφέροντα πάντα βέβαια με την κάλυψη του κράτους των όμορφων και «οικολογικών» νόμων. Παραπέμπω δηλαδή στο ποιοι θα πιαστούν και τι θα αλλάξει τελικά μετά τη μεγαλύτερη καταστροφή που γνώρισε ο τόπος από το Β’ παγκόσμιο.

    Διαφωνώ επίσης με την απάνθρωπη χαιρεκακία του αρχικού ποστ. Μια 19χρονη θα μπει γύρω στα 15 χρόνια στη φυλακή. Την ίδια ώρα ο Αντίπρύτανης του Παντείου, αν και καταδικασμένος σε 16 χρόνια εγκλεισμό για υφαρπαγή τεράστιων ποσών, κάθεται τρεις μήνες μέσα και μετά βγαίνει.

    Μάθαμε να καθορίζουμε την πραγματικότητα και τις απόψεις μας από την τηλεόραση. Αναγορεύει έτσι η κυβέρνηση υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα της κοινωνίας τους ταραξίες, το μαθαίνουμε από τα κανάλια, το αναγορεύουμε και εμείς, ενώ οι πραγματικοί ένοχοι της δικής μας μαύρης πραγματικότητας γίνονται δυνατότεροι.

    Ηρεμία, Τάξις και Ασφάλεια λοιπόν.

    Ε, όχι. Υπάρχει μία μύτη που θα ανοίξει και πολύ άσχημα με όλα αυτά που γίνονται. Και αυτή θα είναι η μύτη της εξουσίας.

  17. @roadrunner νομίζω ότι όσα περιγράφεις παρόλο που είναι βασισμένα στην κοινή λογική δεν βρίσκουν όλους τους Έλληνες σύμφωνους. Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να αμφισβητεί κάποιος το δικαίωμα μου να αισθάνομαι ασφαλής όταν περπατάω έξω από το πολυτεχνείο.

    @colpocoquete εδώ θα είμαστε και μετά τις εκλογές για να δούμε τις αντιδράσεις.

    @mitsosheiz ένα λεπτό αγαπητέ. Με το ίδιο σκεπτικό, να μην πιάνουν ούτε τους κλέφτες, ούτε τους εμπόρους ναρκωτικών ούτε τους βιαστές μήπως κ
    αι πιάσουν και εμάς. Είναι ακραίο επιχείρημα αυτό που λες. Άλλο να ελέγχεται η εξουσία και η συμπεριφορά των αστυνομικών και άλλο να υπάρχει ασυδοσία. Αν είχαν κάψει το μαγαζί του πατέρα σου, ποια θα ήταν η θέση σου; Άστα τα παιδιά έφταιγαν τα ματ;

    @comzeradd σε ευχαριστώ που σημειώνεις τις ασυνταξίες μου, αλλά προσπάθησε να παρακολουθήσεις το σαρκαστικό ύφος μου. Θεωρώ παράλογο ότι οποιουδήποτε είδους ασυλία καταργείται, όταν παραβιάζεται η δική μου ελευθερία. Δεν είναι κάτι που το διαπραγματεύομαι. Δεν θα μείνω στο αν είναι παράνομο ή νόμιμο γιατί είναι μεγάλη η συζήτηση και παράλογη όταν χρησιμοποιήσουμε την φράση «παράνομη η επέμβαση των ΜΑΤ» για να προστατέψουμε τα «δικαιώματα» αυτών που βάζουν φωτιές στην πόλη. Έλεος!!!
    Σκέψου να είναι η δική σου περιουσία που καταστρέφεται. Σκέψου να είναι το δικό σου παιδί που ειρηνικά είναι σε μια πορεία και εξ αιτίας των κουκουλοφόρων τρώει μια μολότοφ στο κεφάλι. Θα είχες την ίδια γνώμη;
    Και μην μου πεις ότι φταίνε τα ΜΑΤ που δεν φεύγουν, γιατί τότε ας παραδώσουμε την πόλη στους κουκουλοφόρους και ας φύγουμε εμείς.

    @inlovewithlife γιατί θεωρείς χαιρέκακη την στάση να μην πάει φυλακή η κοπέλα και να προφέρει κοινωνική υπηρεσία. Γιατί διαφωνείς με το ότι οι γονείς της θα έπρεπε να τιμωρηθούν; Γιατί πρέπει να μείνει ατιμώρητος κάποιος επειδή άλλοι μένουν ατιμώρητοι για χειρότερα η λιγότερα άσχημα αδικήματα. Όλοι να τιμωρούνται. ΟΛΟΙ.
    Οι καμένες περιουσίες δεν είναι μόνο του δημοσίου. Δείτε τα καμένα μαγαζιά, δείτε τα αυτοκίνητα.
    Αλλά ακόμη και τα περιπολικά εγώ και εσύ τα πληρώνουμε, δεν μας τα κάνουν δώρο για προσάναμμα.

  18. parafonos αν είχες, όχι μόνο εσύ, μια ιδέα για το τι πιστεύει ένας αναρχικός θα καταλάβαινες οτι δεν υπάρχει περίπτωση ενας πραγματικος αναρχικός να σπάσει το μαγαζί του πατέρα μου ή του πατέρα σου. Δεν έχει πάρει ποτέ το αυτί σου οτι στις πορείες (μέσα) κατεβαίνουν άνθρωποι της ασφάλειας (ασφαλίτες)????

  19. Επίσης σε αυτούς που συνελλήφθησαν τι κατηγορίες τους απαγγείλθηκαν αλήθεια?

  20. Ο πρόεδρος του Παιδαγωγικού, καθηγητής Γιώργος Τσιάκαλος, δήλωσε στην «Ε»:
    «Είναι βέβαιο ότι η Αστυνομία μπήκε στους πανεπιστημιακούς χώρους χωρίς να υπάρχει απόφαση οποιουδήποτε πανεπιστημιακού οργάνου. Η Αστυνομία ενήργησε αυτοδικαίως, κάνοντας χρήση μιας διάταξης νόμου του 1982 (όταν τελείται κακούργημα και υπάρχει κίνδυνος για την ανθρώπινη ζωή), ενώ δεν έκανε ποτέ χρήση αυτής της διάταξης τα προηγούμενα χρόνια, ακόμη και όταν τα επεισόδια ήταν περισσότερα και πιο έντονα. Μπορούμε να μιλάμε για την προσπάθεια έναρξης μιας νέας εποχής στον χώρο του πανεπιστημίου. Βέβαιο είναι επίσης ότι, αν ισχύει αυτό, τότε παραμερίζεται η πανεπιστημιακή κοινότητα από τα θέματα που έχουν σχέση με το πανεπιστήμιο. Ελπίζω ότι η πράξη αυτή δεν θα αποβεί στο τέλος μια εμπρηστική ενέργεια. Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τον τρόπο με τον οποίο θα αντιδράσουν οι φοιτητές, οι φοιτήτριες και το σύνολο της πανεπιστημιακής κοινότητας».

  21. στα όνειρα σου

    κάτσε στο πι σι μαζι με τους υπόλοιπους πανσοφους και πούλα πνέυμα και χαρακτηρισμούς. Και εγω΄λυπάμαι την κοπέλα, όχι ΄μόνο που φανατίστηκε και έκανε δυστυχώς κάτι που μόνο κρατικούς μηχανισμούς εξυπερετεί, αλλά που τολμά να αντιδράει όταν η νοοτροπία των ελλήνων είναι όπως η δική σου ελεινή.

    Αυτά για τις ηθικολογίες του κόλου και τις σημαίες που ξεπουλάνε ορισμένοι, αλλά εκεί βαράς προσοχή. πατριωτάκη του κόλου.

  22. @parafonos: μπορώ να αντιστρέψω το ερώτημα: «Σκέψου να είναι το δικό σου παιδί που δέρνουν οι μπάτσοι (ή η ζαρτινιέρα) επειδή συμμετέχει σε μια πορεία (γιατί έχουν γίνει κι αυτά πολλάκις). Θα είχες την ίδια γνώμη;

    κατα τ’ άλλα με κάλυψε ο mitsosheiz

  23. comzeradd χαίρομαι που συμφωνούμε! Τους χαιρετισμούς μου..

  24. @mitsosheiz η αλήθεια είναι ότι δεν είχα την ευκαιρία να ακούσω την άποψη ενός αναρχικού. Είμαι και εγώ δέσμιος των καταστροφικών εικόνων. Ομολογώ ότι θα ήθελα να έχω την δυνατότητα μια συζήτησης μαζί τους.
    Θα ήθελα να τους απευθύνω ερωτήματα όπως, αν είναι οι αστυνομικοί που κάνουν τις ζημιές τότε γιατί οι αναρχικοί πέφτουν στην παγίδα των αστυνομικών. Γιατί δεν τους απομονώνουν; Γιατί παίζουν το παιχνίδι του κράτους και δεν βρίσκουν έναν τρόπο να εκφράσουν τις απόψεις τους με τρόπο που να μην τους φέρνει αντιμέτωπους με όλη την κοινωνία;
    Έχεις απαντήσεις; Έχεις κάποιον άλλο να μου τις δώσει;
    Το μαιλ μου είναι γνωστό.

    @Niemandsrose την νομιμότητα μιας πράξης την καθορίζει ο εισαγγελέας και από όσο ξέρω κάλυψε απόλυτα την αστυνομία. Αλλά να σου πω την αλήθεια με αφήνει αδιάφορος και ο εισαγγελέας και ο πρόεδρος. Η κοινή λογική λέει, γιατί επιτρέπουν τόσα χρόνια οι πρυτανικές αρχές αλλά και η αστυνομία, τα πανεπιστήμια από χώρο μάθησης να είναι χώροι όπου δεν ισχύει το ποινικό δίκαιο. Γιατί;

    @στα όνειρά σου, μου αρέσει το ψευδώνυμο που χρησιμοποιείς. Έχεις όνειρα; Ποιο είναι το όνειρό σου; Μια κοινωνία που ο κάθε ένας μας τρέμει να βγει στο δρόμο;Τα δικά μου είναι άλλα. Αν θές τα συζητάμε αν και στο πισάκι μου είναι καταγεγραμμένα πολλά από αυτά.
    Όσο για την κοπέλα δεν μπορώ να διαφωνήσω. Φανατίστηκε, χρησιμοποιήθηκε από κάποιους ανθρώπους και ναι έχεις δίκιο, αυτές οι μορφές αντίδρασης μόνο το αντίθετο αποτέλεσμα μπορούν να έχουν. Γιατί λοιπόν δεν αλλάζουμε το σκηνικό. Υπάρχουν πάρα πολλοί άλλοι τρόποι αντίδρασης, που δεν προκαλούν φθορές στις περιουσίες των άλλων και που πίστεψέ με μπορούν να είναι ακόμη πιο αποτελεσματικοί. Μήπως και αυτό το βλέπω στα όνειρά μου;

    @comzeradd νομίζω ότι με το ερώτημα αυτό παραδέχεσαι ότι η βία δεν έχει καμιά θέση στην κοινωνία μας. Θα σου απαντήσω όχι τώρα αλλά με τα ποστ της εποχής που έγινε το περιστατικό. Η διαφορά μας είναι ότι εγώ αντικειμενικά κατακρίνω και την αστυνομική βία, αλλά και κάθε άλλου είδους βία. Ενώ εσύ προφανώς επιλέγεις να υποστηρίζεις μία από τις δύο, άσχετα αν τελικά η συμπεριφορά των κουκουλοφόρων το μόνο αποτέλεσμα που έχει είναι να αυξάνεται η αστυνομική βία και τελικά να την πληρώνουν εκτός από τους κουκουλοφόρους, άσχετοι περαστικοί. Αυτό θα έπρεπε να σε κάνει να προβληματιστείς ακόμη περισσότερο με τις θέσεις σου. Εκτός και αν πιστεύεις ότι οι κουκουλοφόροι με τις μολότωφ θα κάνουν την αστυνομία να συμπεριφέρεται με ευγένεια στους διαδηλωτές από τον φόβο της…. Αυτό πιστεύεις;

  25. στα όνειρα σου

    άλλαξε-διόρθωσε-σπάσε-βρίσε-βάλτα πρώτα με τον ευατό σου.
    Δε μου άρεσαν ποτέ τα τηλεπαράθυρα.

  26. Δεν ξέρω ποιο τραγούδι πρέπει να σου χαρίσω.
    Της Εθνικής Συμφιλίωσης του Πρίγκιπα ή τον κυρ Παντελή του Πάνου Τζαβέλα?

    «Ο φόβος της προβοκάτσιας οδήγησε τις ηγεσίες της ΓΣΕΕ, της ΑΔΕΔΥ και των ένστολων να ακυρώσουν προχθές την πορεία των εργαζομένων προς τη ΔΕΘ, όπου εκείνη την ώρα ο πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής απηύθυνε ομιλία στις παραγωγικές τάξεις, προκειμένου να μη δώσουν πεδίο για επεισόδια που θα ενοχοποιούσαν τα συνδικάτα.»

    FYI για να καταλάβεις πως το βαθύ κράτος της Δεξιάς ορίζει την πολιτική ατζέντα, έντρομε άβουλε ‘συ Φασουλή.

  27. zoe

    @Παράφωνος:2 πραγματάκια.η (προστάτιδα όλων)αστυνομία μπορεί να επέμβει μετα απο παρέμβαση εισαγγελέα ή αποφαση των καθηγητών,και οχι κάποιου ασφαλίτη-διοικητή(και δεν έγινε κανένα απο τα δύο)και δεύτερον θυμάσαι κανέναν αγώνα να κερδίθηκε κοινοβουλευτικά???Εξω-κοινοβουλευτικά και χωρίς την στήριξη του πανηγυριού που λέγεται κοινούλιο

  28. Το ύφος του παραπάνω σχόλιου μου είναι ένα δείγμα ότι σε καταστάσεις έντονης προπαγάνδας είναι πιο εύκολο να τρομοκρατήσεις κάποιον παρά να τον ενημερώσεις που απαιτεί κόπο και χρόνο. 😉

    Μην τους επιτρέπεις να σε περνάνε για κορόιδο. 🙂

  29. Ανώνυμος

    Δεν θα με πείσουν ποτέ πως μπορώ ψηφίσω κάποιον που θα πρέπει να ψηφίσει το φόρο για τα σκυλιά και την μεταρρύθμιση της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης ,χωρίς ποτε να εχει πατησει το πόδι του στο Πανεπιστήμιο και χωρις να εχει δει ποτε του τσομπανόσκυλο.
    θα πρέπει ίσως να επαναπροσδιορίσεις Chris πώς την έννοια ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ και πως στη σερβίρουν(βλ. Χθεσινή Ομιλία Πολύδωρα)

  30. zoe

    Εγώ έκανα το παραπάνω σχόλιο…

  31. @στα όνειρα σου, ούτε εμένα γι αυτό και δεν βγαίνω ποτέ στην τηλεόραση

    @ Chris πολύ ενδιαφέρουσα η άποψή σου αλλά δεν την έχω καταλάβει. Αν θέλεις εξήγησε μου τι εννοείς; Ποιός φταίει που αναβλήθηκαν οι εκδηλώσεις από τον φόβο των κουκουλοφόρων; Εγώ; Οι κουκουλοφόροι; Η κυβέρνηση; Η αντιπολίτευση; Ο καιρός ;
    Εσύ που δεν είσαι άβουλος κάνε ένα κόπο και διέκοψε τις ακτιβιστικές σου δράσεις προς όφελος των συνανθρώπων σου και εξήγησε μας.
    Όσο για το δεύτερο (διευκρινιστικό) σχόλιό σου, ειλικρινά δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω.
    Εγώ πιστέψω στον διάλογο, πιστεύω στους ηγέτες που έχουν όραμα αλλά όχι σε αυτούς που το όραμά τους είναι να καταστρέφουν περιουσίες άλλων ή ακόμη και τις περιουσίες του κράτους τις οποίες εγώ και ίσως εσύ πληρώνουμε.
    Αν κάποιος έχει άποψη διαφορετική και είναι η σωστή ας βρεί άλλο τρόπο να με κερδίσει. Εγώ είμαι ανοικτός.

    @Zoe ποιος είναι ο αγώνας που πρέπει να κερδηθεί; Και γιατί αυτούς που λένε ότι αγωνίζονται σπάζοντας το αυτοκίνητό μου, πρέπει να τους συμπαθήσω και να τους διαφοροποιήσω από τους άλλους;
    Όσο για τον φόρο για τα σκυλιά που αναφέρεις, πάλι δεν καταλαβαίνω 🙂

  32. Πάντως, ό,τι ηλικία κι αν έχεις, είτε είσαι 19 είτε 40, έτσι και έρθει ένας κουκουλοφόρος με φουλάρι άραβα και σου πει «συλλαμβάνεσαι», εσύ Θα παραδοθείς;
    Εγώ θα του έσπαγα το κεφάλι. Διαφορετικά, να ντυθώ κι εγώ Ζητάς να παίξουμε -δεν είναι ρπάγματα αυτά.
    Καλά έκανε το κορίτσι και αντιστάθηκε και πήγε να του σπάσει και το κεφάλι. Εσάς αύριο, αν την πέσει κανείς στην γκόμενα, τη μάνα ή την αδελφή σας να τη συλλάβει ντυμένος ταλιμπάν, να της πείτε ότι είχε άδικο που αντιστάθηκε.

    Και κάτι ακόμη για το ότι ο Αλαβάνος
    «λειτουργεί σαν μάρτυρας υπεράσπισης ανθρώπων που πιάστηκαν με μολότοφ στο χέρι»

    Δεδομένου ότι αυτοί στους οποίους αναφέρεσαι, Παράφωνε, ΑΘΩΩΘΗΚΑΝ, κάποιος πρέπει να έχει λάθος εδώ, δε βρίσκεις; Εσύ ή η Δικαιοσύνη.

    Και μιλάμε για τη «Δικαιοσύνη της Δεξιάς», έτσι; Όχι για ό,τι κι ό,τι.

    Αυτό πρέπει αν είναι το τελευταίο comment που αφήνω εδώ.
    😦

  33. zoe

    @Παραφωνος,Με τον όρο αγώνας εννοώ την προσπάθεια ανάκτησης δικαιωμάτων που κινδυνεύουν να χαθούν(κυρίως απο το πανηγυρι-κοινοβούλιο).Το πώς ειναι άλλη κουβέντα αλλα μπορουμε αν θες να τη συζητησουμε
    Αν και δεν μου αρέσει να υπερασπίζομαι αυτούς που σπάνε,θα σου πω το εξής:ο μόνος λόγος που θα μπορούσες να τους συμπαθήσεις ειναι οτι αν ήσουν θύμα αστυνομικής βίας(πχ Ζαρτινιερα) θα ήταν οι μόνοι που θα σε υποστήριζαν
    Οσο για το φόρο θα στο πώ διαφορετικά,και λόγω των ημερών:
    Δεν θα με πείσουν ποτέ πως μπορώ ψηφίσω κάποιον που θα ψηφίσει υπέρ της αναδάσωσης και κατα των βοσκοτοπιων,ενω στην πραγματικότητα θα ευνοεί τα βοσκοτοπια σε βάρος του δάσους
    κατανοητό τώρα?

  34. @ Mantalena μου αν και δεν θα λάβω απάντηση στην ερώτηση μου, αφού όπως δήλωσες οι κουκουλοφόροι θα είναι η αιτία του χωρισμού μας 🙂 , εγώ θα σου την θέσω.
    Ποιος σου είπε ότι την κοπέλα την συλλάβανε αστυνομικοί χωρίς διακριτικά; Εγώ είδα φωτογραφίες στο τύπο και βίντεο στην τηλεόραση, τους αστυνομικούς ένστολους να της βάζουν χειροπέδες.
    Εξέτασε σε παρακαλώ και πάλι της πηγές σου και αν θέλεις τα ξαναλέμε.
    Όσο για το αν κάποιοι αθωώνονται ή όχι προφανώς δεν ακυρώνει το γεγονός των επεισοδίων αλλά την ικανότητα της αστυνομίας ή της δικαιοσύνης να τους τιμωρήσει. Σε κάθε περίπτωση υποθέτοντας ότι αθωώνονται οι αθώοι, δεν νομίζω ότι ο κος Αλαβάνος υπερασπίσθηκε μόνο αυτούς ούτε καταδίκασε τους άλλους.
    Σε τελευταία ανάλυση αν ένας βουλευτής έρθει να υπερασπιστεί κάποιους στο δικαστήριο, ασκώντας έτσι μεγάλη πίεση στην δικαιοσύνη, θα έπρεπε ταυτόχρονα να βοηθήσει στην σύλληψη όσων δημιουργούν τα προβλήματα ώστε να μην αμαυρώνεται ο αγώνας των δικών του ανθρώπων.

    @zoe ευχαριστώ για τις εξηγήσεις, βοήθησαν να αντιληφθώ καλύτερα τα επιχειρήματά σου. Ελπίζω να συνεχίσουμε την κουβέντα για το «πως».
    Επίσης χαίρομαι που δεν σου αρέσει να υποστηρίζεις αυτούς που σπάνε, άρα συμφωνούμε ότι κάνουν λάθος που τα σπάνε.
    Όσο για το αν θα με υποστήριζαν στην περίπτωση που θα ήμουν θύμα αστυνομικής βίας, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, νομίζω ότι αυτοί φταίνε διότι με την συμπεριφορά τους δίνουν δικαιολογία στην αστυνομία να αντιδράσει με σκληρό τρόπο.
    Αν τα φαινόμενα αυτά δεν υπήρχαν, τότε είμαι σίγουρος ότι η αστυνομία θα ήταν πολύ περισσότερο προσεκτική διότι δεν θα είχε κανέναν από τους πολίτες με το μέρος της.
    Αυτή είναι η ουσία της κουβέντας. Φοβάμαι ότι συνειδητά η ασυνείδητα αυτές οι ομάδες δεν λειτουργούν ενάντια στο κράτος αλλά υπέρ αυτού…

  35. ΠΑράφωνε ,
    έχεις εντελώς στρεβλή άποψη για ορισμένα πράγματα ή δεν έχεις βρεθεί ποτέ απέναντι σε ζαρντινιέρα.

    1.
    Φυσικά και αστυνομικοί με διακριτικά θα σου περάσουν χειροπέδες – δεν μπορεί να γίνει αλλιώς, γιατί οι ένστολοι δεν νομιμοποιούνται (σικ) να κρατάνε καδρόνια και σιδηρογροθιές όπως οι προβοκάτορες συνάδελφοί τους που παρεσειφρύουν στις πορείες.
    Η ερώτηση παραμένει: αν κάποιος με σιδηρογροθιά έρθει να σε συλλάβει και σου στρίψει το χέρι πίσω απ’ την πλάτη, τι θα κάνεις;
    Εμένα μου έχει τύχει να με «συλλάβουν» δυο – ένας με μακριά μαλλιά και αθλητικό φανελάκι, σώμα μπόντι μπίλντερ και τατουάζ και τα πιο άσχημα δόντια που έχω δει ποτέ, και ένας καραφλός, σφίχτης, κοντός με σιδηρογροθιά και φουλάρι σμέχρι τη μύτη. Έγινε της ζαρντινιέρας.
    Εσύ να κάτσεις και να σε πιάσουν και να τις φας. Υπάρχουν κάποιοι που ΔΕΝ. Μη θυμώνεις που δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
    Στο φινάλε, αν υπάρχουν κάποια ζώα που αγανακτούν επειδή είναι τρεις ώρες μέσα στην κλούβα και περιμένουν ακίνητοι να τους βγάλουν έξω να πάρουν λίγο αέρα, αγανακτούμε κι εμείς που είμαστε μια ζωή στην καταπίεση και σε κάθε διαδήλωση των αιτημάτων μας βρίσκουμε απέναντί μας τις δυνάμεις καταστολής ντρεσαρισμένες για καυγά.
    Ρ’ώτα να σου πουν τι έγινε στη Βουλή στη βουβή διαμαρτυρία και μετά, απάντησε εσύ στο ερώτημα:
    Έτσι και η κροτίδα όπως αυτες που εκτοξεύτηκαν ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ από τα γουρούνια-δολοφόνους κ.ο.κ. έσκαγε στα πόδια του ανρθωπου της ζωής σου – της φίλης ή του φίλου σου, και λαμπάδιαζε όπως εκείνο το κορίτσι που τυλίχτηκε στις γάζες, (θα το είδες στις φωτό) ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ;

    2.
    «για το αν κάποιοι αθωώνονται ή όχι προφανώς δεν ακυρώνει το γεγονός των επεισοδίων αλλά την ικανότητα της αστυνομίας ή της δικαιοσύνης να τους τιμωρήσει»

    Γιατί δέχεσαι δηλαδή το προφανές ότι κάποιοι τα σπάνε και δεν δέχεσαι και το γεγονός ότι υπάρχουν προβοκάτορες με πολιτικά στις τάξεις τους; ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
    Αυτό μαρτυρά προκατάληψη από μέρους σου.

    Όσο για τη Δικαιοσύνη και τη μπατσαρία, σε αυτή την πρόταση μας λες ότι είναι ανίκανες να κάνουν τη δουλειά τους; («την ικανότητα της αστυνομίας ή της δικαιοσύνης να τους τιμωρήσει»)
    Και πώς συμβιβάζεται αυτή η ιδέα με όλους τους προηγούμενους μύδρους σου εναντίον των συλληφθέντων και των υπερασπιστών τους;
    Τελικά ποιος φταίει; Αυτοί που αθωώνονται (άδικα, σύμφωνα με τη λογική σου);
    Έλεος.

    3.
    «αν ένας βουλευτής έρθει να υπερασπιστεί κάποιους στο δικαστήριο, ασκώντας έτσι μεγάλη πίεση στην δικαιοσύνη, θα έπρεπε ταυτόχρονα να βοηθήσει στην σύλληψη όσων δημιουργούν τα προβλήματα»

    Μάλιστα. Μήπως θέλετε να φορέσει και στολή Ματατζή και βγει να αστυνομεύει; ΝΑ κάνει περιπολίες; Να δουλεύει σεκιούριτι έξω απ’ το σπίτι σας;
    Ελπίζω να κατανοείς ότι αυτό που γράφεις, ούτε Υπουργός Δικαιοσύνης στη Χούντα του Πινοσέτ δεν θα το ζητούσε.

    Λυπάμαι

  36. zoe

    @Παραφωνος.Καταρχην δεν συμφωνουμε σε κανένα σημείο μιας κι εγώ ουτε πιστευω σε ηγέτες,ούτε στην ελληνική δικαιοσύνη ούτε στην αντιπροσωπευτική βουλή και κατ’επεκταση στο μεγαλύτερη ανακάλυψη όλων των εποχών,το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ,ούτε στην ικανότητα της Μπασταρδοκρατιας
    Και για να δεις ποσο βαθιά νυχτωμένος εισαι,συγνωμη κιολας αλλα νομιζω δεν ζεις στην Ελλαδα και γραφεις απο το κοντινο υπερπεραν,τι δουλεια έχουν οι κουκουλοφόροι με το παλικαρι που «έπεσε» απο την πολυκατοικία πριν μερικές μερες ενω κάποιοι τον καταδίωκαν(θαμώνες λένε οτι ήταν ασφαλιτες).Το περιστατικό με τον υπερ-ηρωα μπατσο που χαστουκιζε τα παιδια στα κεντρικά?Με το παληκάρι που ενώ ειχε πιαστεί να πουλάει παρανομα cd,πέρασε μια βόλτα απο τα κεντρικα,γυρισε σπιτι και έπεσε για ύπνο και δεν σηκώθηκε ποτέ?
    γι’αυτο σου λέω,φόρα ένα κιτρινο κασκόλ,περπάτα στο δρόμο ενα βράδυ μεσα απο τα εξάρχεια,μην αγχωθεις δεν έχει αναφερθεί περιστατικο επίθεσης αλήτη-κουκουλοφόρου σε ανυπεράσπιστο-πολίτη,και θα σε μαζεψουν σιγουρα μιας και δεν θα εναρμονιζεσαι με το στυλ τους και τελευταια σταση τα κεντρικά της Αλεξάνδρας.Πιστεψε με,την επόμενη μέρα το blog σου θα έχει περάσει σε καινούργια διάσταση(και ίσως αποφασίσεις να γυρισεις στην Ελλάδα να συνεχίσεις το εργο σου)
    Η λύση για τη μείωση της αστυνομικής βίας ειναι τα ευρωπαικά δικαστηρια.Οσοι ειχαν το μυαλο έφυγαν και ξαναγύρισαν με αποφάσεις φυλάκισης και χρηματικής αποζημίωσης απο και για όσους κατέστρεψαν τη ζωή τους.
    αυτα τα ολιγα,ευχαριστω

  37. @Αγαπητή Μανταλένα, διαβάζοντας το σχόλιο σου βγάζω το συμπέρασμα στο ότι εσύ αναφέρεσαι σε ανθρώπους που είναι βαλτοί να δημιουργήσουν προβλήματα, ενώ εγώ αναφέρομαι σε αυτούς που πετάνε μολότοφ μέσα από τα πανεπιστήμια.
    Σε παρακαλώ επικεντρώσου στο θέμα και απάντησε μου χωρίς χαρακτηρισμούς.
    α)Υπάρχουν κουκουλοφόροι που καταστρέφουν περιουσίες του κοσμάκη;
    β)Αν δεν υπάρχουν και είναι όλοι προβοκάτορες τότε απάντησε μου, γιατί οι πραγματικοί και γνήσιοι αναρχικοί δεν βρίσκουν τρόπους να απομονώσουν τους προβοκάτορες και να συνεχίσουν τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας χωρίς κουκούλες και χωρίς ζημιές.
    γ)Αν υπάρχουν προβοκάτορες αλλά και «αναρχικοί» ταυτόχρονα στον ίδιο χώρο, καταδικάζεις (για διαφορετικούς λόγους προφανώς) και τις δύο κατηγορίες εμπλεκομένων; Η κατηγορείς τους προβοκάτορες επειδή ρίχνουν μολότοφ στερώντας από τους υπόλοιπους κάποιους καλούς στόχους.

    Η θέση μου είναι ξεκάθαρη. Είμαι ενάντια στην βία.
    Αν αυτή η βία είναι εναντίων σου, εναντίων της αδερφής μου ή ακόμη εναντίων του μεγαλύτερου εχθρού μου.
    Στο έχω αποδείξει διότι όταν σου ασκούσαν λεκτική βία πριν λίγους μήνες ήμουν εγώ αυτός που σε υποστήριξα.

    Ας αφήσουμε λοιπόν τα συνθήματα και τις πομπώδης εκφράσεις.

    Δεν ξέρω πως σε συλλάβανε και γιατί. Ξέρω όμως ότι όποιος και με οποιονδήποτε τρόπο παραβαίνει τον νόμο πρέπει να τιμωρήται αυστηρά. Αν ο παραβάτης είναι αστυνομικός, αν είναι πρεζόνι, αν είναι επιχειρηματίας, αν είναι μπλογκερ, αν είναι τραγουδιάρα, αν είναι τραβεστί ή αν είναι πολιτικός, απαιτώ από το κράτος τα ίδια.

    Εσύ; Όταν σε συμφέρει κάνεις τα στραβά μάτια ή είσαι ενάντια σε κάθε είδους βία; Απάντησε για να καταλάβω που διαφωνούμε.

    @zoe μας λες σε τι δεν πιστεύεις, αλλά δεν μας λες σε τι πιστεύεις. Δεν μας λες τι ζητάς και πως τα λάθος πράγματα που περιγράφεις θα αλλάξουν. Λυπάμαι αλλά αφού διαφωνούμε πως είναι δυνατόν να έχω γράψει ποστ καταγγέλλοντας ή σατιρίζοντας όλα όσα έχεις αναφέρει σαν αρνητικά. Φαίνεται ότι και στον δικό μου κόσμο υπάρχουν.

    Στον δικό σου όμως δεν έχει μολότωφ, δεν έχει καμένα αυτοκίνητα και καταστήματα…

    Έλεος. Εγώ επαναλαμβάνω, ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι όσοι πετάνε μολότοφ είναι στην ίδια κατηγορία με όσους ρίχνουν παιδιά στην ζαρτινιέρα. Τους κατατάσσω στο ίδιο επίπεδο και ελπίζω κάποτε η κοινωνία να τους απομονώσει.

    Εσύ; Αν σου κλέψουν το σπίτι ποιόν θα καλέσεις; Αν σου βιάσουν την κόρη από ποιόν περιμένεις προστασία. Εκτός και αν επιστρέψουμε στην εποχή της άγριας δύσης όπου ο κάθε ένας έπαιρνε τον νόμο στα χέρια του…

    Περιμένω απαντήσεις λογικές και όχι συναισθηματικές ρουκέτες. Και σε παρακαλώ διάβασε ξανά τις ερωτήσεις μου πριν απαντήσεις διότι διαστρεβλώνεις τα κείμενα χωρίς να υπάρχει λόγος.
    Δεν μπέρδεψα την ζαρτινιέρα με τους αναρχικούς αλλά πρέπει να παραδεχτείς ότι είτε είναι προβοκάτορες είτε όχι, τα επεισόδια που περιγράφω παραπάνω στρέφουν τον κόσμο ενάντια σε οποιαδήποτε (ίσως ενδιαφέρουσα άποψη) για αναστροφή της τωρινής κατάστασης και δίνουν δίκαιο ακόμη και σε άδικες δράσεις της αστυνομίας.

    Και ας μην κοροϊδευόμαστε, όπως η αστυνομία είναι υπάλληλοι του κράτους και εκτελούν εντολές, έτσι και αρκετοί (δεν λέω όλοι) από τον χώρο των κουκουλοφόρων εκτελούν τις δικές τους.
    Αν διαφωνείς τότε απλά δεν είσαι αντικειμενικός.

    Όσο για την βόλτα στα Εξάρχεια, δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα την κάνω, αλλά θα σε έπαιρνα παρέα μου με χαρά. Περιμένω λοιπόν πρόσκληση

  38. zoe

    Δεν διαστρεβλωσα κανενα κειμενο,προφανως εσυ δεν καταλαβες.Μαλλον σε δυσκολεψε οποτε θα το κανω πιο ευκολο
    «Όσο για το αν θα με υποστήριζαν στην περίπτωση που θα ήμουν θύμα αστυνομικής βίας, για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, νομίζω ότι αυτοί φταίνε διότι με την συμπεριφορά τους δίνουν δικαιολογία στην αστυνομία να αντιδράσει με σκληρό τρόπο.»
    Σου εξηγησα λοιπον οτι δεν φταινε οι κουκουλοφοροι για την αστυνομικη βία με τα παρακατω λογια
    …τι δουλεια έχουν οι κουκουλοφόροι με το παλικαρι που “έπεσε” απο την πολυκατοικία πριν μερικές μερες ενω κάποιοι τον καταδίωκαν(θαμώνες λένε οτι ήταν ασφαλιτες).Το περιστατικό με τον υπερ-ηρωα μπατσο που χαστουκιζε τα παιδια στα κεντρικά?Με το παληκάρι που ενώ ειχε πιαστεί να πουλάει παρανομα cd,πέρασε μια βόλτα απο τα κεντρικα,γυρισε σπιτι και έπεσε για ύπνο και δεν σηκώθηκε ποτέ?»
    Σου ειπα να πας μια βολτα απ’τα εξαρχεια,οχι γιατι ειναι γκετο και θα ειναι προκληση(φαντασου ποσο κολλημενος εισαι μιας και δεν ισχυει κατι τετοιο) αλλα γιατι εκει εχεις τις περισσοτερες πιθανοτητες να συλληφθεις κανοντας κατι πολυ απλό,πινοντας μια μπυρα κατω απο μια πολυκατοικια.Θα περασει λοιπον καποια απτ’τις περιπολιες που μας φιλανε απο βιασμους και κλοπες(χε χε),θα σε μαζεψει για δηθεν διαταραξη κοινης ησυχιας και τοτε θα περασεις ενα βραδυ στο Α.Τ της οδου Αλεξανδρας.
    και να δωσω απαντησεις σε τι?σε τι πιστευω?ειναι σα να ρωτας καποιον τι μουσικη ακουει για παραδειγμα,υπαρχει απαντηση που να παρουσιαζεται σε μερικες γραμμες?γι αυτο ηταν πιο ευκολο να πω σε τι δεν πιστευω
    Επισης
    «..Εκτός και αν επιστρέψουμε στην εποχή της άγριας δύσης όπου ο κάθε ένας έπαιρνε τον νόμο στα χέρια του…»
    Νομιζω οτι ο Κ.Καραμανλής σε έχει μπερδεψει..(μήπως φοβάσαι κι εσυ την ακυβερνησία?)
    την επομενη φορα που θα κατηγορησεις καποιον για διαστρεβλωση κοιτα και τα προηγουμενα ποστ που εχουν γραφτει μπας και βγαλεις ακρη
    ευχαριστω

  39. Zoe, χάνεις τα λόγια σου. (έχεις blog;)

    Παράφωνε, κρίμα.
    Ίσως να μπορούσαμε να το συζητήσουμε (το γραπτό μέσον δεν προσφέρεται για να *μιλάμε* ώρες), αλλά δε νομ΄ζιω ότι θέλω πια.
    Ας μιλήσουν και άλλοι στο φινάλε

    http://prezatv.blogspot.com/2007/09/blog-post_3170.html

  40. zoe

    οχι δεν εχω,και ευτυχως εδω που τα λεμε γιατι εχει ξεφυγει το πραγμα,δες πως ξεκινησε η ολη φαση και πως εχει καταντησει

  41. @Zoe Μανταλένα δεν παίρνω απαντήσεις, ίσως να μην υπάρχουν η να μην βολεύουν, αλλά θα σε ξαναρωτήσω.
    Γιατί είναι διαφορετικός ένας επίορκος αστυνομικός με έναν πολίτη που καταστρέφει τις περιουσίες των άλλων.
    Γιατί εμείς οι υπόλοιποι που δεν ανήκουμε σε καμία από τις δύο κατηγορίες δεν καταδικάζουμε κάθε μορφή βίας.
    Γιατί πέφτουμε στην παγίδα που ίσως κάποιοι έχουν ετοιμάσει να αντιδράμε στα πάντα και να μην διαχωρίζουμε τους σωστούς αστυνομικούς με τους επίορκους, τους σωστούς «αναρχικούς» με τους κουκουλοφόρους, τους σωστούς πολιτικούς (ακόμη και αν είναι λίγοι) με τους απατεώνες.
    Ο μηδενισμός είναι η μεγάλη παγίδα και είναι φανερό ότι οδηγεί σε ακόμη περισσότερη βία και από τις δύο πλευρές. Και δυστυχώς η βία είναι εναντίων μας τελικά. Με την στάση μας ούτε οι επίορκοι τιμωρούνται ούτε όσοι καταστρέφουν τα πανεπιστήμια.

    @zoe δεν διαστρεβλώνεις;
    «Σου ειπα να πας μια βολτα απ’τα εξαρχεια,οχι γιατι ειναι γκετο και θα ειναι προκληση(φαντασου ποσο κολλημενος εισαι μιας και δεν ισχυει κατι τετοιο) αλλα γιατι εκει εχεις τις περισσοτερες πιθανοτητες να συλληφθεις κανοντας κατι πολυ απλό,πινοντας μια μπυρα κατω απο μια πολυκατοικια»

    ενώ εγώ χρησιμοποίησα την λέξη πρόκληση, αλλά την φράση «περιμένω πρόσκληση να πάμε παρέα…»

  42. Τι να συζητήσουμε ρε συ Παράφωνε;

    Μ’ αρέσουν οι clash και το Guns of Brixton,

    When they kick out your front door
    How you gonna come?
    With your hands on your head
    Or on the trigger of your gun?

    When the law break in
    How you gonna go?
    Shot down on the pavement
    Or waiting in death row?

    You can crush us
    You can bruise us
    But you’ll have to answer to
    Oh, Guns of Brixton

    πιστεύω ότι στη βία των δυνάμεων καταστολής πρέπει να απαντάς με ότι βρεις πρόχειρο (πέτρες, ξύλα, τίποτα εκλογές με απλή αναλογική – καταλαβαίνεις ;))
    και ότι όταν ο αντίπαλος έρχεται προετοιμασμένος και πάνοπλος και η πρόθεσή του είναι να σε προκαλέσει ακόμη κι αν έσύ κάνεις βουβή διαμαρτυρία, το ίδιο θα πρέπει να έχεις προνοήσει να κάνεις κι εσύ: να είσαι προετοιμασμένος από πριν. Με μολότωφ, με ρουκέτες, με ότιδήποτε – προκειμένου να ανταπεξέλθεις απέναντι στην άναδρη επίθεση της εξουσίας.

    Αν θες τη γνώμη μου για τους *αναρχικούς* είναι η χείριστη:
    α) ότι αυτοί δεν είναι αναρχικοί και
    β) ότι αν σου έχει τύχει έστω μια φορά να τους ακούσεις να μιλούν δίπλα σου σε καμία πορεία, τότε ξέρεις: δεν διαφέρουν σε τίποτα από τους χουλιγκανς που τα σπάνε στα γήπεδα – εικάζω (και δεν το λέω μόνο εγώ) ‘ότι είναι οι ίδιοι *κύκλοι*.

    Αnyway.

    Όσο για τις σημαίες, αν είναι *σύμβολα*, τότε πρέπει να καίγονται. Γιατί γι΄αυτό είναι τα *σύμβολα*. Για να καταλύονται.

    Και πολλά είπα.

    Όσο για τα προηγούμενα:
    – Οι πολιτικοί δεν είναι καταδότες ούτε αστυνόμοι, όπως *ζητάς* να συμπεριφερθεί ο Αλαβάν που έσπευσε προς υπεράσπιση των συλληφθέντων διαδηλωτών.

    – οι «ένοχοί» σου, δε, αθωώθηκαν, αποφάσισε ποιος έχει λάθος:
    η ανίκανη εξουσία και οι δυνάμεις καταστολής που δεν κατάφεραν να τους κλείσουν στη στενή (τη στιγμή που κατάφεραν με παραβάσεις των νόμων περί προφυλάκισης να κλείσουν κοτζάμ 17Ν),
    ή αυτοί οι παλιοανάρχες που είχαν καλούς δικηγόρους και αθωώθηκαν;
    Ή μήπως να φταίει ο Αλαβάνος για όλα;

    Και κάτι τελευταίο:
    ξέρεις… οι περισσότεροι αναγνώστες σου, δύσκολα θα πανηγύριζαν αν αντί για εξοργισμένα παιδάκια (όπως εκείνο το 11χρονο του οποίου έβριζε την οικογένειά του ο αλήτης ο Πολύδωρας) είχε πάθει ζημιά κανένας βλαχόμπατσος, με τα λόγια «επιτέλους άνοιξε μύτη»…

    Σε ποια βάση να συζητήσουμε; Στο αν θα πρέπει να θεσμοθετηθεί η κρατική βία και όχι η κοινωνική αντίδραση σε αυτήν;

    Mη με εξωθείς να επανέλθω λέγοντας ότι δεν απαντώ. Νομίζω ότι όσα γράφω -και σε αυτό το σχόλιο και προηγουμένως- είναι απόλυτα σαφή.

  43. zoe

    @Παραφωνος.Δευτερο λάθος σήμερα,κατι πρεπει να κάνεις με αυτο
    Το οτι δεν ανταποκριθηκα στην πρόσκληση σου παραφωνε δεν σημαινει οτι θα πρέπει να εκνευριζεσαι
    η απάντηση μου
    “Σου ειπα να πας μια βολτα απ’τα εξαρχεια,οχι γιατι ειναι γκετο και θα ειναι προκληση(φαντασου ποσο κολλημενος εισαι μιας και δεν ισχυει κατι τετοιο) αλλα γιατι εκει εχεις τις περισσοτερες πιθανοτητες να συλληφθεις κανοντας κατι πολυ απλό,πινοντας μια μπυρα κατω απο μια πολυκατοικια”
    ήρθε να σου απαντήσει σε αυτο
    «Όσο για την βόλτα στα Εξάρχεια, δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα την κάνω»
    Ευτυχώς ξέρω τη διαφορά μεταξυ προκλησης και προσκλησης απλα απαντησα στο οτι έχεις ξαναπάει(ουάου,πρέπει να είσαι κανονικός commando).Φυσικά και θα έχεις ξαναπάει,αυτο ήθελα να σατιρίσω
    Νομιζω οτι παρουσιάζεις σαφείς συσχετισμους με την τωρινή μας κυβερνηση,μήπως διαβάζοντας τα ποστ που κάνουμε περνάει Στρατηγός ανεμος και μετακινεί το Pc σου?
    ευχαριστω

  44. zoe

    Δεν θα έπρεπε επισης η mantalena να σου απαντήσει με τόσα πολλα,απλά να σου υπενθυμίσει την υπόθεση Δαμητράκη.Δηλαδή το παιδι που έκανε την ληστεία,ξέρεις πόσα έφαγε:25 χρόνια.Αυτοι που φάγαν τα δομημένα??????
    ευχαριστώ και πάλι….(υπάρχουν άπειρα παραδείγματα αλλα πρέπει να φυγω)

  45. Mantalena endiaferousa h apopsi sou alla monopati…xairomai pou exeis vima gia na thn les alla mhn perimeneis na ginei kai sevasti apo thn stigmi pou kataluei enan megalo arithmo apo tis atomikes eleftheries (safestata oxi tis dikes sou kai ton atomon me thn idia filosofia kai stasi zois me sena)….Exeis dikio oti einai terastia kouventa alla kati mou leei oti tha katelige se parallilous monologous…den nomizo oti exeis thn diathesi na akouseis thn alli pleura h’ mallon kalutera den exeis tosi diathesi osi endexomenos na exei h alli pleyra gia na se akousei…. H stasi zois h idia pou perigrafeis den afinei kai polla perithoria gia akroaseis etsi kai allios…

  46. ZOAKI >>
    Όρεξη έχεις…

    Ποια είναι είναι η *δική μου* και ποια *η άλλη πλευρά* στην ιδιοκατατασκευή σου;

  47. Ψιτ. Κι αν μου το διευκρινήσεις αυτό, πες μας και με την ευκαιρία ποια είναι η δική σου.

  48. Mantalena h diki sou pleyra periexei fraseis opos h simaia an einai sumvolo prepei na kaigetai giati ta sumvola prepei na katalyontai. Ayto to «prepei» sxoliazo aplos. Ti simenei prepei? Poios to eipe ayto? kai giati prepei?
    H alli pleyra pou eironika antimetopizeis theorei oti h simaia den prepei na kaigetai oute to mnimeio tou Agnostou stratioti. Isos giati xari s’aythn thn simaia pou itan empneysi gia kapoious agnostous stratiotes exoume thn eukairia simera na suzitame eleythera.
    An theleis thn diki mou pleyra mporo na sou po apla oti sevomai thn aytothusia kai ton thanato kapoion anthropon vasismenon se kapoia idanika kai sumvola kai aporo me ta diafora «prepei» pou ksefutronoun stis diafores filosofies kai staseis zois…
    Vevaia sthn 1h pleyra ego xaraktirizomai os mikroastiki antilipsi… opos akrivos h proti pleyra exei thn tampela ths anarxikis antilipsis….
    Eimai sigouri de oti exeis diavasei polu parapano apo mena kai noitheis kai polu anoteri episis apo mena…. Ayto akrivos ethiksa sto proigoumeno comment milontas gia parallilous monologous kai gia elleipsi dialaktikotitas …

  49. eimai sigouri oti o iroas pappous den tha ekaige pote aythn thn simaia gia thn opoia evale ta gualia stous Germanous… Giati loipon ftasame sto oti prepei na kataluontai kai na kaigontai ta sumvola? Giati prepei? Episis den amfisvitisa oti kai esu sevesai aytous pou polemisan kai thusiastikan …. to comment mou pio polu tonizei thn elleipsi diallaktikotitas …

  50. zoe

    Την αυτοθυσία μπορείς να την σεβαστείς κι αλλιώς,να δώσεις στον παππού μια αξιοπρεπή συνταξη ας πούμε.Οταν κάθε κομματο%#$@$$% παίρνει στον ώμο το «σύμβολο» και κατεβαίνει να ζηκραυυάσει δεν σε ενοχλεί?Οταν την βάζουν στα αυτοκίνητα να πανηγυρίσουν στην ομόνοι δεν σε ενοχλείΗ υποκρισία θα μας φάει…(..και η ασύμμετρη απειλή φυσικα)

  1. 1 Δικαιώθηκα; « ΠΑΡΑΦΩΝΙΑΔΕΣ . . .

    […] Επιτέλους άνοιξε μύτη !!! […]




Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s



Αρέσει σε %d bloggers: