Ζητείται παραμύθι για νεράιδα (3ο επεισόδιο)

Πατήστε εδώ για το 1ο επεισόδιο και εδώ για το 2ο.

Ντίιιιιν χτύπησε το τηλέφωνο της υποψήφιας βασίλισσας και αυτή ένιωσε την καρδούλα της να χτυπά δυνατά.

Χαμογέλασε και απάντησε κάνοντας τον σταυρό της και μια ευχούλα, να ναι αυτός που περίμενε.

Ναι; Λέγετε;Παρακαλώ; Τα είπε όλα μαζί μήπως δεν την ακούσουν.

Θα ήθελα να μιλήσω με την κα πρώην τροχονόμο, ακούστηκε μια γυναικεία φωνή.

Εγώ είμαι, απάντησε.

Σας τηλεφωνώ από το γραφείο του κυρίου που σας είχε τάξει.

Του κου πρόβατου; Απάντησε τρομαγμένη και συνέχισε.

Του έχει συμβεί κάτι; Είναι άρρωστος; Είναι ζωντανός;

Μα και βέβαια κυρία μου, είναι μια χαρά. Μου ζήτησε να σας ενημερώσω ότι μετά την μονομαχία υπάρχουν 3-4 θέσεις επίτιμων βασιλισσών. Αν θέλετε μπορούμε να σας δώσουμε την έκτη. Δεν θα γίνετε βασίλισσα αλλά θα είστε πολύ καλή υποψήφια.

Η νεράιδα, πάγωσε.

Προσπάθησε να μιλήσει αλλά δεν μπόρεσε να βγάλει ήχους.

Αυτή που είχε κάνει τα πάντα για να χάσει την μάχη, τώρα έμενε χωρίς γαντάκια, χωρίς σύνταξη και χωρίς μαύρη λιμουζίνα και δωρεάν γυμναστήριο.

Δάκρυσε αλλά δεν το έδειξε.

Η άλλη κυρία περίμενε απάντηση και θα την λάμβανε.

Αγαπητή μου δεν δέχομαι την έκτη, θέλω την πρώτη.

Μα τι λες κυρά μου ακούστηκε από το γραφείο του προβάτου.

Η πρώτη είναι για την πριγκίπισσα της πρωτεύουσας που θα την απορρίψει το δικαστήριο και εμείς θα βγούμε στα κανάλια να τους αποκαλέσουμε φασίστες και χουντικούς.

Εσύ αν θες πάρε την πέμπτη και όταν με το καλό παραιτηθεί η πρώτη, θα μπεις μέσα από την πίσω πόρτα. Αν θες, αν δεν θες, μείνε στο δρόμο να πουλάς χαρτομάντιλα.

Η γραμμή είχε κλείσει αλλά δεν θυμάται ποια είχε κατεβάσει πρώτη το ακουστικό.

Θυμάται μόνο τον καθρέπτη απέναντι της.

Τον κοίταξε και είδε μέσα του μια φιγούρα ταλαιπωρημένη να συναντά το βλέμμα της.

Ήταν μια άγνωστη, με μαύρους κύκλους και στεγνά χείλη.

Αν είχε φτερά νεράιδας σαν και τα δικά της θα μπορούσαν να είναι αδερφές.

Χαμογέλασαν η μία στην άλλη και γύρισαν και οι δυό συντονισμένα προς αντίθετες κατευθύνσεις. Η παραλίγο βασίλισσα αντίκρισε την τηλεόραση απέναντί της.

Ήταν ανοιχτή και είχε πολλά παράθυρα. Ανοιχτά και αυτά, με κόσμο να κουνιέται, να κάνει μορφασμούς και να φωνάζει.

Η πρώην τροχονόμος, χαμογέλασε με λυγμούς.

Μύριζε λύκος έπρεπε να το καταλάβω.

Αλλά και εγώ μυρίζω κάρβουνο, έπρεπε να καταλάβει ότι θα του βάλω φωτιά… κι ας μην βρω ποτέ το δίκιο μου.

ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ

ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΕΡΑΙΔΑ

ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΥΚΟ


  1. Ωραιότατο! Ας πρόσεχαν κι οι δυο! 😉

  2. Εγώ τρέχω να προλάβω τα posts…και νόμιζα ότι εγώ που τα αλλάζω κάθε δυο-τρεις μέρες είμαι γρήγορος.:-))

  3. Συμφωνώ με renata. Πολύ καλό πάντως.

  4. syneas

    Παράφωνε,το παραμύθι για τη νεράιδα και το λύκο τελείωσε αλλά εγώ δεν μπόρεσα να βγάλω το ηθικό δίδαγμα.
    Δηλαδή,δεν υπάρχει τρόπος να γλυτώνουν οι παραλίγο νεράιδες από την ξεφτίλα πρώτα και από το λύκο στη συνέχεια;

  5. dee

    skliro alla alhthino…
    http://pppixel.files.wordpress.com/2007/03/mcr7.JPG
    auti th foto kata tin tapini mou gnwmi tha eprepe na valeis

  6. Λιακαδα

    Απ ότι φαίνεται .. όχι Πρωτέα..! Γιατι εν προκειμένω η μεν Νεραιδούλα είναι απο σπόντα νεραιδούλα, κι όχι αυ8εντική,
    ο δε Λύκος ήταν και 8α παραμείνει Λύκος ( όσες πολιτικές μεταμφιέσεις κι αν φορέσει)
    αχ βρε Αινσταιν τι ζημιά έκανες στη κοινωνία!

  7. Λιακαδα

    Πέσανε λύκοι στο μαντρί ! σας 8υμίζει τπτ η φράση?

  8. @renata η δίψα για εξουσία κάνει πολλούς ανθρώπους απρόσεχτους.

    @gerasime αργείς 😉

    @arramos αφού συμφωνείς με την ρενάτα …. σε συμπαθώ. Ελπίζω στο πολύ καλό να συμπληρώσεις το ….»για το τίποτα»

    @synea αν το παραμύθι μου είχε ηθικό δίδαγμα θα ήμουν η θεία Λένα και θα είχα εκπομπή στο ραδιόφωνο Κυριακές πρωί.
    Αν επιμένεις όμως το δίδαγμα είναι ότι, από όπου και αν τους πιάσεις, λερώνεσαι.

    @Λιακάδα πως ξέρεις το επίθετό μου 😉 ( Αϊνστάιν δεν είπες)

  1. 1 how high the moon « kathosprepikori’s isoropismoi

    […]   afieromeno ekseretika […]




Σχολιάστε

