Σας παρακαλώ μην με ξεχνάτε…

Αγαπητέ κύριε υπουργέ.

Με συγκίνηση στα μάτια, σας γράφω τούτη την επιστολή.

Σας είδα στην τηλεόραση,

v1gaa48a.gif

ομορφάντρας δεν λέω,

να ανακοινώνετε ότι επιτέλους το όνειρο κάθε Έλληνα και αλλοδαπού πολίτη θα γίνει πραγματικότητα.

Θέλω λοιπόν, να είμαι και εγώ ένας από αυτούς.

Υπουργούλη μου νομίζω ότι διαθέτω όλα τα προσόντα.

Κατ αρχήν, διαθέτω μεταφορικό μέσον,

μεσαίου κυβισμού βέβαια,

flyingdonkey.jpg

αλλά καφέ λαδί χρώμα κατάλληλον για καμουφλαζ,

ευάερο, ευήλιο, με κίνηση στους 4 τροχούς ώστε να μπορεί να σκαρφαλώνει στους ελληνικούς αγρούς σαν αγριοκάτσικο,

οικονομικό σε κατανάλωση και με οικολογική συνείδηση τρώει χόρτο σαν και μένα.

Δεν χρειάζομαι εκπαίδευση διότι, παλιά είχα λουλούδια στο μπαλόνι μου και μια λεμονιά σε ένα κομμένο βαρέλι, δίπλα στην είσοδο τη πολυκατοικίας μου στην κυψέλη.

Στο παρελθόν ψήφισα ΠΑΣΟΚ αλλά μην ανησυχείτε. Τότε δεν με προσλάμβανε, οπότε φέτος αποφάσισα ότι θα ψηφίσω τον Παπανδρέου.

Φυσικά διαθέτω εμπειρία σε οικολογικές οργανώσεις ( χτύπησα με το αυτοκίνητο, πρόπερσι, ένα μέλος της Greenpeace ),

Μπορώ αν θέλετε να αναλάβω καθήκοντα από αύριο και μην ανησυχείτε αν δεν έχετε στολή.

Μπορώ να φορέσω την στολή του προπάππου μου του τσολιά ή αν δεν σας πειράζει την φανέλα με το νούμερο 9 και την υπογραφή του Ντέταριν. Βέβαια με τα φράγκα που τάξατε (650 ευρώπουλα) δεν είναι λίγα, μέχρι και στολή Αρμάνι φτιάχνω.

Όσο για γραφεία, μην μου ανησυχείτε. Θα μένω σπίτι μου και αν με χρειαστείτε μπορεί να μου τηλεφωνήσει στο κινητό.

Έτσι και αλλιώς από το να κοιμάμαι στο γραφείο, καλύτερα στο κρεβατάκι μου, μην πληρώνει και το κράτος τζάμπα νοίκια.

Μόνο σας παρακαλώ να μου δώσετε ένα όπλο να κρατάω.

Τόσα χρόνια το ονειρευόμουν, να μπορώ να πυροβολήσω τον γείτονα που λερώνει το ασανσέρ με τα σκουπίδια του και δεν μπορούσα να μαζέψω λεφτά για ένα καλάζνικωφ.

Και για να μην το ξεχάσω, αν ακόμη δεν σας έχω πείσει ότι είμαι ικανός για την θέση, τότε σας ενημερώνω ότι είχα παππού χωροφύλακα. Μεγάλωσα με τις ιστορίες του, βλέπετε ήταν ήρωας ο παππούς. Παράτησε το δημοτικό για να υπηρετήσει το κράτος και ποτέ δεν το μετάνιωσε (ίσως μόνο τότε… μετά το δημοψήφισμα να στεναχωρέθηκε αλλά σύντομα είδε ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει από τότες).

Για τους ανωτέρους λόγους παρακαλώ όπως λάβετε σοβαρά υπόψιν σας το αίτημα διά την πρόσληψή μου ώς στέλεχος της αγροφυλακής σας 😉

Πάντα δικός σας

Πελοπίδας…

(επισυνάπτω φωτογραφία μου για να με θυμηθείτε)

( Και για την αντιγραφή Παράφωνος)


  1. ethanandthecity

    περιττό να πω ότι μπήκες αυτόματα στα λινκς μου

  2. και αυτό είναι καλό η είναι κάτι σαν την λίστα σου Σιντλερ 😉

  3. Το καλύτερο «σχόλιο» που διάβασα για το θέμα!
    Και το κακό είναι πως θα βρεθούνε «Πελοπίδες», γμτ!….

  4. Μετά τους 300 του Λεωνίδα θα έχουμε τους 1000 του Πολύδωρα !!!

  5. giotavita

    !!!!και τους 1000000 του κάθε μ@λ@κ@.
    Οι Πελοπίδες και οι Λεωνίδες έφυγαν δια παντος για διακοπές σε μαγικά νησιά Παραφωνούλι μου.
    Μπουρλοτιέρηδες χρειαζόμαστε πια….

  6. Κάτω τα χέρια από τον Πολύδωρα.
    (Όταν πέθανε ο Κάδμος τον διαδέχθηκε ο Πολύδωρος. Γιος του Πολύδωρα ήταν ο Λάβδακος και κείνου ο Λάιος και κείνου ο Οιδίποδας….)

    Προχώρα αγόρι μου και φτιάξε και τη λοξή φάλαγγα (ευέλικτο σχήμα να είναι και να έχει και μόρια η εντοπιότητα…)

  7. @giota vita από μπουρλοτιέρηδες άλλο τίποτα. Είναι της μοδώς, αν και οι κυβερνώντες των τελευταίων δεκαετιών δεν χρειάζονται εξωτερική βοήθεια. Ότι μπορούν το καταστρέφουν μόνοι τους.

    @minima Με έπεισες 🙂 . Αναρωτιέμαι όμως, όλα αυτά στο βιβλίο της ιστορίας του Δημοτικού τα διάβασες ή τα ήξερες από πριν;

    ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ σε όλους, 2-3 μείναμε ας μείνουμε ενωμένοι 😉

  8. O υπουργός της Αγροφυλακής που τη βάφτισε Οικολογική Αστυνομία ( ντόϊιινκ ) δεν αξίζει να ασχολούμαστε μαζί του.
    Δεν ειναι πλέον είδηση οτι το άτομο ειναι εκτός τόπου και χρόνου οπότε κι εγω δεν ασχολούμαι.
    Ατιμη επανίδρυση, τους τρέλανες τους υπουργούς σου.
    Ατιμο «ανάγλυφο εδάφους» τι μας έκαψες !
    Ατιμη ιστορία τι θα γράφεις μετά.

  9. Eίπα να περισώσω ότι μπορώ…όταν διάβασα για Πολύδωρες και Πελοπίδες. Νομίζω ότι έχω το δικαίωμα και ιστορικά…
    Κάθε σοβαρός συντοπίτης οφείλει να γνωρίζει την ιστορία του τόπου του η οποία είναι ολίγον ερμαφρόδιτος…

  10. Πες στον Πελοπίδα ότι κάτι άθλια πτηνά τρώνε τα σύκα από τη συκιά μου. Να έρθει να φυλάξει τσίλιες για να τα διώξει. (Ουφ, επιτέλους, θα κοιμάμαι ήσυχος…)

  11. παραφωνε πελοπίδα, γνωρίζω τον μπατζανάκη, της κουνιάδας,του ξαδέλφου της συμπεθέρας του κουμπάρου, της γραμματέως του υπουργού, να σπρώξω την αίτησή σου παληκάρι μου…

    τέτοια ταλέντα δεν πρέπει να λείψουν από την οικολογική αστυνομία…

    αχ και να μουν πολύδωρας στη θέση του πολύδωρα, αρχηγό θα σε έφτιαχνα :Ρ

    να σαι καλά:!

  12. Ζήτω στον Πελοπίδα! Άξιος!

    (και όχι μόνο αυτός! 😉 χαχα)

    φιλάκια 🙂

  13. @tzonako δεν την βάφτισε οικολογική, ογκολογική την βάφτισε, από τον όγκο που έχουμε στον εγκέφαλό μας 😉
    Όσο για την ιστορία, είναι εύκολο να φανταστώ ότι δεν θα γράφει τίποτα συναρπαστικό. Εδώ η μικρασιατική καταστροφή έγινε ελληνοτουρκική φιλία, στους αγροφύλακες θα κολλήσουμε;

    @exeisminima, αυτό με την transexual (ερμαφρόδιτη) ιστορία μου άρεσε πολύ. Είναι ιν και θα πουλήσει αν το κάνουμε εξώφυλλό ή έστω πολιτική διακήρυξη 😉

    @Lamiotis, άσε τα πουλιά να φάνε ρε φίλε. Ο πελοπίδας δεν είναι για τόσο ταπεινές αρμοδιότητες. Εϊνια για μεγάλα πράγματα όπως πχ να χωρίσει το σανό σε δυο γαιδάρους, να συλλάβει αυτόν που κλέβει τα πράσα ή έστω να καρφώσει ποιος βοσκάει τα γίδια του κει πέρα. Θα γίνει ήρωας ο Πελοπίδας, να μου το θυμηθείς.

    @paraxeno σε ευχαριστεί ο Πελοπίδας αλλά δεν θέλει χάρες. Αν είναι να βοηθήσεις….. θα πληρωθείς 😉 έστω και σε είδος.
    Μήπως έχεις κανένα οικοπεδάκι να το μεγαλώσουμε ?

  14. @Μέμα εσένα σου απαντώ ξεχωριστά διότι μου το ζήτησε ο Πελοπίδας. Μεταφέρω τους βαθύτατους χαιρετισμούς του και μου είπε ότι ανυπομονεί να σε δει στο επόμενο πάρτι 😉




Σχολιάστε

