Ενοικιάζεται Πανσέληνος

Αν σας λείπει η πανσέληνος, γνωστή εταιρεία έχει την δυνατότητα να σας την φέρει στο σπίτι.

cranes.jpg

Το οικονομικό αντάλλαγμα δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά ένας φίλος που πρόσφατα αξιοποιήσε την δυνατότητα, μου είπε ότι αξίζει τον κόπο γιατί οι γυναίκες πέφτουν σαν τα κουνούπια.

σημ: Η φωτογραφία είναι από την μεταφορά της πανσελήνου στο μπαλκόνι του.

  1. όποις την έβγαλε είναι γάτος με πέταλα που λένε… μαζί με το delivery προσφέρουν και τίποτα άλλο? στα πόσα φεγγάρια έχουμε δωράκι? ααα, για μάθετε πληροφορίες και ενημερώστε μας πάρ’αυτα…
    ή στείλτε μήνυμα…
    αθεράπευτα πανσεληνοχτυπημένη (παπί) αυγουστιάκο φεγγάρι (τελεία) ελλάδα.. 🙂

  2. Αν φτάσουμε να χρειάζεται να «νοικιάζουμε» (τι απαίσια λέξη!) και την Πανσέληνο……

    Εγώ θα την περιμένω, πάντως.Στις 30 Ιουλίου….
    Και στις 28 Αυγούστου, μακρυά από την Αθήνα (ελπίζω)……

  3. Μαζί με την παρούσα ενοικιάζεται και ελπίς, έρως, ρομάντσο, ακύμαντη θάλασσα, υποσχέσεις για πάντα; Προσοχή, «ενοικιάζεται» και όχι «πωλείται» γιατί το πακέτο είναι πλατωνικό, δηλ ιδεατό. Ωραία φωτό. Αν μου επιτρέπετε, θα ήθελα κάποια στιγμή να την δανειστώ.

  4. Χα! Στις 30 Ιουλίου θα΄μαι στο νησί και θα τη δω να αναδύεται από τη θάλασσα! Νια, νια, νια, νια ! 😛

  5. Τρομερή φωτογραφία…. πανέξυπνη.

  6. άμα το ξερα πρωτύτερα θα σας είχα καλέσει στο μπλογκοπαίχνιδο να σχολιάσετε εσείς τη photo! 😉

  7. φανταστική φωτογραφία! εύγε!

  8. @ειρήνη, πέταλα έχω, γάτος δεν είμαι και δεν την έβγαλα εγώ την φωτογραφία (δυστυχώς). Σχετικά με την ερώτησή σου, στα 13 φεγγάρια έχεις μια βαρκάδα δώρο από το κατάστημα, με παρέα της επιλογής σου !!!!

    @natassaki δες το από την άλλη πλευρά. Αν την αγοράζαμε θα ήταν ακριβή …

    @Mano αφού σου άρεσε θα σου κάνω έκπτωση 😉

    @dora και εγώ την δανείστηκα, οπότε δεν μπορώ να σου αρνηθώ την χρήση. Σχετικά με το ρομάντσο, αν δεν έχεις κάτι πρόχειρο υπάρχουν και τα blind date.
    Για οδηγίες press here
    https://parafoniades.wordpress.com/2007/07/14/%ce%a4%cf%85%cf%86%ce%bb%cf%8c-%ce%a1%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b5%ce%b2%ce%bf%cf%8d-ms-john-soda-number-one/

    @arammos κρίμα που δεν είναι δική μου 😦 καιρό τώρα αναζητώ δείγματα εξυπνάδας πάνω μου !!!

    @coperty δεν μπορώ τα παιχνίδια, κάτι σε σοβαρό δεν έχουμε 🙂

    @Niemandrose ρε παιδιά όλοι για την φωτογραφία γράφετε, κανείς θετικό σχόλιο για το Post… Μου καταρρακώσατε το ηθικό !!!

    Καλημέρααααα σε όσους άνοιξαν τώρα την τηλεόρασή τους …

  9. Καλημέρααααααα 🙂

    (Εγώ σχολίασα το κείμενο, πάντως…και μου άρεσε, και νομίζω πως διέκρινα και ένα δείγμα εξυπνάδας – δικής σου, γιατί τη δική μου ακόμα την ψάχνω…. 😛 )

    Δεν θα ήθελα ΟΥΤΕ να την αγοράσω….Να την βλέπω θέλω μόνο…και καμιά φορά να την ονειρεύομαι…..

    🙂 🙂 🙂

  10. Βλέπω το δικό μου σχόλιο το πέρασες ντούκου! 😆 Δε σε συμφέρει, ε; 😛

  11. @natassaki με είπες έξυπνο; Α δεν θέλω τέτοια. Τόσο κόπο έκανα για να νιώθω χαζούλης…

    @renata ποια είσαι, ποιο νησί, ποιο σχόλιο χεχε

  12. (….κρίμα ο ..κόπος!, Θα χρειαστείς κι άλλη προσπάθεια, νομίζω…και δεν αρκεί να το νιώθεις,πρέπει να το δείχνεις κιόλας…. 😉 )

    Καλημέρα.




Σχολιάστε

