Μπλογκογεννέθλια

Αγαπητή Χριστίνα,

Ένας χρόνος πέρασε από τότε που πρώτη φορά πάτησες το πόδι σου στην μπλογκόσφαιρα. Αν ήσουν κοινή θνητή, θα ήσουνα νήπιο και μόλις που θα ξερες 2-3 λεξούλες. Θα μπουσουλούσες, θα έπεφτες, θα έκλεγες και θα κοιμόσουν.

Όμως τώρα που είσαι ενός έτους μπλόγκερ πράγματα αλλάζουν.

Ένας χρόνος είναι ίσως μια ολόκληρη ζωή για τους κατοίκους τούτου του χωριού.

Ωριμάζουμε γρηγορότερα εδώ μέσα και εσύ ωρίμασες, χωρίς ταυτόχρονα ούτε στιγμή να μας παραπλανήσεις ή να υποκριθείς ή να κρυφτείς.

Δεν θα σου ευχηθώ, γιατί ξέρω πως εδώ και ένα χρόνο έχεις ήδη πάρει την ζωή σου στα χέρια σου. Άρα έχεις ξεφύγει από τις επιθυμίες της μοίρας και αποφασίζει εσύ για τα λάθη και για τις ανάγκες που θα καλύψεις. Δεν χρειάζεσαι λοιπόν ευχές.

Θα σε ευχαριστήσω όμως, γιατί αν και λίγες είναι οι στιγμές που βρεθήκαμε στον ίδιο «φυσικό» χώρο, εγώ σε νιώθω φίλη μου, σαν να μαστε χρόνια γνώριμοι και ξέρω ότι και εσύ με τιμάς με την εμπιστοσύνη σου.

Καλή μου Crucilla πολλά να είναι τα μπλογκοχρόνια σου και αν ποτέ βαρεθείς και φύγεις από το χωριό μας, τότε εκεί στην πρωτεύουσα που θα σαι, να ξέρεις ότι ένας παράφωνος θα είναι δίπλα σου όταν τον χρειαστείς.

‘Είναι μεγάλη μου η χαρά που σε γνώρισα.

ΥΣ: Σε ευχαριστώ ακόμη μια φορά που πέρασες σχεδόν όλο το μπλογκοπάρτυ στην είσοδο, για να καλωσορίζεις μαζί μου τους καλεσμένους. Αν μου θύμωσες για την αγγαρεία να ξέρεις ότι για όλα φταίει ο Ζούρι 🙂

ΥΣ2: Υπουργέ περαστικά αν και με τόσες μοντέλες νοσοκόμες θα θέλεις να ξαναμπείς στο Μετροπόλιταν 😉

  1. χρονια σου πολλα μικρη μου!
    καθε επιθυμια σου, ευχη μου…

    και οσο για σενα παραφωνε…
    να ξες οτι σε μια τετοια ψυχουλα σαν και την δικη σου, δεν μπορεις να της θυμωσεις…
    να ‘σαι και συ καλα…

  2. συγνωμη,αν ευχηθω και εδω ,θα παρω και αλλο γλυκο?

  3. κυριε ζούρι να πάρω κι εγώ ένα κομμάτι (ή πιστεύεις ότι θα φας ολο αυτό μονος σου;)

  4. Ρε α να χαθείτε! Φτάνει για όλους!

  5. Χριστίνα όπως βλέπεις έχεις καλό λόγο να ζητήσεις γενναία αύξηση. Οι τούρτες είναι ακριβές και αυτοί που περιμένουν ένα τόσο δα κομματάκι όλο και πληθαίνουν.

  6. ναι στα λογια φτανουν.2 μερες μετα και δεν ειδαμε εργο.

  7. Χμμμ..να κάνουμε πάλι μπλογκοπάρτυ με όνομα The Big Crucial Summer Party?




Σχολιάστε

