Η πιο ηλίθια διαφήμιση

Λυπάμαι που θα απογοητεύσω αρκετούς από εσάς αλλά σήμερα επιτέλους ανακάλυψα την πιο ηλίθια διαφήμιση που έχω παρακολουθήσει στην ζωή μου.

Η πληροφορία για την κυκλοφορία της μου είχε δοθεί πριν 2 εβδομάδες όταν σε φιλική κουβέντα ο Γιάννης πετάει την εξής ατάκα…

«Αν σας πω τι έπαθε ο Τάσσος, δεν θα το πιστέψετε…»

Για να μην τα πολυλογώ περιγράφει ότι ο Τάσσος, κοινός φίλος, έλαβε ένα μαιλ με ένα σιτε στο οποίο όταν έμπαινες υπήρχαν παράθυρα, σαν αυτά του Ευαγγελάτου.

Στο πάνω δεξιά όπου και αναγκαστικά ζουμάρεις, υπάρχει το βίντεο μιας κοπέλας  που δείχνει εγκλωβισμένη σε μια αποθήκη.

Κάποια στιγμή η κοπέλα συνειδητοποιεί ότι την βλέπεις !!! από την κάμερα και αρπάζει το κινητό της.

Αμέσως χτυπά το κινητό σου (του Τάσου βάρεσε) εσύ παθαίνεις φρίκη και μια γυναικεία φωνή στριγκλίζει ότι θέλει την βοήθεια σου αλλά δεν έχει μονάδες.

Πέφτει η γραμμή και η ίδια κοπέλα αρπάζει μία χάρτινη ταμπέλα και σου προτείνει να βάλεις μονάδες από την vodafon…

Μόλις γελάσετε σου ζητά τα κινητά των κολλητών σου για να τους κάνει πλάκα.

Βρίσκω απαράδεκτη την διαφήμιση, διότι

α) Είναι τόσο  ρεαλιστική που μπορεί κάποιος όντως να τρομάξει.

β) Είναι ύπουλος ο τρόπος που μαζεύει προσωπικά στοιχεία και κατά την γνώμη μου δεν διαφέρει από τεχνικές hacking.

γ)  Δίνει την ευκαιρία και  μάλισα προτρέπει για άσχημα αστεία όχι πάντα καλοπροαίρετα. Μου θυμίζει τα παλιά κακόγουστη φάρσα με τα κινητά της γκόμενας που δεν μας έκατσε στις ανδρικές τουαλέτες, (δεν μας έκατσε γενικά, όχι μόνο στις τουαλέτες) συνοδευόμενα από μηνύματα όπως το » με λένε Τούλα but call me τσουλα «..

δ)  Αν την είχα κάνει για την δική μου κολοεταιρία που δεν λέγεται vodafon, θα με είχαν κλείσει με διάφορες δικαιολογίες.

ε) Η γκόμενα στην αποθήκη είναι χάλια. Την επόμενη φορά διαλέξτε μια μελαχρινή (σαν και αυτή της φωτογραφίας).

Το λινκ είναι http://www.livefeeds.gr/644589663/ και το τηλέφωνο της γκόμενας που δεν μου κατσε θα το βρείτε στις τουαλέτες της ομόνοιας δίπλα στον καθρέφτη…

Advertisements

  1. Επειδή εν μέρει (δηλαδή με τα γ,δ,ε) συμφωνώ, θα σχολιάσω γι’αυτά που διαφωνώ (με το α και το β δηλαδή):

    α) Κι άλλες διαφημίσεις σε τρομάζουν και σε αηδιάζουν, γιατί δε λέμε τίποτα; Johny Walker πχ (με τους ανθρώπους-ψάρια και με το ρομπότ)

    β) Μαζεύει στοιχεία, τα οποία βέβαια δίνεις εσύ ο ίδιος υπεύθυνα, αλλά δεν ξέρω αν χρησιμοποιούνται. Εγώ πχ που έδωσα τον αριθμό μου δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα ούτε μου έχουν στείλει κάνα διαφημιστικό μήνυμα, ούτε μ’έχουν πάρει τηλέφωνο.

    Στο τέλος πάλι δίνεις και link, πράγμα που με παραξενεύει.

  2. mou fanike xazi apo thn arxh tou video…den ekana kan ton kopo na thn do oli….Fainetai oti kala ekana…

  3. Μου το έστειλε φίλος και νόμιζα ότι είχε «καταλάβει» το μέϊλ του ιός. Τέλος πάντων, τελικά κινητό *δεν* έδωσα.

    Όσο για την προτροπή σου:

    «ε) Η γκόμενα στην αποθήκη είναι χάλια. Την επόμενη φορά διαλέξτε μια μελαχρινή¨»

    Μ@λ@κίες. Το θέμα είναι να δείχνει τα βυζιά της.

    Έριξα το επίπεδο; Αν όχι, να προσπαθήσω πάλι.

    (αίσχος, πατέρας άνθρωπος, ξέρω ξέρω…) 😉

  4. Και γιατί δεν παίρνετε τηλέφωνο τη Vodafone να τη χέσετε πατόκορφα; Και μια ψιλοαπειλή για παραβίαση του νόμου για τα προσωπικά δεδομένα στο καπάκι. Να δούμε, άμα πέσουν καμμιά χιλιάδα τέτοια τηλεφωνήματα πόσο «έξυπνη» θα φανεί στους υπεύθυνους η ιδέα.

  5. δεν υπάρχει θέμα παραβίασης των προσωπικών δεδομένων, εφόσον όποιος δώσει το τηλέφωνό του, το δίνει οικειοθελώς.

    εγώ πάλι δεν την βρήκα κακόγουστη. Συμφωνώ με το γ και το δ, πάντως.

  6. Εμένα πάλι μου άρεσε πολύ.

    Καθόλου τρομακτική δε τη βρήκα. Ενας άνθρωπος ζητάει τη βοήθεια σου και μπορείς να του τη προσφέρεις! Γιατί να σε τρομάζει αυτό?

    Πανέξυπνη, άμεση και διαδραστική.

    Φυσικά συμφωνώ πως αν ήταν άλλης εταιριας θα είχε γίνει χαμός, μάλλον. Όπως επίσης συμφωνώ πως η κοπέλα δεν ήταν τόσο όμορφη όσο αυτή της φωτογραφίας.

    Πάντως ο στόχος της VODAFONE επετεύχθη!!!

  7. Πανέξυπνη είναι η διαφήμιση, καταφέρνει να σου κινήσει την περιέργεια και να σε βάλει στο διαδραστικό τριπ ώστε να ανακαλύψεις μόνος σου ποιό είναι το προϊόν που διαφημίζεται. Επίσης πανέξυπνος είναι ο τρόπος συλλογής δεδομένων, ο οποίος λογικά δεν πρέπει να είναι παράνομος αφού οικειοθελώς δίνεις τον αριθμό του κινητού σου. Και να μην το κάνεις όμως, πάλι εμφανίζεται το λογότυπο και το σλόγκαν της Βόδιαφον στο τέλος.

    Αν τώρα κάποιος είναι τόσο ανόητος ώστε να πιστέψει ότι υπάρχει όντως μια γκόμενα (συμπαθέστατη – καλύτερα από το να ήταν μοντέλο) κλεισμένη σε αποθήκη και ζητάει τη βοήθεια του, πιθανότατα είναι και αρκετά βλαξ ώστε να έχει ήδη δεχτεί να δώσει τα στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού σε κάποιον υποτιθέμενο Αφρικάνο που ζητάει βοήθεια για να βγάλει 10 εκατομμύρια ευρώ παράνομα από τη χώρα του. Οπότε ας πρόσεχε.

  8. πως να κρατηθείς να μη κάνεις refresh και να γράψεις το τηλέφωνο κάποιου φίλου; και πως να κρατηθείς να μην επαναλάβεις τη παραπάνω-σκέτημαλακία- διαδικασία τουλάχιστον 4 φορές;

  9. @Αγαπητέ SebKom σε ευχαριστώ για το σχόλιο και σου απαντώ με την ίδια σειρά που θέτεις τις θέσεις σου
    α) όντως και άλλες διαφημίσεις είναι χάλια αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η συγκεκριμένη μας άρεσε.
    β) δεν ήμουν σίγουρος ότι τα στοιχεία τα κρατάνε αλλά είχα ένα απλό τρόπο για να το αποδείξω δίνοντας ο τηλέφωνο μου πολλές φορές με αποτέλεσμα να λάβω ένα μήνυμα που δήλωνε ότι δεν επιτρέπονται περισσότερες κλήσεις σε αυτόν τον αριθμό. Φυσικά και δεν περιμένω να χρησιμοποιήσουν τα στοιχεία μου άμεσα. Δεν είναι ηλίθιοι οι μαρκετίστες της Vodafone, ηλίθια είναι η διαφήμισή τους.

    @zoaki το μόνο που έχασες είναι την κραυγή για βοήθεια της τύπισσας. Αλλά αυτό διορθώνεται, μπορώ να σε πάρω τηλέφωνο μόλις μου έρθει ο λογαριασμός του κινητού μου και πίστεψε με η κραυγή θα είναι ίδια.

    @mpampaki με πήρε τηλέφωνο η γυναίκα σου και μου ζήτησε να σου απαγορεύσω τις επισκέψεις στις παραφωνιάδες, γιατί μετά τον pascal χάλασα και εγώ και φοβάται μην σε παρασύρω. Δεσμεύτηκα για να μην σε χάσω από επισκέπτη ότι δεν θα βάλω βυζιά στα κείμενά μου και ηρέμησε. Με λίγα λόγια στο επόμενο ποστ θα έχω μόνο κώλους 🙂

    @vrennus καλή ιδέα αλλά νομίζω ότι μετά από την επιτυχημένη αντιμετώπιση της κρίσης με τα κινητά το τμήμα δημοσίων σχέσεων της εταιρείας δεν θα ιδρώσει αν μερικοί μπλογκερ της κάνουν κατάληψη στο τηλεφωνικό της κέντρο. Το πολύ πολύ να μας ζητάνε το κινητό για να μας τηλεφωνήσει «ο υπεύθυνος», αυξάνοντας την βάση τους με τα προσωπικά δεδομένα μας.

    @krotkaya στο ιντερνετ κυκλοφορούν και παιδιά η άνθρωποι που δεν είναι τόσο έξυπνοι ώστε να καταλάβουν ότι είναι φάρσα ή διαφήμιση και πιστεύουν πραγματικά ότι κάποιος τους έχει ανάγκη. Άρα δεν δίνουν για τον σωστό λόγο τα στοιχεία τους. τέλος πάντων σε συγχωρώ για το γεγονός ότι διαφωνείς με την άποψή μου αρκεί να συμφωνήσεις με τ ο ότι μια μελαχρινή θα έκανε πιο ευχάριστο το αποτέλεσμα 😉

    @Marieta ΗΕLLOOOO ο άνθρωπος που ζητάει βοήθεια είναι ηθοποιός και όποιος την δίνει είναι χαμηλής νοημοσύνης 🙂
    Τουλάχιστον έχεις καλό γούστο στις γυναίκες !!!!

    @nefelika ξέρει πόσα άτομα σε όλο τον κόσμο την πατήσανε με την ιστορία του Αφρικανού;;;;;; Εκατοντάδες

    @coperty τόσο πολύ μισείς τον φίλο σου;;;;

  10. arammos

    O στόχος της Vodafone σίγουρα έπιασε. Με τους marketeers δεν βγάζεις άκρη. Για χάρη της διαφήμισης κάνουν τα πάντα ώστε να προκαλέσουν.

    Και εμείς ψαρώνουμε γιατί αυτή είναι η δουλειά τους. Ο Μανώλης Ανδριωτάκης έχει γράψει το παρακάτω. Αξίζει να το διαβάσει κανείς.

    —————————————-

    Ο κυνικός διαφημιστής

    Το έχουμε διαπιστώσει δεκάδες φορές, οπότε άλλη μία δεν βλάπτει. Οι διαφημιστικές εταιρείες σήμερα επενδύουν στο μέλλον της ελεύθερης αγοράς προσλαμβάνοντας την αφρόκρεμα των πιο κυνικών ανθρώπων ανάμεσά μας. Και γι’ αυτή τη μοναδικά απάνθρωπη κι αμοραλιστική στάση τους ανταμείβονται από την αγορά πλουσιοπάροχα -ίσως πιο πλουσιοπάροχα από οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα της λεγόμενης «επικοινωνίας». Αυτό συμβαίνει γιατί η διαφήμιση καταχωρείται στις ριψοκίνδυνες εργασίες ή γιατί είναι μια επαχθής δουλειά;

    Σ’ ένα πρώτο επίπεδο η διαφήμιση είναι ένας ελκυστικός κλάδος που ασχολείται με την προώθηση προϊόντων. Εξαιρώντας κανείς τα εξαντλητικά ωράρια εργασίας, το εξοντωτικό καθεστώς ανταγωνισμού, την ανασφάλεια και το άλγος που συνεπάγονται όλα αυτά, αναφορικά με τη διαφήμιση και το μάρκετινγκ μόνο εγκωμιαστικά λόγια ακούμε. Γύρω από το επάγγελμα υπάρχει μια αύρα ζωντάνιας και ευμάρειας, τα γραφεία είναι γεμάτα καλοντυμένο νεαρόκοσμο που μιλά με νεολογισμούς, η κουβέντα γίνεται μπρέιν στόρμινγκ, ο στόχος τάργκετ και ούτω καθεξής. Είναι εύλογο, επομένως, κάθε φιλόδοξος νέος να απαντά θετικά στο ενδεχόμενο απασχόλησής του σε μια διαφημιστική επιχείρηση με μεγάλες ώς τεράστιες οικονομικές προοπτικές. Συχνά δεν χρειάζεται ούτε καν απολυτήριο Λυκείου για να γίνεις διαφημιστής.Σ’ ένα δεύτερο επίπεδο, η διαφήμιση, όπως όλα τα σύγχρονα επαγγέλματα που ασχολούνται με την αγορά, είναι ένας τομέας με μεγάλη ευθύνη, υπερβολικές απαιτήσεις και τρομερό ρίσκο. Οι υψηλά ιστάμενοι θα σου ξεκαθαρίσουν από την αρχή ότι απ’ τους εκατοντάδες απασχολούμενους μόνο μια χούφτα θα κατορθώσει πραγματικά να πλουτίσει και ότι οι υπόλοιποι θα συνεχίσουν να παρηγορούνται με υποσχέσεις και μικρο-επιβραβεύσεις. Εμμεσα γίνεται από τους πάντες η παραδοχή ότι αυτός είναι ο ανταγωνισμός: ένας διαρκής αγώνας, ένας πόλεμος όλων εναντίον όλων -όσο για τους πολλούς- εκείνοι πρέπει να συμφιλιωθούν με την ιδέα της ήττας τους από τους λίγους.Στο τελευταίο επίπεδο, το εν λόγω επάγγελμα είναι μια ανεξέλεγκτη δράση που επιτίθεται στην ίδια τη φύση του ανθρώπου. Κανένα σύστημα αξιών, καμία αναστολή δεν μπορεί να ανακόψει την πορεία που έχει πάρει η διαφήμιση στις μέρες μας. Γι’ αυτήν τα πάντα μπορούν να γίνουν υλικό της, τίποτα δεν είναι αρκετά ιερό ώστε να αποκλειστεί από το πλουραλιστικό της σύμπαν. Η διαφήμιση είναι η κακομαθημένη μας μικρή αδελφή. Ο,τι μας ζητήσει της το προσφέρουμε. Με τη διαφορά, όμως, ότι η μικρή έχει ενηλικιωθεί τώρα και τόσο οι απαιτήσεις όσο και τα μέσα που χρησιμοποιεί για να τις ικανοποιήσει είναι απαράδεκτα. Πρέπει κανείς να εχθρεύεται τον άνθρωπο ή εν πάση περιπτώσει να μην έχει καμία εμπιστοσύνη στην αντίληψη των ζωντανών, για να προσπαθεί να τους πουλήσει τα πάντα μέσω του σεξ. Πρέπει κανείς να μισεί τη συνείδηση, όταν έχει κάνει επάγγελμά του το ψέμα. Και πρέπει να είναι εξαιρετικά κυνικός εκείνος που λέγοντας «εγώ κάνω τη δουλειά μου», συμβάλλει καθημερινά με τη δουλειά του στη δημιουργία ενός πιο άδικου, πιο ψεύτικου και λιγότερο ζωντανού κόσμου. Οι επαγγελματίες του χώρου αυτού σού λένε: Αναγκαζόμαστε, δεν είναι επιλογή μας να αναδεικνύουμε ή να επινοούμε ό,τι χειρότερο υπάρχει στα σκουπίδια της ανθρωπότητας – αφού αυτό πουλάει! Λάθος: πουλάει ό,τι προωθείτε εσείς. Αν εσείς δεν ευαισθητοποιηθείτε πρώτοι, ο κόσμος δεν θα μάθει, θα συνεχίσει να εξαπατάται ως θύμα. Δυστυχώς, όμως, για ζητήματα αυτής της υφής κανείς δεν μιλά και κανείς δεν διαμαρτύρεται, πόσω μάλλον οι γκουρού του κλάδου, οι οποίοι τον ανθρωπισμό τους τον θυμούνται μόνο όταν είναι να πουλήσουν ή να αμυνθούν σε κάποιο σεμινάριό τους. Κι όπως όλα δείχνουν, το πιο απίθανο γεγονός της αρχής του 21ου αιώνα είναι μια μαζική απεργία των διαφημιστών.

    ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΝΔΡΙΩΤΑΚΗΣ
    http://www.andriotakis.gr

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 25/01/2005

  11. surfmadpig

    epitelous kapios allos (SebKom) paradexetai oti ahdiazei me με τους ανθρώπους-ψάρια και το ρομπότ του ουίσκι. h diafimisi pu anafereis sto post einai kakh, einai sigura sullogh dedomenwn (tulaxistwn kinhtwn gia diafimistika minimata/thlefwnimata ktl) alla akugetai pio kalogusth, tulaxiston prwtotyph.

    genika simfwnw me to post pantws.

  12. george

    Katapliktiko !
    bravo sth VODAFON!

  13. σισσυ γαβριηλιδου

    Εχετε δει καταχωρησεις φιρμας κρασιων που παρουσιαζουν
    ημιγυμνους ηλικιωμενους με το απαραδεκτο «σλογκαν καποια πραγματα τα απολαμβανεις οταν ειναι νεα»?

    Ο υπαιτιος πηγε ταχαμ ταχαμ να σοκαρει οπως γνωστη φιρμα ρουχων πριν μερικα χρονια, αλλα το μονο που καταφερε ειναι να σαμποταρει το προιον. Κριμα!

  14. Effie

    Sorry alla i kopela tis diafimisis einai thea kai episis gamo ta koritsia.Grrr
    eleos!




Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s



Αρέσει σε %d bloggers: