Γιατί τις κάνεις τις κουμπαριές, αφού δεν σου κάθονται;

Αγαπητέ Κώστα

Αν και μας ενώνει μια συγγένεια μακρινή, ο Θειός σου ο συχωρεμένος έτρωγε μικρός τα κεράσια της γιαγιάς μου της ασυγχώρητης, θα σου τα πω χώμα και τσουβαλάτα.

Σε παρακολουθώ εδώ και 4 (σχεδόν) χρόνια, να συντηρείς με ευλάβεια την πίστη σου, στην παλιά καλή πολιτική συνταγή των κουμπαριών.

Κουμπάρος εδώ, κουμπάρα παραπέρα, όποια πέτρα και αν σηκώσεις κουμπάρο θα βρείς.

Το αποτέλεσμα αγαπητέ Κώστα είναι ότι εκεί που ξεχώριζες για την κόντρα σου με την διαφθορά, χώθηκες μέσα στις λυκοφιλίες που σε κάψανε.

Ήθελα να στο πω εδώ και καιρό αλλά κρατιόμουν γιατί μέσα μου είχα έναν σεβασμό στην τιμητική αυτή συγγενική σχέση.

Βλέπεις έχω και εγώ ένα κουμπάρο που ζει εδώ και χρόνια μακριά μου. Μου λείπει ο αθεόφοβος και σκέφτομαι ότι αν με το καλό μου επέτρεπες να αναλάβω αντικαταστάτης σου αντί της Ντόρας, θα ήθελα να τον φέρω πίσω στο Ελάντα, να πάρει ένα υπουργείο ή έστω 2-3 δημόσια έργα.

Άλλωστε στην θετική μου εικόνα για την κουμπαρία βοήθησε και η κίνηση ματ, που κανες με αυτόν τον πρωθυπουργό της Τουρκίας και την γυναίκα του με τον φερετζέ.

Πολύ έξυπνο αναφώνησα όταν το μαθα.

Τι να σου κάνει το ζειμπέκικο όταν με μια κουμπαριά μπορείς να ενώσεις δυο λαούς.

Η συνέχεια όμως δεν σε δικαίωσε.

Οι τούρκοι όχι μόνο την κουμπαριά δεν σεβάστηκαν αλλά κόντεψαν να ζητήσουν και την κρήτη σαν αντάλλαγμα.

Με δυσκολία λοιπόν κρατιόμουν να φωνάξω μέχρι που το σημερινό με αναστάτωσε.

Πήγες βρε αθεόφοβε στην Τουρκία να δείς τον κουμπάρο και να τον στηρίξεις στις δύσκολες μέρες που περνά, ανάμεσα στους γκρίζους λύκους και αυτός αντί να σε κεράσει ένα γλυκό, έβαλε το δικαστήριο να σου πάρει τον πατριάρχη και από οικουμενικό να στον κάνει τέως;

Ε δεν αντέχω άλλο.

Αν ξαναμάθω για κουμπαρίες με βλέπω με κουμπ(ο)ύρες

να βγαίνω στους δρόμους εκτός βέβαια και αν την πρόσκληση δεχθείς,

κουμπάρος μου να γίνεις…

Με εκτίμηση

ο παράφωνος κουμπάρος σου

σημ: το τέλος μοιάζει με μαντινάδα αλλά δεν είναι διότι αν ήμουν κρητικός θα χα κουμπάρο τον Μητσοτάκι

  1. Άμα΄είναι νά έχεις κουμπάρο να έχεις τουλάχιστον τον «Πανάγο»

  2. Φταίει που κάνουν λάθος κουμπαριές! Πραγματική εξουσία απέναντι είναι ο στρατός. Κανένας δεν έκανε όμως κουμπάρο στρατηγό!
    Γκρίζοι Λύκοι υπάρχουν κι εδώ. ΛΑΟΣ, τουρκοφάγοι, εθνικιστές…
    Ας λέμε όμως, ο κόσμος απέναντι ήδη έχει μεταστραφεί ανεξάρτητα απο το τι κάνουν οι πολιτικοί και στρατιωτικοί. Αυτοί θα συνεχίσουν τα δικά τους γιατί στην Τουρκία η «εξωτερική πολιτική» είναι νόμος και ακολουθείται το ίδιο απαρέκλιτα απο όλους. Μερικές φορές τους ζηλέυω γι αυτό!

  3. @indictos τον δικό μου τον λένε Δημήτρη αλλά, γι αυτό κατάντησα να γράφω τις Παραφωνιάδες ενώ θα μπορούσα κάθομαι σε μια καρέκλα στον ΔΟΛ και να μετράω τις μύγες …

    @anisixos με βρίζεις και δεν το κατάλαβα; 🙂

    @Ανέστη δεν έχεις και άδικο. Αν και την τελευταία φορά που είχαμε κουμπάρους στρατιωτικούς πλάκωσαν τα τανκς.
    Όσο για τις σχέσεις των λαών, φροντίζουν οι ελληνοτουρκικής παραγωγής τηλεοπτικές σειρές.

  4. δε σε εβρισα.ειπα πολιτικη μπουρδολογια.

  5. αν εσυ ησουν πολιτικος θα ησουν καλυτερος;

  6. Αγαπητέ ανήσυχε με τέτοια φωνή το να παρατήσω το τραγούδι και να ασχοληθώ με την πολιτική θα ήταν έγκλημα κατά της ανθρωπότητας. Πάντως αν δεν πρόσεξες μετά την ερώτησή μου υπήρχε ένα χαμογελάκι… ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕΣ; Μήπως είσαι πολιτικός και έχεις χάσει το χιούμορ σου;




Σχολιάστε

