μινι καλοκαιρινή απόδραση έστω και virtual

Η θερμοκρασία πλησιάζει τους 30 βαθμούς και κατευθύνεται με ζήλο στους 40.

Το μόνο που μπορεί να βελτιώσει τις συνθήκες είναι λίγες όμορφες εικόνες και ευχάριστοι ήχοι…

ΥΣ1:Δεν έχω κοιμηθεί, ζεσταίνομαι και έχω νεύρα… Η κυριακή λοιπόν δεν ήταν για μένα όπως την σχεδίαζα. Δεν πειράζει όμως θα αντέξω. Τόσα και τόσα έχω αντέξει…

ΥΣ2:Καλημέρα σας αγαπητοί μου αν έχετε την αντοχή να βρίσκεστε στον υπολογιστή σας και ελπίζω μετά το παραπάνω βίντεο να εξαφανισθεί κάθε δικαιολογία που σας αποτρέπει να πέσετε στην θάλασσα ακόμη και αν αυτή είναι γεμάτη βακτηρίδια.

Καλύτερα να πεθάνουμε από μόλυνση παρά από θερμοπληξία…

ΥΣ2:Σχόλια δεν περιμένω λόγω ζέστης.

  1. σιγα μην με εκανε μια παλιοζεστη να μην σχολιασω! φυσικα τι να πω δεν ξερω μια και βιντεο δεν μπορω να δω!!!
    θα επανελθω ομως αργοτερα…
    😉

  2. Άστα, αφεντικούλη μου, το σημερινό μπάνιο αναβλήθηκε!:( Ας είναι καλά το κλιματιστικό! 😉

  3. @Βασιλική μου ένα βιντεάκι είναι με μουσική και θάλασσα 🙂 .
    Προτίμησε την πραγματική βουτιά από το να κυκλοφορείς εδώ μέσα…

    @Renata η αλήθεια είναι ότι όποιος τα ανακάλυψε τα κλιματιστικά τέτοιες ημέρες ελπίζω να έζησε πολλά πολλά χρόνια 🙂

    Μια που είσαι στην Αθήνα ρίχνε καμιά ματιά στο μαγαζί γιατί κυκλοφορούν κλέφτες 🙂




Σχολιάστε

