Άφωνος

holdback.jpg

Σοκαρισμένος διάβασα τα σχόλια στο προηγούμενο μου ποστ

Τι να απαντήσω, πως να αντιδράσω, τι να σκεφθώ.

Δώστε μου λίγο χρόνο και θα προσπαθήσω να απαντήσω…

Σε κάθε περίπτωση

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  1. Να σκεφθείς να κάνεις διακοπές για λίγο διάστημα απ΄το μπλόγκινγκ και να ξαναγυρίσεις γρήγορα! 😉

  2. αντιγράφω από το comment-απάντησή μου στο δικό σου

    «μα είναι δυνατόν να πηγαίνει κανεις στο πρώτο blogger camp και 2 μέρες πριν να το κλείνει?»

  3. @ρενάτα μου, νομίζω ότι οι διακοπές μου μόλις τελειώσανε και αρχίζει η δική σας ταλαιπωρία… 😉

    @evee έχω κάνει και χειρότερα … πίστεψε με

  4. Πολύ χαίρομαι!!!!!:D
    Φοβήθηκα τη λίστα του Ο.Α.Ε.Δ. καλοκαιριάτικα! 😆 (Φτου! φτου! φτου! )

    Πήγες στην Ίο ε? χμ! Πότε θα με στείλεις, αφεντικούλη μου, κι εμένα ταξιδάκι πληρωμένο με έξοδα της εταιρείας? Κάτι σε πιο εξωτικό προτιμώ π.χ. Μαυρίκιο, Καραϊβική! 😉
    Καλώς σε πίσω! 😀

  5. Νομίζω ότι αν πάνε όλα καλά και στρωθείς στην δουλειά του χρόνου τέτοιες μέρες θα σε πάρω μαζί μου στο επόμενο camp.

    Αλλά θέλω δέσμευση, γιατί θα ετοιμάσουμε καινούργιο μαγαζάκι που θα ναι πραγματικά σημαντικό και θα μας έχει ανάγκη 🙂

  6. Ας παραβλέψω ό,τι το κάναμε τσατ εδώ μέσα! 😛
    Λοιπόν ψήνομαι! 😉 Τα σοβαρά νέα περιμένω να τα μάθω σύντομα!
    Αν κι εγώ κυρίως μόνο τις απολαβές σκέφτομαι! 😛

  7. Θα σε στεναχωρήσω σχετικά με τα έσοδα 🙂
    Ότι βγάλουμε θα ο χαρίσουμε στους ανώνυμους μπλογκοκικούς

  8. vain

    Den xerw poio einai to provlima pou exete ayti tin periodo, k. Parafwne, alla eyxomai ola na pane kala. H alitheia einai pantws oti prwti fora mpainw sto blog sas alla deixnete mallon eyaisthitos kai eilikrinis anthrwpos.
    O Theos mazi sas!

  9. γυρίσατε? (αλα Καρέζη στη γνωστή ταινία, που δεν θυμάμαι τον τίτλο της ;))

  10. @vain σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια αν και προτιμώ να κρατήσουμε κάποιες επιφυλάξεις ως προς το ευαίσθητος γιατί κάνουμε θεραπεία αυτή την περίοδο για να το ξεπεράσουμε.

    @elafini δεν είμαι εγώ… άλλος είμαι 🙂 (κάτι σαν το spiderman 3)
    σημ: αυτό με την Καρέζη είχε κλάμμα στο τέλος;

  11. Καλά δεν πειράζει για τις απολαβές! Αρκεί να ‘χει ταξιδάκια ! 😉

    Είναι απ΄το «Δις Διευθυντής»! Όχι, έχει χάπι εντ! 😉 Καλημέρα

  12. lifewhispers

    γύρισες;
    γύρισες;
    γύρισες;
    αλήθεια;
    αμα θες κι άλλες διακοπές δεν πειράζει, αλλ΄΄α πές μου
    γύρισες;

  13. Α, το μπλόκιν είναι σα τα ναρκωτικά, δε κόβεται έτσι εύκολα. Κι έτσι με τα έσοδα από το μαγαζάκι που θα στήσετε με τη ρενάτα (άντε να βοηθήσω κι εγώ) θα φτιάξουμε τους ανώνυμους μπλογκικούς και που θα μας πάει…

    Με λένε αλκιμήδη και είμαι έξι ώρες εκτός internet

    Καλώς επιστρέψατε αγαπητέ

  14. @ρενάτα εσένα θα σε βάλω στα διεθνή ρπορτάζ για να είσαι συνέχεια εκτός χώρας 🙂

    @Lifewhispers δεν είμαι σίγουρος αν γύρισα αλλά θα κάνω μια προσπάθεια να καταλάβω. Πάντως τις διακοπές τις χρειάζομαι και περιμένω ιδέες με ανυπομονησία.

    @αλκιμήδη μου εσύ και αν μου έλειψες… Το καλοκαίρι το περσινό το έκανες πιο δροσερό 🙂

  15. αφου ξερεις βρε τερας την απαντηση…
    γιατι μας σκαςςςςς;;;;
    εεεε;;;

    αντε μην κατεβω κατω!
    αντε!
    😉




Σχολιάστε

