Το κατάστημα κλείνει…

Σήμερα ένας κύκλος ολοκληρώνεται.

shadow.jpg

Ένας χρόνος μετά από την ημέρα που αποφάσισα να γράψω το πρώτο μου ποστ για τον Άλεξ, αφιερώνω το τελευταίο ποστ των παραφωνιάδων στην Αμαλία.

Δεν ξέρω πότε και αν θα ξαναγράψω, δεν θέλω να πω μεγάλα λόγια γιατί ποτέ δεν πίστευα σε αυτά. Όποτε άλλωστε τα άκουσα, πριν στεγνώσουν τα δάκρυα είχαν ξεχαστεί. Σημασία έχει ότι οι λόγοι που με οδήγησαν στο να γράψω, αυτή την στιγμή έχουν ανασταλεί ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν άλλοι που με αποτρέπουν.

Άρα δεν έχω άλλη επιλογή και ας φαίνεται ότι έχω.

Συγνώμη αν τα κείμενά μου δεν είχαν την ποιότητα και την φροντίδα που έπρεπε, αλλά οι παραφωνιάδες δεν ήταν ένας ιντερνετικός τόπος επίδειξης συγγραφικών ικανοτήτων (όχι ότι έχω τέτοιες ικανότητες) αλλά συνειρμικής καταγραφής σκέψεων, συναισθημάτων και γεγονότων.  Συνήθως τα κείμενα δεν διαβαζόταν δεύτερη φορά πριν δημοσιευθούν και ακόμα και τότε οι αλλαγές ήταν ελλάχιστες για να μην χαθεί «η πρώτη σκέψη».

Σας ευχαριστώ με την καρδιά μου, όλους όσους περάσατε από την γειτονιά μου και αφιερώσατε χρόνο το να διαβάσετε κάποιο από τα κείμενά μου.

Είναι μεγάλη η τιμή και ελπίζω να ήμουν αντάξιός της κάποιες φορές.

Ο κύκλος προφανώς έκλεισε και πρώτος εγώ πρέπει να το πάρω απόφαση.

Δεν ξέρω αν θα ξανασυναντηθούμε, πότε και με ποια μορφή. Δεν έχω ιδέα πραγματικά αλλά και να είχα, δεν ξέρω αν έχω την δύναμη να την  πραγματοποιήσω.

Πολλές φορές στην ζωή μου άλλωστε αλλιώς σχεδίαζα το μέλλον και αλλιώς το μέλλον αποφάσιζε να έρθει.

Σας ευχαριστώ και πάλι

Με ειλικρινή εκτίμηση

Παράφωνος 

ΥΓ: Σε κάποιους ανθρώπους χρωστάω 2-3 ποστ. Τα υποσχέθηκα και έστω και καθυστερημένα θα βγουν στον αέρα. Δεν θέλω να πει κανείς ότι δεν τηρώ τις υποσχέσεις μου, γιατί εγώ, δεν συνηθίζω να υπόσχομαι πράγματα που δεν σκοπεύω να τηρήσω. Ελπίζω να μου δοθεί ο χρόνος γιατί ακόμη και αυτός συχνά είναι εναντίον μας.

  1. με στεναχωρεις… το ξερεις;;;
    αλλα απο την αλλη, εσυ και μονο εσυ, ξερεις…
    να ‘σαι καλα σε οτι κανεις…
    να ‘σαι καλα οπου εισαι…
    να ‘σαι καλα…

    το ευχομαι απο καρδιας…

  2. Παράφωνε φίλε μας, μη ζητάς συγνώμη για κανέναν και για τίποτα! Ειλικρινά στο λέω αυτό, δεν έχεις να απολογηθείς για τον ένα χρόνο διαδρομής στα ιστολόγια και στον τρόπο που διάλεξες να το κάνεις…

    Θυμάμαι τότε που το μπλογκ είχε κόκκινες αποχρώσεις και ξεκινήσαμε να σε γνωρίζουμε… πάει κιόλας ένας χρόνος?

    Να σαι καλά εύχομαι και να μη στεναχωριέσαι για το τι αφήνεις πίσω σου, κομμάτι από τη ψυχή σου είναι και να το φυλάξεις!

    Καλή συνέχεια, Μαριαλένα

  3. @Parafonos: Κοίτα σημασία έχει να κάνεις αυτό που θες. Είσαι σίγουρος πως αυτό θες;

  4. lifewhispers

    Παράφωνε, καλημέρα. Μου ήρθε λίγο ξαφνικό αυτό. Είσαι το πρώτο blog που διάβασα πριν ανοίξω το δικό μου. ελπίζω να μην το κλείσεις γιατι θέλω να αφιερώσω χρόνο αν διαβάσω, αν όχι όλα, τα περισσότερα ποστ σου. Με στεναχώρησες σήμερα, ειναι και τέτοια η μέρα…Σου εύχομαι τα καλύτερα πάντως. κρίμα…

  5. Να σαι καλά
    και που είσαι; Το ότι δε θα γράφεις στο μπλογκ σου δε σημαίνει ότι δε θα σε κάνουμε παρέα, νταξ;
    φιλιά

  6. Είναι μεγάλο προσόν φίλε μου να ξέρεις πότε πρέπει να σταματήσεις κάτι…
    Αν πιστεύεις πως οι «Παραφωνιάδες» έκαναν τον κύκλο που εσύ όρισες, ας είναι.
    Θα σε περιμένουμε με όποια μορφή εσύ επιλέξεις.
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι 😉

  7. τα έλεγες πολύ καλά όμως.. ασχετα αν πολλοι σε διαβάζουν και δεν σε σχολιάζουν.. (βάζω και τον εαυτο μου σε αυτη τη κατηγορία)
    καλη συνεχεια σε ο,τι κάνεις..

  8. Μήπως μπορείς να μου δώσεις τους κωδικούς σου; χιχιχι

    Καλή συνέχεια σε ότι αποφασίσεις…

    Lykos

  9. Αφεντικούλη μου, γιατίίίίίί???????????? ;(

    Αν εσύ νιώθεις έτσι, τι να πω! Ελπίζω να μετανιώσεις και να μας ξανάρθεις! 😦

  10. den soy exo afisei pote sxolio kai lipamai isos na min exo tin eykairia na sou xanaafiso. Se diavazo apo palia, apo tote poy tolmises prin ena xrono na thixeis ta simferonta stin dimosiografia. Thimamai 10 mines prin poy to blog soy itan monima anoixto gi ebdomades sta p olon ton dimoiografon, tvn texnikwn, akomi kai ton manager twn media.

    Thimamai kai tote poy to post soy gia to kanali 9 eixe 500 minimata (nomizo to rekor soy mono i amalia katafere na to xeperasei) xathikes san na min itheles na eisai to kentro tis prosoxis. Omos sinexises kai elpizo oti kapoy edw mesa tha sinexizeis na vriskesai akomi kai an anastiseis tin grafi soy me mia alli persona…

    Eyxomai oti apofasiseis na min se ferei makria apo to blogging giati soy paei kai as min theleis na to paradextheis.

    (omologo oti perimena perisoteroys synxorianoys na se apoxeretisoyn… thimamai omos ayto poy elege enan makaritis daskalos tis dimosiografias…
    «eisai kalos dimosiografos otan stin kidia sou den erthei oyte i mana sou» kai esi file isoyn poli kalos bloger ki as min frontizes ta keimena soy opos les. Frontizes tin skepsi soy kai ayto itan arketo….

  11. syneas

    Ήσουν από τους αρμονικότερους παράφωνους και προσωπικά θα μου λείψει η ανάγνωση των κειμένων σου.
    Εύχομαι να αλλάξεις γνώμη και να συνεχίσεις τις τόσο ενδιαφέρουσες παραφωνιάδες σου.
    Μπορεί να μην έμπαινα συχνά σαν σχολιαστής,αλλά ήμουν καθημερινός σου αναγνώστης.
    Να είσαι πάντα καλά.

  12. AngelW|tch

    …etsi einai ayta… kapoioi erxonte k kapoioi feugoun… ston cyber kosmo etsi ginonte ayta…alla apo autous pou feugoun kapoioi 3anaxtupan 2h fora opos oi taxudromoi…

    file eimai sigouros oti kapou, kapos, kapote emeis 8a ta xanapoume …sta idia limeria isos, me alla sigoura me alli morfi.. 🙂

  13. Καλά…θα σε περιμένουμε στη γωνία…
    Φιλιά.

  14. Γιατί;
    Είσαι αξιόλογο blog και σε διαβάζω συχνά.
    Αν θεωρείς ότι κλείνει ένας κύκλος καλά κάνεις και σταματάς.
    Να ξέρεις όμως ότι όποτε κάτι τελειώνει, δίνει ώθηση για την αρχή κάποιου άλλου ίσως καλύτερου πράγματος.
    Εις το επανειδείν…

  15. κρίμα που δεν θα μπαίνω πια να σε διαβάζω (και ναι..προσπαθώ να σου δημιουργήσω τύψεις :P)

  16. Adiós Amigo
    Ή μάλλον εις το επανειδείν
    Και σύντομα

  17. Δηλαδή τώρα νομίζεις πώς η μπλογκοχορωδία θα …τραγουδάει σωστά;
    ___
    Εύχομαι οι λόγοι που σε αποτρέπουν να συνεχίζεις να γράφεις να είναι ευχάριστοι και δημιουργικοί.

    Καλή …αγρανάπαυση (και σύντομη επαναδραστηριοποίηση – η χορωδία σε χρειάζεται)

  18. Δεν έχω να προσθέσω τίποτα στα παραπάνω…πραγματικά δε βρίσκω για ποιο λόγο ένας άνθρωπος σταματά να καταγράφει την σκέψη του. Ειδικά όταν υπάρχουν τόσοι άλλοι που θέλουν να τη διαβάζουν…

  19. Παράφωνε,
    καλή τύχη άνθρωπε. Και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.
    φιλιά

  20. Παράφωνε,
    καλή τύχη άνθρωπε. Και καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις.
    φιλιά

  21. Να σαι καλά, κι αν ξαναέρθεις -κι εφόσον κι εμείς δεν έχουμε πια φύγει- στο επανακούειν…

  22. Κρίμα….πάνω που άρχισα να σε διαβάζω…..

  23. imikrimarika

    Κάνε εκείνο που σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα !
    Καλό δρόμο .Και ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μου έδωσες.

  24. Παραφωνιασμένε με εντυπωσιάζεις που την κάμεις με ελαφρά. Καλή συνέχεια στα καινούρια μονοπάτια και άσε τους κολασμένους να μετράμε τα hits μας.

    Φιλιά.

  25. Επιθυμίες σεβαστές, πως αλλιώς…
    Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι συμπίπτουν με τις δικές μας!

    Θα φωνάζει η έλλειψή σου εδώ γύρω, είναι σίγουρο.
    Από την άλλη, εσύ ορίζεις τα τι και πως.
    Δικός σου λογαριασμός.

    Ώρα καλή λοιπόν.
    Και μ’ όποιες μιλιές κι αν μπλεχτείς, με τις παραφωνίες σου, να κρατάς το ίσο.

  26. anthi

    ti epathes kai katevazeis rola??????

  27. Καποια στιγμή , ελπιζω σύντομα , θα ξαναγράψεις

    once a blogger always a blogger

  28. Κοίτα πόσοι γράψανε και ο Παράφωνος δεν απάντησε.
    Αρα, το εννοεί οτι κλείνει το κατάστημα.
    ( Λέτε να του αλλάξουμε γνώμη ; )
    Αυτός ξέρει, και ίσως κι εγω κάποια στιγμή κατεβάσω ρολά για Χ ή Ψ λόγους.

    Εντάξει φίλε, θα …παραφωνίζουμε εμείς οι άλλοι στη θέση σου και να περνάς να γελάς !
    Αρκεί να εισαι εσυ καλά 🙂

  29. Ευχαριστώ για τις αναγνώσεις και τα λοιπά και τα τέτοια και αυτά. Γεια.

  30. Θα κέρδισε το Τζόκερ φαίνεται.

    Καλή τύχη Παράφωνε και να είσαι πάντα καλά…

  31. Parafone, kala na pernas se oti kaneis… Eisoun mia kali suntrofi atous teleutaious mines

  32. Δε σε φοβάμαι ότι κι αν γίνει,
    τι κι αν το σύμπαν γκρεμιστεί,
    μες τη ψυχή μου θα ‘χει μείνει,
    κάποια αυτόφωτη στιγμή..

  1. 1 Όσην ώρα εσύ θα φτύνεις... « The MacManus Diaries

    […] Αφιερωμένο στον φίλο Παράφωνο που κλείνει σήμερα το Ιστολόγιό του και του ζητώ δημόσια συγγνώμη ΠΟΥ δεν […]




Σχολιάστε

