Γκοοοολ

Την ώρα που τα μάτια όλων είναι κολλημένα στην στρογγυλή θεά, εγώ προσπαθώ να σώσω το τομάρι μου.

tavli.jpg

(Τα κόκκινα είναι τα δικά μου μαζεύω δεξιά και παίζω φεύγα)

Η μοίρα δεν είναι με το μέρος μου και οι πιθανότητες να κερδίσω είναι μηδενικές.

Έτσι προσπαθώ να χάσω με αξιοπρέπεια…

Το ίδιο εύχομαι και στους Εγγλέζους που ομολογώ ότι δεν είναι η προτίμησή μου στην σημερινή αναμέτρηση.

Όχι ότι έχω κάποιο απωθημένο με τους άντρες με τα κόκκινα αλλά για μένα είναι θέμα αισθητικής.

Άλλωστε βαρέθηκα να βλέπω τα κουτάκια της μπύρας, πεταμένα από την πλατεία συντάγματος μέχρι την Ακρόπολη σαν να αποφάσισαν οι Κοντορεβιθούληδες να αφήσουν τα χνάρια τους, μήπως και δεν καταφέρουν να βρούν τον δρόμο της επιστροφής, στην ζουγκλα της Αθήνας.

Πάντως σε κάθε περίπτωση δεν θα τους κατηγορούσα αν μετά από τα δικά μας ρεζιλίκια, αποφάσισαν να μας λερώσουν για εκδίκηση.

Βλέπετε ήταν τόση η ανυπομονησία μας να αναλάβουμε τον τελικό του τσαμπιονς λιγκ, που στείλαμε τους ταξιτζήδες μας να κουτουλάνε τους τουρίστες που αρνούνται να πληρώσουν τριάντα χιλιάρικα για 15 χιλιόμετρα διαδρομή.

Αίσχος κύριοι απολίτιστοι.

Δεν σέβεστε τον κάματο του ταρίφα μας που μέχρι και καράτε έπρεπε να μάθει για να σας υποδεχθεί.

Αυτό πάντως που μου έλειψε είναι η υπόσχεση της ένωσης των αστυνομικών να μοιράσουν τα αιτήματά τους έξω από το γήπεδο-στους τουρίστες, σε διάφορες μάλιστα γλώσσες.

Φαντάζομαι ότι το κείμενο θα ήταν κάπως έτσι

we the greek cups that den vrikame ton kitrino kopano poy sas voytixe tis valitses, parola ayta sas anakoinonoyme oti apofasisame na gamisoyme ton teliko, parce que (paske simainei giati sta galika) mas tin espase o polidoras poy mas eipe axristoys… Και φαντάζομαι ότι το κείμενο θα τέλειωνε σε άψογα Γερμανικά με κάτι σαν rixa einai mpite alla min pate sta exarxia xoris to diavatirio sas giati i perioxi einai aytonomi….

Thank you for not plakoneste metaxi sas

To Athens Vice sas efxetai kales diakopes

σημ: όχι δεν είναι εκβιαστές, εμείς είμαστε malakes

  1. AngelW|tch

    …to malakes einai polu mikri le3i…isos to «kimismena zwa» na htan pio kosmia -plin omos e3isou baria- le3i

    [se sxedon aptaista greeklish PANTA]

    :)==~~ [last tsigaro k nanakia time]

  2. θυμάμαι που είχες πει ότι δεν παρακολουθείς ποδόσφαιρο!!

  3. Τελικά το δικό σου το ματς πώς έληξε?
    Καλησπέρες 🙂

  4. καλά κάνεις και τραβάς το δικό σου βιολί γιατί αυτοί δεν κάνει να σου πω τι ακριβώς «τραβάνε»…
    😀

  5. @AngelWitch γιατί προσβάλλεις τα ζώα;

    @Debby μα δεν παρακολουθούσα ποδόσφαιρο… τάβλι έπαιζα 🙂

    @confused θέλεις το σκορ; 5-1 !!!
    Εγώ ήμουν το ένα 😦

    @Αγαπητέ είμαι στον κόσμο μου και το απολαμβάνω.
    You are welcome.




Σχολιάστε

