Ευχαριστώ

Αν θέλετε να μάθετε πως νιώθω ….

πατήστε αυτό smile.gif

Ευχαριστώ όλους όσους δεν ήρθαν στο πάρτι,

όλους όσους αν και έξω από τον χορό θα τρέξουν να ασκήσουν κριτική,

όλους όσους θα γκρινιάξουν, θα παραπονεθούν, θα λιδωρήσουν.

όλους όσους μπορούσανε να βοηθήσουν αλλά δεν θέλανε,

όλους όσους δεν πίστεψαν ότι ένα πάρτι αυτή την περίοδο, που το μπλογκοχωριό ταλανίζεται από έριδες δεν θα μπορούσε να πετύχει….

Όμως ευχαριστώ πάρα πολύ και όλους όσους βοήθησαν, ώστε το μήνυμα να φτάσει όσο το δυνατόν πιο μακριά, μέσα στο σύντομο χρονικό διάστημα που είχαμε στην διάθεσής μας.

Τέλος ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ με όλη μου την καρδιά, όλους όσους αποδέχθηκαν την ανοιχτή πρόσκληση και μοιράστηκαν λίγα λεπτά ή πολλές ώρες μαζί μας,στο μπλογκοπάρτι μας.

Θέλω να ξέρεται, πως  προσπαθήσαμε κάτι, που πολλοί θεώρησαν αδύνατο και μας συμβούλεψαν να μην το δοκιμάσουμε.

Θέλαμε εκατοντάδες άγνωστοι μεταξύ τους άνθρωποι, με διαφορετική αισθητική, ανάγκες, απαιτήσεις, να φύγουν από την συνάντησή μας διατηρώντας στην μνήμη τους, κάποιες ευχάριστες αναμνήσεις.

Αυτό θέλαμε και νομίζουμε ότι ακόμη και μετά από τις αναμενόμενες για πρώτη οργάνωση αδυναμίες, το καταφέραμε σε τέτοιο βαθμό που μπορούμε να νιώθουμε ικανοποιημένοι.

Δεν έχω κλείσει ακόμη ένα χρόνο στην μπλογκόσφαιρα, σε ενάμισι μήνα θα σβήσω το πρώτο μου κεράκι, δεν έχω την εμπειρία πολλών συμπλογκιτών μου, παρόλα αυτά είμαι πολύ χαρούμενος γιατί, είδα τόσα πρόσωπα με θετική ενέργεια, να αποδεικνύουν ότι αν και είμαστε διαφορετικοί άνθρωποι,

«είναι περισσότερα αυτά που μας ενώνουν, από όσα μας κρατάνε μακριά».

Με εκτίμηση

Παράφωνος

ΥΓ:Τα σχόλια δικά σας

  1. Πολύ ωραία περάσαμε χθες! Αν και ο περισσότερος κόσμος ήταν λίγο σφιγμένος… Η επόμενη φορά ας μην είναι πάλι μετά από ένα χρόνο! Θα βάλω κι εγώ ένα χεράκι!
    🙂

  2. Α! Θα σου στείλω και φωτό για το μπλογκ του πάρτι! Εγώ πάντως θα βάλω και στο δικό μου…

  3. αν και προσπάθησα με τον τρόπο μου να το διαφημίσω, τελικά δεν κατάφερα να έρθω αν και το ήθελα πολύ..ελπίζω να περάσατε καλά και προτείνω να επαναληφθεί μέσα στο καλοκαίρι μιας και πολλοί δεν κατάφερνα να έρθουν…καλημέρα (δεν θέλω να δω photos γιατί θα ζηλέψω)

  4. μπράβο σας παιδιά
    (μια φωνή από τα ξένα)

  5. @Σπιτόγατε, χαίρομαι που πέρασες όμορφα … λογικό το σφίξιμο και η αμηχανία. Αν να βοηθήσουν και άλλοι από ετήσιο το κάνουμε και εξαμηνιαίο … Περιμένω τις φωτογραφίες απλά να προσέχουμε με την δημοσιοποίηση γιατί πολλοί από εμάς προτιμούν να μην κοινοποιηθεί η φατσούλα μας

    @elafini όσοι δεν ήρθαν θα έχουν ακόμη μία ευκαιρία 🙂

  6. ευχαριστουμε για ολα.
    Για αυτα που εκανες,για αυτα που ακουσες,και για αυτα που θα ακουσεις.
    Ποτε ειναι το επομενο?

  7. @roidi αγαπητέ το μόνο βασικό αλλά και σχεδόν αναπότρεπτο λάθος της βραδιάς ήταν ότι δεν είχαμε την δυνατότητα να το οργανώσουμε 2-3 μήνες πρίν ώστε να έχετε και εσείς οι ξενιτεμένοι την ευκαιρία να παρευρεθείτε.
    Νομίζω όμως ότι την επόμενη φορά θα βρούμε μία λύση και σε αυτό το πρόβλημα…

  8. @Zouri εγώ πρέπει να σε ευχαριστώ γιατί ειδικά εσύ όχι μόνο προσφέρθηκες να βοηθήσεις αλλά υλοποίησες την υπόσχεσή σου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
    Βέβαια το γεγονός ότι τράβηξες όλες τις γυναίκες δίπλα σου, είναι κάτι που πρέπει με κάποιο τρόπο να σου το συγχωρήσουμε … χεχε

  9. Παράφωνε, μαζι τ’ ανοίξαμε το μαγαζί, κατα τύχη, αλλα καλή τύχη, αφου μπορέσαμε ήσυχα να γνωριστούμε εσυ, εγω κι ο Σπιτόγατος στην αρχή, υποδεχόμενοι και τους επόμενους.
    Δεν ήξερα στην αρχή οτι εσυ το διοργάνωσες, αλλα όπως καταλαβαίνεις κρίνεσαι ικανότατος να αναλάβεις και νέες συναντήσεις.
    Ας πάμε για καμμια μάσα αυτη τη φορά, λολ.
    Δεν σ’ έβρισκα να σε καληνυχτίσω μετά αλλα θα τα ξαναπούμε.
    Ολα ηταν πολύ καλά και πολύ ενδιαφέρων ο κόσμος !
    Χαιρετούμπες, Τζονάκος 🙂

  10. @tzonako η μικρή μαρίκα έκανε ποδαρικό, αλλά εσείς το ολοκληρώσατε και νομίζω ότι είστε γουρλίδες 🙂
    Δεν σε πρόλαβα στην έξοδο, έμαθα ότι έκλεισε το φωνητικό σου σύστημα τόσο που ακόμη και το ουίσκι δε κατάφερε να το αποφράξει !!!
    Περαστικά και ελπίζω να τα ξαναπούμε…

  11. syntactic mistakes

    Όλους ΟΣΟΙ

  12. Δεν είμαι σίγουρος ότι εντόπισα το λάθος στην σύνταξη, αλλά επειδή το κείμενο γράφτηκε υπό την επίδραση έντονης αϋπνίας …. νομίζω ότι έχω ένα ελαφρυντικό. Σε ευχαριστώ άγνωστε αρχισυντάκτη 😉

  13. Καλημέρα!

    Εγώ πάντως, αν και δεν πρόσφερα καμιά βοήθεια στην όλη προσπάθεια,(έμαθα και σχετικά αργά για το πάρτυ), πέρασα πολύ ωραία, γνώρισα κόσμο και γενικά δεν έχω κανένα παράπονο. Δεν κατάλαβα, θα έχουμε και παράπονα! Πήγαμε με σκοπό να γνωριστούμε καλύτερα μεταξύ μας! Όποιος είχε καλή διάθεση, το κατάφερε! Όποιος δεν είχε τέτοια διάθεση, ας μην ερχόταν! Καλό απόγευμα!

  14. Θα συμφωνήσω με τον σπιτόγατο ότι ο περισσότερος κόσμος ήταν λίγο σφιγμένος.
    Λογικό, άλλωστε, το βρίσκω.
    Ο υπουργός έδωσε ρέστα, αν κι όπως λες, σαν να έχει μέλι, όλα τα κορίτσια δίπλα του ήταν.
    Η μικρή Μαρίκα χόρεψε περισσότερο απ’όλους, ο άμμος, η Μαριαλένα και (θέλω να τον καρφώσω τώρα) μεγάλο ταλέντο αποδείχθηκε στο χορό ο Μάριος Ροζάκος.
    Προσωπικά, χάρηκα που τουλάχιστον συστηθήκαμε.
    Παραφωνίες θα υπάρχουν.
    Πάντα τέτοια!

  15. εγώ θα είχα έρθει αν ήμουν στην Ελλάδα, σνιφφφ…

    αλλά γιατί να ξεκινάς το ποστ με τα αρνητικά και με τις γκρίνιες; Καλοπροαίρετα το λέω. Αφού τα καταφέρατε κια περάσατε και καλά (γκρρρρρ!), τι νόημα έχουν τα άλλα; Πάντα υπάρχει κάποιος που θα γκρινιάξει για ό,τι να’ναι…

  16. MagicalSubstance

    ( visit my blog please: http://www.Radiationcloud.tk )

    Makari na mporousa kai egw na er8w sto party sas alla menw ligo makria. .Kupro =P 8a frontisw omws na er8w sto epomeno party. .

  17. Επεράσαμ’όμορφα!!!
    Ευχαριστούμε πολύ για όλα!! 🙂

  18. εμείς ευχαριστούμε παράφωνε…

    να είσαι πάντα καλά…

    την καλησπέρα μου…

  19. Όλα πρίμα πήγανε! Την άλλη φορά να χορέψεις κι εσύ όμως! Εντάξει, αφεντικούλη μου? Εγώ δεν μπορώ να πω. Το καταδιασκέδασα και το κοινωνικό μου καθήκον συντέλεσα! 😉

  20. Είμαι σκασμένη που τελικά δεν κατάφερα να έρ8ω..
    παρ όλο που το ή8ελα πολύ!
    Ποιός άραγε με καντέμιασε? ggrrr εσύ φταίς που έλεγες γελόντας παρτον μαζί .. ΄_)) !!! χεεχε
    Χαίρομαι όμως ιδιαίτερα που περάστε όμορφα..
    Δεν σας κρύβω ότι ζηλεύω!
    Και σε άλλα με Υγεία!
    Σύντομα…

  21. Νoμίζω οτι οφείλουμε ενα φιλικό χαιρετισμό – αν δεν έχει ήδη γίνει – πρός όλους όσους θα ήθελαν να βρεθούν εκεί εστω και λίγο αλλα δεν μπόρεσαν, για διάφορους λόγους και ειδικά όσους μένουν μακριά απο την Αθήνα και η απόσταση τους εμπόδισε.
    Μεσα απο εδω, επίτρεψέ μου φίλε Παράφωνε να χαιρετίσουμε όλους και όλες.
    Θένκ γιου λέμε 🙂


    ΥΓ, Ναι, με πρόδωσε ο λαιμός μου, χάλια, ασε… πήγα μετα να πάρω ενα χάμπουργκερ και το παράγγειλα με παντομίμα !

  22. Παράφωνε, ένα μεγάλο «ευχαριστώ»! Άψογος διοργανωτής (και μάλιστα σε χρόνο-ρεκόρ), ζεστός οικοδεσπότης και εξαιρετικός χορευτής (έστω κι δι’ ολίγον)!

    Εγώ πάλι, καμία σχέση, παρά τις ευγενικές φιλοφρονήσεις του φίλου N.Ago -αν ήταν οι καλοί χορευτές σαν εμένα, θα είχαν αυτοκτονήσει ο Μεταξόπουλος, η Παπούλια κι ο Ναλμπάντης!

    Πέρασα πολύ όμορφα, γνώρισα καλύτερα παλιούς φίλους, απέκτησα νέους και επιβεβαίωσα πόσο ποικιλόμορφο και χρωματιστό είναι το μπλογκοχωριό! Με το καλό στο επόμενο πάρτι (και δεν είναι ανάγκη να περάσει ένας χρόνος)!

    Υ.Γ. Μου έλειψαν οι φίλοι συν-ιστολόγοι της Θεσσαλονίκης (με εξαίρεση τον Ammos, που έδωσε το «παρών»). Αν και δεν τους έχω γνωρίσει από κοντά, τους παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον. Μάλιστα στην πρώτη γνωριμία μου με τα μπλογκ πριν από 2 χρόνια, είχα εντυπωσιαστεί από τη δουλειά δύο εξ αυτών. Παιδιά, κανονίστε κάτι! Ευκαιρία ζητάω να ξαναέρθω στην πανέμορφη πόλη σας 😉

  23. Όλα μια χαρά ήταν. Το μόνο ίσως, να υπήρχε κάποιος να κάνει συστάσεις, γιατί πολλοί ντρέπονται να ρωτάνε και να αυτοσυστήνονται. Εκείνοι οι δυο μεγαλύτεροι κύριοι, τελικά δεν έμαθα ποτέ ποιοι ήταν. Α, και Παράφωνε, αυτό που σου είπα εκείνη τη στιγμή, που πήγες να τους φωνάξεις, ήταν πλάκα. Ελπίζω να το κατάλαβες… Σ’ ευχαριστούμε και εις το επανιδείν.

  24. μια χαρά ήτανε
    γνωρίσαμε κόσμο
    (απιτέλους κι αναμεταξύ μας, ε;)
    και σύντομα κι άλλο
    ας παραλάβει κάποιος τη σκυτάλη
    (Μη με κοιτάτε εμένα, μη!)

    φιλιά

  25. Έχω να πω και γω με τη σειρά μου Ευχαριστώ αγαπητέ Παράφωνε, για την προσπάθεια που κατέβαλες όλον αυτόν τον καιρό, για να γίνει το πάρτυ πραγματικότητα και να έχουμε θετικές εντυπώσεις από αυτό.

    Για μένα η καλή σου πρόθεση μετράει πάνω απ΄όλα και μακάρι να υπάρξει όρεξη να συνεχιστεί αυτή η ετήσια συγκέντρωσή μας με χαλαρή διάθεση!

    Ξεκουράσου τώρα, το αξίζεις! Καλήν εβδομάδα, Μ.

  26. @sofi-k είπες την φράση κλειδί !!! όποιος είχε διάθεση. Ευτυχώς πάρα πολύ είχαν την διάθεση να συμμετέχουν και δεν ήρθαν απλά για κουτσομπολιό…

    @Ν Ago και εγώ χάρηκα πολύ που συστηθήκαμε, αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να τα ξαναπούμε με … περισσότερο φωτισμό

    @ krokaya αρχίζω με τις αναμενόμενες γκρίνιες όχι γιατί τις υποτιμώ ούτε γιατί τις επιθυμώ αλλά γιατί είναι μέσα στην ζωή μας ειδικά μέσα στην μικρή κοινωνία του μπλογκοχωριού.

    @Μαριαλένα εγώ σε ευχαριστώ και εσένα που βοήθησες επικοινωνιακά το πάρτι χαίρομαι που πέρασες καλά και βέβαια που τα είπαμε επιτέλους από κοντά

    @Magical η κύπρος δεν είναι μακριά :). Από την Λευκωσία σε 2 ώρες είσαι εδώ. Αν έμενες Κηφισιά να το καταλάβω 🙂

    @blokaki να σαι καλά και να χεις πάντα την θετική διάθεση που είχες στο πάρτι 🙂

    @Γιώργο 🙂

    @renata δεν έχω παράπονο, δούλεψες και υπερωρίες

    @crucilla εσύ όχι μόνο βοήθησες αλλά έχασες και το μισό πάρτι για να εκτελέσεις τα καθήκοντα υποδοχής… μετά βέβαια έχασα κάτι χορευτικά που θα αφήσουν εποχή 😉

    @Liakada έχασες αλλά αυτά έχει ο γ….. 😉

    @tzonakos ένα χαιρετισμό και μια συγνώμη που δεν καταφέραμε να ενημερώσουμε νωρίτερα ώστε όσοι θέλουν να το προγραμματίσουν Την επόμενη φορά όμως 😉

    @Μάριε καταρχήν i think you can dance !!!!! Είχε και άλλα παιδιά από την Θεσσαλονίκη πχ η υπέροχη ξανθιά η Βασιλική 😉 αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είχαν χρόνο να το προετοιμάσουν. Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Ηταν πολλοί που με τον τρόπο τους βοήθησαν και πήγαν όλα καλά.

    @synas στην αρχή κάναμε τις συστάσεις, αλλά μετά όταν γέμισε ο χώρος ήταν αδύνατο. Όσοι πήγαν δίπλα τα κατάφεραν καλύτερα στην επικοινωνία, αν και τελικά οι περισσότεροι προτιμήσατε την πίστα χεχε

    @αλκιμήδη σε είδα χαρούμενη και δεν ήταν μόνο το πάρτι η αιτία. Χαίρομαι πολύ που επιτέλους τα είπαμε από κοντά… 🙂

    @

  27. @Marialena σε ευχαριστώ που βοήθησες με το ποστ σου και φυσικά χάρηκα πολύ που τα είπαμε από κοντά :)…

  28. imikrimarika

    Πρώτον δέχομαι συγχαρητήρια για το ποδαρικό και δεύτερον εις…..ανώτερα!!!!

  29. Το τρελλό κριάρι, θα το έκανε αυτό ούτως η άλλως Παράφωνέ μου, από χαρά πρώτον που πέρασε όμορφα και για την αναγνώριση του κόπου σου ως διοργανωτής και ψυχή του πάρτυ, δεύτερον!

    Δεν κάνει τίποτα, εγώ σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά θέλω να μας δωθεί η ευκαιρία να τα ξαναπούμε από κοντά στο χαλαρό, με περισσότερο φως τουλάχιστον (για να μην σκουντουφλάω, όχι τίποτα άλλο!). Μη μου βάλεις όμως πολύ χορευτική μουσική, γιατί όλο όρθια να χορεύω θα είμαι (καλά τα λέει ο N.Ago, για τις χορευτικές μας επιδόσεις…) ;-P

  30. Το βασικό μειονέκτημα ήταν τα πολλά καθίσματα!
    🙂
    Το βασικό πλεονέκτημα ήταν ο όρεξη των φρέσκων μπλόγγερ -ήταν το δικό σας μπλογγοπάρτι παιδιά. Το δικό μου ήταν το περσινό!:-ΡΡ

    εδώ:
    http://rodiat2.blogspot.com/2006/04/party-bloggers-bloggers.html
    και εδώ:
    http://rodiat2.blogspot.com/2006/04/blog-post_20.html

  31. @marika στο επόμενο πάρτι θα είσαι καλεσμένη μισή ώρα πρίν 🙂

    @Μαριαλένα εσύ δέχθηκες την πρόκλησή μου, περιμένω την δική σου …

  32. Όλους ΟΣΟΥΣ. Καλά το έγραψες. Κι ασε τους λεκτικούς αστυνόμους να ψάχνουν τι σημαίνει έλξις αναφορικού.

  33. @marie 🙂 τι μου θύμησες τώρα, (τον Κολοκοτρώνη αλλά αυτό είναι θέμα για ποστ, οπότε… μια άλλη φορά οι λεπτομέρειες…)

  34. AngelW|tch

    htan kala…alla telika sto telos tis bradias [3imerwmata gar] katafera na mhn apokalipsw to blog mou … parafone next time 😉

  35. @Angel όντως αυτό είναι καλός λόγος για να υπάρξει επόμενη φορά 🙂

  36. Παράφωνε, σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο 😉 Από posts και comments που ακολούθησαν σχετικά με το πάρτι διαπίστωσα ότι ήταν κι άλλα παιδιά από τη Θεσσαλονίκη -συγγνώμη, δεν έτυχε να μου το επισημάνουν το βράδυ του πάρτι (ίσως να έφταιγε το ημίφως/ημισκότος ;-)) Και οποία παράλειψις ειδικά για την «υπέροχη ξανθιά Βασιλική»! Εγώ έριξα ήδη την πρόταση στο blog μου: Βουρ για Θεσσαλονίκη! Να τους γνωρίσουμε και να μας γνωρίσουν καλύτερα 😉

    Υ.Γ. 1. Ο περί έλξεως αναφορικού σχολιαστής και συνονόματός μου έχει δίκιο για το ΟΣΟΥΣ.
    Υ.Γ. 2. Χθες το βράδυ σκέφτηκα να συγκεντρώσω όσα σχόλια κατάφερα να βρω για το πάρτι και να τα παραθέσω ως links στο τέλος του σχετικού post μου (http://et-blogging-guide.blogspot.com/2007/05/blog-post_07.html). Είδα μεγάλο ενδιαφέρον. Όποιος έχει όρεξη και μπορεί, ας βοηθήσει να συγκεντρώσουμε κι άλλα. Παράφωνε, εννοείται πως, αν θέλεις, μπορείς να αναπαραγάγεις τον κατάλογο στο blog του πάρτι.

  37. giotavita

    Φοβου τα ληγμενα χαπια,την αναγκη καποιων για το χειροκροτημα…και αυτους που μπερδευουν τον καφε με τις»μπομπες»μετα τα μεσανυχτα…

    Εμαθα πως εκανες μια νυχτα ομορφη για πολλους!!!!

  38. @Μάριε καλημέρα, σε ευχαριστούμε για το ρεπορταζ 🙂 μόλις βρω χρόνο θα το περάσω και στο greek bloggers party…

    @παναγιώτα μου δεν έκανα τίποτα για πολλούς, αλλά λίγα για κάποιους 🙂 … Καλημέρα και ετοιμάσου για την Θεσσαλονίκη 😉

  39. Περάσαμε πολύ όμορφα. Αξίζει ένα μπράβο σε έσενα και σε όσους σε βοήθησαν. Αντε τώρα σειρά για ένα beach party.
    Καλημερες

  40. @padrazo αυτό με το Beach party μου άρεσε σαν ιδέα … πάρα πολύ 🙂

  41. Όλα ήταν υπέροχα!
    Όσοι δεν ήρθαν έχασαν! Και όσοι έφυγαν πολύ νωρίς επίσης (αυτό είναι καμπανάκι για τον Σπιτόγατο. χαχα)

    Χάρηκα πολύ που γνώρισα τον οικοδεσπότη του blog αυτού, αλλά και άλλους. Περιμένω με αγωνία το επόμενο πάρτι, για να γνωρίσω ακόμα περισσότερους. Ο Παράφωνος έκανε τα πάντα για να νιώσουμε όλοι άνετα. Προς στιγμήν ανησύχησα για τον ίδιο και του το είπα, γιατί πηγαινοερχόταν μες στο club με ταχύτητα φωτός 😛 μόνο και μόνο για να μην νιώσει κανένας άβολα! Ευχαριστούμε Παράφωνε 🙂 🙂

    Τα φιλιά μου σε όλους 🙂

  42. Αγαπητέ φίλε Παράφωνε, τα τρολ δεν τα κάλεσες… αλλά ήταν εκεί μαζί με κάτι κατσουφιασμένες μούρες και κάτι ημιμαθή κοριτσάκια… δεν περάσαμε οδυνηρά, αλλά την επόμενη φορά σε παρακαλώ στήστε το πάρτυ έξω από τα γραφεία της Lifo να μπορέσωμεν και υμείς να το χαρούμε περισσότερο…

  43. Itan mia xara, kai mono bravo sas – sou aksizoun pou organwsate ena tetoio event. Eksw apo to xoro, oloi mia xara milame nomizw!

  44. Ευχαριστώ… ευχαριστώ… ευχαριστώ 🙂 και βέβαια ευχαριστώ !!!




Σχολιάστε

