Γιατί δεν πρέπει να έρθεις στο πάρτι…

Έχω παραμελήσει τις παραφωνιάδες μου με το μπλογκοπάρτι και μου κρατάνε μούτρα.

blue-hair-funny-picture_49.jpg

Χθες μάλιστα,

μου κλείσανε το τηλέφωνο στην μούρη,

αλλά πρίν από αυτό προλάβανε να πετάξουν την ατάκα-χαρακίρι

» τελικά είναι πολύ σημαντικό αυτό το μπλογκοπάρτι για σένα » μου είπανε και μπραφ πετάξανε το ακουστικό με δύναμη στον καναπέ, κόβοντας κάθε πιθανότητα να ακούσουν την απάντηση.

Αλλά τι θα απαντούσα σε αυτή την ερώτηση;

Ναι είναι; Γιατί όμως.

Δεν εγγράφ(τ)ηκα κάτοικος του μπλογκοχωριού για να γνωρίσω κόσμο. Αντίθετα. Άρχισα να γράφω για να ξεχάσω αρκετούς από αυτούς που γνώριζα. Δεν συμπαθούσα και πολύ τις κυβερνοσυναντήσεις. Δεν ξέρεις τι να περιμένεις. Η περσόνα η ιντερνετική σπάνια είναι αντίγραφο της πραγματικής προσωπικότητας μας. Έτσι πίστευα, οπότε από την αρχή, ήμουν φειδωλός στην εξυπηρέτηση των κοινωνικών υποχρεώσεων, που προέρχονται από τις διαδικτυακές μου «συναλλαγές» (όλο αυτό εγώ το έγραψα αλλά μην με ρωτήσεις τι σημαίνει) .

Αργότερα όμως συνειδητοποίησα ότι εδώ μέσα υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, που όντως βγάζουν διαφορετική προσωπικότητα από αυτή, που θα γνώριζα αν ήμουν συνάδελφός τους στο γραφείο.

Μόνο που ο μπλογκοχαρακτήρας τους, δεν είναι ψεύτικος, αλλά είναι πολύ πιο κοντά στην αλήθεια- που ο καθένας μας κρύβει από τα μάτια του υπολοίπου κόσμου.

Με λίγα λόγια η φράση που κάπου εδώ μέσα διάβασα (μακάρι να θυμόμουν ποιός ο είπε- ίσως να ταν Αντώναρος η ο Μακ Μάνους) πως δύσκολα κρύβεται κάποιος που γράφει 2-3 κείμενα την εβδομάδα, είναι πέρα για πέρα αληθινή.

Ελάχιστοι μπορούν να μην αποκαλύψουν το πραγματικό τους χαρακτήρα μέσα από τα κείμενά τους. Όσο και να προσπαθήσουμε ένας έξυπνος παρατηρητής, θα δεί τις συμπεριφορές, που ξεφεύγουν από τις χαραμάδες των αμυνών μας και θα διακρίνει ποιός η ποιά η ποιοί είμαστε. Και όταν ο παρατηρητής μας συμπαθήσει, τότε σημαίνει ότι συμπάθησε κάτι μέσα μας πραγματικό.

Γι αυτό πιστεύω ότι οι φιλίες εδώ μέσα μπορούν να είναι δυνατές. Όχι εύκολες, αλλά πολύ δυνατές. Γι αυτό και είναι σημαντικό το μπλογκοπάρτι αγαπητές παραφωνιάδες μου. Γι αυτό και τώρα τελευταία τον λιγοστό μου χρόνο τον αφιερώνω στο να βοηθήσω όσο μπορώ ώστε να γίνει ακόμη πιο επιτυχημένο. Θέλω εκεί μέσα να ολοκληρωθούν φιλίες και κάποτε αυτοί οι φίλοι να αναγνωρίσουν ότι εκεί μέσα πρωτοσυναντήθηκαν…. Δεν με πιστεύεις;

Έχεις το δικαίωμα να με πεις ψεύτη.

ΑΝ θέλεις να είσαι σίγουρη όμως, μπορείς απλά να προσέξεις αυτά που κατά καιρούς γράφω. Και τότε ίσως διακρίνεις αν λέω την αλήθεια…

ΥΓ: Ο τίτλος όμως σύμφωνα με το κείμενο είναι παραπλανητικός με ρώτησες σήμερα το πρωί όταν  διάβασες το ποστάκι μου. Δεν απαντάς στο «γιατί να μην έρθω» γκρίνιαξες και ίσως είχες δίκιο. Όμως η απάντηση είναι ξεκάθαρη. Μήν έρθεις αν απλά διαφωνείς με το κείμενο.

Αλλά ξέρω πως θα είσαι εκεί γιατί αγαπητή μου παραφωνιάδα, όσα γράφω εσύ μου τα μαθες.

  1. nemertes

    Να μαι να σου κάνω το σχολιάκι της ημέρας. Λοιπόν Παραφωνιέρη εγώ για παρτάκια δεν είμαι. Διαφωνώ καθέτως με τις μαζώξεις. Είμαι του κεφάλι-κεφάλι (τετ-α-τετ αγράμματε! :p)

    Όταν όμως άρχισα να λαβαίνω emails από άτομα με επιληψία όπως εγώ, όταν είδα μια εφημερίδα να βάζει ένα μικρό κομματάκι μου για να ενημερώσει, όταν είδα ότι στο forum μας (το μπάνερ μου δεν το έβαλες ακόμη, θα σε σκοτώσω) άρχισε δειλά δειλά να κάνει εμφάνιση κόσμος, άλλαξαν τα πράγματα.

    Ναι λοιπόν. Θέλω να έρθω στο πάρτυ. Για να γνωρίσω όλους αυτούς που με στηρίζουν, που λένε έναν καλό λόγο για μένα, που με μισούν (θα φέρω και μολότωφ προσέξτε), να γνωρίσω όλους αυτούς που θέλουν να με γνωρίσουν και δεν δόθηκε η ευκαιρία για ένα κεφάλι-κεφάλι.

    Δεν λέω να διασκεδάσω, διασκεδάζω ήδη. Αν βάλετε και καμιά ροκιά ή κανένα 60-70-80s ρίχνουμε και κανένα χτύπημα … 😉

  2. Πρέπει ο καθένας να έρθει με μπλουζάκι που να έχει τυπωμένο επάνω του, τονικνέιμ και το όνομα του Μπλόγκ, μην σε πω και το url του !

  3. @nemertes αν σου πω ότι δεν έχω ιδέα ποιο μπανερ εννοείς θα με πιστέψεις; Αν δεν με πιστεύεις σου θυμίζω ότι και εσύ όταν φτάσεις με το καλό στην ηλικία μου, 60 χρόνια μετά :), θα έχεις προβλήματα μνήμης.

    @Βαλίδορος 🙂 θέλω να το δώ αυτό 🙂

  4. τελικά να έρθουμε ή να μην έρθουμε?μας μπέρδεψες 😛

  5. Έχε χάρη που δεν μου περισσεύουν λεφτά…
    (κατσε να δω αν εχω για ταξάκι)
    Next time όμως, χεχεχεχε !

  6. μπρίκι νικ-νέιμ, ο Balidor ήμουν, χεχεχεχε !

  7. ΓΜΤ ειστε και κομματακι μακρια για να «πεταχτω» ως εκει. Ζηλευω !!!

  8. animal

    paidia katapliktiki idea… aporo pos den to exoyn parei xampari oi tileoraseis

  9. @ Animal Σιγάααα μην και δεν το έχουν πάρει είδηση χεχεχ Στη γωνιά 8α αναι στημένοι Εγω γιατι λέτε το σκέφτομαι έντονα να ..έρ8ω.. να μην ..έρ8ω…Ψάχνω να βρω σε τι 8α μεταμφιεστώ…¨_)

  10. Καλά να περάσετε λέμε 🙂 🙂 🙂

  11. giotavita

    Ευχες πολλες στελνω σε ολους…Να εχετε μια ομορφη βραδυα!!!




Σχολιάστε

