Εθελοντοποστ

Μία εβδομάδα πριν το πάρτι

animal_party.jpg

(το οποίο δεν πρόκειται να έχει καμία σχέση με την φωτογραφία)

όλο και περισσότεροι μπλογκερ αναλαμβάνουν την πρωτοβουλία να γράψουν ποστ-πρόσκληση, να ανεβάσουν μπανεράκια και γενικά να βοηθήσουν στο να μαθευτεί σε όλο το μπλογκοχωριό ότι έχουμε την ευκαιρία να ξανασυναντηθούμε.

Μία πρόσφατη λίστα από τα ποστ μπορείτε να βρείτε εδώ

Αν θέλετε να προσθέσετε το δικό σας ποστ, μην καθυστερείτε γιατί 10.000 μπλογκοσπιτα δεν είναι εύκολο να ενημερωθούν σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα…

  1. καλά που το διευκρίνησες (για τη φώτο λέω)…καλημέρα 🙂

  2. Εγώ είμαι το αρκουδάκι πάνω δεξιά 😉

  3. οκ…θα σε γνωρίσω εύκολα στο πάρτυ τότε 😛

  4. Nemertes

    Ρε συ Παραφωνούλιο… εγώ που είμαι; Απαιτώ να βάλεις την Μάγια την Μέλισσα τώρα! :p

  5. Άλλοι θα διασκεδάζουν και θα γνωρίζονται μεταξύ τους, και άλλοι θα διαβάζουν και θα κάνουν ασκήσεις, αρκετά χιλιόμετρα μακρυά…

    Δεν είναι δίκαιο!

  6. Μόλις ανάρτησα ποστ σχετικό! 😉

  7. @elafini και εγώ δεν θα δυσκολευτώ μαζί σου, φαντάζομαι σαν ελαφίνι τα κερατάκια θα ξεχωρίζουν 😉

    @nemertes τι εννοείς που είσαι, δεν έχω πάρει χαμπάρι τι ξέχασα; Στείλε μας μαιλ να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων !!!

    @Γιώργο η ζωή δεν είναι δίκαια αγαπητέ αλλά εμείς είμαστε γι αυτό και αν έρθεις θα σε περιποιηθούμε

    @ρενάτα μου μας ξεπόστιασες και εσύ ε; θα σε κρεμάσω λοιπόν στην τιμητική λίστα 😉

  8. Κρίμα που δεν θα μπορέσω να είμαι κι εγώ εκεί να σας γνωρίσω…

    Τη διαφήμιση όμως σας την έκανα.

    Εγκάρδια σας εύχομαι καλή διασκέδαση!

    Λ.-

  9. Μόλις σας ξεπόστιασα κι εγώ!

    Παραφωνούλη μπορείς να μην με κρεμάσεις οταν διαβάσεις το ποστ!

  10. @Ρενάτα see you there.. Κράτα κόκκινο γαρύφαλο στο χέρι να σ εντοπίσω!
    @Παραφωνίξ aussi!
    @ all my life … 8α χαρώ να σε γνωρίσω από κοντά…

    Ακόμα δεν έχω βρει την δικιολογία αλλά το δουλευω εντατικά στο μυαλουδάκι μου! Κάτι 8α βρώ να πω!

  11. @Λυκάων σε ευχαριστούμε, θα πιούμε ένα σφηνάκι στην υγειά σου 😉

    @Χειμωνιάτικη Λιακάδα σιγά να μην έβρισκες τρόπο να έρθεις 😉 . Αναρωτιέμαι μόνο με ποιόν θα έρθεις παρέα χεχε. Σε κάθε περίπτωση περιμένω να τα πούμε από κοντά.
    Σχετικά με το ποστ σου, σε ευχαριστώ που με κανες…. ρομπίτσα ξεκούμπωτη αλλά δεν πειράζει έτσι κι αλλιώς δεν είσαι η πρώτη και δεν θα σαι η τελευταία. ΧΧΧ

  12. m13

    έχουμε γεμίσει μαλακοπόστ (βλ. προηγούμενο ποστ για να καταλάβεις πού αναφέρομαι) και δεν ξέρουμε ΠΟΥ γίνεται αυτό το πάρτυ ρε παιδί μου, ΤΙ ΩΡΑ! να ξέρουμε, αν μας έρθει καύλα, να πάμε στο μπλογκοπάρτυ να τα σπάσουμε!

  13. m13

    ehehehe τα βρήκα όλα…μακριά είναι ρε πούστη 😦
    καλά να περάσετεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

    σπάστε ταααα

  14. Θα τα σπάσουμε αγαπητέ μην ανησυχείς 😉

  15. Κρίμα που δεν μπορώ να έρθω!
    Πολύ θα ήθελα να βρισκόμουν εκεί!
    Αν δεν υπήρχαν επαγγελματικοί λόγοι, θα ερχόμουν σίγουρα.
    Ζηλευω ήδη που όλοι εσείς που μου κάνετε παρέα τόσους μήνες θα βρεθήτε στον ίδιο χώρο και θα έχετε την ευκαιρία να τα πείτε και από κοντά.

    Θα κάνω πόστ εντός των ημερών για να προτρέψω όσους μπορούν να βρεθούν εκεί.

  16. Ακου να μας ξεποστιάσει* ο Γιαννάκης! χαχχα
    Τις γνωρίζω καλά τις προθέσεις σου παλιο-τέρας! Κά8αρμααααα, επίτηδες τόκανες για να μου πάρει η τροχαία τις πινακίδες να μη μπορέσω ναρ8ώ στο πάρτυ ! Εννοια σου και 8α δεις! 8α σε φτιάξω εγώ ! 8αρ8ώ μάλλον μονάχη κι όχι με τη φιλενάδα μου, και δεν 8α σε μιλήσω! χεχεχε
    Αυτην που ήμουν χτες στην Τεχνόπολης? Μας είδες?

    * απί8ανη η φωτό στο σχετικό σου ποστ!
    (http://greekbloggersparty.wordpress.com
    /2007/04/27/post-party/)

  17. χαχα αρνήσου τώρα ότι στα καλά του κα8ουμένου σε χτύπησε κατακούτελα η Ανοιξη κι αναφώνησες Παράφωνα :» let’s party! » ! εγώ… την αλή8εια ποστάρισα!
    από μικρό κι από τρελλό που λένε..
    Οσο για το ρόμπα ξεκούμπωτη πάρτο πίσω λέμε..εσύ μας ξεκούμπωσες τα κουμπάκια της φούστας στη φωτό !
    Ακόμα γελώ 8ωρώντας τη!

  18. αα και που είσαι .. Ευχαριστώ για τη διώρ8ωση! ΑΝ ‘η8ελεσ να πήγαινες από πνιγμό ασ τ άφηνες! ;-D*

  19. Χχχχχχχχμμμμμμμμμμμμμμμμμμ
    άργησα αλλά το πήρα χαμπάρι !




Σχολιάστε

