Blog-εξομολογήσεις

Τώρα που τελειώσαμε με τις παρεξηγήσεις

vsaysorry.gif

και βλέπω τα πράγματα πιο ψύχραιμα, νομίζω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα στο μπλόγκινγκ είναι το να τα χώνουμε ο ένας στον άλλο.

Δαπανούμε τεράστια ποσά ενέργειας τόσο για να συντηρήσουμε τις φαντασιώσεις μας και την μανία μας ότι μας καταδιώκουν, όσο και για να αμυνθούμε σε επιθέσεις που δίκαια ή άδικα δεχόμαστε.

Παίρνουμε πολύ στα σοβαρά τον εαυτό μας (και ο δικός μου εαυτός δεν είναι για να τον παίρνω σοβαρά)  και όταν κάποιος μας κάνει πλάκα, η διαφωνήσει μαζί μας, ξεκινάμε πόλεμο που δεν έχει ποτέ νικητές.

Ξεκίνησα τον μπλόγινγκ γιατί, είχα μια φαγούρα στα χέρια όταν έβλεπα κάτι που με πείραζε ή κάτι που απολάμβανα. Ήθελα να το καταγράψω, να μείνει κάπου χωμένο ώστε να μπορώ να το ανακαλέσω, να το μοιραστώ με κάποιους ανθρώπους που νοιάζονται για μένα και να εκτονώσω την ενέργεια που προκαλούσε στον εγκέφαλό μου η καταπιεσμένη ανάγκη για καταγραφή των σκέψεών μου.

Γι αυτό ξεκίνησα.

Αργότερα ανακάλυψα και άλλους λόγους αλλά ο αρχικός παραμένει αναλλοίωτος.

Έχω την αίσθηση ότι παρόμοια κίνητρα φέραν στο μπλόγκινγκ τους περισσότερους από εσάς.

Αναζητώντας λοιπόν αυτό που μας ενώνει και όχι αυτά που ίσως μας χωρίζουν μπορούμε να περιορίσουμε τις εκρήξεις και τις αλληλο-επιθέσεις.

Δεν βγάζω έξω τον εαυτό μου, εύθικτος είμαι και δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου και μπορώ να σκοτώσω κάποιον γιατί μου πήρε την προτεραιότητα στην στροφή.

Όμως δεσμεύομαι να μην μεταφέρω την παράνοιά μου εδώ μέσα.

Εδώ πριν γράψω κάτι εναντίων σου, θα το ξανασκεφθώ πολλές φορές. Θα το ζυγίσω και θα προσπαθήσω με κάθε τρόπο να το αποφύγω.

Κι αυτό γιατί δεν έχω λόγο να ασχολούμαι με όσα μας χωρίζουν.

Είναι τόσο σημαντικό αυτό που μας ενώνει άλλωστε…

Συγνώμη αν παρεξήγησες, σε συγχωρώ αν με έθιξες και δεν περιμένω να μου ζητήσεις συγνώμη..

Δεν με νοιάζει ποιος η ποια είσαι. Με νοιάζει που βρίσκεσαι εδώ μέσα για τον ίδιο λόγο που βρίσκομαι και εγώ.

Γιατί μας αρέσει να γράφουμε τις σκέψεις μας, χωρίς να δίνουμε λογαριασμό σε κανέναν…

Και στην θέση του κανένα δεν θέλω να σε βάλω, αλλά ούτε και έχω διάθεση να μπω εγώ

Με εκτίμηση

Παράφωνος

ΥΓ: Μπορείς να αδιαφορήσεις η να λατρέψεις αυτά που γράφω, να τα ειρωνευτείς η χαμηλώσεις το βλέμμα σου, να τα διαστρεβλώσεις ή να τα αποστηθίσεις αλλά δεν μπορείς να με σταματήσεις να τα γράφω…

  1. Στην εικόνα φοράς μπλε ή κόκκινο μπλουζάκι, Παράφωνε?
    🙂

  2. exo xasei epeisodia me tis pareksigiseis…. Opos kai na xei sosta ta les kai etsi tha eprepe na ta vlepoume edo mesa… Pantos einai h evdomada ton mpinelikion genikotera… se ola ta epipeda…:)

  3. Κοίτα, ας πώ μια γνώμη κι εγω αφου για τους ίδιους λόγους ειμαι στο μπλόγκινγκ.
    Δεν κηνυγούσα κανέναν ούτε επιδίωξα κόντρες ποτέ.
    Αν μου την πεί ΄κάποιος και του την πώ, αυτό δεν θα κρατήσει ποτέ αιώνια ούτε θα βγάλω κουμπούρια και μπιστόλες να τονε φάω.
    Ο πιο σημαντικός λόγος ύπαρξης στο νετ σε μπλόγκς ή ακόμα και σε κάποια απο τα φόρουμς, ειναι το μοίρασμα, η έκφραση που μοιράζεσαι και για πολλούς και η γνώση, η πληροφόρηση, η άλλη σκέψη και πολλά άλλα που θα πούμε ελπίζω άλλη φορά.Το μπλόγκινγκ δεν νομίζω οτι προσφέρεται για μπηχτές και γκρίνιες του ενός στον άλλο.
    Το τι ΔΕΝ αρέσει, θα το δεχθώ αλλα με θετικό ύφος. Και θα εχω ανοχή σε αρκετό βαθμό.
    Απο κει και πέρα, εχω και μια πραγματική ζωή, ευτυχώς. Πρέπει να χω χρόνο να ζήσω και έξω, αλλιώς τα όσα μεταφέρω στο νετ δεν θα ειναι αληθινά.

  4. Άνθρωποι είμαστε με τα ελαττώματά μας και και τις παραξενιές μας. Ωστόσο δεν είμαστε όμως σε τσατ και φόρουμ που ο άλλος απαντάει σχεδόν άμεσα και παθιαζόμαστε και ξεσπούν καυγάδες. Εδώ θα έπρεπε να σκεφτόμαστε πριν μιλήσουμε και τα λόγια μας να είναι πιο μετρημένα.

    Το κείμενό σου είναι πολύ όμορφο και δείχνει σκεπτόμενο άνθρωπο. Μπράβο σου που προσπερνάς τους καυγάδες και συνεχίζεις.

    Καλή συνέχεια Γιωργάρα 😛

  5. Σήμερα διαπίστωσα ότι είμαι ηλίθια!

    Δεν κατάλαβα ακόμα γιατί τσακωθήκατε ή και να κατάλαβα μάλλον το διαγράφω αυτόματα από τον εγκέφαλο.

    Θεωρώ πως είναι ανούσιο να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας. Προσωπικά διακρίνω μια ανεξήγητη λογοκρισία σε ορισμένα blogs τον τελευταίο καιρό. Τα blogs αυτά διαγράφονται αυτομάτως και από το δικό μου.

    Τα blogs είναι για να καταγράφονται οι απόψεις -θετικές και αρνητικές- όλων. Όποιος δεν θέλει την αντίθετη άποψη, ας κλειδώσει την επιλογή των σχολίων.

    Προτείνω να ηρεμήσουμε όλοι και να σκεφτούμε από την αρχή τον δικό μας σκοπό για blogging.

    Φιλάκια σε όλους και ηρεμία… :):)

  6. Σωστότατος! Είναι πολύ εύκολο να την πατήσεις! Ειδικά άμα δεν μπορείς να διακρίνεις και το ύφος του άλλου, πότε αστειεύεται και πότε όχι, όπως όταν τον βλέπεις.

    Επίσης, σημείωσα να προσέχω να μη σε πετύχω σε στροφή! Τι αριθμό κυκλοφορίας είπαμε πως έχεις ; 😀 Eννοείται πως δεν αστειεύομαι 😛

  7. Nemertes

    Αφού το ξέρεις βρε Παραφωνούλη… Εγώ θέλω να χώνω, να χώνω και να χώνω. Όχι τίποτα άλλο άλλα βλέπω σιγά σιγά ότι υπάρχουν και άλλοι που συμπάσχουν. Και δεν το είχα στα σχέδια αυτό… 😉

  8. @Mantalena δεν φοράω μπλουζάκι είμαι αυτός με το μαγιό 🙂

    @zoaki μπορεί να φταίει ο ανάδρομος ερμής 🙂 η επόμενη εβδομάδα θα ναι καλύτερη

    @tzonako τα πες εξαιρετικά, τα σέβη μου !!!

    @greek history x τόνισες κάτι πολύ ενδιαφέρον. Στα chat και τα forum ίσως η αντίδραση να είναι άμεση και να υπάρχει μια μικρή δικαιολογία για εξάψεις. Άλλωστε από όσο ξέρω αυτό κατέστρεψε εξαιρετικά σιτε ανταλλαγής απόψεων. Εδώ πρέπει να σκεφτόμαστε πρίν γράψουμε διότι έχουμε τον χρόνο και δεν υπάρχει δικαιολογία αν δεν το κάνουμε.

    @Μέμα τι λες για μαθήματα yoga 🙂 θα μας βοηθήσουν να χαλαρώσουμε χεχε

    @renata για να με πετύχεις σε στροφή πρέπει να με προλάβεις 😉 . Μόνο σε παρκάρισμα έχεις ευκαιρία που θα μαι σταματημένος χεχε

    @Nemertes Χώσε τώρα που μπορείς ΟΕΟ 🙂

  9. Τι βλακείες γράφεις ρε ;

    ήμαρτον εχεις και βλόγιον;

    τστστστσ κυλοφορείς και ελεύθερος στον δρόμο;

    σε διαβάζει και κοσμος ;

    Εεεε ρε που παει η ανθρωπότητα !!!!

    (πολύ όμορφο το ποστ σου, μπράβο !)

  10. Ρε μ…..
    Τι σχόλιο ηλιθ…. είναι αυτό
    Περνιέσαι για έξυπνος;
    Ξεφτιλισμένε ….

    (Εξαιρετικό το σχόλιο σας, τσίμπησα στην αρχή ομολογώ αλλά μετά πήρα βαθιά ανάσα και ολοκλήρωσα την ανάγνωση 😉 )

  11. καταρχήν χρόνια πολλά…κατά δεύτερον συγχωρεμένος…δεν μπορούμε να είμαστε όλοι τέλειοι εδώ μέσα..το ΥπερΕλαφίνι…χαχα

  12. Εμένα πάλι το blogging με ηρεμεί(!!!?).
    Μπορώ έτσι άνετα να πλακώνομαι με τους πάντες την υπόλοιπη μέρα (και νύχτα).
    Όσο να πεις το face to face έχει άλλη χάρη.

  13. @elafini σε ευχαριστώ πολύ…
    και εγώ στον γάμο σου θα πω και του χρόνου 🙂

    @indictos ελπίζω να μην έρθεις στο πάρτι… η αν έρθεις να μην έχεις μαύρη ζώνη στο καράτε χεχεχε

  14. Ευτυχώς για σας, δεν θα έρθω γιατί είμαι στην Θεσσαλονίκη και Σάββατο βράδυ δουλεύω πάντα, άσε που την άλλη μέρα έχουν γενέθλια οι κοράκλες μου.
    Περιμένω όμως (πολεμική;) ανταπόκριση.
    🙂

  15. Greece 12 points! Εσένα να στείλουμε Γιουροβίζιον βρε που τα λες καλά. :)))

  16. Τι σε εκπλήσσει? Σε όλους τους χώρους η πλειοψηφία είναι μ/κες , γιατί θα έπρεπε στα blogs να αλλάζει αυτό?

  17. @indictos κρίμα αλλά θα φροντίσουμε να πιούμε στην υγειά σου 🙂
    @ellinida εμένα αν δεν με μανατζάρει ο ψινάκης, δεν φορέσω φούστα από του καβάλι, δεν γράψει το τραγούδι ο Σαρμπέλ και δεν ετοιμάσει την μουσική ο Καρβέλας, μην με υπολογίζετε για Eurovision… Δεν κάνω δουλειές του ποδαριού, έχω και μία φήμη 😉
    @pasta να σου την αλήθεια και εγώ μ/κας νιώθω συχνά και μπορεί και να συμπεριφέρομαι έτσι αλλά τουλάχιστον δεν ξεσπάω σε άλλους, αν και τώρα που το σκέφτομαι ίσως να ήταν καλή ιδέα χεχε

  18. Λάθος αγαπητέ.
    Το μεγαλύτερο πρόβλημα στο blogging δεν είναι να τα χώνει ο ένας στον άλλον. Είναι να τα χώνει ο ένας στον άλλον και οι αποκάτω να χειροκροτούν.

    Άρτος και θεάματα.
    Ο κύβος ελήφθη.

    😉

  19. @Pascal
    XAXA κοίτα το χειροκρότημα δεν με πειράζει, όμως πετούσαν και πέτρες και αυτό με εκνεύρισε 🙂

  20. Thanks for you work, is very nica.I have a surprise in Greko for you in mine blogue
    Have a good weekend




Σχολιάστε

