Σε δέκα ημέρες θα μαστε κάπως έτσι…

αν θέλετε σχολιάσετε την ημερομηνία πατήστε εδώ

  1. χικ!
    θα σας σκέφτομαι εκείνη τη μέρα. και θα κάνω και βουντού!!!

  2. χμφφφ μπουχουου σνιφ κλαψ λυμγ 😥

    Άλλη φορά 😦

  3. @Μανταλένα νόμιζα ότι την ήξερες. Την τράβηξε ο Μπαμπάκης από το προηγούμενο πάρτι 🙂

    @Krotkaya χικ εμείς σε καλέσαμε εσύ δεν ήρθες

    @confuced θα έρθω να σε πάρω από εκεί που είσαι με συνοδεία το τοπ 10 των μπλόγκερς και κορναρίσματα σαν να σαι η νύφη !!! επιμένω ότι δεν θα φύγουμε μέχρι να έρθεις έστω και για την πρωινή μπουγάτσα 🙂

  4. Tι να πω κι’εγώ που είμαι μόνιμα έτσι. Ανοίγω την πόρτα μου κι’απέξω η αγέλη ξαπλωμένη να λιάζεται.
    Τι θα γίνει σε δέκα μέρες; Εχω χάσει τεύχη.

  5. @ellinida μην μου πεις ότι δεν θα έρθεις στο πάρτι 😉

    @Νικόλα μήπως είσαι μικρός για τέτοια χεχε ταυτότητα τώρα 🙂

  6. Θα είμαστε όλοι εκεί! σωστά;;;;)

    φιλιά 🙂

  7. βουντου στα μουτρακια σου Κροθτουλα 8κατουλα! χαχαχ ζηλιάρικοοο . είπαμε.. ξεχωρο μεετινγκ για σένα.. συμφωνεις ΠΑραφωνε?

  8. Εγω 8’εελωωωω να έρ8ω .. αλλά ο κηδεμ’ωνας μου δεν μ αφήνει να ξεπορτίζω μόνη τις νύχτες.. … πανά8εμά σε παραφωνιξ χά8ηκαν οι άλλες μέρες? ΣΑββατο ώρε κοπέλι?

  9. @ Νικολάκη άκουσες πάρτυ κι αμέσως λέετσι γκόου? Ακόμα δεν χώνεψες το πασχαλινό αρνί μου 8ες και παρτυ! νινί ! Αν υποσχε8εί ότι 8άναι καλό παιδί άστον να μπει ΠαΑραφωνίξ! Με έναν όρο να φέρει μαζί σπιτικιά ρακί !




Σχολιάστε

