(Δεν) με λένε Γιώργο και…

ποτέ δεν τραγουδάω,

148641093_d001de0983_o.jpg

για της αγάπης τον γλυκόπικρο καημό.

Δεν έχω μάθει μαργαρίτες να μαδάω,
δεν περιμένω κανενός τον γυρισμό.

Με λένε Γιώργο και ποτέ δεν τραγουδάω
θα υποφέρω στη ζωή κάθε στιγμή.
Γιατί δεν έκανα ό,τι θά ‘πρεπε να κάνω,
γιατί σαν άνθρωπος δεν είχα την πυγμή.το κέφι μου το κάνω…

Ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά…

Ομολογώ ότι στην αρχή τρόμαξα,

διάβασα τις ευχές μαζί με κάτι «περαστικά» στα σχόλια του προηγούμενου ποστ και αποφάσισα ότι διαβάζοντας το σχόλιο-ευχολόγιο του αγαπητού Λαπούτα, έπαθα αμνησία μετατραυματική και έχω ξεχάσει το όνομα μου.

Μάλωσα και με την καλή μου, που επέμενε ότι της έχω κρύψει το πραγματικό μου όνομα (τόσοι μπλόγκερ κάτι θα ξέρουν να με φωνάζουν Γιώργη), για να μπορώ να στρίβω δια του αρραβώνα και να μην έχει την δυνατότητα να με αναζητήσει με επιτυχία, στα αζήτητα.

Εκεί λοιπόν που καταστρεφόταν η ζωή μου, διάβασα το ποστ του αγαπητού Μc και κατάλαβα ποιος είναι ο ένοχος και γέμισε το καμαρίνι μου λουλούδια και ευχετήριες κάρτες.

Και να σκεφθείτε ότι είχε την κακή τύχη να με φιλοξενήσει στο κατάστημά του δυο-τρεις φορές και να του σπάσω το νευρικό σύστημα με τις χαζοερωτήσεις μου περί ιστορίας του ελληνικού ιστολογείν.

Σε ευχαριστώ λοιπόν Μανώλη για τις ευχές, θα τις κρατήσω για αργότερα όταν θα είναι η γιορτή μου, αν βέβαια μου περάσει το μετατραυματικό αμνησιακό σοκ.

ΣΗΜ: Περνώντας από τον Μc έμαθα επίσης ότι οργανώνω πάρτι.

Η αλήθεια είναι ότι πάρτι οργανώνεται ( κατόπιν ΚΑΙ της παρακίνησης-συνεισφοράς του Mc ) μόνο που θα ήταν ΑΔΙΚΟ να κυκλοφορήσει ότι ΕΓΩ το οργανώνω.

Πολλοί μπλόγκερ από κοινού εμπλεκόμαστε και επειδή θα χρειαστούν ακόμη περισσότεροι,

όσοι έχετε ευχαρίστηση να βοηθήσετε στην προσπάθεια οργάνωσης της 2ης Πανελλήνιας Μπλογκοσυνάντησης μετά αλκοολούχων ποτών,

παρακαλούμε να στείλετε μαιλ η να αφήσετε σχόλιο ή να μας «ξεχέσετε» με ποστ σας 😉 .

Χρειαζόμαστε χέρια, πόδια και κυρίως μυαλά ώστε

ΑΝ οργανωθεί το πάρτι, να ΜΑΣ μείνει αξέχαστο.

Επίσης αν κάποιοι προτείνουν να μην γίνει το πάρτι με διάφορες δικαιολογίες,

όπως ότι είμαστε μαλωμένοι και δεν γουστάρουμε να βλέπουμε ο ένας τα μούτρα του άλλου,

θα υποχρεωθούν να έρθουν,

δεμένοι με χειροπέδες-αγκαλιά με τον χειρότερο εχθρό τους 😉 …

Με εκτίμηση

Γεώργιος Παράφωνος


  1. Από bloggers δεν ξέρω.
    Αλλά από comments θα ‘ναι τίγκα.

  2. Μπορεί να μην σε λένε Γιώργο…αλλά το σίγουρο είναι ότι είσαι σεμνοταπεινός μιάς κι αν γίνει τελικά το πάρτυ, κατά 90% θα οφείλεται σε σένα!

    Λαπούτας Μακμάνους

  3. Κατσαριδοκτόνα θα έχετε ή να φέρω;

  4. τώρα εγώ να έρθω να παριστάνω την αξιόλογη ή θα σταθώ αφορμή να μείνουμε τρεις κι ο κούκος στο πάρτυ?

    ααα και χρόνια πολλά για τότε! (δεν το είχα ξεχάσει αδελφέ μου, απλά νόμιζα ότι σε λένε γιώργο λοοολ)

  5. loulou

    To party tha einai mono gia bloger i tha mas kanete thn timh na mas kalesete kai emas ta apla comment 🙂 …

  6. Στο περσινό δεν ήρθα, μόλις είχα σκάσει μύτη στο blogging. Στο φετινό εξαρτάται απ΄τη διάθεση και την παρέα!

  7. Άστα αυτά! Σε πήραμε χαμπάρι!

    «Με λένε Γιώργο και ποτέ δεν τραγουδάω»

    Φυσικά! – αφού είσαι Παράφωνος. 😉

  8. εμένα πάλι, με λένε Γιώργο…
    χρειάζεται να κάνω κάτι παραπάνω για να γίνει αυτό το party;;;

    την καλησπέρα μου…

  9. @pascal 🙂 αν υποσχεθείς να φέρεις μερικές από τις γυναίκες που εμφανίζονται στα ποστ σου σαν guest star, τότε νομίζω ότι δεν θα μας χωρέσει ο τόπος !!! Μέχρι και ο μπαμπάκης θα αφήσει την γυναίκα του σπίτι και θα ρθει μόνος 😉

    @ Λαπούτα-Μακ Μάνους αν τα λες αυτά για να αποφύγεις την συνεισφορά τότε… δεν πιάνει χεχε

    @Μανταλένα θα κηρύξουμε ολυμπιακή εκεχειρία κατά την διάρκεια του πάρτι 🙂

    @Isis όχι μόνο θα έρθεις αλλά θα φέρεις και τους φίλους σου μαζί

    @Λουλού χαρά μας να σχολιάσετε μετά αλκοολούχων ποτών

    @renata δεν κατάλαβες, δεν θα έρθεις μόνο, θα βοηθήσεις κιόλας 🙂

    @ρε μπαμπάκι νομίζω ότι είσαι ο μόνος ότι με καταλαβαίνει τώρα τελευταία (και δεν πίστευα ότι θα το πω αυτό ποτέ ) Αν νομίζεις όμως ότι με τα τρυφερά σου λόγια θα σου επιτραπεί η είσοδος χωρίς την γυναίκα σου είσαι γελασμένος …

    @Γιώργο διάθεση να έχεις και θα βρεθούν πολλά να κάνεις… υπομονή αγαπητέ.

    Όσοι στείλατε μαιλ κάντε λίγο υπομονή και θα ενημερωθείτε

  10. μάλιστα… κανονίζετε πάρτια και μας τους ξενητεμένους καθόλου δεν μας λαμβάνετε υπόψην.
    Καλά λοιπόν!!

  11. Είσαι καλεσμένος και μάλιστα επίτιμος…
    Προλαβαίνεις να ρθεις αγαπητέ μου, σε δέκα μέρες και με τα πόδια έρχεσαι 😉

  12. imikrimarika

    Για ενημερώστε με σας παρακαλώ για το πάρτυ.Η θεία μου η Ευανθία είπε αν δεν πιώ αλκοολούχο ποτό (έχετε ποτά χωρίς αλκόολ ?) και αν είσαστε όλοι καλά παιδιά και όχι τίποτις αλήτες….μπορεί και να μου δώσει την άδεια να έρθω !!!Αφού δεν είσαι Γιώργος δεν έχει χρόνια πολλά , έχει όμως χρόνια καλά….

  13. Παραφωνουλι.. ΧΡΟΝΙΑ 8ΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!!
    ΑΣΤΟΥς ΝΑ ΛΈΝΕ.. ΑΣΤΟΥς!
    ΟΥΦ!!! εΣΥ ΈΧΕΙς ΆΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΆ ΤΏΡΑ¨ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙς ΤΟ ΠΑΡΤΥ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

  14. @μικρή μου μαρίκα μην ανησυχείς σύντομα θα ακούσεις τα πάντα 😉

    @λιακάδα μου θα έρθεις φαντάζομαι να σου δείξω και την ταυτότητα μου να ξεκαθαρίσουμε ότι…
    ΔΕΝ ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΙΩΡΓΟ αλλά αρχίζει να μ αρέσει 😉 το όνομα και ίσως το κρατήσω χεχε

  15. Χρόνια πολλά και καλλίφωνα :)))

  16. Πάρτι ωραία ιδέα… αλλά καλά κρυφό το κρατάτε? Όλο κάτι σκόρπια post βλέπω αλλά για το που, πως κλπ τίποτα ή έχω εγώ πρόβλημα?

  17. @ellinida σε ευχαριστώ πολύ για τα χρόνια πολλά, περιμένω με ανυπομονησία το δωράκι σου 😉
    @pasta μην αγχώνεσαι δεν θα ξεκινήσουμε (και) χωρίς εσένα. Τα μπανεράκια σύντομα θα κυκλοφορήσουν, απλά μην κανονίσεις τίποτα στις 5/5 γιατί θα έισαι μαζί μας.

  18. χμμ γαι σενα Κροτουλα μου 8α οργανωσουμε παρτυ αμα τη αφιξη σου σε α8ηνα! συμφωνείτε? οποιος εχει αντιρρηση στην προταση μου εγγραφως παρακαλω!μην ανυσυχεις κροτούλα μου τα σχολια στα ποστ μου λογοκρίνονται χεχεεχχ

  19. @Παραφωνιξ μπε»i»μπυ ο μόνος λόγος για τον οποίο 8α έλ8ω είναι αυτός! Να μου δείξεις την ταυτότητά σου! Naι να μου την δείξεις να ξεκα8αρίσουμε ότι …
    Λέγε με όπως με ξεπόστιασες και 8α περάσεις καλά! χαχαχ




Σχολιάστε

