Τα θέλει ο κώλος σου….

Αγαπητέ συγνώμη

1343_image001.jpg

αλλά μου θυμίσατε μια έκφραση,

που αγαπούσε η συχωρεμένη η γιαγιά μου…

Τα θέλει ο κώλος σου…. μου έλεγε όταν μετά από μπαγαποντιές φρόντιζα,

να συνεχίζω με κουτοπονηριές την συγκάλυψη των παιδικών μου αταξιών…

Επαναλαμβάνω τιμητικά όλα όσα σε σχόλια σου ξεστόμισες…

1)Παράφωνε, περαστικά σου δημοσιογραφίσκε της πεντάρας.

Να μανταλενιάσεις σου εύχομαι, να γελάνε μετά όλοι μαζί σου.

ΥΓ Και παρακαλώ, να με βγάλεις από το blogroll.

2)Το γεγονός ότι αφήνεις έκθετα σχόλια τύπου Just Another Gay Off, τα λέει όλα για σένα. Δεν έχω τίποτε άλλο να σου σχολιάσω. Περαστικά.

ΥΓ Κι αν θες εξηγήσεις, μέηλ έχουμε να ανταλλάξουμε. Αλλά δεν δέχομαι την κοτσάνα που είπες στον μανιοκαταθλιπτικό, αρκεί που κατάλαβαν όλοι πως είσαι κάτι τις βολεματάκιας.

3)Όσον αφορά τους υπόλοιπους σχολιαστές σου (χαχαχαχα, λες και δεν καταλάβαμε ότι είναι μόνος ΕΝΑΣ ο τύπος αυτός) τους εύχομαι να τα βρουν με τον εαυτό τους. Όποιος γράφει “ανώνυμα”, δεν μπορεί να λαμβάνεται στα σοβαρά, δεν είμαστε και χτεσινοί στο ιστολογείν. Dinix.com ε;

4)Εξηγήσεις θέλετε;

Έγραψε ο Παράφωνος προ ημερών με αφορμή το ξεμπρόστιασμά μου:

“Λείπω και χάνω τα καλύτερα

Τι άλλο θέλετε;

Και μην ξεχνάτε αυτό εδώ:

http://teleοlogikos.wordpress.com/2007/04/14/14042007-1/

Πόσοι ήρθαν και κατέθεσαν με το κανονικό τους νικ την υποστήριξή τους σε μένα;

Πόσοι (και κυρίως ποιοι ή μάλλον ένας είναι – ο Παράφωνος ξέρει να διαβάζει το admin panel) κρύβονται πίσω από ανώνυμα νικς και anonymize proxies για να με δυσφημήσουν;

Τα συμπεράσματα δικά σας.

ΥΓ Και για την καλή καρδιά, χρόνια πολλά.

5)Το ότι θα απαντήσεις “με χαρά” με κάνει να αισιοδοξώ. Αλλά μην αρνείσαι τη συγκεκριμένη κουβέντα που σου καταλογίζω…. ο φίλος σου έσβησε τα επίμαχα ποστ της περασμένης βδομάδας, οπότε είμαστε ο δικός σου λόγος με το δικό μου.

Κι ερωτώ, δέχεσαι να φιλοξενείς “ανώνυμα” σχόλια, από το dinix.com, που με δυσφημούν όπως έγινε στο μπλογκ του φίλου σου, αλλά διαγράφηκαν από όλα τα άλλα μεγάλα μπλογκς; Διότι δίνεις κάκιστη εντύπωση που τα αφήνεις μόνο εσύ και ο φίλος σου…

6) http://teleologikos.wordpress.com/2007/04/14/14042007-1/

Αν θέλεις να αξιωθώ να απαντήσω στις αχαρακτήριστες επιθέσεις σου,

πρέπει να μου εξηγήσεις πολλά και όσο συνεχίζεις να αποφεύγεις τόσο νομίζω ότι κατάλαβες ότι έχεις εγκλωβιστεί σε ακατανόητες και φανταστικές ιστορίες.

Στην αρχή δε προσπάθησα να σε δικαιολογήσω πιστεύοντας ότι πρόκειται για παρεξήγηση.

Ομως η συμπεριφορά σου δείχνει ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ κακεντρέχεια στο πρόσωπό μου.

Περιμένω να μου απαντήσεις στα ερωτήματα που έθεσα εδώ και όχι να ακούω ασυνάρτητες κατηγορίες που δεν κατανοώ και προσβάλουν την νοημοσύνη μου.

Επίσης θα ήθελα να μου διευκρινήσεις τα εξής αδιευκρίνιστα.

  • (2) αφού δεν έχεις να σχολιάσεις τότε γιατί μας γέμισες με σχόλια,
  • (2) μου ζήτησες να σβήσω το σχόλιο που νομίζεις ότι θίγει εσένα και δεν το έσβησα;
  • (2) αν μου το ζητούσες μες ποιο δικαίωμα θα έκανες κάτι τέτοιο την στιγμή που ΔΕΝ έσβησα το δικό σου σχόλιο, που ουρανοκατέβατα με έβριζε. Έκανες κάτι που θεωρείς ότι είναι απαράδεκτο από άλλους αλλά δεν ζήτησες συγνώμη και δεν ανακάλεσες.
  • (2)αφού θέλεις να ανταλλάξουμε mail γιατί τότε εσύ πρώτος δεν μου έστειλες μαιλ αλλά αποφάσισες να μου επιτεθείς στο ίδιο μου το μαγαζί χωρίς κανέναν λόγο.
  • (2) με ποιο δικαίωμα χαρακτηρίζεις σαν κοτσάνα κάτι που είπα, έχω κάνει ποτέ κάποιο παρόμοιο χαρακτηρισμό για δικές σου εκφράσεις;
  • (2) ποια είναι επιτέλους η κοτσάνα, πες μας να γελάσουμε όλοι μαζί.
  • (2) όχι μόνο να μας την πείς αλλά και να κάνεις λινκ να την διαβάσω γιατί εγώ δεν θα αποδεικνύω στον καθένα ότι δεν είμαι ελέφαντας
  • (2) με ποιο θράσος με χαρακτηρίζεις βολεματάκια. Τι ξέρεις για την ζωή μου και ποιο από τα κείμενά μου επιτρέπουν να κάνεις τέτοιους χαρακτηρισμούς
  • (3) δεν με απασχολεί αν είναι ένας ή κανένας ο σχολιαστής μου. Επέτρεψα σε εσένα να με βρίσεις άρα δεν έχω δικαίωμα να σβήσω οτιδήποτε. Ο κόσμος που τα διαβάζει δεν είναι ηλίθιος, ξέρει να βγάζει τα συμπεράσματά του και να κρίνει τα σχόλια με βάση την επιχειρηματολογία τους. Αυτό δεν ισχύει μόνο για τα «ανώνυμα σχόλια» αλλά και για τα επώνυμα.
  • (3) εγώ είμαι χθεσινός στο ιστολογείν και το απολαμβάνω… εσύ δεν πρέπει λόγω παλαιότητας να είσαι λίγο πιο προσεκτικός και να μην παρασύρεσαι από τα συναισθήματα ή την φαντασία σου;
  • (4) Δεν ξέρω ποιος σε ξεμπρόστιασε και τι έκανες για να σε ξεμπροστιάσει. Δεν θυμάμαι την έκφραση που αναφέρεις, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ντρέπομαι και γι αυτήν γιατί προφανώς αναφέρθηκα σε κάτι που είχε χαβαλέ τον οποίο αυτοσαρκαζόμενος δήλωσα ότι έχασα. Πάντως αν ψάξεις στο GOOGLE φαντάζομαι ότι θα βρεις άλλες εκφράσεις πολύ χειρότερες που έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς. Το κακό είναι ότι δεν απευθυνόμουν σε σένα ή την περσόνα σου εκτός και αν σε βολεύει να αναλάβεις αυτεπάγγελτος ανεπίσημος ερμηνευτής των σχολίων μου.
  • (4) αφού δεν θέλεις να σε έχω στο blogroll μου γιατί θέλεις και προβάλεις παλαιότερά σου ποστ στο μπλογκ μου; Φυσικά εγώ δεν έχω καμία αντίρρηση να τα προβάλω στο ταπεινό (σε αριθμούς) αναγνωστικό μου κοινό, αλλά αναρωτιέμαι τι σχέση έχει ένα ποστ που γράφτηκε πρίν δέκα μέρες με το ότι θρασύτατα με εξύβρισες. Εκτός και αν η φωτογραφία με τα σκατά που διακρίνω είναι ότι περίσσεψε από τα σχόλιά σου στο ποστ μου (που επιμένω ότι αφορούσε την προβολή ενός συνανθρώπου μας που πονάει και όχι τα κουτσομπολιά της μπλογκόσφαιράς)
  • (4) δεν μετράω αυτούς που σε υπερασπίσθηκαν σε άλλες σου συγκρούσεις, θα μπορούσα να είμαι και εγώ ένας από αυτούς αν είχα καταλάβει τι συμβαίνει. Όμως αναρωτιέμαι αν ένας άνθρωπος εδώ μέσα έχει καταλάβει τι μύγα σε τσίμπησε.
  • (5) είπα ψέματα ότι θα απαντήσω με χαρά αγαπητέ. Μου προκαλεί ιδιαίτερη λύπη να ασχολούμαι με αηδίες. Μετανιώνω που απασχολώ τον χρόνο ανθρώπων που έχουν πιο σημαντικά πράγματα να διαβάσουν από τις κατινιές. Με υποβιβάζει και υποβιβάζει και την αισθητική μου η ανάγκη μου για άμυνα. Προσπάθησα να αποφύγω την σύγκρουση, να σου δώσω την ευκαιρία να δικαιολογήσεις σαν παρεξήγηση την επίθεσή σου και να απολογηθείς για το ότι δεν ζήτησες διευκρινήσεις πριν επιτεθείς αλλά εσύ με εμμονή επιμένεις στις φαντασιώσεις σου. Έχεις έστω και μία αράδα που να αναφέρει το όνομά σου σε κείμενό μου, η οποία να μπορεί να μεταφραστεί σε επίθεση; Εχεις έστω και έναν αρνητικό χαρακτηρισμό που να συνοδεύει σχόλιό μου; Ποιός νομίζεις ότι είσαι και κάνεις κατάχρηση της προσοχής των ανθρώπων που σε διαβάζουν προσπαθώντας να τους στρέψεις εναντίων μου; Επιμένω με ποιό δικαίωμα κύριε με πιάνετε στο στόμα σας;;;;;;
  • (5) ποιός είναι ο φίλος μου; Που ξέρετε κύριε τους φίλους μου; Είστε στην παρέα μου και σας τους έχω συστήσει;
  • (5) ποιός σας είπε ότι έχω διάθεση να απασχολήσω τον κόσμο με τον λόγο μου ή με τον δικό σας. Χέστηκα να απολογηθώ για κάτι που ούτε εσείς στον εαυτό σας δεν μπορείτε να υποστηρίξετε. Αν με κατηγορείτε για κάτι εσείς πρέπει να φέρετε τις αποδείξεις. Εκτός και αν οι καυγάδες που έχω διαπιστώσει τώρα τελευταία στους οποίες ηθελημένα ή άθελα συμμετέχετε καλώς ή κακώς σας εθίσανε στην έλλειψη αποδείξεων.
  • (5) ποιός είμαι εγώ που θα αποφασίσω ποια σχόλια είναι ανώνυμα ή επώνυμα. Δεν κατάλαβα τι μας κάνει εμάς που έχουμε μπλογκ επώνυμους και τους υπόλοιπους που δεν έχουν ανώνυμους. Τι ψώνια είμαστε να θεωρούμαστε σημαντικοί επειδή αντί να χαλαρώσουμε με τους φίλους μας πιάνουμε το πληκτρολόγιο και όποιον πάρει η μπόρα. Δεν σας επέτρεψα κύριε να με βρίσετε στο σπίτι μου; Με ποιο δικαίωμα ζητάτε να σας προστατέψω από οποιονδήποτε διαφωνεί η συμφωνεί μαζί σας. Μην υποτιμάτε τους αναγνώστες μας, είναι πιο έξυπνοι από εμάς.
  • (5) χαίρομαι που τα «μεγάλα» μπλογκ έχουν άλλη πολιτική και σβήνουν σχόλια με ευκολία, εγώ δυστηχώς έχω ένα ταπεινό μπλογκάκι και πιστέψτε με κάνω πολλές προσπάθειες να μην μεγαλώσει ποτέ, αλλά δυστυχώς, δυσάρεστες καταστάσεις όπως αυτή που άδικα προκαλέσατε με φέρνει στο επίκεντρο της προσοχής που δεν επιζητώ.
  • (6) φαίνεται ότι η διαφήμιση του παλαιότερου ποστ σας έπιασε τόπο και θέλετε να προβάλετε και το σημερινό. Με χαρά μου να συνεισφέρω και εγώ με τις ταπεινές μου δυνάμεις.

Αγαπητέ δεν έχω ασχοληθεί μαζί σου ποτέ γι αρνητικό λόγο.

Δεν ξέρω ποια είναι τα προβλήματά σου και τι σε χωρίζει με οποιονδήποτε και να σου πω την αλήθεια δεν έχω και τον χρόνο να τα παρακολουθήσω.
Δεν με ξέρεις, δεν σε ξέρω, σε διαβάζω γι αυτό και σε συστήνω στους λίγους αναγνώστες που ασχολούνται με τις ταπεινές παραφωνιάδες.

Λυπάμαι που δεν έχεις το θάρρος να ανακαλέσεις και την ικανότητα αυτοκριτικής που απαιτήται για να ζητήσεις συγνώμη.

Από την άλλη λυπάμαι ακόμη περισσότερο που απασχόλησα την μπλογκόσφαιρα με την άμυνα μου στην επίθεσή σου.

Ελπίζω ποτέ να μην βρεθείς στην θέση μου, ή όταν βρεθείς να σκεφθείς τι προκάλεσες.

Κλείνοντας πρέπει να παραδεχθώ ότι γίναμε θέαμα και κακό παράδειγμα για όσους θεωρούν ότι τα blog είναι κάτι παραπάνω από κωλόχαρτα σε ηλεκτρονική μορφή.

Τους ζητώ, σας ζητώ όλους συγνώμη… που δεν κατάφερα να το αποφύγω…


  1. Ε, μα του βάζεις δύσκολα κι εσύ…
    Μην το ταλαιπωρείς το ανθρωπάκι.

    Καλημέρα King George
    😉

  2. διαβασα στον Μανωλη οτι σε λενε Γιωργο…
    και περασα για να αφησω μια ευχη…
    Χρονια Καλα και ξαθε επιθυμια σου, ευχη μου…
    🙂

  3. τι εγραψα Θεε μου;
    το ξαθε ειναι καθε!!!!
    😆

  4. @Mantalenaki ΔΕΝ ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΙΩΡΓΟ 🙂 και δεν θέλω να τον ταλαιπωρώ αλλά από την άλλη έχω το δικαίωμα της νόμιμης άμυνας …. Καλημερούδια
    @Βασιλική να πεις στον Μανώλη χαχαχα ότι δεν με λένε Γιώργο !!!!!!
    Σε ευχαριστώ πάντως, θα κρατήσω τις ευχές σου για την ονομαστική μου εορτή 🙂

  5. Κι εγώ δεν είμαι αυτό που οι περισσότεροι νομίζουν ότι είμαι – join the club!

    🙂

    Άκου, δε σε λένε Γιώργο!

  6. δεν πειραζει…
    κρατα τες!
    δικες σου ειναι…
    🙂

  7. Nemertes

    Καλέ τι έχασα πάλι; Να σου πω χαρά μου… γιατί δεν κάνεις ό,τι κάνω και εγώ; Βάλε όρους χρήσης και σβήνε ότι δεν γουστάρεις και τέλος. Χωρίς εξηγήσεις…

  8. @Μανταλενάκι, σημασία έχει να είσαι αυτό που θες να είσαι, γούστο σου και καπέλο σου και να πάνε όλοι οι άλλοι στα τσακίδια…. αρκεί βέβαια να μην θίγεις κανέναν…
    Όσο για μένα επιμένω ότι δεν με λένε Γιώργο και ετοιμάζομαι να στείλω εξώδικό στον Mc που έβγαλε τέτοια βρώμα 😉
    @Βασιλική μου θα τις κρατήσω για λίγους μήνες αλλά το κέρασμα μπορώ από τώρα να το προσφέρω 🙂
    @Nemertes έχασες και εσύ τα καλύτερα 🙂
    Δεν έχεις άδικο για τους χρήσης αλλά από την άλλη μου είναι δύσκολο να το κάνω…. Δεν θα αφήσω κανέναν όμως να με προσβάλει χωρίς λόγο. Γιατί αν κάνω μαλακία ( άνθρωπος είμαι και εγώ ) τότε καλά θα κάνει οποιοσδήποτε να μου την πεί…

  9. Μήπως να αλλάξεις το όνομά σου σε Γιώργος να ξεμπερδεύομε αυτή την ιστορία;

  10. κ.

    Σωστά του τά χωσες ρε Γιωργάρα!

  11. MiaBlogger

    Η ερώτηση «με τι κάθεστε κι ασχολείστε βρε παιδιά» είναι ρητορική, καθένας όμως με ο,τι θέλει ασχολείται όπως κ να ‘χει. Επειδή με πέτυχες σε στιγμή απίστευτης βαρεμάρας κι έκανα τον κόπο να διαβάσω τα μέχρι στιγμής λεχθέντα, here’s my two cents: απ’ οτι κατάλαβα ο jago τα πήρε γιατί σε ποστ που κάποιος τον έβριζε/έθαβε/του έλεγε κάτι κακό τελοσπάντων εσύ πετάχτηκες στο ξέμπαρκο και δήλωσες οτι χάνεις «τα καλύτερα». Ε πως να μην το πάρει στραβά ο άνθρωπος;
    Με λιγη αυτοσυγκράτηση στους χαρακτηρισμούς (τα περισσότερα πράματα λύνονται και χωρίς βρισίδια) και με λίγη αυτοσυγκράτηση στις ατάκες στυλ «όπου γάμος και χαρά η βασίλω πρώτη» χωρίς να γνωρίζεις τι παίζεται, όλα λύνονται. Cheer up.

    ΥΓ. sorry για το ανώνυμο σχόλιο αλλά επειδή όποιος μπλέκεται με κοκορομαχίες της μπλογκόσφαιρας τον τρώνε τα τρολ, είπα να προστατέψω τη γωνίτσα μου. άμα σ ενοχλεί πάντως σβήστο

  12. MiaBlogger

    Κ για να μην παρεξηγηθώ, σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογώ τους χαρακτηρισμούς που άκουσες. Απλά μέχρι στιγμής το θέμα μου φαίνεται μια τεράστια παρεξήγηση από αυτές που πανεύκολα γίνονται στο νετ, γιατί δεν πιστεύω οτι είχες πρόθεση να προσβάλλεις κανέναν.

  13. Γιώργο, λέμε.

    «Επειδή βαριόμουνα» κι εγώ, θέλω να σου γράψω ψευδεπώνυμα για να ξέρεις ότι έχω ένα πολύ βαρετό blog – εξίσου με όσα βαρετά θα σου γράψω στη συνέχεια και να το ξέρετε όλοι πόσο βαρετό είναι ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ.

    Ε, δεν έχω τι να πω, αλλά θα σεντονιάσω:
    πιστεύω λοιπόν, ότι οποιοσδήποτε μπορεί να τα βρει με οποιονδήποτε -ειδικά στο νετ όπου είναι πολύ εύκολο να τα βρίσκεις με όλους και να λες «καλημερα», «συνεχισε την καλή δουλειά», «πολύ ωραίο ποστ» και τα τοιαύτα.

    Απορώ μαζί σου George, που δεν καταλαβαίνεις ότι ειδικά σε αυτό το νετ των ΚαλησπεραΤιΚανετεΠολυΚαλαΕυχαριστανθρώπων, μπορεί να θυμώσει κάποιος! Να μη θυμώσει δηλαδή ένας άνθρωπος που δεν έχει χιούμορ ή που μπορεί να έχει εξωφρενιάσει από τίποτις μοναχικές ασχολίες αυτοΙκανοποίησης; («Όταν ο Μαέστρος Έχει Κέφια»… εμείς πρέπει να σιωπούμε, σύμφωνα με τη λογική του 🙂 )

    Και σε παρακαλώ δείξε αυτοσυγκράτηση. Και όχι μόν αυτοσυγκράτηση, αλλά και εγκράτεια γενικότερη: σε φαγητό, αλκοόλ και σεξ, και μη θυμώνεις επειδή καποιος που ούτε καν σε ξέρει σε αποκαλεί «καταγέλαστο βολεματάκια».

    ΥΓ.
    Αχ και να ξερες πώς φοβάμαι τα τρολλ – με τα μεγάλα δόντια και τα γαψά νυχάκια
    Αλλα θα τους αλλάξω τον αδόξαστο στο delete – έτσι και τολμήσουν να την πέσουν στο βαρετότατο blog μου.

    Γιώργο!

  14. ασύνδετο σχήμα

    Να κάνουν τον άλλον να νιώσει άσχημα. Να τον πατήσουν. Να τον λιώσουν. Να τον πονέσουν.

    Εκθέτουν τόσο φανερά τον εαυτό τους που καταλήγουν ανάρμοστοι. Ανόητοι. Ψευδείς. Κενοί.
    («Οι πλαγκτοί ψειρήδες» Apr 24th, 2007 by JustAnotherGoneOff)

    ΚΛΑΤΣ Και μας μιλάει για πολλές ταυτότητες ΚΛΑΤΣ Αυτός που δεν έχει ούτε μία ΚΛΑΤΣ Ο διαφανής ΚΛΑΤΣ Ο άχρωμος ΚΛΑΤΣ Ο άοσμος ΚΛΑΤΣ Ο άγευστος ΚΛΑΤΣ
    («Κλατς στους ντετέκτιβ με τα κολάν», April 2nd, 2007)

    ΚΛΑΤΣ Μετράω ΚΛΑΤΣ Ανοησίας ΚΛΑΤΣ Αγένειας ΚΛΑΤΣ Ασυνταξίας ΚΛΑΤΣ Φλυαρίας ΚΛΑΤΣ Μαλακολογίας ΚΛΑΤΣ
    («Κλατς m13», April 2nd, 2007)

    ΚΛΑΤΣ Μην δουν καινούριο μπλόγκερ, αμέσως να τον κατασπαράξουν ΚΛΑΤΣ Οι λαίμαργοι ΚΛΑΤΣ Οι μοναχοφάηδες της WordPress ΚΛΑΤΣ Οι λιμασμένοι για επισκεψιμότητες ΚΛΑΤΣ Οι μπλογκοχάφτες ΚΛΑΤΣ
    («Κλατς αστείοι της WordPress», March 31st, 2007)

  15. xxxstory

    Τύφλα να ‘χουν οι ειδήσεις με τα παράθυρα χαχαχαχα

  16. giotavita

    Φιλτατε Γεωργιε(εκ παραδρομης ή εσφαλμενου λαθους το ονομα?)αμφιβαλλω ακομα αν καταλαβαμε,ολοι εμεις που σε διαβαζουμε,τι στον διατανο συναιβη.Μπηκα στα Λινκ όπου παρεπεμψε ο αξιοπροσεχτος Τελεολογικος αλλα και παλι δεν καταλαβα που εμπλεκεσαι!!!Κακως δημιουργουνται τετοιες αντιπαραθεσεις στην μπλοκοοικογενεια.
    Συνεχισε να εισαι αυτος που εισαι και ξερω εγω ποτε θα σου πω»χρονια πολλα»ασχετα αν δεν γνωριζομαστε εκ του συνεγγυς….

    Με την αδεια σου,θελω να πω στο»ασυνδετο σχημα»πως:Ειναι μικρη η υπαρξη μου στα Μπλογκς Α.Σ.Δυο-τρεις μηνες ,Παλιες καραβανες μπλοκερ με ωθησαν να το κανω και εχουν μεγαλη επισκεψιμοτητα.Ασχοληθηκαν μαζι μου και με αγαπη με εβαλαν στον αγνωστο,για μενα,χωρο τους δινοντας μου και την γνωση τους πολλες φορες.

    Η γιαγια μου ελεγε:Ολα τα δαχτυλα δεν ειναι ιδια!!!!

    Ευχαριστω για την φιλοξενεια ΓΕΩΡΓΙΕ……
    Κανενας δεν πηγε να με φαει και να με εξοστρακισει.

  17. paris

    ENA ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ http://www.famagustaday.info
    Στηρίξτε μέσα απο τις σελίδες σας , τα blogs σας , τα άρθρα σας αυτήν την προσπάθεια. Ενημερώστε φίλους, στείλτε τους email. Θα πρέπει μέχρι τις 25 να είμαστε έτοιμοι. Ας το δοκιμάσουμε, είναι ενα απλό κλικ.

    ευχαριστώ για την φιλοξενία
    συγνώμη αν ενόχλησα

  18. @mpampaki μου και Πέτρο να με φωνάξεις εγώ θα γυρίσω αν και τώρα που το σκέφτομαι με την ιστορία του Γεωργίου του Παράφωνου, ευχές εισέπραξα, αλλά από δώρα τίποτα οπότε δεν αξίζει να αλλαξοπιστήσω 🙂
    Στο μαιλ θα απαντήσω σε λίγουλάκι… δεν σε ξέχασα

    @κ. πολύ σύντομο το nick σου, βολικό μεν αλλά θα σε μπερδέψουμε με πολλούς. Πάντως στόχος μου δεν ήταν να να τον φέρω σε δύσκολη θέση αλλά να τον βοηθήσω να καταλάβει την λάθος συμπεριφορά του.

    @Μία μου 🙂 δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να φοβόμαστε να συμμετέχουμε σε μια δημόσια συζήτηση που έχει ξεφύγει και από προσωπική νομίζω ότι αφορά ήθη και έθιμα μέσα στην μπλογκόσφαιρα. Μακάρι να ήξερα ποια είσαι γιατί νομίζω ότι αντικειμενικά προσπάθησες να βοηθήσεις. Σχετικά με την ερμηνεία σου, δεν μπορώ να ξέρω αν έχεις δίκιο γιατί δεν ξέρω ποιο ποστ εννοείς και τι ακριβώς από αυτά που είπα ήταν ξέμπαρκο και μπορούσε να παρερμηνευθεί. Από την άλλη αποκλείεται να έβρισα κανέναν γιατί δεν είναι του ύφους μου. Άλλωστε ακόμη και τώρα νομίζω ότι δεν έκανα το λάθος να χρησιμοποιήσω επιθετικές εκφράσεις παρόλο που είχα κάθε δικαίωμα. Το πιο πιθανό είναι να παρερμηνεύτηκε χιουμοριστική μου φράση που σκοπό είχε να απαλύνει (όσο μπορούσε) τις εντάσεις και όχι να τις ενθαρρύνει η να προκαλέσει άλλες.
    Σε κάθε περίπτωση όμως χαρακτηρισμοί και επιθέσεις είναι απαράδεκτοι και καταλήγουν στο να απομακρύνουμε τους επισκέπτες απο τα μπλογκ μας…
    Αυτό νομίζω ότι δεν είναι ο στόχος μας…
    Ειλικρινά σε ευχαριστώ για την προσπάθεια να ερμηνεύσεις τα ανερμήνευτα …
    Κρίμα που δεν εμφανίζεσαι επώνυμα.

    @ elafina να σαι καλά που μας θύμισες ότι δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου !!!

    @ασύνδετο σχήμα, χμ θα σου βάλω 8 για την πρωτοτυπία σχολίου, 6 για την πρωτοτυπία νικ και για το περιεχόμενο θα αφήσω το κοινό να αποφασίσει…

    @xxx 🙂

    @giotavita θα είναι τιμή μου κάποια στιγμή να κερδίσω την φιλία σου… αλλά νομίζω ότι ήδη είναι τιμή για όλους μας που από σχολιαστής αποφάσισες να γίνεις μπλόγκερ

  19. MiaBlogger

    Parafone, i ermineia itan apla auto pou ypethesa apo osa egrapse o teleologikos pera apo tous xaraktirismous pros esena (ennoeite!) Den eida kapoio post apla ayto katalava ap o kati pou egrapse se ena simeio. Mporei na ekana kai lathos, den ksero st alitheia ti paixtike. Ksero omos esena oso borei na kserei kapoios kapoion meso net kai gia to oti den eixes kaki prothesi eimai sigouri. Gi ayto kai sou egrapsa esto ki anonyma, gia na mi stenaxoriesai. A kai einai pros timin sou oti den arxises ta vrisidia alla etsi ki allios den perimena na kaneis kati diaforetiko 🙂

  20. δεν καταλαβαίνω γρυ.
    έλεος πλέον με τους καβγάδες.

    δε νομίζω πως έχει νόημα να ασχοληθείς άλλο, αν έχεις σώας τας φρένας.

    συνέχισε να γράφεις τα ενδιαφέροντα κείμενά σου που μόλις ανακάλυψα προσωπικώς και άσε το μίσος και τον αλληλοσπαραγμό για όσους τους ευχαριστούν…

  21. (αστειεύομαι φυσικά η σιχαμάτζικα ΞΕΡΕΙ ορθογραφία)
    😉

  22. @mia blogger εσύ ξέρεις πολλά… θύμισε μου κάποια στιγμή να σε σκοτώσω (μόλις μάθω ποια είσαι)

    @krotkaya σώα τα φρένα δεν τα έχω αλλά δεν έχω διάθεση να ασχοληθώ… όχι γιατί σνομπάρω αλλά γιατί νομίζω ότι πρέπει να ασχολούμαστε με αυτά που μας κάνουν να χαμογελάμε και μόνο…

    @Μανταλένα άρχισε η περίοδος της ολυμπιακής εκεχειρίας… δεν θέλω κακίες 🙂




Σχολιάστε

